En dat stukje met I LOVE LSDquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:
"These are not the droids you're looking for"
Pff, ik maak me nooit druk om de vragen. Wat de observers zijn misschien en of Peter weer thuis komt. Als een mens zich om nog kleinere dingen gaat maken kan ik me voorstellen dat de serie niet leuk meer is. Het is geen mystery show.quote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt.
Met elk antwoord komt een nieuwe vraag, bij Alias, bij Lost en bij Fringe is dat zo. En dat is prima. Maar het kan op den duur volledig onhoudbaar worden waardoor het laatste antwoord nooit aan de verwachtingen kan voldoen.
Nee hoor, gewoon 2...quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:16 schreef tha_one het volgende:
Zo, ze beginnen in aflevering 19 gewoon weer met een heel nieuw universum.
Volgens mij zitten we nu op 6 verschillende universums en werelden.
Mijn MKV 1.29 GBquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
De mp4 downloads zijn opeens 250 MB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als seizoen 5 komt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ik dacht precies hetzelfde hahaquote:
Move along..quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:
"These are not the droids you're looking for"
Ja heb ook maar een gig binnengetrokken deze moest ik scherper zien (I'm really glad I didquote:
Nieuwe scene-regels. h.264 ipv xvidquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
De mp4 downloads zijn opeens 250 MB
Ze zijn mens voglens september..quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Goofoyou het volgende:
Oké even alles op een rijtje zetten in het Nederlands...
De Observers waren eerst goed en grepen opeens in 2015 naar de macht.
De rest van de mensen ging tegen hun in en de Observers doodden veel burgers. De mensen die het overleefd hebben worden 'Natives' genoemd. Deze 'Natives' organiseerden zich in revolutionaire groepen (Loyalists) en deze mensen worden extra in de gaten gehouden door de Observers. Het originele Fringe-team vocht tegen de Observers maar laatstgenoemden behielden uiteindelijk de macht. Het Fringe-team is nu dus in de macht van de Observers en Fringe moet nu dus alleen opstanden in de gaten houden van Natives.
Wat ik dus niet snap is wát de Observers nou precies zijn. Ik dacht dat ze gewoon menselijke onderzoekers waren in de toekomst, maar het lijkt wel een heel ander mensensoort met hun vreemde groengele ogen (die hadden September en die anderen niet). En ik snap eigenlijk niet Septembers inbreng in dit alles. Hij probeerde de mensen in het verleden te waarschuwen ofzo? Wat ik eigenlijk niet snap is dat die Observers ook in de toekomst konden kijken (dus waarschijnlijk ook hun eigen toekomst) en waarom ze zichzelf dan niet saboteerden ofzo. (Oké ik raak in de warZóveel vragen opeens).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom nemen the observers de wereld over ipv terug gaan?
Heeft dit geen gevolgen voor de toekomst aangezien wij hun 'ancestors' zijn.. of zijn hun een andere timeline/universum ingegaan en alles ze hier uittesten heeft geen effect op hun tijdlijn?
Waar is DRJ?
Nu Walter weer zijn hersenstukjes heeft wordt hij nu ook evil?
En veel meer.. ingewikkeld weer![]()
Er werd geopperd in deze aflevering dat The Observers altijd al slecht zijn geweest. Ze maken alleen een puinhoop van de toekomst maar bewaken het verleden, zodat ze terug kunnen komen door de tijd. Dacht ik hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Goofoyou het volgende:
Oké even alles op een rijtje zetten in het Nederlands...
De Observers waren eerst goed en grepen opeens in 2015 naar de macht.
Precies. Met hun krachten konden zij gemakkelijk een nieuwe/eigen tijdlijn beginnen. Maar ik denk dat elke tijdlijn die zij beginnen alleen het vervolg kan zijn van een bestaande. Dus teruggaan in de tijd en de loop van de wereld veranderen. Dus elke keer dat zij een tijdlijn veranderen begint een nieuwe tijdlijn in een nieuwe dimensie met een kopie van de tijdlijn tot het moment dat zij arriveren. Dus is er nogergens een tijdlijn waarin de Observers helemaal afwezig zijn (denk ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn mens voglens september..
We weten nu ook dat zij hun aarde kapot maken..
Misschien zijn de sterkste/slimste nog over, the observers/die scientists en leven die in bunkers omdat het buiten niet meer bewoonbaar is? En daardoor krijgen ze geen zon/vitamine D en zijn ze zo wit?
Sowieso krijg je hier weer veel meer nieuwe vragen mee, welke universe zitten ze nu.. blue, red.. of zijn deze samengevoegd tot 1?
Oh dat zou best kunnen kloppen ja. En September was dus eigenlijk altijd al een rebel onder de Observers. Maar dan is er voor mij nog steeds een probleem: Ik heb echt het gevoel alsof de Observers die naar het verleden reisden veel gereserveerder/ aardiger leken. Deze in de toekomst zijn echt gewelddadig. Door die groengele ogen wordt dit idee alleen maar meer versterkt. Die Observers in het verleden hebben dit niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er werd geopperd in deze aflevering dat The Observers altijd al slecht zijn geweest. Ze maken alleen een puinhoop van de toekomst maar bewaken het verleden, zodat ze terug kunnen komen door de tijd. Dacht ik hoor
Daar zit ik ook wel mee. Als September zo rebels was dan zijn er vast meerdere Observers die voelen en denken zoals Sepetember. Waar blijven die dan. met de krachten die die Observers hebben zouden zij de serie heel ingewikkeld kunnen maken. Ik denk dat de schrijvers die kamer nooit zullen betreden haha.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:39 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen kloppen ja. En September was dus eigenlijk altijd al een rebel onder de Observers. Maar dan is er voor mij nog steeds een probleem: Ik heb echt het gevoel alsof de Observers die naar het verleden reisden veel gereserveerder/ aardiger leken. Deze in de toekomst zijn echt gewelddadig. Door die groengele ogen wordt dit idee alleen maar meer versterkt. Die Observers in het verleden hebben dit niet.
-edit: Er staat in die begintekst dat de Observers éérst alleen maar toekeken enzo. Daarna grepen ze pas naar de macht. Dit geeft toch eigenlijk aan dat ze niet altijd slecht waren?
En waarom zouden de Observers hun wereld in de toekomst willen vernietigen en die oude willen behouden. Dat is toch helemaal niet logisch?
Kan aan mij liggen, maar ik snap deze zinnen nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien zijn de sterkste/slimste nog over, the observers/die scientists en leven die in bunkers omdat het buiten niet meer bewoonbaar is? En daardoor krijgen ze geen zon/vitamine D en zijn ze zo wit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |