Nee, de tepels. Opzouten met je moedermelk, die tieten blijven van mij!quote:
Je wilt de tepels... Dus van de hele tiet blijf je af!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, de tepels. Opzouten met je moedermelk, die tieten blijven van mij!
Ik ook. Damn, wat een hormonenbomquote:Op zondag 25 maart 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik krijg de bibbers van OUD
Maar het was voor een goed doel
quote:
Laatst beweerde je nog een Facebook lurk account te hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:43 schreef Tegan het volgende:
Kuuks, als je aan een naam-PM doet, houd ik me aanbevolen.
*Facebookloos*
Heul niet. Waar?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst beweerde je nog een Facebook lurk account te hebben.
Hier geloof ik.quote:
Dan heb ik dat ongetwijfeld verkeerd begrepen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat is dus niet waar. Dat ik dat heb gezegd of dat ik er een heb dus. Beide niet waar.
Klinkt wel aannemelijk ja, dat jij iets niet begreep.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik dat ongetwijfeld verkeerd begrepen.
Klinkt wel aannemelijk ja, dat zij liegt.quote:
Doe je goed, dank.quote:
Die grap wilde ik ook maken.quote:
tofquote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Peterselie
[ afbeelding ]
Lente
da's een rare vraagquote:
Tegelijk met jou en dawg waarschijnlijk.quote:
Dat is iig eerder dan bepaalde andere Fokkers met mij.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegelijk met jou en dawg waarschijnlijk.
Hoi.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is iig eerder dan bepaalde andere Fokkers.
Hai!quote:
dawg is met een kleine d.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:45 schreef KomtTijd... het volgende:
We moeten die Dawg maar snel over T. heen sturen dan. Als ze daarop zit te wachten voordat wij aan de beurt zijn.
Yo rubbereend!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een hekel aan usernames zonder hoofdletter.
ik vind een hoofdletter bij rubbereend echt heel lelijk staan. Zo ziet de username er veel mooier uit dan met zo'n lelijke hoofdletter R. Er is echt over nagedachtquote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een hekel aan usernames zonder hoofdletter.
prachtig tochquote:
quote:RubberEend
Kinderen in de garage opgesloten ja?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:19 schreef Pheno het volgende:
Ja, eindelijk alleen thuis. De rest was een week lang aan het blaffen als een hond. Onder het mom verkouden
Nu lig ik in de tuin, geen kind of wat dan ook te horen
Rust
Daar heeft hij toch een kelder voor?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen in de garage opgesloten ja?
Ik ben nog neit op de leeftijd dat ik aan mn rust toe benquote:
Kruipruimte.quote:
Parttimedag op maandag. En geen event of andere uitnodiging deze week voor een game dus gewoon rustquote:
Moet je kinderen nemen, dan heb je die leeftijd meteen!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ben nog neit op de leeftijd dat ik aan mn rust toe ben
Ik heb vooralsnog die ambitie nietquote:Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je kinderen nemen, dan heb je die leeftijd meteen!
Met jouw leeftijd ben je meer aan het opaschap toe jaquote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog die ambitie niet
oomschap gaat me prima afquote:Op maandag 26 maart 2012 17:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw leeftijd ben je meer aan het opaschap toe ja
Heuh?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 95 euro aan boekenbonnen die ik mag verzilveren zodra ik m'n mega-opdracht af heb en hij is gescreend en ik feedback heb. Positief om mezelf te belonen, negatief om mezelf op te vrolijken.
Lijstje maken
Ik zit er zo aan, Engelse boeken zijn hier in de winkel twee keer zo duur dan in Engelse webwinkels.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef rubbereend het volgende:
95 euro aan boekenbonnenik zou niet kunnen kiezen ben ik bang
moet je ook geen Engelse boeken kopenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er zo aan, Engelse boeken zijn hier in de winkel twee keer zo duur dan in Engelse webwinkels.
Nederlandse boeken zijn niet veel goedkoperquote:Op maandag 26 maart 2012 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je ook geen Engelse boeken kopen
[ afbeelding ]hebben
ach detailquote:Op maandag 26 maart 2012 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederlandse boeken zijn niet veel goedkoper
Ah!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, als ik kritiek krijg op de vertaling mag ik mezelf best opvrolijken
Dat is correct. Bookdepository is ook al mega cheap.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn die boeken zo vreselijk duur in Nederland? Geen wonder dat ik zoveel boekenbonnen heb opgespaard, bij Play zijn boeken stukken goedkoper
Het is allemaal jouw schuld dat Selexyz failliet gaat!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit er zo aan, Engelse boeken zijn hier in de winkel twee keer zo duur dan in Engelse webwinkels.
Ze worden al opgekocht, opgelost, slotje.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld dat Selexyz failliet gaat!
Het scheelt bijna tien euro per boek, ben gekke Henkie nietquote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld dat Selexyz failliet gaat!
Gelukkig niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Het scheelt bijna tien euro per boek, ben gekke Henkie niet
Heel NL failliet door jullie soortquote:Op maandag 26 maart 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Ik doe overigens exact hetzelfde met CD's hoor. Bestellen in Amerika of Azië is dikwijls goedkoper dan in Nederland kopen. Makkelijke keuze!
Of gewoon helemaal niet meer uitgebrachtquote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En zo worden Nederlandse boeken vanzelf weer goedkoper
Zometeen als Selexyz heul failliet is kan je ze sowieso nergens meer inleveren.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn die boeken zo vreselijk duur in Nederland? Geen wonder dat ik zoveel boekenbonnen heb opgespaard, bij Play zijn boeken stukken goedkoper
Natuur is overratedquote:Op maandag 26 maart 2012 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort acties heeft er weinig mee te maken waarschijnlijk.
Ooit.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En zo worden Nederlandse boeken vanzelf weer goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |