Yep. Het maakt een groot verschil of je je mout rookt, of dat je het rookworstenwater van de Hema gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef Curchulain het volgende:
[..]
het rookworstenwater van de Hema gebruikt
Als je dezelfde smaakvoorkeuren hebt als ik, dan vergaat je het lachen wel als je je rookbier drinkt... Geef mij maar een flinke stoot brandend berkenhoutsmaak in m'n bier.quote:
Ik ben toevallig een liefhebber van gerookt bier, alhoewel er verschil is, niet alles is even lekker, maar bijvoorbeeld de Smoked Baltic Porter van Great Divide, niet sterk gerookt maar heel smaakvol gedaan. En ik vond het rauchbier van De Pelgrim ook heerlijk, geen idee of ze het nog hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Als je dezelfde smaakvoorkeuren hebt als ik, dan vergaat je het lachen wel als je je rookbier drinkt... Geef mij maar een flinke stoot brandend berkenhoutsmaak in m'n bier.
Die Thornbridje "Kill your Darlings" is hier trouwens ook goedgekeurd!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Hmmm, triple dryhopped triple IPA.
[ afbeelding ]
Lekker hequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Thornbridge "Kill your Darlings" is hier trouwens ook goedgekeurd!
Ga ik zo ook proberen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef travelman het volgende:
Ben fan van deze: http://www.brewdog.com/product/5am-saint
Allebei, vinden ze zelfquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
Vraagje over beerreview sites: is beeradvocate of ratebeer beter?
Johquote:
Ja, nog heel even bij dat bierparadijs gestopt.. Hadden ze geen pannepot helaas...quote:Op zondag 22 april 2012 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Joh
Ben je nog ergens anders geweest?
Ik zit op ratebeer en stem dus op Ratebeer. Vind RB persoonlijk veel duidelijker kwa beoordelingen en er is een goede app voor Android.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
Vraagje over beerreview sites: is beeradvocate of ratebeer beter?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik zit op ratebeer en stem dus op Ratebeer. Vind RB persoonlijk veel duidelijker kwa beoordelingen en er is een goede app voor Android.
Flesje bier jongens? Slechts 89.000 dollar! http://www.ebay.com/itm/W(...)661c#ht_19233wt_1396
Somebody is about to get screwed overquote:Allsopp's Arctic Ale 1852 -original bottle,uber rare !
Vorige week in Utrecht heeft een maat van me een Pannepot gekocht.quote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, nog heel even bij dat bierparadijs gestopt.. Hadden ze geen pannepot helaas...
Wel een 'Oerbier' en een 'Petrus Aged Pale' Meegenomen. Toen verder in gallop richting vleteren![]()
Daar aangekomen ff wat gedronken in dat cafe, ff de kaas en de pate uitgeprobeerd, en uiteraard alle bieren (met z'n tweeen gedeeld). Toen de kratjes opgehaald, en nog ff een uurtje rond dat klooster gelopen... ff de gedronken biertjes laten zakken. Nog 2 glazen gekocht en toen maar besloten huiswaarts te keren.
[ link | afbeelding ]
Ze schenken het bier in dat Café overigens wel vrij debiel uit. Gewoon fles op z'n kop, en niks rustig uitschenken. Ook nog ff een paar keer op en neer schudden om de laatste druppels er uit te krijgen. Niks geen "laatste stukje achterlaten, want gist". Maar goed.
Dus nu zit ik hier met een krat. Datum op de dopjes is 16-03-2015. Zit nu wel met het aloude probleem; opslag. Ik leg 'm maar gewoon in het keldertje... Hoop dat het goedkomt
Kan er nog wel eens warm worden (is 'r wel donker....)
IPA is al een jaar of 2 jaar bezig aan een opmars in Nederland. Gelukkig!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef muzas het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmmm... Weer wat bij melgers meegenomen. Deze gasten brouwen bij de molen. Smaakt erg goed!
Lijkt er wel een beetje op alsof IPA ook in nederland steeds populairder wordt, nu Jopen er ook eentje heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |