Beetje als De Boer vorig jaar dus?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die was toevallig trainer toen Twente kampioen werd.
Terecht?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef Bombvis het volgende:
Boukhari krijgt direct rood na een veel te late tackle op Amieux
Veel te laat, 2 benen vooruit, terecht in mijn ogenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Veel te laat, 2 benen vooruit, terecht in mijn ogen
Damnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jammer voor volgende week. Van hem heb je (ok op blessures na) niets te vrezen dus had ie volgende week neem ik aan best in de basis mogen staan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat schaap speelt altijd goed tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer voor volgende week. Van hem heb je (ok op blessures na) niets te vrezen dus had ie volgende week neem ik aan best in de basis mogen staan.
Oh dan is t maar beter voor Feyenoord!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat schaap speelt altijd goed tegen Feyenoord.
Tegenwoordig krijgen we alleen maar teams met schorsingen als tegenstander.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat schaap speelt altijd goed tegen Feyenoord.
Die was helemaal schitterend ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van Propper zat er ook lekker in zeg.
Is dat een klacht?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgen we alleen maar teams met schorsingen als tegenstander.
Nee, gelijk graag... En verlies voor AZ en winst voor Feyenoord... Dan heb ik een perfect weekend (indien ADO volhoudt)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef Smoofie het volgende:
AJax moet morgen echt winnen, als twente verliest zijn ze gwn 4 punten los van Twente en PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |