Beetje als De Boer vorig jaar dus?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die was toevallig trainer toen Twente kampioen werd.
Terecht?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef Bombvis het volgende:
Boukhari krijgt direct rood na een veel te late tackle op Amieux
Veel te laat, 2 benen vooruit, terecht in mijn ogenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Veel te laat, 2 benen vooruit, terecht in mijn ogen
Damnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jammer voor volgende week. Van hem heb je (ok op blessures na) niets te vrezen dus had ie volgende week neem ik aan best in de basis mogen staan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat schaap speelt altijd goed tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer voor volgende week. Van hem heb je (ok op blessures na) niets te vrezen dus had ie volgende week neem ik aan best in de basis mogen staan.
Oh dan is t maar beter voor Feyenoord!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat schaap speelt altijd goed tegen Feyenoord.
Tegenwoordig krijgen we alleen maar teams met schorsingen als tegenstander.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat schaap speelt altijd goed tegen Feyenoord.
Die was helemaal schitterend ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van Propper zat er ook lekker in zeg.
Is dat een klacht?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgen we alleen maar teams met schorsingen als tegenstander.
Nee, gelijk graag... En verlies voor AZ en winst voor Feyenoord... Dan heb ik een perfect weekend (indien ADO volhoudt)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef Smoofie het volgende:
AJax moet morgen echt winnen, als twente verliest zijn ze gwn 4 punten los van Twente en PSV.
5 - 7 - 9 dacht ik?quote:
Zijn allebei bang om te verliezen, wordt dus 0-0 .quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef Smoofie het volgende:
AJax moet morgen echt winnen, als twente verliest zijn ze gwn 4 punten los van Twente en PSV.
Nee, 5 en 7 volgens mij.quote:
Wel als je voor de wedstrijd begon en nog maar 4 had... Volgens mij is de regel dat je bij de 5e geschorst wordt...quote:
Volgens twitter ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is Luijkx ook geschorst volgende week.
Op FOK! welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een primeurtje had
heeft kees twitter?quote:
Je weet dat Eddie veel informanten heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een primeurtje had
Ja, ik helemaal opzoeken. Open ik twitter, staat het al op Eddie's account.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Je weet dat Eddie veel informanten heeft.
twitter:zakariiaaa twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 21:49:16@MegaFeyenoord Ook Kees Luickx is aanstaande zaterdag niet aanwezig (5e gele kaart) #FeyNac reageer retweet
Ik was het al nakijken op eredivisiestatistieken en alles opzoeken, maar dat is dus nog veel trager dan Twitterquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Afgetroefd door een negert, ook nog.twitter:zakariiaaa twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 21:49:16@MegaFeyenoord Ook Kees Luickx is aanstaande zaterdag niet aanwezig (5e gele kaart) #FeyNac reageer retweet
nooit football manager gespeeld?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik was het al nakijken op eredivisiestatistieken en alles opzoeken, maar dat is dus nog veel trager dan Twitter
Neequote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nooit football manager gespeeld?
Rode kaarten tellen niet mee?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
NeeBen er wel achter dat El Ahmadi geen geel mag pakken morgen en Guyon Fernandez ook niet.. Dat laatste wordt wat lastig, El Ahmadi moet wel oppassen
quote:
Guyon heeft ook al 4x geel gepakt kennelijk? Rode kaarten ga ik even niet vanuit natuurlijk, dat spreekt voor zich lijkt mijquote:
Morgen Ajax, PSV en AZ ook nogquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beter verliest twente gewoon wat punten
Nog 35 minuten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij zo doorspeelt, kan hij nog fer komen
Gaat het je te fer?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jullie moeten echt ophouden met die Fer grappen
Het begint ferfelend te worden
Je moet ferdomme niet zo zeurenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jullie moeten echt ophouden met die Fer grappen
Het begint ferfelend te worden
Jou vraag gaat mij mn plet te bovenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Niemand hier die antwoord wil geven of t antwoord weet op mn vraag?
Welke vraag? Vind het wel ferfelend dat niemand je wil helpenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Niemand hier die antwoord wil geven of t antwoord weet op mn vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |