quote:
Is dat zo eentje die door je slaapkamer gaat 'racen' als ie afgaat?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al wel een nieuwe wekker gevonden!
Nope want daar is niet genoeg ruimte voor.. Nee dit is het:quote:Op zondag 25 maart 2012 23:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is dat zo eentje die door je slaapkamer gaat 'racen' als ie afgaat?
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nope want daar is niet genoeg ruimte voor.. Nee dit is het:
- Dumbbells Mode requires to do 30 times lift-up to turn off the alarm
- In Normal alarm clock mode, one upward swing of the dumbbell will turn off the alarm
Lijkt me ideaal omdat ik sowieso meer moet sporten.quote:
slaap lekker en vergeet niet je wekker te zetten (of daar heb je kinderen voorquote:
Ze hebben mij ook geen seintje gegevenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja ik was niet uitgenodigd en wist nergens vanIk had nog wel een treinkaartje gehad van 12,50 :p
samen picnicken dan maar?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook geen seintje gegevenze wouden volgens mij een prive mini meet. Zullen wij er ook eens eentje met zijn tweeen houden?
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:52 schreef DJMO het volgende:
ja jongens. Lul me nou gwen schuldgevoel aan Ik heb duidelijk aangegeven dat Ik zou gaan dat twee personen zich melden en meegaan is niet mijns schuld je. Ik ga niet ellke eer iedereen vragen of ze zin hebben
Volgens mij is Blijdorp nog wel een keer open dus dat gaat nog wel eens gebeuren. Ik heb er een lekker relaxt dagje van gemaakt. Lekker even kunnen uitrusten. Eigenlijk iets te veel want ik ben eind vd middag in slaap gevallen en ben nu klaar wakker.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je hoeft je idd niet schuldig te voelen!!just sayin' dat ik het ook leuk had gevonden om te gaan
Ik zal dan aan je denken als ik koffie uit de automaat haal. Nu heb ik zin in koffie maar dan slaap ik helemaal niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:10 schreef Ireth het volgende:
gvd... 104 windhoosupdates aan het binnenhalen.. en om 7 uur gaat mijn wekker![]()
Ook goed nieuws! Ze heeft haar zwemdiploma A binnen!![]()
Geen idee, ben niet zo heel erg bekend aan die kant van Rotterdam...quote:Op maandag 26 maart 2012 01:20 schreef Rucky het volgende:
@ JaleesaJoia is er bij mij in de buurt nog wat open? Ik bedenk me net dat ik nog moet eten.
Jij woont toch niet zover bij mij vandaan? Tenminste dat dacht ik. Ik zal vast wel wat in de keuken hebben liggen maar ik heb niet zoveel zin om nu nog wat te gaan koken.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo heel erg bekend aan die kant van Rotterdam...
Ik moet om 8uur deniz naar de opvang brengen en om half 9 zelf op school zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 01:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Een man en zijn chips... Mijn oogjes gaan toe want dan sta ik mrgen rond 10 u in de sportschool OMG
Ik wil om 7 uur op mijn werk zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik moet om 8uur deniz naar de opvang brengen en om half 9 zelf op school zijn
quote:
Ik zit nu achter mijn bureau en weet niet meer waar ik vrijdag mee bezig was.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:08 schreef JK1982 het volgende:
Gadverdamme, we moeten weer 'an die Arbeit'.. Nouja, voordeel van de maandagmorgen is dat ik hem toch niet echt bewust meemaak, dus dan gaat de tijd op zich weer redelijk snel
Nu maar gauw douchen, ik moet rond 7.30 de deur uit.
Oh ja, goedemorgen trouwens!
Dit dusquote:Op maandag 26 maart 2012 07:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit nu achter mijn bureau en weet niet meer waar ik vrijdag mee bezig was.Eerst maar eens koffie nemen.
Het gaat niet zo zeer om het tijdstip maar om het sportschool gedeelte...quote:Op maandag 26 maart 2012 01:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik moet om 8uur deniz naar de opvang brengen en om half 9 zelf op school zijn
Nou, opschieten dan! Het is al bijna half 10..quote:Op maandag 26 maart 2012 09:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het tijdstip maar om het sportschool gedeelte...
Tsja, Apple heeft wat met 'i'-tjesquote:Op maandag 26 maart 2012 09:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oja missende en extra letters i mn tekst wijdt ik aan mijn ipad :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |