quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:16 schreef DJMO het volgende:
wie gaan mij vanavond what's appen dat ik m'n dochter moet bellen om half acht?
Ja, waarom moet je bellen eigenlijk? Anders bel je toch lekker wat later, of dan bel je morgen, of.. of.. of...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:16 schreef DJMO het volgende:
wie gaan mij vanavond what's appen dat ik m'n dochter moet bellen om half acht?
m'n 13-jarige woont in een pleeggezin en we hebben een twee wekelijkse belafspraak. Ik weet niet of jij je kind teleur zou willen stellen door niet te bellen? Als ik later bel mag ik haar ook korter spreken dan het kwartiertje wat we hebben. En deze regeling is door jeugdzorg vastgesteld ...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, waarom moet je bellen eigenlijk? Anders bel je toch lekker wat later, of dan bel je morgen, of.. of.. of...
En anders bel je lekker niet
Oh sorry, zo was het niet bedoeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n 13-jarige woont in een pleeggezin en we hebben een twee wekelijkse belafspraak. Ik weet niet of jij je kind teleur zou willen stellen door niet te bellen? Als ik later bel mag ik haar ook korter spreken dan het kwartiertje wat we hebben. En deze regeling is door jeugdzorg vastgesteld ...
sorry, maar je opmerking komt erg bot en kwetsend over.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:30 schreef DJMO het volgende:
ik ben een chaoot en denk er meestal te laat aan, ondanks alarm en popup van /m'n mailalert
Het staat al in mijn agenda dat ik je moet bellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:30 schreef DJMO het volgende:
ik ben een chaoot en denk er meestal te laat aan, ondanks alarm en popup van /m'n mailalert
doe maar sms-en als je wil. ik heb al herrie met johan, ik heb weinig zin om te moeten uitleggen waarom je beltquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het staat al in mijn agenda dat ik je moet bellen.
Maar wel één zonder belteboed.quote:
geeft nietquote:
dankquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska will do it! SMS, what's app
best wel hard eigenlijk van dat pleeggezin. Als je iets later belt zouden ze ook een beetje makkelijk kunnen doen en je ff wat langer door kunnen laten kletsen ipv zou strak op de klok te letten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n 13-jarige woont in een pleeggezin en we hebben een twee wekelijkse belafspraak. Ik weet niet of jij je kind teleur zou willen stellen door niet te bellen? Als ik later bel mag ik haar ook korter spreken dan het kwartiertje wat we hebben. En deze regeling is door jeugdzorg vastgesteld ...
sorry, maar je opmerking komt erg bot en kwetsend over.
Ik ben alweer terug vd winkel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
geeft nietjij kunt ook niets aan mijn vent veranderen dus ik neem jou niets kwalijk
[..]
dank
Ook lederen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef Papabear het volgende:
Nikes kunnen prima in de wasmachine. Ik was de mijne bijna elke week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |