Heracles doet altijd goede zaken!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
Dus Heracles kan zomaar 2 miljoen ontvangen voor die prutser?![]()
![]()
Van Geel-achtige praktijken.
Ik had trouwens een betere TT, Glynor Plessi.
Overtoom en Armenteros kunnen ze ook wel op gaan cashen, moeten ze alleen wel deze zomer verkocht worden. Aan Feyenoord het liefst.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Heracles doet altijd goede zaken!
Ik zie het nog wel gebeuren ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Overtoom en Armenteros kunnen ze ook wel op gaan cashen, moeten ze alleen wel deze zomer verkocht worden. Aan Feyenoord het liefst.
Die zullen niet voor een zacht prijsje vertrekken. Armenteros zou een goede speler zijn. Jongen met veel inzet en doorzettingsvermogen./quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Overtoom en Armenteros kunnen ze ook wel op gaan cashen, moeten ze alleen wel deze zomer verkocht worden. Aan Feyenoord het liefst.
Jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
Dus Heracles kan zomaar 2 miljoen ontvangen voor die prutser?![]()
![]()
Van Geel-achtige praktijken.
Ik had trouwens een betere TT, Glynor Plessi.
Hebben wel een aflopend contract.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zullen niet voor een zacht prijsje vertrekken. Armenteros zou een goede speler zijn. Jongen met veel inzet en doorzettingsvermogen./
Armenteros is fysiek wel aardig. Inzet waar de Kuip veel van waardeert.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke spelers van Heracles, maar allemaal zo klein.
Naja hoe het precies zit weet ik ook niet. Maar de basisverdediging dreigt wel uit elkaar te vallen;quote:
Looms wil een andere club?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja hoe het precies zit weet ik ook niet. Maar de basisverdediging dreigt wel uit elkaar te vallen;
Looms wil naar een andere club
Breukers wil niet verlengen
Van der Linden stopt
maar gelukkig spelen in de beloften een paar leuke verdedigers
Te Wierik is geen onaardige vervangen voor Breukers. Leon van Dijk loopt er ook rond toch.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij mag blij zijn (net zoals Breukers) dat ze bij Heracles mogen spelen!
missen een goede spits. Vleminckx het stokpaardje van Derksen ging terug naar België.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
nec krijgt flinke kansen, maar maakt het niet af. Hoe verrassend dit seizoen
Die Zeefuik is best nuttig, hij scoort alleen niet. Maar meer spelers zijn er natuurlijk debet aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
missen een goede spits. Vleminckx het stokpaardje van Derksen ging terug naar België.
Als Pastoor een goede spits heeft, dan zie ik ze wel hogerop komen
Zozo, Heracles Watcherquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te Wierik is geen onaardige vervangen voor Breukers. Leon van Dijk loopt er ook rond toch.
Matige bansheeimitatie. ik mis het armpje bij dequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb de drumsticks uit de oven gehaald. Heerlijk gemarineerd.![]()
![]()
1-0 nec
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
Blunder van die rooie.Wat gebeurde er bij NACSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
al die gozertjes van NAC verwachtten een voorzet van Lassie, maar Schöne schoot 'm schuin van 25m de goal inquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al die gozertjes van NAC verwachtten een voorzet van Lassie, maar Schöne schoot 'm schuin van 25m de goal in
Een echte clubmanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is trouwens al het 12e seizoen van Looms bij Heracles.
Ik zal Pastoor ff een smsje sturenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup NEC, scoor meer goals en punten voor me
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zal Pastoor ff een smsje sturen
quote:Hoi Marko, we willen niet te aanvallend spelen. Wees gerust. Deze pot winnen we wel
quote:FC Twente: Boschker; Rosales, Wisgerhof, Douglas, Kuiper; Fer, Brama, Janssen; Chadli, Plet, O. John.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zal Pastoor ff een smsje sturen
quote:
quote:ALMELO - De voorverkoop van kaartjes voor de bekerfinale loopt gesmeerd. Er zijn al 8600 kaarten verkocht. Dat is een Polman Stadion vol.
looolquote:
Heeft Heerenveen aandelen van Psv of delen ze mee als Psv kampioen wordt?quote:
iddquote:
Ze mogen ook 2e worden hoor, spelen jullie volgend jaar ook 'gewoon' Europaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
En ja, psv moet kampioen worden
iddquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze mogen ook 2e worden hoor, spelen jullie volgend jaar ook 'gewoon' Europa
Dan 2e maar ik gok 3e oid.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
En ja, psv moet kampioen worden (of 2e)
Laat Feyenoord maar kampioen worden.. Nee, is het programma te makkelijk voor, gaat niet lukkenquote:
Tegen wie moet Feyenoord allemaal nog?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laat Feyenoord maar kampioen worden.. Nee, is het programma te makkelijk voor, gaat niet lukken
PSV pakt met een beetje geluk de dubbelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
En ja, psv moet kampioen worden (of 2e)
Uit: De Graafschap, Roda JC, Ado, Heerenveenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tegen wie moet Feyenoord allemaal nog?
Dit dusquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Over een kwartiertje lekker Twente kijken.
2 evt echt lastige tegenstanders dus nog. Ajax nog 3. Psv thuis, Heerenveen uit en Twente uit....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uit: De Graafschap, Roda JC, Ado, Heerenveen
Thuis: NAC, Excelsior, AZ, Heracles
Nee, 2 tegenstanders waar we geen favoriet zijn (nou ja, voor buitenaf) en waar Feyenoord ruimte krijgt om te voetballen. De rest is zelf het spel maken en dat gaat Feyenoord niet goed afquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 evt echt lastige tegenstanders dus nog. Ajax nog 3. Psv thuis, Heerenveen uit en Twente uit....
Je snapt het nogsteeds niet hè?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft Heerenveen aandelen van Psv of delen ze mee als Psv kampioen wordt?Tegen alles en iedereen kunnen ze leuk ballen en vaak winnen maar tegen Psv gaan ze tot 3x toe dik de kuikenbak in. Vervolgens loopt Jans en spelers te roepen. Psv wordt kampioen....
Wow, het calimero-niveau in deze post is veel te hoogquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je snapt het nogsteeds niet hè?
In Nederland werkt het vrij simpel: Je bent voor Ajax, of je bent tegen Ajax.
Oftewel, elke supporter, speler of club die niet voor Ajax is, zal er alles aan doen om Ajax van het kampioenschap te weerhouden.
Dat is het nadeel als je 'de beste' bent. Statistisch gezien heeft Ajax nogsteeds de meeste landstitels achter zijn naam staan. Dus doorgaans zal iedereen die niet voor Ajax is liever PSV, Twente, AZ, Feyenoord, Heerenveen of welke club dan ook kampioen zien worden....ook als ze helemaal niet voor die club zijn.
Nee juist niet. Dit is juist het fantastische aan Ajax supporter zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wow, het calimero-niveau in deze post is veel te hoog
Spreek voor jezelf. Zelf vind ik het vrij sneu om een club te haten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oftewel, elke supporter, speler of club die niet voor Ajax is, zal er alles aan doen om Ajax van het kampioenschap te weerhouden.
Dat is het nadeel als je 'de beste' bent. Statistisch gezien heeft Ajax nogsteeds de meeste landstitels achter zijn naam staan. Dus doorgaans zal iedereen die niet voor Ajax is liever PSV, Twente, AZ, Feyenoord, Heerenveen of welke club dan ook kampioen zien worden....ook als ze helemaal niet voor die club zijn.
Nou, ik zit gefrustreerd te kijken bij elke club die kampioen wordt behalve Feyenoord, die eer is echt niet alleen voor ajaxquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee juist niet. Dit is juist het fantastische aan Ajax supporter zijn.
Als je eenmaal kampioen wordt heb je dat te vieren + dat de rest van Nederland gefrustreerd zit toe te kijken
Das idd moeilijk ja. Ajax heeft daar vind ik ook echt last van. Brijen brijen en brijen.... Het is dat ze veel mensen hebben die kunnen scoren dus lukt dat vaak wel maar goed voetbal heb ik nog niet vaak gezien. Bij Feyenoord vind ik wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, 2 tegenstanders waar we geen favoriet zijn (nou ja, voor buitenaf) en waar Feyenoord ruimte krijgt om te voetballen. De rest is zelf het spel maken en dat gaat Feyenoord niet goed af
Nou ja ik ben zelf voor Ajax. Maar vraag maar eens rond aan willekeurige mensen die niet echt een (grote) club supporten of niets met voetbal hebben. Doorgaans krijg je een antwoord als: ''Maakt me niet uit als het maar niet Ajax is''quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Zelf vind ik het vrij sneu om een club te haten.
Meestal krijg je dan juist als antwoord dat ze voor Ajax zijn, wijsneus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou ja ik ben zelf voor Ajax. Maar vraag maar eens rond aan willekeurige mensen die niet echt een (grote) club supporten of niets met voetbal hebben. Doorgaans krijg je een antwoord als: ''Maakt me niet uit als het maar niet Ajax is''
Dat geldt zeker niet voor iedere Feyenoordsupporter. Ik ken enkele die het vorige jaar erger vonden dat Ajax kampioen werd dan dat zij eindigde op plaats 10.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou, ik zit gefrustreerd te kijken bij elke club die kampioen wordt behalve Feyenoord, die eer is echt niet alleen voor ajax
Nooit last van.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou ja ik ben zelf voor Ajax. Maar vraag maar eens rond aan willekeurige mensen die niet echt een (grote) club supporten of niets met voetbal hebben. Doorgaans krijg je een antwoord als: ''Maakt me niet uit als het maar niet Ajax is''
Nog steeds niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zie je goed voetbal als er snel gescoord wordt of tegen tegenstanders die aanvallend spelen. Als een goal lang uitblijft of een ploeg trekt zich compleet terug op eigen helft is het voetbal van Feyenoord ook vaak niet om aan te zien. Beter dan onder Been, zit wel wat structuur in namelijk, maar goed is het zeker nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd moeilijk ja. Ajax heeft daar vind ik ook echt last van. Brijen brijen en brijen.... Het is dat ze veel mensen hebben die kunnen scoren dus lukt dat vaak wel maar goed voetbal heb ik nog niet vaak gezien. Bij Feyenoord vind ik wel.
Dit ben ik 100% met je eens! Ik ben voor Ajax maar ik heb vrienden die voor Psv, Feyenoord of Twente zijn. Wat boeit dat nou. Als je maar gezellig voetbal kan kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Zelf vind ik het vrij sneu om een club te haten.
Dit dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit ben ik 100% met je eens! Ik ben voor Ajax maar ik heb vrienden die voor Psv, Feyenoord of Twente zijn. Wat boeit dat nou. Als je maar gezellig voetbal kan kijken.
Dit (nou ja, ik voor Feyenoord en de rest voornamelijk ajax, af en toe nog wat Utrecht)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit ben ik 100% met je eens! Ik ben voor Ajax maar ik heb vrienden die voor Psv, Feyenoord of Twente zijn. Wat boeit dat nou. Als je maar gezellig voetbal kan kijken.
"Het mooie stadion waar een school in zit"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het mooie stadion waar een supermarkt inzit
Bij oranje misschien ja. Met clubvoetbal kunnen die gasten mooi de tering krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kunstgrasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
"Het mooie stadion waar een school in zit"
"Het mooie stadion waar een rijschool in zit/zat"
Nee, dan is het dit seizoen juist gezellig als Feyenoord-supporterquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij oranje misschien ja. Met clubvoetbal kunnen die gasten mooi de tering krijgen.
Precies.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij oranje misschien ja. Met clubvoetbal kunnen die gasten mooi de tering krijgen.
Er zit iig wel progressie in.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zie je goed voetbal als er snel gescoord wordt of tegen tegenstanders die aanvallend spelen. Als een goal lang uitblijft of een ploeg trekt zich compleet terug op eigen helft is het voetbal van Feyenoord ook vaak niet om aan te zien. Beter dan onder Been, zit wel wat structuur in namelijk, maar goed is het zeker niet
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
niet dan?quote:
Dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
niet dan?no way dat ik gezellig met een jood de klassieker ga kijken.
En dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Heb ook geen vrienden die voor andere clubs zijn dus heb dat probleem niet
Ja oke, dat is dan idd weer het andere uiterste, dat ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Één verdwaalde jood (wel een ekte die nooit gaat natuurlijk), en voor de rest allemaal nec'ers of Feyenoorders. Dus dat valt gelukkig ook wel mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Heb ook geen vrienden die voor andere clubs zijn dus heb dat probleem niet
Dat vind ik sneu. Mijn ene neefje is voor Ajax en de ander is voor Feyenoord (in 1 gezin). Jij zou (als het jou neefjes waren) daar dan niet naar de klassieker gaan kijken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook zo bij de meeste joden die ik ken het geval, toevalligquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
(een ekte die nooit gaat natuurlijk)
Ik zal er over op houden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kunnen we het in het Live Eredivisietopic ook echt over Live Eredivisie voetbal hebben of wat?
Ik zou dat serieus niet trekken, nee. Familie of niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vind ik sneu. Mijn ene neefje is voor Ajax en de ander is voor Feyenoord (in 1 gezin). Jij zou (als het jou neefjes waren) daar dan niet naar de klassieker gaan kijken?
Mwa, Pastoor luistert tot nu toe ook niet jaar je, laat dus maarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zal McClaren wel ff een smsje sturen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
McClarenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In de wandelgangen gaat het gerucht dat 'ie van de verkeerde kant is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vindt een vriendin van me nou ook.
'n vriendin uhuhquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vindt een vriendin van me nou ook.
De rust?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO scoor maar in 't haags kwartiertke
Die was wel heel erg inderdaadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
De naam van Suarez scanderen met fopduikbaas Vicento in je eigen gelederen_!!!!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang dat spreekkoor nog gaat aanhouden in nederland.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
De naam van Suarez scanderen met fopduikbaas Vicento in je eigen gelederen_!!!!
Ach het laat wel zien wat voor een geweldige indruk Suarez heeft achtergelatenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang dat spreekkoor nog gaat aanhouden in nederland.
Afellayquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach het laat wel zien wat voor een geweldige indruk Suarez heeft achtergelaten
Wie kent Affelay nou nog?
Heerenveen - VVV 2-1.quote:
Nog een half uurtje. Hup VVV*O*quote:
VVV heeft de 2-1 gemaakt hè, stond eerst 2-0, ze komen dus terug in de wedstrijdquote:
a, perspectiefquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het stond 2-0 voor Heerenveen. Nu dus 2-1
Ik zapte pas in bij het begin van Twente... Dus dat had ik gemistquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VVV heeft de 2-1 gemaakt hè, stond eerst 2-0, ze komen dus terug in de wedstrijd
Wat is de volgende keer beter voor me?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
Jammer Woutje, volgende keer beter jongen.
Vuige nepneger iddquote:
nee, dan spelen ze gelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als dit 1-1 wordt, wint Twente alsnog
Want bij een gelijkspel wint Twente?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als dit 1-1 wordt, wint Twente alsnog
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want bij een gelijkspel wint Twente?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als in, 1-1 voor de 85e minuut.
Is die eindelijk fit?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef starla het volgende:
Verhoek inbrengen die de gelijkmaker scoort!
Verwachten ze Liverpool spelers om hun te komen helpen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
"Oh when the reds go marching in" .....
Twente___!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
"Oh when the reds go marching in" .....
Twente___!
Ze zingen YNWA, hebben zo'n kut hek en zingen dit...wannabe liverpooL?quote:
Dan telt die goal dubbel?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als in, 1-1 voor de 85e minuut.
www.eredivisielive.nlquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand mij helpen met een stream? PM of DM?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want het is een uitwedstrijd
iddquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zingen YNWA, hebben zo'n kut hek en zingen dit...wannabe liverpooL?
Als ze dezelfde uitslag willen las Liverpool vandaag vind ik het bestquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zingen YNWA, hebben zo'n kut hek en zingen dit...wannabe liverpooL?
Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand mij helpen met een stream? PM of DM?
Ik vraag me af of zijn voornaam "Mon" isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is hij tomatenteler is z'n vrije tijd, vraag ik me nu af
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
The second plate man, the second plate!
De topclubs worden altijd bevooreeldquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je wel denken... Maar ja, Nederlandse arbitrage hè...
Waarom Twente dan ook?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De topclubs worden altijd bevooreeld
THATS WHAT YOU'RE DOING IT FOR!! RIGHT?>>quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
The first star man! The first star...
Een paar deuren verderop is er zelfs een topic speciaal hiervoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja t staat op sopcast en bij pcstreams maar als je niet verder kijkt dan je nues lang is.
Die hebben geïnvesteerd in de knvbquote:
Nee het is makkelijker als andere dat voor je doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een paar deuren verderop is er zelfs een topic speciaal hiervoor... Blijkbaar is dat net ff iets té moeilijk
Ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben je overgeschakeld naar een andere wedstrijd dan?
Zoiets impliceerde de commentator ook... Zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
Lekker vieze vicento verdient al langer geel
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
Er wordt achterin niet gecoacht bij Twente. In feite verstaat niemand een fuck van wat Boschker allemaal roept.
Idd en dan maakt ie swalbe op swalbe en dan krijgt ie niets.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:25 schreef Zorro het volgende:
Niet eens een overtreding, krijgt ie geel
Groeibriljantje hoor, goed gezien weer van die jeugdopleiding van Twente.quote:
Wisgerhof? Was toch geblesseerd geraakt bij de 1-0?quote:
McClaren faalt, en hard.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:30 schreef RvLaak het volgende:
Zou Twente fermoeid zijn door alle wedstrijden?
Misschien wel voor een stuk fruit, een appel voor de Dost of zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Kabolter het volgende:
Misschien dat Ajax Dost nu eindelijk wel wil kopen,voor 17,9 miljoen ofzo..
Wat kostte Theo Janssen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Kabolter het volgende:
Misschien dat Ajax Dost nu eindelijk wel wil kopen, voor 17,9 miljoen ofzo..
Maar Adriaanse haalde betere resultatenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze spelen nog net zo slecht als onder Adriaanse hoor
Met Adriaanse werden de punten echter wel over de streep getrokken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze spelen nog net zo slecht als onder Adriaanse hoor
Dost is geen speler voor Ajax, ik ben blij dat ze hem niet hebben gekocht destijds.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Kabolter het volgende:
Die hebben ze niet nodig!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Kabolter het volgende:
Wordt toch echt 17,9 miljoen. Ruilen tegen Mickey is geen optie, die was vroeger namelijk 17,9 miljoen waard..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien wel voor een stuk fruit, een appel voor de Dost of zo.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
McClaren heeft overal gefaald eigenlijk
Beetje de Engelse Mario Been. Heel sporadisch een gouden pik, veel vaker ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
McLaren heb Twente toch kampioen gemaakt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Periode 2008 tm 2010 bij Twente neit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Nee, die was toevallig trainer toen Twente kampioen werd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
McLaren heb Twente toch kampioen gemaakt?
Ruizquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
McLaren heb Twente toch kampioen gemaakt?
De selectie van toen was ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Periode 2008 tm 2010 bij Twente neit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |