Heracles doet altijd goede zaken!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
Dus Heracles kan zomaar 2 miljoen ontvangen voor die prutser?![]()
![]()
Van Geel-achtige praktijken.
Ik had trouwens een betere TT, Glynor Plessi.
Overtoom en Armenteros kunnen ze ook wel op gaan cashen, moeten ze alleen wel deze zomer verkocht worden. Aan Feyenoord het liefst.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Heracles doet altijd goede zaken!
Ik zie het nog wel gebeuren ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Overtoom en Armenteros kunnen ze ook wel op gaan cashen, moeten ze alleen wel deze zomer verkocht worden. Aan Feyenoord het liefst.
Die zullen niet voor een zacht prijsje vertrekken. Armenteros zou een goede speler zijn. Jongen met veel inzet en doorzettingsvermogen./quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Overtoom en Armenteros kunnen ze ook wel op gaan cashen, moeten ze alleen wel deze zomer verkocht worden. Aan Feyenoord het liefst.
Jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
Dus Heracles kan zomaar 2 miljoen ontvangen voor die prutser?![]()
![]()
Van Geel-achtige praktijken.
Ik had trouwens een betere TT, Glynor Plessi.
Hebben wel een aflopend contract.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zullen niet voor een zacht prijsje vertrekken. Armenteros zou een goede speler zijn. Jongen met veel inzet en doorzettingsvermogen./
Armenteros is fysiek wel aardig. Inzet waar de Kuip veel van waardeert.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke spelers van Heracles, maar allemaal zo klein.
Naja hoe het precies zit weet ik ook niet. Maar de basisverdediging dreigt wel uit elkaar te vallen;quote:
Looms wil een andere club?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja hoe het precies zit weet ik ook niet. Maar de basisverdediging dreigt wel uit elkaar te vallen;
Looms wil naar een andere club
Breukers wil niet verlengen
Van der Linden stopt
maar gelukkig spelen in de beloften een paar leuke verdedigers
Te Wierik is geen onaardige vervangen voor Breukers. Leon van Dijk loopt er ook rond toch.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij mag blij zijn (net zoals Breukers) dat ze bij Heracles mogen spelen!
missen een goede spits. Vleminckx het stokpaardje van Derksen ging terug naar België.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
nec krijgt flinke kansen, maar maakt het niet af. Hoe verrassend dit seizoen
Die Zeefuik is best nuttig, hij scoort alleen niet. Maar meer spelers zijn er natuurlijk debet aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
missen een goede spits. Vleminckx het stokpaardje van Derksen ging terug naar België.
Als Pastoor een goede spits heeft, dan zie ik ze wel hogerop komen
Zozo, Heracles Watcherquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te Wierik is geen onaardige vervangen voor Breukers. Leon van Dijk loopt er ook rond toch.
Matige bansheeimitatie. ik mis het armpje bij dequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb de drumsticks uit de oven gehaald. Heerlijk gemarineerd.![]()
![]()
1-0 nec
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
Blunder van die rooie.Wat gebeurde er bij NACSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
al die gozertjes van NAC verwachtten een voorzet van Lassie, maar Schöne schoot 'm schuin van 25m de goal inquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al die gozertjes van NAC verwachtten een voorzet van Lassie, maar Schöne schoot 'm schuin van 25m de goal in
Een echte clubmanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit is trouwens al het 12e seizoen van Looms bij Heracles.
Ik zal Pastoor ff een smsje sturenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup NEC, scoor meer goals en punten voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |