Hehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, het dopje moest nog op de stift.
Verloor ie echt veel te veel mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat versnellen naar 30.5 halverwege de race is achteraf gezien te veel van het goede geweest...
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:38 schreef golfer het volgende:
Bob kan zich lekker vastbijten in die formidabele tijd van Bergsma.
Zelfs Smit reed daar bijna harder.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:42 schreef TheGOAT het volgende:
Nog nooit Bob een 10 km zien verprutsen? Lol moest gelijk aan de OS denken, 20e ofzo werd hij daar toch, hoe kun je dat nou vergeten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:42 schreef TheGOAT het volgende:
Nog nooit Bob een 10 km zien verprutsen? Lol moest gelijk aan de OS denken, 20e ofzo werd hij daar toch, hoe kun je dat nou vergeten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:45 schreef TheGOAT het volgende:
Die 2,5 seconden haalt Bob echt wel in de laatste 5 ronden hoor
Twijfelde ik geen moment aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:48 schreef TheGOAT het volgende:
Bob blijft versnellen, dat kon Bergsma nu juist niet meer, dat pleit voor de Jong denk ik voor de winst
Heeft hij zelf veroorzaakt hoor, ik vond hem altijd wel tof.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:52 schreef TheGOAT het volgende:
Hahahaha wat een haters hier, gewoon klasse van Bob, fantastisch!
Ik mag de mens niet maar heb groot respect voor zijn prestaties.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:52 schreef TheGOAT het volgende:
Hahahaha wat een haters hier, gewoon klasse van Bob, fantastisch!
10000 meter hè..da's in andere landen nou eenmaal niet zo populair. Mooi voor ons, bijna gegarandeerd goud op de OS elke vier jaar, als niemand wisselfouten maakt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:55 schreef tong80 het volgende:
Wat een kleine sport eigenlijk. Bijna 30 seconden tussen de nummer 1 en 4
Beckert rijdt wel de rit erna, en Sablikova voelde zich niet goed genoeg om de 1500m te rijden. Ik weet het nog niet, hoewel ze wel de topfavoriet is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
Zo, de rest sla ik vandaag over.
Sablikova die even haar gouden plak komt ophalen straks.
Dan nog, gaat me te ver om er echt voor te gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Beckert rijdt wel de rit erna, en Sablikova voelde zich niet goed genoeg om de 1500m te rijden. Ik weet het nog niet, hoewel ze wel de topfavoriet is.
Bij de 5km zit brons er niet in. Onze beste 5km-rijders doen niet mee...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:01 schreef Montov het volgende:
Bij de dames heeft Nederland nog telkens brons gehaald dit WK, en bij de mannen geen enkele bronzen medaille.
4 seconden, gelet op de omstandigheden is dat gewoon top. Kramer is ook maar 5 keer sneller geweest, hooglandbanen meegeteld. De Jong zelf ook 3 keer sneller geweest.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:59 schreef Montov het volgende:
Wel ver van het BR af. Hopen dat Kramer volgend seizoen weer zijn best gaat doen op de 10km.
Moniek is gestopt inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de 5km zit brons er niet in. Onze beste 5km-rijders doen niet mee...
Ik maakte een grapje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wust, De Vries en Keulstra zijn op dit moment onze beste 5km rijders...
Gefeliciteerdquote:
Ze zijn al blij dat ze een sponsor hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Op=Op voordeelshop
Je zult zo'n sponsor hebben
Nee, hij ging zeven minuten sneller dan dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef tong80 het volgende:
Roger Moore kon goed schaatsen wisten jullie dat ?
7.07 was zijn beste tijd.
Geen idee. Weet wel dat ze in Friesland 100 meter wedstrijden hebben. Van de 200 meter heb ik nooit gehoord.quote:
De vader van Pechstein heeft na later bleek dezelfde schommelende bloedwaarden.quote:
"Dezelfde schommelende bloedwaarden". Is dat vergelijkbaar met "Pluto heeft dezelfde opwarming als de Aarde"?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vader van Pechstein heeft na later bleek dezelfde schommelende bloedwaarden.
Gebruikt ie ook ?
hopelijk met een paar lesbische onthullingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijdens het klussen was er een interview met Moniek Kleinsman bij Langs de lijn. Goed nieuws voor alle fans, want ze gaat een boek schrijven over haar sportleven!
100 en 300, maar de officiële kortebaanafstand is volgens mij 160 meter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat ze in Friesland 100 meter wedstrijden hebben. Van de 200 meter heb ik nooit gehoord.
SPOILER: 500m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Vooruit de 500 m dan maar kijken, moet eigenlijk lerenHoelaat is de 2e 500 m van vrouwen?
Only the strong survive![]()
Hierna komt de 500m mannen, daarna mogen de vrouwen weer. Weet niet of er tussen de vrouwen en mannen nog gedweild wordt. Als dat het geval is, dan zal de 2e 500m wel rond de klok van 3 uur beginnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:43 schreef TheGOAT het volgende:
Vooruit de 500 m dan maar kijken, moet eigenlijk lerenHoelaat is de 2e 500 m van vrouwen?
![]()
Van Riessen is ook echt drama heOpen je 10,5 en dan rondje 28,4 terwijl ze eigenlijk achter die japanse aan zou (moeten) kunnen gaan
Thijsje van de Op = Op voordeelshop!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Trouwens, wisten jullie dat Wolf slechts 1 olympische medaille heeft gehaald, een zilveren op de 500 in 2006?Only the strong survive![]()
Nu ff mediterenen naar buiten, zometeen andere 500 meters kijken, maar ik moet nog leren verdomme
Ik ga proberen te ontkaterenquote:Op zondag 25 maart 2012 13:56 schreef TheGOAT het volgende:
Nu ff mediterenen naar buiten, zometeen andere 500 meters kijken, maar ik moet nog leren verdomme
![]()
![]()
hier nog 1, allemachtig wat een koppijnquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Is nu net de 1e rit begonnen van 500 m voor mannen?
EDIT; ja dat zegt Herbert net, bedankt voor het beantwoorden Herbertje
Het hele weekend wachten ze al lang, ik haat dat altijd, waarom zou je zo lang wachten?Only the strong survive![]()
Wat een tijd hoor, knap zeg. En idd wat Hersman zegt, hij is de enige die doorversnelt de laatste 100/150 m. Velen vallen stil op dat laatste rechte stuk (nouja stilvallen, relatief)
Herbert moet eens stoppen met dat door Martin heenschreeuwen
Dat is Snoeks..quote:Op zondag 25 maart 2012 14:36 schreef franklop het volgende:
Herbert moet eens stoppen met dat door Martin heenschreeuwensig verwijderd door FA![]()
9.49!!!!!!! OMG EINZ ZWEI DREI POLIZEI DIE BOCHT DIE BOCH FENOMENAAAALquote:Op zondag 25 maart 2012 14:36 schreef franklop het volgende:
Herbert moet eens stoppen met dat door Martin heenschreeuwen
34.92.. oh..❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Laatste bocht moest hij inhouden helaas. Ging van 58 naar 56, waar Lobkov in de buitenbocht 57 kon vasthouden.![]()
Die 1e 100 meter en die bocht zijn één van de beste die ik gezien heb, zat gelijk al naast Nagasima ongeveer. Jammer van die laatste bocht en rechte stuk.Only the strong survive![]()
DIe doet dus mee voor de prijzen.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dat is waarquote:
zucht wakker worden is er nog niet bijCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lukt hier ook nog niet echtquote:Op zondag 25 maart 2012 14:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is waar
zucht wakker worden is er nog niet bijzo toch maar aan de paracetamol
![]()
![]()
Eén misslag en je seizoen is naar de klote
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Pekka ook als ie ziet dat ie eerste is
gleed uitquote:Op zondag 25 maart 2012 14:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wat gebeurde er nou, dat deed hij niet zelf.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Michel Mulder wel mooi
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Mo
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Mo heeft gewoon de beste papieren, en is aardig constant. Ik zie Mulder geen medaille halen eerlijk gezegd.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ik hoop dat Koskela nog wat kan presteren straks, anders vind ik het wel heel rot.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik denk het ook, Lobkov zou wel epic zijn!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:53 schreef Montov het volgende:
Mo heeft gewoon de beste papieren, en is aardig constant. Ik zie Mulder geen medaille halen eerlijk gezegd.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef TheGOAT het volgende:
Ben ik de enige die nog aan het kijken is?
![]()
![]()
Ik kijk ook nog. Er valt alleen niks te melden.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef TheGOAT het volgende:
Ben ik de enige die nog aan het kijken is?
Bij Thijsje denk ik altijd aan dit plaatje
http://imageshack.us/photo/my-images/38/cuterh.png/ (copy/paste deze link)Only the strong survive![]()
Lee rijdt niet, wat een held als hij geen blessure heeft, omdat hij zich dan te goed voelt voor de plekken 9 of 10Dignity/klasse
Als iedereen sneller is dan de 1e ronde dan zie ik het baanrecord er wel aangaan.
Echte bazen schaatsen 2 goeie ritten.quote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Toch wel slim dat ze Wotherspoon niet hebben opgenomen in de staf danquote:Op zondag 25 maart 2012 16:00 schreef DennisDeBengel het volgende:
Die Canadees kan wel eens leuk mee gaan doen op de OS
Even a broken clock is right twice a day.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:01 schreef danos het volgende:
[..]
Toch wel slim dat ze Wotherspoon niet hebben opgenomen in de staf dan![]()
![]()
Zo voel je je toch een rund dat je de eerste rit zo slecht rijdt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
schaats niet op het ijs ben ik bangUn dann rettet kein Kavallerie,
Jezus wat heeft Mama Mulder vanmorgen gemaakt zeg
34.66Waanzin
en dat terwijl het 20+ graden is bijna buitenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:12 schreef Aalbers het volgende:
waar gaat dit over? dit zijn salt-lake tijden
zeg dat nou niet Snoeks
1,2,4 in rituitslag momenteel voor NL
Altijd leuk als ze dat over je zeggen en een jaar later doe je dit.quote:
Nog meer snelheid in de bocht zou problematisch worden denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:14 schreef Aalbers het volgende:
als ze in salt-lake zouden rijden zouden ze een 33er op de klok zettenUn dann rettet kein Kavallerie,
Dat zeker, wel een wraak momentje.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze dat over je zeggen en een jaar later doe je dit.![]()
![]()
ow nee toch niet, jammerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dan baal je toch van je zilver
Un dann rettet kein Kavallerie,
1 honderdste te snel helaasquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Godver
Sneu. 1-honderste te kort.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Mo met een fantatsische laatste bocht hoor, en toch een goede 2e race van MoOnly the strong survive![]()
Fuck it met zilver.
Grote klote zooi
Mulder die juicht, hij ziet er daarna wel heel dom uithehe, maar fantastische 2e race hoor van hem
Wat een onsymphatiek gozertje die Mo met die gebaartjes achteraf
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
"Gefeliciteerd met zilver"
What the fuck?
Zonde dat je net geen goud hebt, zeg je dan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Niks onsympathieks aan, hij wint toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een onsymphatiek gozertje die Mo met die gebaartjes achteraf❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
gelijk 2 minuten na de finish zeggen 'je wint wel zilver'
Nederland sprintersland: een wereldkampioen sprint, een wereldkampioen afstanden op de 1.000 meter en een zilveren medaille op de 500 meter.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Precies:quote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef franklop het volgende:
gelijk 2 minuten na de finish zeggen 'je wint wel zilver'
En Oenema nog brons hequote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef golfer het volgende:
Nederland sprintersland: een wereldkampioen sprint, een wereldkampioen afstanden op de 1.000 meter en een zilveren medaille op de 500 meter.![]()
dit gaat voor de OS over 2 jaar echt belachelijk moeilijk wordne met die prestatiematrix
Holy crap, wat een tijd. Het enige BR die weekend.
Zuur dat het op 1 honderste mis gaat.Géén kloon van tvlxd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: