Hehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, het dopje moest nog op de stift.
Verloor ie echt veel te veel mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat versnellen naar 30.5 halverwege de race is achteraf gezien te veel van het goede geweest...
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:38 schreef golfer het volgende:
Bob kan zich lekker vastbijten in die formidabele tijd van Bergsma.
Zelfs Smit reed daar bijna harder.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:42 schreef TheGOAT het volgende:
Nog nooit Bob een 10 km zien verprutsen? Lol moest gelijk aan de OS denken, 20e ofzo werd hij daar toch, hoe kun je dat nou vergeten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:42 schreef TheGOAT het volgende:
Nog nooit Bob een 10 km zien verprutsen? Lol moest gelijk aan de OS denken, 20e ofzo werd hij daar toch, hoe kun je dat nou vergeten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:45 schreef TheGOAT het volgende:
Die 2,5 seconden haalt Bob echt wel in de laatste 5 ronden hoor
Twijfelde ik geen moment aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:48 schreef TheGOAT het volgende:
Bob blijft versnellen, dat kon Bergsma nu juist niet meer, dat pleit voor de Jong denk ik voor de winst
Heeft hij zelf veroorzaakt hoor, ik vond hem altijd wel tof.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:52 schreef TheGOAT het volgende:
Hahahaha wat een haters hier, gewoon klasse van Bob, fantastisch!
Ik mag de mens niet maar heb groot respect voor zijn prestaties.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:52 schreef TheGOAT het volgende:
Hahahaha wat een haters hier, gewoon klasse van Bob, fantastisch!
10000 meter hè..da's in andere landen nou eenmaal niet zo populair. Mooi voor ons, bijna gegarandeerd goud op de OS elke vier jaar, als niemand wisselfouten maakt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:55 schreef tong80 het volgende:
Wat een kleine sport eigenlijk. Bijna 30 seconden tussen de nummer 1 en 4
Beckert rijdt wel de rit erna, en Sablikova voelde zich niet goed genoeg om de 1500m te rijden. Ik weet het nog niet, hoewel ze wel de topfavoriet is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
Zo, de rest sla ik vandaag over.
Sablikova die even haar gouden plak komt ophalen straks.
Dan nog, gaat me te ver om er echt voor te gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Beckert rijdt wel de rit erna, en Sablikova voelde zich niet goed genoeg om de 1500m te rijden. Ik weet het nog niet, hoewel ze wel de topfavoriet is.
Bij de 5km zit brons er niet in. Onze beste 5km-rijders doen niet mee...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:01 schreef Montov het volgende:
Bij de dames heeft Nederland nog telkens brons gehaald dit WK, en bij de mannen geen enkele bronzen medaille.
4 seconden, gelet op de omstandigheden is dat gewoon top. Kramer is ook maar 5 keer sneller geweest, hooglandbanen meegeteld. De Jong zelf ook 3 keer sneller geweest.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:59 schreef Montov het volgende:
Wel ver van het BR af. Hopen dat Kramer volgend seizoen weer zijn best gaat doen op de 10km.
Moniek is gestopt inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de 5km zit brons er niet in. Onze beste 5km-rijders doen niet mee...
Ik maakte een grapje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wust, De Vries en Keulstra zijn op dit moment onze beste 5km rijders...
Gefeliciteerdquote:
Ze zijn al blij dat ze een sponsor hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Op=Op voordeelshop
Je zult zo'n sponsor hebben
Nee, hij ging zeven minuten sneller dan dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef tong80 het volgende:
Roger Moore kon goed schaatsen wisten jullie dat ?
7.07 was zijn beste tijd.
Geen idee. Weet wel dat ze in Friesland 100 meter wedstrijden hebben. Van de 200 meter heb ik nooit gehoord.quote:
De vader van Pechstein heeft na later bleek dezelfde schommelende bloedwaarden.quote:
"Dezelfde schommelende bloedwaarden". Is dat vergelijkbaar met "Pluto heeft dezelfde opwarming als de Aarde"?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vader van Pechstein heeft na later bleek dezelfde schommelende bloedwaarden.
Gebruikt ie ook ?
hopelijk met een paar lesbische onthullingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijdens het klussen was er een interview met Moniek Kleinsman bij Langs de lijn. Goed nieuws voor alle fans, want ze gaat een boek schrijven over haar sportleven!
100 en 300, maar de officiële kortebaanafstand is volgens mij 160 meter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat ze in Friesland 100 meter wedstrijden hebben. Van de 200 meter heb ik nooit gehoord.
SPOILER: 500m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: