Waar moet ik haar van kennen ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:32 schreef Radegast het volgende:
Even terugkomend op Christine Marioni uit het vorige topic, het is al erg als je op een kruising lijkt van Barbara Barend en Mario Been maar op onderstaande geposte foto lijkt ze ook nog op Gerrit Komrij.
[ afbeelding ]
Kennelijk is ze verloofd/getrouwd met de actrice naast haar.quote:
Die ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kennelijk is ze verloofd/getrouwd met de actrice naast haar.
Oh vandaar ken ik haar nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Sex and The City. Ken je klassiekers, Tong
Wat onaardig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:33 schreef tong80 het volgende:
Allebei lelijk trouwens. Had ze wel sex in de city ?
Ok sorry.quote:
I LOLLEDquote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:32 schreef Radegast het volgende:
maar op onderstaande geposte foto lijkt ze ook nog op Gerrit Komrij.
[ afbeelding ]
Ik snap het niet. Zal me aan mijn reet roesten dat je op vrouwen valt, maar dan kies je iemand die eigenlijk een halve man isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:32 schreef Radegast het volgende:
Even terugkomend op Christine Marioni uit het vorige topic, het is al erg als je op een kruising lijkt van Barbara Barend en Mario Been maar op onderstaande geposte foto lijkt ze ook nog op Gerrit Komrij.
[ afbeelding ]
dat snap ik ook nooit, maarja liever hun als ik...dat ze maar lekker gelukkig worden/ zijn !!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:39 schreef June. het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Zal me aan mijn reet roesten dat je op vrouwen valt, maar dan kies je iemand die eigenlijk een halve man is
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:03 schreef Nihao het volgende:
Die partner van Cynthia Nixon blijft fascinerend zeg. Nog eentje:
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, achteraf gezien is het aan de kleur van de haren duidelijk af te zien.
Bizar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:03 schreef Nihao het volgende:
Die partner van Cynthia Nixon blijft fascinerend zeg. Nog eentje:
[ afbeelding ]
Hahahaha.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG OMG OMG EEN LESBIONIC DIE ER LESBIONIC UITZIET OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!
Jezus kinders, echt. Het is 2012. 1976 belde, ze willen hun reden tot verbazing terug
Lol, maar dit gaat wel ver. Dit lijkt wel een typetje ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG OMG OMG EEN LESBIONIC DIE ER LESBIONIC UITZIET OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!
Jezus kinders, echt. Het is 2012. 1976 belde, ze willen hun reden tot verbazing terug
Amenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
DPquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na, dat is het niet eens, ik heb twee nichtjes die beide lesbiene zijn, beide zijn ze ook wat mannelijker, een heeft een vrouwelijke vriendin, de andere een ook wat mannelijkere vriendin.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
DP![]()
Nou vind ik zelf ook die Christine niet echt een hele mooie vrouw ofzo, zelfs geen leuke tomboy of butch eigenlijk. Het zit haar qua uiterlijk gewoon niet zo heel erg mee eigenlijk.
Nee ze is geen lekkertje, maar om nou te gaan zitten doen of het een freak of nature is, is ook weer ernstig overdreven!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Na, dat is het niet eens, ik heb twee nichtjes die beide lesbiene zijn, beide zijn ze ook wat mannelijker, een heeft een vrouwelijke vriendin, de andere een ook wat mannelijkere vriendin.
Maar deze vrouw lijkt gewoon echt op een man, en soms heb je dan nog dat een vrouw die op een man lijkt wel aantrekkelijk is of gewoon een hele lueke uitstraling heeft, maar dat heeft ze ook niet.
Ze zal vast heel lief zijn, wat uiteraard toch het belangrijkste is.
Maar aangezien ik zelf op zowel mannen als vrouwen kan vallen, kijk ik er toch wat kritisch naar.
Ja ok, dat is waar, maar ik had ook niet verwacht dat zei degene zou zijn die het kindje gedragen heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ze is geen lekkertje, maar om nou te gaan zitten doen of het een freak of nature is, is ook weer ernstig overdreven!
Ik scrolde van onderen naar boven op deze pagina en zit me serieus te verwonderen dat het een vrouw isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen verwachten vaak dat het "vrouwelijke deel van het stel" zwanger wordt (ik eerlijk gezegd ook).
Als iemand had beweerd dat Christine een man is, zou ik het meteen geloofd hebben.
Inderdaad, als ik om me heen kijk naar lesbische koppels met een kind is het tot nu toe altijd de vrouwelijkste van het stel geweest die het kind gedragen heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen verwachten vaak dat het "vrouwelijke deel van het stel" zwanger wordt (ik eerlijk gezegd ook).
Als iemand had beweerd dat Christine een man is, zou ik het meteen geloofd hebben.
Bring it onquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee ginger baby has no soul, maar das een andere discussie
Dan zou zijn hand 2 cm boven haar schouder zweven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Haar keuze voor mannen is ook niet mijn smaak, Danny Mozes, de vader van haar oudste kinderen.
Lijkt net een fan met zijn idool.
[ afbeelding ]
Liever geen ziel dan geen leven.quote:
ozzy ziet er nog beter uit op zijn leeftijdquote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu staat Marilyn vrijwel nooit flatteus op pics, maar hallelujah, wat is die vent een partijtje afgetakeld, zeg. Hij wordt een beetje zoals Ozzy denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |