sure hoe deed je dat toen je nog 16 was dan. Dan had je zeker allemaal vrienden die 20 waren ofzo , sure . En ik weet niet waar jij een taxi van betaalt als je 16 bentquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:20 schreef Wrick het volgende:
[..]
wij pakken gewoon de taxi of laten ons afzetten door de bob zoals de rest van normaal nederland die niet met een zatte kop andere mensen in gevaar brengen![]()
weet ook cker als die maat van ts iemand had aangereden was hij gewoon door gereden vieze alcoholist
als je het vervoer niet kan betalen dan heb je ook niks te zoeken in het uitgaansgebiedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sure hoe deed je dat toen je nog 16 was dan. Dan had je zeker allemaal vrienden die 20 waren ofzo , sure . En ik weet niet waar jij een taxi van betaalt als je 16 bent
Ja, dronken lopen en fietsen over straat moet hard aangepakt worden? Nou, hoera hoor, we hebben er weer een wereldvreemde zolderkamerautist bij.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:22 schreef Wrick het volgende:
[..]
als je het vervoer niet kan betalen dan heb je ook niks te zoeken in het uitgaansgebied
dronken over straat op de fiets, lopend of in de auto is gewoon verboden in nederland
en wat mij betreft kan dat niet hard genoeg aangepakt worden
als je dronken wilt zijn doe je dit maar in de kroeg of thuis en dan vervolgens met de taxi of de bob naar huis en niet lallend over straat andere mensen in gevaar brengendquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dronken lopen en fietsen over straat moet hard aangepakt worden? Nou, hoera hoor, we hebben er weer een wereldvreemde zolderkamerautist bij.
Haha.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:25 schreef Wrick het volgende:
[..]
als je dronken wilt zijn doe je dit maar in de kroeg of thuis en dan vervolgens met de taxi of de bob naar huis en niet lallend over straat andere mensen in gevaar brengend
De taxi moet je in kroeg komen ophalen en thuis binnen af zetten?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:25 schreef Wrick het volgende:
[..]
als je dronken wilt zijn doe je dit maar in de kroeg of thuis en dan vervolgens met de taxi of de bob naar huis en niet lallend over straat andere mensen in gevaar brengend
Jammer dat je dat niet voor me neus zegt, want anders kon ik ook nog een boete krijgen voor poging tot doodslag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:14 schreef MichaelScott het volgende:
En terecht, als je 'zomaar een keer' 51 km per uur te hard rijdt. Jammer dat het daarbij blijft.
e-thug gespotquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:26 schreef firebladex het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet voor me neus zegt, want anders kon ik ook nog een boete krijgen voor poging tot doodslag.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:25 schreef Wrick het volgende:
[..]
Ben het ansich eens met de straf maar vind dat zo'n zware straf altijd door een rechter moet worden opgelegd en niet door die gekken van het CBR.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:27 schreef Wrick het volgende:
mensen die het niet met deze straf eens zijn zijn gewoon aan het trollen
inderdaad dat is een van de gevaren je valt in de gracht en je overlijd mogen wij de kosten daar weer voor dragen vervolgens weer een stille tocht omdat het toch allemaal zoooo zielig isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:28 schreef themole het volgende:
[..]
Wat gevaarlijk dat zat lopend naar huis gaan, je zal maar in de gracht vallen. Hoe zien je geraniums eruit?
hoe kom je in die taxi dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:30 schreef Wrick het volgende:
[..]
inderdaad dat is een van de gevaren je valt in de gracht en je overlijd mogen wij de kosten daar weer voor dragen vervolgens weer een stille tocht omdat het toch allemaal zoooo zielig is
nee het is niet zielig diegene die daar dood is gegaan was in overtreding het is verboden in nederland om dronken over straat te gaan
wil je dronken zijn neem dan maar de taxi naar huis hoe moeilijk is dat nou om te snappen
die bestel je in de kroeg vervolgens stap je de kroeg uit in de taxiquote:
maar dan moet je toch nog over de stoep lopen, en dat mag volgens de moraalridders hier nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:31 schreef Wrick het volgende:
[..]
die bestel je in de kroeg vervolgens stap je de kroeg uit in de taxi
fucking moeilijk he stelletje vmboers
Mag ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
sowieso debiel dat CBR naast de rechten nog een straf oplegt/op mag leggen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
Hij reed met teveel alcohol op. Dus alle straffen terecht.
Nee hoor helemaal niet, je hebt dronken en dronken. Je hebt mensen die al brallend en joelend dronken over straat lopen en mensen die niet helemaal nuchter zijn maar zich nog wel kunnen gedragen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:30 schreef Wrick het volgende:
[..]
nee het is niet zielig diegene die daar dood is gegaan was in overtreding het is verboden in nederland om dronken over straat te gaan
Dat de taxi niet altijd in de gelegenheid is om voor de kroeg te stoppen snap jij dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:31 schreef Wrick het volgende:
[..]
die bestel je in de kroeg vervolgens stap je de kroeg uit in de taxi
fucking moeilijk he stelletje vmboers
Hebben ze tegenwoordig ook al internet op het woonwagenkamp?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:26 schreef firebladex het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet voor me neus zegt, want anders kon ik ook nog een boete krijgen voor poging tot doodslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |