abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109453653
Een maat van me is in de nieuwjaarsnacht aangehouden met teveel alcohol op (logisch). Hij reed op dat moment op een brommer. Natuurlijk als logisch gevolg een flinke boete (300+ eurie) en rijbewijs kwijt. De rechter bepaalde vervolgens dat hij het rijbewijs voor 2 maanden kwijt zou zijn ipv 6 maanden omdat hij van beroep vrachtwagenchauffeur is. Hij was blij dat hij er dus nog redelijk makkelijk vanaf kwam.

Vandaag ploft er een brief van het CBR op de mat. Zij hebben blijkbaar het recht om naast de opgelegde straf van de rechter zelf nog een straf op te leggen. Het verdict luidt als volgt:

- 2 jaar lang een alcoholslot in iedere auto waar hij in rijdt.
- Alles behalve categorie A en B (brommer/auto) wordt ongeldig verklaard. Hij kan zijn beroep dus niet meer uitoefenen
- Als hij een keer teveel blaast in dat alcoholslot wordt de periode me 6 maanden verlengt.
- Kosten: 300 euro administratie, 300 euro installatie, 300 euro verwijderen, leasecontract voor het slot van 100 euro p/m. Totaal dus tenminste 3300 euro.
- Indien hij niet zelf in het bezit is van een auto dient hij er een aan te schaffen of het slot in de auto van een van de ouders te laten plaatsen. Doet hij dit niet dan wordt zijn rijbevoegdheid voor 5 jaar afgenomen en moet hij daarna opnieuw het rijbewijs halen.

En dit alles omdat hij op een brommer met alcohol op reed. Uiteraard is dit ook verkeerd maar er is toch wel een heel groot verschil tussen rijden onder invloed op een brommer of in een auto. Daarnaast weet ik zeker dat hij met drank op nooit in een auto zou stappen (zoals vele jongeren met hem).

Ik vind dit soort zaken persoonlijk gewoon eng. Deze straf is een aantal malen erger dan de straf die op ernstige misdrijven staat en ondanks dat het verkeerd is wat hij heeft gedaan, is praktisch zijn leven verneukt door dit ene akkefietje.

Klacht lijkt me duidelijk: Vriend rijdt op 25kph brommertje naar huis op nieuwjaarsnacht met een bakkie op en krijgt bovennatuurlijke straf.
pi_109453680
afschaffen die alcoholslot regeling
wat is dit
pi_109453690
Wat een onterechte klacht, met zijn kutbrommer.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:56:48 #4
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109453717
Geen medelijden. Floer van der Wal werd doodgereden door zo'n kutdebiel.

De NLse verkeerswegen zijn soms levensgevaarlijk. Mensen rijden als gevaarlijke gekken zonder rekening te houden met hun medeweggebruikers. Daarnaast is een zekere deel terug te vorderen op aggressie/verkeerswoede.

Kortom er rijden veel te veel mensen die niet eens hun rijbewijs hadden mogen halen.

Ik vind zulke straffen dan ook zeer terecht. _O_
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109453742
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
Geen medelijden. Floer van der Wal werd doodgereden door zo'n kutdebiel.

De NLse verkeerswegen zijn soms levensgevaarlijk. Mensen rijden als gevaarlijke gekken zonder rekening te houden met hun medeweggebruikers. Daarnaast is een zekere deel terug te vorderen op aggressie/verkeerswoede.

Kortom er rijden veel te veel mensen die niet eens hun rijbewijs hadden mogen halen.

Ik vind zulke straffen dan ook zeer terecht. _O_
Wel door een auto.. of wilde je zeggen dat je met een fiets/snorfiets evenveel schade aanbrengt als met een auto?

Ik ken mensen die hun rijbewijs een aantal maanden kwijt zijn omdat ze met een potje teveel op op de FIETS stapte.. tuurlijk is het niet goed te praten. maar mensen zonder rijbewijs kunnen ze niks afpakken.

Ik vind het nogal kansloos ook al ben je strafbaar bezig.. Deze straffen zouden ze weleens na mogen kijken..
pi_109453758
het ging mij vooral om het feit dat dit op een suf 25kph brommertje is gebeurd (een elektrische fiets gaat tegenwoordig harder).

Daarnaast, iemand die alleen zijn bromrijbewijs heeft kan dit dus ook niet gebeuren. Die kan gewoon 2 maanden later vrolijk zijn autorijbewijs halen en zonder alcoholslot autorijden.

Met een auto vind ik de straf meer terecht.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:03:59 #7
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109453764
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:59 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Wel door een auto.. of wilde je zeggen dat je met een fiets/snorfiets evenveel schade aanbrengt als met een auto?

Ik ken mensen die hun rijbewijs een aantal maanden kwijt zijn omdat ze met een potje teveel op op de FIETS stapte.. tuurlijk is het niet goed te praten. maar mensen zonder rijbewijs kunnen ze niks afpakken.

Ik vind het nogal kansloos ook al ben je strafbaar bezig.. Deze straffen zouden ze weleens na mogen kijken..
deze man was een truckchauffeur n.b. En dus had hij gwn beter moeten weten. Ik zou hem niet vertrouwen achter het stuur van zo'n grote moordmachine als een truck.

Daarnaast ook brommers/fietsen kunnen ernstige ongelukken veroorzaken (denk aan een zwenkende auto die een brommer probeert te vermijden en in de verkeerde weghelft terechtkomt of slipt op het ijs).

Die straffen en wetten zijn er niet voor niets.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109453859
Hij reed met teveel alcohol op. Dus alle straffen terecht.
pi_109453879
Mwa, enerzijds begrijp ik het verdict maar ik vind het wel krom dat het CBR extra straffen kan opleggen naast de rechter. Dit is een beetje tegenstrijdig met de idealen van een rechtstaat mijns inziens.
Je moet problemen uitstellen, dan gaan ze meestal vanzelf over.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:24:08 #10
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_109453884
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:03 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

deze man was een truckchauffeur n.b. En dus had hij gwn beter moeten weten. Ik zou hem niet vertrouwen achter het stuur van zo'n grote moordmachine als een truck.

Daarnaast ook brommers/fietsen kunnen ernstige ongelukken veroorzaken (denk aan een zwenkende auto die een brommer probeert te vermijden en in de verkeerde weghelft terechtkomt of slipt op het ijs).

Die straffen en wetten zijn er niet voor niets.
Als je op een brommer met 25 kmu tegen iemand aanrijd, kun je die ander al voor het leven verminken. Je hoeft 'm maar een beetje verkeerd te raken.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:55:02 #11
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_109454028
quote:
- Indien hij niet zelf in het bezit is van een auto dient hij er een aan te schaffen of het slot in de auto van een van de ouders te laten plaatsen. Doet hij dit niet dan wordt zijn rijbevoegdheid voor 5 jaar afgenomen en moet hij daarna opnieuw het rijbewijs halen.
Dit stukje snap ik niet helemaal.

Ik neem aan dat men hier uitgaat van een situatie waarbij hij nog wel van plan is auto te rijden? Lijkt me namelijk vreemd als hij, wanneer hij geen auto heeft, maar daarnaast ook NIET van plan is te rijden (en zijn ouders bijv. geen auto hebben, of geen zin in dat slot hebben), toch een auto zal moeten aanschaffen...
Krekker is de bom!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:55:37 #12
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_109454035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:02 schreef Niltag het volgende:
het ging mij vooral om het feit dat dit op een suf 25kph brommertje is gebeurd (een elektrische fiets gaat tegenwoordig harder).

Daarnaast, iemand die alleen zijn bromrijbewijs heeft kan dit dus ook niet gebeuren. Die kan gewoon 2 maanden later vrolijk zijn autorijbewijs halen en zonder alcoholslot autorijden.

Met een auto vind ik de straf meer terecht.
Hij is zo dom om te drinken en rijden, dan mag hij op de blaren zitten ook. Je weet gewoon dat dit streng bestraft wordt.
pi_109454056
Voor moord krijg je nog minder the fuck man.
Ik zwaai naar dieren.
pi_109454322
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:55 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Hij is zo dom om te drinken en rijden, dan mag hij op de blaren zitten ook. Je weet gewoon dat dit streng bestraft wordt.
je realiseert je wel dat je dan mensen die dronken op de fiets gaan hetzelfde moet gaan behandelen als deze man?

ts, kan hij niet bezwaar aantekenen? lijkt mij wel :P
pi_109454341
Rare regeling met het CBR. De gevaarzetting met alcohol op in een auto vs. een brommer is wel degelijk anders en daar gaat het volgens mij ook om. Aanvechten die hap.. Hoeveel promille blies hij trouwens? Het lijkt me nogal vreemd dat je het ASP krijgt na één dergelijke overtreding aangezien het voor zware alcoholovertreders is.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 05:12:44 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454413
Dus je overtreedt de wet, wordt gecontroleerd en je krijgt van de rechter een straf.
Dan is er ook nog een aparte instantie die je een extra straf oplegt, vele malen hoger dan de geldboete die je van de rechter krijgt. Diezelfde instantie legt je een veel hogere rijontzegging op én als je niet meewerkt krijg je een rijontzegging van 5 jaar.

Ik zou in beroep gaan, en hard ook. Dit is alle proportie te buiten.
Zeker aangezien de rechter net besloten heeft dat administratiekosten op een boete niet mogen omdat je niet hoeft mee te betalen aan je eigen straf. Waarom zou je wel een paar duizend euro moeten neertellen voor dit programma?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 05:20:51 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454439
De debiliteit ook, als je geen auto hebt zoek je maar een andere auto om het in te laten installeren of anders ben je gewoon vijf jaar al je rijbewijzen kwijt.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_109454487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik neem aan dat men hier uitgaat van een situatie waarbij hij nog wel van plan is auto te rijden? Lijkt me namelijk vreemd als hij, wanneer hij geen auto heeft, maar daarnaast ook NIET van plan is te rijden (en zijn ouders bijv. geen auto hebben, of geen zin in dat slot hebben), toch een auto zal moeten aanschaffen...
Omdat ze anders hun auto op naam van iemand anders zetten denk ik. Maar toch rare regel.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 24 maart 2012 @ 06:00:58 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454501
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Of laten inbouwen in een auto of 5 jaar rijontzegging.
pi_109454709
Dat is wel gay ja. Hoewel het ook niet zo handig is om zoiets te flikken wanneer je chauf bent.

Bij ons zit er toevallig ook een chauf in de groep, deze had ook een handje van alcohol drinken en naar huis rijden. Tegenwoordig krijgt die pas bier als wij of de barman z'n autosleutel hebben.

x
  Spellchecker zaterdag 24 maart 2012 @ 11:02:41 #21
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_109456998
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 05:12 schreef Dagonet het volgende:
Dus je overtreedt de wet, wordt gecontroleerd en je krijgt van de rechter een straf.
Dan is er ook nog een aparte instantie die je een extra straf oplegt, vele malen hoger dan de geldboete die je van de rechter krijgt. Diezelfde instantie legt je een veel hogere rijontzegging op én als je niet meewerkt krijg je een rijontzegging van 5 jaar.

Ik zou in beroep gaan, en hard ook. Dit is alle proportie te buiten.
Zeker aangezien de rechter net besloten heeft dat administratiekosten op een boete niet mogen omdat je niet hoeft mee te betalen aan je eigen straf. Waarom zou je wel een paar duizend euro moeten neertellen voor dit programma?
Dit.
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 05:20 schreef Dagonet het volgende:
De debiliteit ook, als je geen auto hebt zoek je maar een andere auto om het in te laten installeren of anders ben je gewoon vijf jaar al je rijbewijzen kwijt.
En dit.
Tevens -purist.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:05:26 #22
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109457052
Eigen schuld dikke bult. Of hij nou op een snorfiets of een vrachtwagen reed dat rijbewijs is hij gewoon kwijt hoor. En terecht want zo is hij niet verzekerd. Een echte beroepschauffeur weet namelijk dat die niet met alcohol op mag gaan rijden. Op wat voor voertuig dan ook.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109457125
Lekker voor hem. Moet hij maar niet dronken op z'n brommer gaan zitten. Hopelijk komt het allemaal nog duurder uit
pi_109457140
nog leuker, een keer 51 te hard, nimmer nooit een bekeuring gehad.
BAM boete van 800 euro + emg cursus 800e = 1.600 voor je aller eerste boete ooit in 2 en half jaar tijd!

De rechter komt niet van pas, alleen CBR, oftewel, NAZI praktijken
pi_109457178
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:09 schreef firebladex het volgende:
BAM boete van 800 euro + emg cursus 800e = 1.600 voor je aller eerste boete ooit in 2 en half jaar tijd!

Hoe kunnen ze weten voor wie die cursus is.
Bullshit dus
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:11:19 #26
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109457179
Ik vind eigenlijk dat hij er nog mooi mee weg is gekomen. Een verplichte cursus kan er ook nog wel bij voor dit soort lui. Ik snap niet dat iemand de verantwoordelijkheid heeft om een 50tonner te besturen maar in het weekend vrolijk met zijn dronken kutkop op een brommer te rijden. Mooi dat hij gepakt is voordat hij een kind een gebroken been heeft gereden. Nu maar hopen dat hij dat zelf ook inziet maar ja zulke mensen leren het pas als ze de rest van hun leven kunnen afbetalen.

Derhalve zware onterechte klacht en mag die 'chauffeur' van een vriend van jou maar lekker op de blaren zitten.
Mijn nieuwe ondertitel
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:14:49 #27
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_109457238
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:09 schreef firebladex het volgende:

En terecht, als je 'zomaar een keer' 51 km per uur te hard rijdt. Jammer dat het daarbij blijft.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:15:47 #28
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109457255
Al die mensen hier die fouten begaan en dan zeiken op het feit dat ze bestraft worden. :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109457292
Ja echt typisch Fok weer, "terecht, moet ie maar niet rijden met drank op" .

:')

Moet jezelf eens overkomen, denk je er wel anders over. Met name dat maat van TS chauffeur is en dat niet meer kan doen, maakt dat zijn hele leven in puin ligt.

Maar dit is dus "terecht" volgens velen.

Lutsers :')
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:18:45 #30
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109457318
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:17 schreef Regilio_ het volgende:

Moet jezelf eens overkomen, denk je er wel anders over. Met name dat maat van TS chauffeur is en dat niet meer kan doen, maakt dat zijn hele leven in puin ligt.

Jij bent echt dom hè? Het is juist de bedoeling dat het leven van die maat van TS in puin ligt. Kan die het leven van anderen tenminste niet kapot maken met zijn onverantwoordelijke gedrag.
Mijn nieuwe ondertitel
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:20:02 #31
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_109457342
Trouwens mensen die denken dat dit over een vriend van ts gaat. :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_109457478
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:18 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Jij bent echt dom hè? Het is juist de bedoeling dat het leven van die maat van TS in puin ligt. Kan die het leven van anderen tenminste niet kapot maken met zijn onverantwoordelijke gedrag.
25kph brommertje..............................................
En rustig aan he, het is en blijft maar internet jongeman.
pi_109457587
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:17 schreef Regilio_ het volgende:

Dat heeft ie lekker aan zichzelf te danken. Als hij iemand dood rijdt is het leven van die familie ook in puin.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:32:16 #34
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109457593
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Is toch een motorvoertuig? En wat heeft een discussie beargumenteren met rustig aan doen te maken?

Feit is: of hij nou op een snorfiets of een vrachtwagen rijdt, hij is niet verzekerd en als hij iemand aanrijdt met schade dan heeft hij een nog groter probleem dan nu. Of ter wel je kan zelf achter je geld aan als slachtoffer. Is het dus een tokkie (ga ik wel van uit i.v.m. snorfiets) zit je dus met een hoop ellende omdat er nergens geld vandaan komt. Alleen maar omdat hij op een 25km/u brommer rijdt terwijl die net zo goed een fiets kan pakken.

Nee, ik vind het heerlijk om dit te horen en dat deze persoon het zo slecht heeft nu. Geeft me een goed gevoel omdat ik nu weet dat hij het niet meer mag doen.
Mijn nieuwe ondertitel
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:36:11 #35
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_109457691
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Ja en rijden die dingen ooit maar 25? Nee gaan allemaal harder.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:37:22 #36
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109457715
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:36 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Ja en rijden die dingen ooit maar 25? Nee gaan allemaal harder.
Ook al rij je met 5 km/u tegen iemand aan en deze persoon komt ten val. Het is en blijft de schuld van de bestuurder.

Geen kinderachtige opmerking van oh het valt wel mee en het is zo erg niet en het is maar een beetje zoals van de users hierboven want regels zijn regels en kan je er niet mee omgaan dan heb je het recht niet om een rijbewijs in je bezit te hebben. Punt.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109457742
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:37 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ook al rij je met 5 km/u tegen iemand aan en deze persoon komt ten val. Het is en blijft de schuld van de bestuurder.

Geen kinderachtige opmerking van oh het valt wel mee en het is zo erg niet en het is maar een beetje zoals van de users hierboven want regels zijn regels en kan je er niet mee omgaan dan heb je het recht niet om een rijbewijs in je bezit te hebben. Punt.
Kinderachtig is 1 ding, strenger straffen: prima, maar buiten proportie is een ander verhaal.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:41:59 #38
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109457800
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Kinderachtig is 1 ding, strenger straffen: prima, maar buiten proportie is een ander verhaal.
So what? Regels zijn regels, kan je je hier niet aan houden jammer dan.

Ik vind deze OP een keurige manier van hoe het allemaal geregeld is.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109457840
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:41 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

So what? Regels zijn regels, kan je je hier niet aan houden jammer dan.

Ik vind deze OP een keurige manier van hoe het allemaal geregeld is.
Regels zijn regels, wat een heerlijke naïviteit toch weer.
pi_109457871
Dit is echt te debiel voor woorden :').
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:46:38 #41
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109457901
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:45 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dit is echt te debiel voor woorden :').
Dat die zichzelf niet dood tegen een boom heeft gereden? Ja echt klote wel ;(
Mijn nieuwe ondertitel
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:46:57 #42
286575 Roces18
Chef de party
pi_109457910
CBR is sowieso een corrupte klote organisatie die alleen maar uit zijn op je geld. Vieze monopolisten
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:50:26 #43
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109458001
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:46 schreef Roces18 het volgende:
CBR is sowieso een corrupte klote organisatie die alleen maar uit zijn op je geld. Vieze monopolisten
Van mij mogen ze meer geld vragen aan dit soort idioten. Kunnen misschien de prijzen van andere dingen voor normale mensen omlaag daaro.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109458031
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:50 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Van mij mogen ze meer geld vragen aan dit soort idioten. Kunnen misschien de prijzen van andere dingen voor normale mensen omlaag daaro.
Ze vinden een donatie van jouw kant vast niet erg hoor, meneer de moraalridder. Prijzen omlaag, denk eens na...
pi_109458066
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:49 schreef Niltag het volgende:
Dit meen je niet... hij MOET een auto kopen? I don't want to live on this planet anymore :P
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:53:27 #46
286575 Roces18
Chef de party
pi_109458090
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:50 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg overdreven allemaal. CBR is een corrupte klote bende met tarieven die werkelijk belachelijk zijn gewoon omdat ze toch geen concurrentie hebben. Natuurlijk had hij niet met een glaasje op zijn brommer moeten stappen maar er zijn wel grenzen, want als ik een moord pleeg kom ik er zo onderhand nog beter vanaf. En het is helemaal belachelijk als ze mensen pakken die dronken naar huis fietsen, kom op zeg. Moet ik lopen dan ???? 1. Middernacht is er toch niemand op straat, 2. taxi's zijn veeeeeeeeeel te duur.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:54:08 #47
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109458104
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:51 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Ze vinden een donatie van jouw kant vast niet erg hoor, meneer de moraalridder. Prijzen omlaag, denk eens na...
Opkomen voor mensen die dronken (dus onverzekerd rondrijden) en dan de normale (mensen met een gezond verstand) moraalridder noemen _O-

Je trolled wel goed mang

Maar ja ik ga BBQ-en, veel plezier nog :*
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109458120
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 05:20 schreef Dagonet het volgende:
Dit is gewoon dom gelul.

Ik geloof er geen flikker van en mocht het CBR wel zulk een brief gestuurd hebben gewoon direct aanvechten.

Compleet buiten proporties dit.

:X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_109458141
Ow en hij moet ook opnieuw zn vrachtwagenrijbewijs halen lees ik?

Ik geloof er niet zo hard in hoor.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_109458166
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dit is gewoon dom gelul.

Ik geloof er geen flikker van en mocht het CBR wel zulk een brief gestuurd hebben gewoon direct aanvechten.

Compleet buiten proporties dit.

:X
Nouja opzich kun je wel een gigantisch oud oldtimer barrel dat niet rijdt kopen voor weinig en dat daar in laten zetten. Gewoon laten rotten en bijna geen belasting betalen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')