Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef miieejj het volgende:
![]()
maar dat programma vrijdag middag.. tussen 2 en 4 .. is echt een leuk radio programma
ja.. dat programma van ekdom.. die jingles..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hèquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!
dan hoop ik eerder op Bobbi Eden...quote:
Ik moet eens wat andere radiozenders luisteren, uit pure luiheid doe ik dat nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hè
Kx radio ik luister het nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hè
Dat was echt heerlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
En Paul 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was echt heerlijkNooitgrappigs, bandjes met die rare opdrachten, Lex die BN'ers belde
En stug The Coral ipv Ilse de lange draaien
Wheeh ja dat ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Pau; 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijk![]()
ja, waar zit die man tegenwoordig ?..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Paul 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijk![]()
ze belden em laatst nog, dus hij leeft nog wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, waar zit die man tegenwoordig ?..
Ooh dan.. maar ik hoorde ook dat ze failliet zijn ofzo ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
ze belden em laatst nog, dus hij leeft nog wel.
Ik ken het Ekdom-trucje onderhand wel, maar hij blijft wel een leuke djquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef miieejj het volgende:
wat vinden jullie van die middag show van gerad ekdom .. "Ff ekdom"
Ja altijd toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ooh dan.. maar ik hoorde ook dat ze failliet zijn ofzo ?
stomme programmanaam, maar verder hoor ik het niet zo vaak en heb ik er niet echt een mening overquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef miieejj het volgende:
wat vinden jullie van die middag show van gerad ekdom .. "Ff ekdom"
die man .. die kan er toch niks aan doen.. dat ie blijft lachen ?..quote:
Ja na een knie operatie ofzo zeiden zequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
die man .. die kan er toch niks aan doen.. dat ie blijft lachen ?..
nou en? tis toch vooral hahahahahaquote:
quote:
ik ben bang van wahahahahahahelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef miieejj het volgende:
[..]![]()
zou ie ook lachen als er nieuws is op de t.v en het is niet echt leuk ?
ja.. jeutjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang van wahahahahahahel
De Dijk
nja, ik vind het wel een beetje sneu....hij zal maar naar een begrafenis moeten...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb toch even gekeken op de webcam om die gast te zien... hoe oud is hij wel niet? 70? En dan nog zo hard kunnen lachen
absoluut. het bewijs dat NLtalige muziek niet altijd bagger isquote:
Koninginnedag in Amsterdam...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
Bevrijdingspop Haarlem.![]()
Sef + Gers![]()
JvT![]()
Nick en Simon![]()
Wel plusjes voor Spinvis en Eefje de Visser.
Eerste grote faal van burgemeester vd Laanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Koninginnedag in Amsterdam...
Van 29 dance of grote feesten naar 3. En betalen nu.
Leeuwarden krijgt oa De Staatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
Sef + Gers![]()
JvT![]()
Nick en Simon![]()
waarom in leeuwardenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Leeuwarden krijgt oa De Staat![]()
Elske deWall
Sonic Boom Six
en Alain Clark
Het leukste is dat alsnog duizenden mensen zullen komen en die gaan zich vervelen. Hoop rellen denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerste grote faal van burgemeester vd Laan
odmat Leeuwardenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
waarom in leeuwardenkomt de staat in leeuwarden
Dat doe ik beter. Ik hoef alleen maar de flat uit te stappen om op het bevrijdingsfestival te zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
odmat Leeuwarden![]()
en tis op 3minuten lopen van mijn huis!
ik zie niet dat ze naar eindhoven komen.. tis schandaligquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
odmat Leeuwarden![]()
en tis op 3minuten lopen van mijn huis!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut. het bewijs dat NLtalige muziek niet altijd bagger is
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
Sef + Gers![]()
JvT![]()
Nick en Simon![]()
Gewoon aan Prorail vragen of ze voor Koninginnedag een computertje laten crashen, blijft het lekker rustig in de stadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het leukste is dat alsnog duizenden mensen zullen komen en die gaan zich vervelen. Hoop rellen denk ik.
Je kan inderdaad minderen, ben ik mee eens met de burgemeester. Bijvoorbeeld Rembrandtplein. Van 3 naar 1 feest is prima (slam dus wat over blijft).
ik doe het beter. ik vind nl Alain Clark kut en ik kan het thuis net niet horenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat doe ik beter. Ik hoef alleen maar de flat uit te stappen om op het bevrijdingsfestival te zijn
kom je lekker naar LWD!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie niet dat ze naar eindhoven komen.. tis schandalig
Jup, ben benieuwd hoe het gaat op 30 april. Zal wel rellen worden omdat er niets te doen isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het leukste is dat alsnog duizenden mensen zullen komen en die gaan zich vervelen. Hoop rellen denk ik.
Je kan inderdaad minderen, ben ik mee eens met de burgemeester. Bijvoorbeeld Rembrandtplein. Van 3 naar 1 feest is prima (slam dus wat over blijft).
hoezo? ben je em kwijt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
Heeft iemand de veronica gids gezien ?
Onder de bank.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
Heeft iemand de veronica gids gezien ?
3 uur reizen mischien langerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe het beter. ik vind nl Alain Clark kut en ik kan het thuis net niet horen
[..]
kom je lekker naar LWD!
Partysquad....quote:
Ik ook niet. Podium staat precies de andere kant op. Maar goed, ben benieuwd hoe lang ze dat hier nog in het park blijven doen, het festival barst echt uit z'n voegen en ze hebben het dance-podium al geschrapt, jammer genoegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe het beter. ik vind nl Alain Clark kut en ik kan het thuis net niet horen
dat heb je niet voor me over?quote:
best geniaal jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind m best geniaal, voor sommige feestjes
Wie ??quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je niet voor me over?
ben btw vorige week nog in Eindhoven geweest. in de Effenaarvoor Presidents of the USA
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hmm ik zweef tussen wtf en gaaf1
Ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Jep, dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
nja, ik ga alleen voor de bandjes die ik leuk vind. vorig jaar klein stukje van Moke meegepikt en daarna moest ik een uur wachten op Racoon. ik dacht het niet. nu wil ik vooral De STaat en Sonic Boom 6 zien...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook niet. Podium staat precies de andere kant op. Maar goed, ben benieuwd hoe lang ze dat hier nog in het park blijven doen, het festival barst echt uit z'n voegen en ze hebben het dance-podium al geschrapt, jammer genoeg
Dat maakt m geniaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik bied je geheel vrijblijvend mijn bed aan!quote:
zuurpruimquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
Godsamme, ik ben onderweg maar naar een andere zender gezapt, wat een irritant stel...
Ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
En ik heb eigenlijk helemaal gemist waarom ze nou moeten lachen
Over de eerste date, maar lachmeneer wilde alleen maar tieten zien en knijpenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
ik ook, maar ik lig dubbelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
Recht op het doel af.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Over de eerste date, maar lachmeneer wilde alleen maar tieten zien en knijpen
Dank je!!quote:
wahahahahahaha, ja sorry, ik wahahahaha kan niet meewhaahahahar normaal typen wahahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!!
Ik loop normaal over van compassie, maar ook ik heb m'n grenzen.
Je hebt teveel UI op!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahahahahaha, ja sorry, ik wahahahaha kan niet meewhaahahahar normaal typen wahahaha
oke, ja dat liedje ken ik..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bied je geheel vrijblijvend mijn bed aan!
ik ben nog niet eens op de helft van mn eerste blikje jonguh!quote:
lichte tia ooit gehad, daarom praat ie wat moeilijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
Wat mompelt die kerel trouwens. Ik eet ondertussen ook chips, dus ik versta er echt helemaal niks van.
En dan al in zo'n toestandquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben nog niet eens op de helft van mn eerste blikje jonguh!
wat denk je zelf poppedopquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:45 schreef miieejj het volgende:
[..]
oke, ja dat liedje ken ik..
ooh fijn.. mag ik gebruik nemen van je bed.. waar ga jij liggen dan
BAM !quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben nog niet eens op de helft van mn eerste blikje jonguh!
maak er gebruik van zou ik zeggenquote:
oh, tis wel 1persoons. maar ik zal de lakens vantevoren even wassenquote:
Daar ben ik te braaf voor, ik maak geen gebruik van anderen in 'toestanden'.quote:
trustekusje!quote:
morgenochtend ben ik weer nuchterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar ben ik te braaf voor, ik maak geen gebruik van anderen in 'toestanden'.
Hier mijn lijstje met veul nummers.quote:
Abonnee! Zo eens even doornemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier mijn lijstje met veul nummers.
http://open.spotify.com/u(...)6manKMttHT8NpOoI9USe
Sunclub is ook zo'n fijne (even snel toevoegen)
1 persoons ?.. ja hallo.. ik verwacht wel 2 persoons hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, tis wel 1persoons. maar ik zal de lakens vantevoren even wassen
* 3rdRock rent naar de beddenboetiekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef miieejj het volgende:
[..]
1 persoons ?.. ja hallo.. ik verwacht wel 2 persoons he
twitter:
goed zo ..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock rent naar de beddenboetiek
Heel erg bedankt dat je deze belangrijke mening met ons deelt. M'n avond was niet compleet geweestquote:
zuurpruimen gegeten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel erg bedankt dat je deze belangrijke mening met ons deelt. M'n avond was niet compleet geweest
Dat ienimini plaatje van Barend vind ik toch wel een post waardquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel erg bedankt dat je deze belangrijke mening met ons deelt. M'n avond was niet compleet geweest
scherp!quote:
Er zijn hier dames die soppen erop en hij is na lange tijd weer vrijgezel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
LOLquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:55 schreef hole1988 het volgende:
Dailymail http://www.dailymail.co.u(...)fe-doesnt-funny.html
CBSNEWS http://www.cbsnews.com/83(...)g-after-hip-surgery/
Wat ie toen vertelde op de radio, moest er bijna een traantje van wegpinken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er zijn hier dames die soppen erop en hij is na lange tijd weer vrijgezel.
Ja, ik vind hem best sopable!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dames! ik lijk op Barend en ik ben ook vrijgezel!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die van de nacht ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dames! ik lijk op Barend en ik ben ook vrijgezel!
Ehm...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dames! ik lijk op Barend en ik ben ook vrijgezel!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Mwah, neuh, de andere dames hier vechten 't maar uit, net een te hoog schattigheidsfactor.quote:
ik ben een soort Barend met een rauw randjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, neuh, de andere dames hier vechten 't maar uit, net een te hoog schattigheidsfactor.
Wanneer? De enigste opmerking die ik hoorde was dat hij sinds 6 weken met zichzelf handelt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ie toen vertelde op de radio, moest er bijna een traantje van wegpinken.
Draai eens niet zo met alle winden mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een soort Barend met een rauw randje
Volgens mij Valentijnsnacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wanneer? De enigste opmerking die ik hoorde was dat hij sinds 6 weken met zichzelf handelt.
doe maar die Dierentuinjongens. heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:01 schreef miieejj het volgende:
ik ga stemmen he die 3fm awards.. vind het nu al niet kloppen![]()
Rock ...!??
Destine Di-rect Go Back To The Zoo Kensington Within Temptation
Vechten doe ik ook niet, alors mag hem hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, neuh, de andere dames hier vechten 't maar uit, net een te hoog schattigheidsfactor.
ik waai met de winden mee waarmee ik mee wil waaienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Draai eens niet zo met alle winden mee.
Opgelost!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Vechten doe ik ook niet, alors mag hem hebben
Timur of Ramon? ben jij het???quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Vechten doe ik ook niet, alors mag hem hebben
heb op Kensington gestemd..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe maar die Dierentuinjongens. heb ik ook gedaan
quote:
ik denk nu aan Lumidee maar die bedoel je vast niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
Mensen, hoe heet dat oh ooooooh-liedje ook alweer? Van die 2 meiden met een petje schuin op in de clip?
Of ik haal nu 2 nummers door elkaar hoor. Bedankt voor deze in ieder geval, was een zomerhit toen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk nu aan Lumidee maar die bedoel je vast niet...
Nina Skye? Move Ya Body?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of ik haal nu 2 nummers door elkaar hoor. Bedankt voor deze in ieder geval, was een zomerhit toen!
Die bedoelde ik inderdaad! Ik haal dingen dus door elkaar. Thanks!quote:
Tabeequote:
Sonique wellicht nog iets voor je zomerplaylist?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad! Ik haal dingen dus door elkaar. Thanks!
hallo rijke eend!quote:
dat moet niet hoor, je kunt ook thuisblijvenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
Man man man. Die lineup van Sensation!. En daar moet je dan 80e voor neertellen
Line up?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
Man man man. Die lineup van Sensation!. En daar moet je dan 80e voor neertellen
Lijn omhoogquote:
Mr Whitequote:
Wie kent ze nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mr White
Dennis Ferrer
Mark Knight
The man with no Shadow
Riva Starr
Hardwell
.
Inderdaad slechtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mr White
Dennis Ferrer
Mark Knight
The man with no Shadow
Riva Starr
Hardwell
.
godskolere wat een moddervette lineup! dat wordt stampuh!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mr White
Dennis Ferrer
Mark Knight
The man with no Shadow
Riva Starr
Hardwell
.
if you got the poen, waarom niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/1114/jack%20white
25 juni... Ik ga de 26e naar Pearl Jam en de 28e naar RHCP, zal ik Jack er ook bij doen?
Meid, doe eens gek!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/1114/jack%20white
25 juni... Ik ga de 26e naar Pearl Jam en de 28e naar RHCP, zal ik Jack er ook bij doen?
Wat mij betreft een lekkere weekend-ik-wil-dansen-hitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
ah, Greyhound van die Zweedse Huizenmaffia
SPOILER: Vrijdag de 13 23-03-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ja! Ook van die plekken waarvan ik nog nooit gehoord heb. Zevenhuizen, klinkt lieflijk en gemoedelijkquote:
Opvallend ja...quote:
Had ik net (even na 22u) al bij Zwolle, al kon ik daar nog redelijk doorrijdenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Opvallend ja...
Al zijn er 's nachts nog best vaak files door wegwerkzaamheden. Heel fijn is dat, sta je om 1 uur 's nachts opeens in de file
Welke Zevenhuizen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ook van die plekken waarvan ik nog nooit gehoord heb. Zevenhuizen, klinkt lieflijk en gemoedelijk![]()
Zal wel een joekeloekus van een stad zijn...
je zit op n tropisch eiland?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
Quizen! Moet me even losrukken van de zon, zand en gras dat tussen je tenen kriebelt en de geur van zonnebrandcrème.
't Zou ook te maf zijn als bij Zevenhuizen, Groningen een file zou staanquote:
Ja, in Grunn. Daar had je dan Pruim, een discotheek. Gingen we vroeger wel eens heen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij Gouda geloof ik... Zijn er meerdere?
Nooit van gehoord, terwijl ik in het noorden toch best aardig bekend ben... Die bij Gouda ken ik dan weer niet, kan me niet heugen dat ik ooit daar in de buurt ben geweestquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, in Grunn. Daar had je dan Pruim, een discotheek. Gingen we vroeger wel eens heen.
Ik ken een flink aantal dorpen/plaatsen in Groningen en Drenthe ook alleen maar vanwege discothekenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, terwijl ik in het noorden toch best aardig bekend ben... Die bij Gouda ken ik dan weer niet, kan me niet heugen dat ik ooit daar in de buurt ben geweest
Uitermate goede redenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken een flink aantal dorpen/plaatsen in Groningen en Drenthe ook alleen maar vanwege discotheken
Sorryquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
En dan spoiler ik braaf elke keer m'n antwoorden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maakt mij geen flikker uit hoor, maar ik kreeg daarover elke keer gemekker!!quote:
ik hoef dat niet want ik loop sowieso achter...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
En dan spoiler ik braaf elke keer m'n antwoorden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Nogmaals; mij boeit het echt helemaal niets...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoef dat niet want ik loop sowieso achter...maar ok, ik zal mijn best doen te spoileren...
+1. jemig zeg...quote:
Zo frustrerend, ik herken echt heel veel muziek. Maar titels en artiesten kan ik niet onthoudenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga es effe heel gauw in de hoek je staan te schamen.
Hoe de fuck doe jij dat zo snel?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:58 schreef Qunix het volgende:
Zie de zon eens schijnen want het is zomer - playlist @ Spotify
500 tracks tot nu toe.
Trustenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd pour moi.....
welterusten allemaal
Veel muziek kennisquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:00 schreef Piles het volgende:
Tot volgende weekOf morgen, als ik Timur en Ramon luister
Jij blijft tot diep in de Freaknacht?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wordt weer een uitzwaairondje, merk ik wel weer.
Ja, ok. Maar je weet ook echt of zoiets een hit was in de zomer? Of heb je andere criteria?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Veel muziek kennis
"oh en die en die en deze ook"
"hoe ging hij ook al weer... Ohja..."
en die toevoegen en die ook
Wat mij een zomer gevoel geeft. Zoals de Drifters en The Diamonds en ook Aviciiquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar je weet ook echt of zoiets een hit was in de zomer? Of heb je andere criteria?
Duidelijk. Ik mis trouwens nog steeds 'The summer is magic' in je lijstquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat mij een zomer gevoel geeft. Zoals de Drifters en The Diamonds en ook Avicii
Ohja!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik mis trouwens nog steeds 'The summer is magic' in je lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |