Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef miieejj het volgende:
![]()
maar dat programma vrijdag middag.. tussen 2 en 4 .. is echt een leuk radio programma
ja.. dat programma van ekdom.. die jingles..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hèquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!
dan hoop ik eerder op Bobbi Eden...quote:
Ik moet eens wat andere radiozenders luisteren, uit pure luiheid doe ik dat nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hè
Kx radio ik luister het nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hè
Dat was echt heerlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
En Paul 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was echt heerlijkNooitgrappigs, bandjes met die rare opdrachten, Lex die BN'ers belde
En stug The Coral ipv Ilse de lange draaien
Wheeh ja dat ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Pau; 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijk![]()
ja, waar zit die man tegenwoordig ?..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Paul 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijk![]()
ze belden em laatst nog, dus hij leeft nog wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, waar zit die man tegenwoordig ?..
Ooh dan.. maar ik hoorde ook dat ze failliet zijn ofzo ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
ze belden em laatst nog, dus hij leeft nog wel.
Ik ken het Ekdom-trucje onderhand wel, maar hij blijft wel een leuke djquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef miieejj het volgende:
wat vinden jullie van die middag show van gerad ekdom .. "Ff ekdom"
Ja altijd toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ooh dan.. maar ik hoorde ook dat ze failliet zijn ofzo ?
stomme programmanaam, maar verder hoor ik het niet zo vaak en heb ik er niet echt een mening overquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef miieejj het volgende:
wat vinden jullie van die middag show van gerad ekdom .. "Ff ekdom"
die man .. die kan er toch niks aan doen.. dat ie blijft lachen ?..quote:
Ja na een knie operatie ofzo zeiden zequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
die man .. die kan er toch niks aan doen.. dat ie blijft lachen ?..
nou en? tis toch vooral hahahahahaquote:
quote:
ik ben bang van wahahahahahahelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef miieejj het volgende:
[..]![]()
zou ie ook lachen als er nieuws is op de t.v en het is niet echt leuk ?
ja.. jeutjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben bang van wahahahahahahel
De Dijk
nja, ik vind het wel een beetje sneu....hij zal maar naar een begrafenis moeten...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:25 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb toch even gekeken op de webcam om die gast te zien... hoe oud is hij wel niet? 70? En dan nog zo hard kunnen lachen
absoluut. het bewijs dat NLtalige muziek niet altijd bagger isquote:
Koninginnedag in Amsterdam...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
Bevrijdingspop Haarlem.![]()
Sef + Gers![]()
JvT![]()
Nick en Simon![]()
Wel plusjes voor Spinvis en Eefje de Visser.
Eerste grote faal van burgemeester vd Laanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Koninginnedag in Amsterdam...
Van 29 dance of grote feesten naar 3. En betalen nu.
Leeuwarden krijgt oa De Staatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
Sef + Gers![]()
JvT![]()
Nick en Simon![]()
waarom in leeuwardenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Leeuwarden krijgt oa De Staat![]()
Elske deWall
Sonic Boom Six
en Alain Clark
Het leukste is dat alsnog duizenden mensen zullen komen en die gaan zich vervelen. Hoop rellen denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerste grote faal van burgemeester vd Laan
odmat Leeuwardenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
waarom in leeuwardenkomt de staat in leeuwarden
Dat doe ik beter. Ik hoef alleen maar de flat uit te stappen om op het bevrijdingsfestival te zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
odmat Leeuwarden![]()
en tis op 3minuten lopen van mijn huis!
ik zie niet dat ze naar eindhoven komen.. tis schandaligquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
odmat Leeuwarden![]()
en tis op 3minuten lopen van mijn huis!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut. het bewijs dat NLtalige muziek niet altijd bagger is
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
Sef + Gers![]()
JvT![]()
Nick en Simon![]()
Gewoon aan Prorail vragen of ze voor Koninginnedag een computertje laten crashen, blijft het lekker rustig in de stadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het leukste is dat alsnog duizenden mensen zullen komen en die gaan zich vervelen. Hoop rellen denk ik.
Je kan inderdaad minderen, ben ik mee eens met de burgemeester. Bijvoorbeeld Rembrandtplein. Van 3 naar 1 feest is prima (slam dus wat over blijft).
ik doe het beter. ik vind nl Alain Clark kut en ik kan het thuis net niet horenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat doe ik beter. Ik hoef alleen maar de flat uit te stappen om op het bevrijdingsfestival te zijn
kom je lekker naar LWD!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie niet dat ze naar eindhoven komen.. tis schandalig
Jup, ben benieuwd hoe het gaat op 30 april. Zal wel rellen worden omdat er niets te doen isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het leukste is dat alsnog duizenden mensen zullen komen en die gaan zich vervelen. Hoop rellen denk ik.
Je kan inderdaad minderen, ben ik mee eens met de burgemeester. Bijvoorbeeld Rembrandtplein. Van 3 naar 1 feest is prima (slam dus wat over blijft).
hoezo? ben je em kwijt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
Heeft iemand de veronica gids gezien ?
Onder de bank.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
Heeft iemand de veronica gids gezien ?
3 uur reizen mischien langerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe het beter. ik vind nl Alain Clark kut en ik kan het thuis net niet horen
[..]
kom je lekker naar LWD!
Partysquad....quote:
Ik ook niet. Podium staat precies de andere kant op. Maar goed, ben benieuwd hoe lang ze dat hier nog in het park blijven doen, het festival barst echt uit z'n voegen en ze hebben het dance-podium al geschrapt, jammer genoegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe het beter. ik vind nl Alain Clark kut en ik kan het thuis net niet horen
dat heb je niet voor me over?quote:
best geniaal jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind m best geniaal, voor sommige feestjes
Wie ??quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je niet voor me over?
ben btw vorige week nog in Eindhoven geweest. in de Effenaarvoor Presidents of the USA
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hmm ik zweef tussen wtf en gaaf1
Ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Jep, dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
nja, ik ga alleen voor de bandjes die ik leuk vind. vorig jaar klein stukje van Moke meegepikt en daarna moest ik een uur wachten op Racoon. ik dacht het niet. nu wil ik vooral De STaat en Sonic Boom 6 zien...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook niet. Podium staat precies de andere kant op. Maar goed, ben benieuwd hoe lang ze dat hier nog in het park blijven doen, het festival barst echt uit z'n voegen en ze hebben het dance-podium al geschrapt, jammer genoeg
Dat maakt m geniaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik bied je geheel vrijblijvend mijn bed aan!quote:
zuurpruimquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
Godsamme, ik ben onderweg maar naar een andere zender gezapt, wat een irritant stel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |