dan is de post van DX nog snel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Plaaggeest23 het volgende:
DX:
20-2-2012 besteld
1-3-2012 Verstuurd
29-3-2012 binnengekregen
Meer dan een maand levertijd,
Is al onderweg. De zwartequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef Iemand91 het volgende:
OH, dat horloge dat Shiz past postte (heb je 'm besteld Shiz?); ik neig ernaar om nógeen horloge te nemen.
![]()
Ik neig naar zwart. Wat jullie?![]()
[..]
link?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:25 schreef shiznuts het volgende:
$0,01! NU! KORTE TIJD!*
*Prijzen vanaf $0,01 voor een blanco vel in A4-formaat
Bekijk gerust ook onze andere items in deze aanbiedinges
Beter nog, 1 cent voor een foto van het productquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:25 schreef shiznuts het volgende:
$0,01! NU! KORTE TIJD!*
Ik heb mijn 1 cent paperclip nooit ontvangen, ook nooit een positieve feedbackquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:25 schreef shiznuts het volgende:
$0,01! NU! KORTE TIJD!*
Klaag ze aan!, laat een uitzending door opgelicht makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb mijn 1 cent paperclip nooit ontvangen, ook nooit een positieve feedback
Illegale namaak Nlke N()kia Pvma adijas paperclip!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Klaag ze aan!, laat een uitzending door opgelicht maken
inloggen op je account zorgde er bij mij voor dat ik die melding niet kreeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:29 schreef Loll het volgende:
hoe werkt dat nu precies met die PW egs als ik er op klik geeft ie aan dat ik die pagina moet verlaten.
You make funny of mi Chinees jokus i translate google with translate?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Congratulations!
You get
Today, I came back from a holiday and the friend who'd been looking after my cats returned my spare key. When I wanted to put some relaxing music on, I noticed that he'd switched most of my CDs around in their cases. I have over a thousand of them. Very funny, thanks.?
Velly funny fliend, you get special plice now.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef shiznuts het volgende:
Congratulations!
You get
AIDS. Seriously, we provide you with all the help you need.
quote:Congratulations!
You get
Today, it appears that it's Single Loser Awareness Day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |