SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Meeten met Fed op de mannenwc. Bijzonderder kan niet.
Avond ervoor die fokkertjes van hier en daarna jou.quote:
Toch niet alleen met pepperoni?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja jullie kwamen niet snel genoeg dus is al besteld
Nicequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:26 schreef shifto het volgende:
West Side Deluxe
Tomatensaus, kaas, ui, paprika, pepperoni (Amerikaanse salami), champignons, rundergehakt en een rand met boterzachte knoflookolie.
Goodlifequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:28 schreef shifto het volgende:
YepZit hem nu op te wachten op het balkon
Ik zou willen dat je pizzas kon downloadenquote:
Als je zoiets kan regelenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je pizzas kon downloadenDan hoefde je niet meer te wachten en had ik motivatie om zon site te hacken
Ha scheetje.quote:
Overal. Ik zoek een winterjas. Dat is pas grappig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waar zijn nu beetje vette zomerjassen te koop?
voor jouw leeftijd? Bij de Coolcat!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waar zijn nu beetje vette zomerjassen te koop?
gadverquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
voor jouw leeftijd? Bij de Coolcat!
Jouw matties kijken tegen je op. Geeft niks.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Uhm waarom is het als andere mensen iets raars doen 'haha leuk' en als ik iets raars doe of zelfs normaal 'HAHAHAHA DIE TFM HAHAHAHA WIST JE NOG DIE KEER TOEN DIE DIT EN DAT DEED'gtfo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |