1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Betaalmaand Datum overschrijving door ING-bank januari 2012 19 januari 2012 februari 2012 21 februari 2012 maart 2012 21 maart 2012 april 2012 19 april 2012 mei 2012 21 mei 2012 juni 2012 21 juni 2012 juli 2012 19 juli 2012 augustus 2012 21 augustus 2012 september 2012 20 september 2012 oktober 2012 21 oktober 2012 november 2012 21 november 2012 december 2012 20 december 2012 |
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Jij bent 2,5 uur bezig geweest omdat je er expres langer of hebt gedaan.
Ja is dat zo?quote:
HAH zeker en weer een stukje extraquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:29 schreef JamFlava het volgende:
Wat is er morgen dan?
Ik bezorg alleen op zaterdag
want?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef Mirgeam het volgende:
Hoorde dat ze in Nieuwegein al een week aan het verzuipen zijn, wordt leuk morgen
En hier hadden we vorige week naast de c1000 folder (en gamma folder) nog een tweede c1000 folder van de plaatselijke c1000.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:46 schreef Deezertje het volgende:
Dan maar hopen dat er naast dat flutfoldertje (letterlijk en figuurlijk; aanbiedingen van niks) van de C1000 geen extra HAH is. Laatste weken is het elke keer raak met de superslechte VSP sortering en het irritante kleine/grote HAH gebeuren dat niet goed samengaat zoals vorige week met de Gamma boekjes.
Dat is dus vooral een probleem voor alles wat direct bevoorraad wordt uit dat CVL, alles wat uit andere sorteercentra wordt bevoorraad zal daar waarschijnlijk weinig van werken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:44 schreef Mirgeam het volgende:
Want blijkbaar staan er nog zat containers post die al eerder mee hadden moeten gaan, en zullen ze toch proberen alles voor de zondag weg te krijgen
We zien wel, zaterdag is toch al de ergste dag van de week hier
edit: handig zo'n verlopen advertentie
[ afbeelding ]
Het schijnt in Den Bosch en omgeving ook goed mis te zijn? Ze proberen nu bij ons postbezorgers te werven om maandag daar te helpen de achterstand weg te werkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef Mirgeam het volgende:
Hoorde dat ze in Nieuwegein al een week aan het verzuipen zijn, wordt leuk morgen
20 graden, valt toch wel mee..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ook een rotdag zeker om te bezorgen met die warmte of niet?
Heerlijk, deze temperatuur...word ik helemaal blij van.quote:
Waar ik woon is die als sinds gisteren bezorgd? (Ik woon in Renkum, Boerengehucht vlakbij arnhem. Eerst me hele leven in Amsterdam gewoond, als ik uit huis ga, ga ik weer terug! K' blijf voor geen goud hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef ellenatmars het volgende:
c1000 heeft morgen twee folders. De gewone een een "paas-editie" die toch wel een formaatje groter is
Ja hier ook, alleen had ik een sorteerder die vandaag haar eerste dag had en die had mijn laatste 4 straten volledig door elkaar gezet dus dat was niet fijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:28 schreef HetBrabandertje het volgende:
Goed weggekomen vandaag. Bij diverse wijken die vanuit de HSM kwamen zat het niet vol met gele, maar met groene kaarten. Met andere woorden: die zaten dus alles behalve op volgorde. Gelukkig hadden de wijken die ik moest voorbereiden daar geen last van![]()
Verder best weinig post, dus liep lekker weg in het zonnetje
Lekker laten vloeken...had ie zijn handen maar uit z'n broekzakken moeten halen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef Herfstblad het volgende:
Hier had ik bijna HAH van Eneco.
4 zakken en 2 zakken HAHvandaag. Viel mee verder. En een tas die gelabeld was voor mijn postwijk, maar waar mijn straat (waar ik woon) in zat. Die hoort niet op dit depot.tc was aan het vloeken toen ik hem belde.
Nou ja,niet tegen mij hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:32 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Lekker laten vloeken...had ie zijn handen maar uit z'n broekzakken moeten halen.
Dat is niet hoe het hoort, hoor! Officieel moet je de post per vakje afbundelen, en dat is dan ook hoe de meeste nieuwelingen het doen, die niet weten welke vakjes bij elkaar een rondje vormen. Maar je hebt er ook die gaan in het wilde weg vakken bij elkaar douwen, weliswaar in de juiste loopvolgorde, maar dan niet stukken die bij elkaar horen. Dan heb je bijv. een bundel die bestaat uit het tweede deel van je eerste rondje, plus het eerste deel van rondje 2. Dus dan kom je er oftewel halverwege je rondje achter dat de rest nog in je tas zit, of je bent alweer terug bij je fiets met de halve bundel nog op je arm.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef Troeta het volgende:
De sorteerder werkt dan zoals het hoort kaatjedezoveelste.
Bundels van 5cm moeten het zijn. Zeker op piekdagen vind ik dat behoorlijk onhandig, dan zou je soms per vakje wel al 5 bundels moeten maken. Zelf vind ik dat ook helemaal niet fijn met lopen, zulke dunne bundels dat je na 2 of 3 huizen alweer een volgende bundel moet pakken, aan de andere kant, er zijn ook collega's die rustig bundels maken van 20 cm, dat is wel vrij waardeloos.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef Troeta het volgende:
o, wij hoeven niet per vakje af te bundelen, maar wel bundels van 10 cm geloof ik.
Ik doe wel wat meer cm, maar let ook niet meer op hoeken of straten.
is hartstikke irritant om mee te lopen idd en dan ook geen piramideschikken.
Tja, maar als de bundel te groot is om op je fiets vast te houden dan schiet het natuurlijk ook niet op?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:24 schreef Troeta het volgende:
vakken opdelen in aparte bundels? Dat vind ik echt te ver gaan hoor,haha
Ik heb liever grote bundels, gewoon 1 straat in een bundel.
Dat is zoals ik het geleerd heb.. optivo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat is niet hoe het hoort, hoor! Officieel moet je de post per vakje afbundelen, en dat is dan ook hoe de meeste nieuwelingen het doen, die niet weten welke vakjes bij elkaar een rondje vormen.
Da's inderdaad Optivo. En als je een wijk moet voorbereiden die je niet kent, is dat wel de beste methode (op piekdagen, althans). Sommige voorbereiders gaan uit van wat hun logisch lijkt, dus die bundelen het bijv. af per straat, maar je hebt hier ook wijken die je in een soort klaverblad loopt.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is zoals ik het geleerd heb.. optivo?
Per vakje een bundel en ik weet bij god niet hoe een wijk loopt,
aangezien ik die postcode nooit loop.
als een goede weg is merk je dat meteen,dit gaat helaas wel de toekomst worden,straks vanuit cvl wat zal dat brengen,zeker omdat je daar een helemaal een habbekrats verdiend,dan heb je niet al te gestimuleerde medecollega's.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
Mijn vaste sorteerder is weg... En ik mis hem behoorlijk! Ik heb nu al drie zaterdagen achter elkaar iemand die in het wilde weg bundels maakt van alles door elkaar. Ze zijn allemaal even dik, die bundels, dat wel, maar ik heb een stukje straat X, dan straat Y, dan nog een stukje X, of drie straten in een bundel, of een straat is verdeeld over drie bundels...
Eerste keer heb ik boos naar de teamcoach gebeld, tweede keer een heel verhaal op het bezorgrapportje geschreven, maar evengoed was het vandaag weer bingo.
Was gesloopt toen ik thuiskwam...
ik spreek weleens mensen die denken als ze extra tijd erin zetten,dit ook bijgeschreven krijgen,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef Herfstblad het volgende:
Hier doen ze volgens mij ook niet veel met die rapportjes. En als ze er wel wat mee doen, lezen ze verkeerd. Ik kreeg pas een mail van de nieuwe tc dat ik de post voor de nummers 35 - 21 gewoon retour afzender kon sturen, omdat die bussen dicht zitten (volgens hem dan).
Ik heb alleen nooit aangegeven dat ik daar geen post kan bezorgen (21 wel trouwens), maar ik heb meestal wel te weinig HAH voor die nummers. Dus hij heeft het omgedraaid, denk ik. Was ook op een woensdag dat hij me mailde.
Gelukkig zet ik alleen op piekdagenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Da's inderdaad Optivo. En als je een wijk moet voorbereiden die je niet kent, is dat wel de beste methode (op piekdagen, althans). Sommige voorbereiders gaan uit van wat hun logisch lijkt, dus die bundelen het bijv. af per straat, maar je hebt hier ook wijken die je in een soort klaverblad loopt.
Nadeel van het per vakje afbundelen is dat je op daldagen soms bundeltjes hebt met twee brieven, die helemaal verkreukelen of inscheuren door het elastiek.
Dat zal wel per vestiging verschillen. Bij ons krijgen postbezorgers gewoon hun gewerkte tijden tegenwoordig, tenzij het wel heel extreem is met de tijd die ze doorgeven.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:01 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik spreek weleens mensen die denken als ze extra tijd erin zetten,dit ook bijgeschreven krijgen,
men doet niks met dit.
Dat moeten ze wel doen. Heb ik ook een hoop gezeik mee gehad. Via de vakbond laten lopen en uiteindelijk krijg ik nu gewoon weer uitbetaald met de uren die ik zelf opschrijf.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:01 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik spreek weleens mensen die denken als ze extra tijd erin zetten,dit ook bijgeschreven krijgen,
men doet niks met dit.
Dan bundelt mijn voorbereider per vakje, want dit heb ik op daldagen heel vaak.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Da's inderdaad Optivo. En als je een wijk moet voorbereiden die je niet kent, is dat wel de beste methode (op piekdagen, althans). Sommige voorbereiders gaan uit van wat hun logisch lijkt, dus die bundelen het bijv. af per straat, maar je hebt hier ook wijken die je in een soort klaverblad loopt.
Nadeel van het per vakje afbundelen is dat je op daldagen soms bundeltjes hebt met twee brieven, die helemaal verkreukelen of inscheuren door het elastiek.
Doe jij dat op de fiets en haal je die tijden die er voor staan ?quote:
Ook in regio Den Bosch was het een puinhoop blijkbaar donderdag/vrijdag, zodat er gister behoorlijk wat containers gelost moeten worden. Er stonden zelfs 2 vrachtwagens te lossenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef TokenW het volgende:
Blijkbaar was nieuwegein niet het enige sorteercentrum met een achterstand. We stonden met 2 man te weinig in de VOS en het ging eigenlijk nog niet eens zo slecht, komt de sluitrit binnen met 2 volle rode en 5 volle blauwe bakken om nog te Vossen, ook nog eens 4,5 container bakken die wel op wijk lagen. Direct een half uur uitloop. De bakken zakelijke post zaten ook nog eens tot de nok toe gevuld met allemaal dun spul. Het allerergste was dat de HSM-post ook nog eens helemaal nergens op leek. Bij sommige wijken was 25% van de post gewoon reject. Pas om 1 uur klaar met mijn eigen dienst (normaal 11 uur). Vervolgens nog bol.com-pakjes rijden een een kleine wijk lopen. Langste niet-kerst dag ooit.
Je moet er toch 20 in het uur doen? Dan redt ik het alleen als het gebied naast kantoor ligt zowel met de fiets als de scooter als het genoeg pakjes zijn en ik ze in 1 keer mee kan krijgen. Als ik een groter gebied heb dan maakt het niet uit of het met de scooter is of met de fiets, dan gaat het niet lukken. Zaterdag had ik met de scooter voor 2 DVG's (5 postcodegebieden) 32 stuks en 3 depots voor de depotchecks en was ik 2:10 bezig.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij dat op de fiets en haal je die tijden die er voor staan ?
Ik red die tijden nooit op de fiets.
Ja zoiets hoorde ik ook ja, ben wel benieuwd waar ze dat op gebaseerd hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef TokenW het volgende:
[..]
Je moet er toch 20 in het uur doen? Dan redt ik het alleen als het gebied naast kantoor ligt zowel met de fiets als de scooter als het genoeg pakjes zijn en ik ze in 1 keer mee kan krijgen. Als ik een groter gebied heb dan maakt het niet uit of het met de scooter is of met de fiets, dan gaat het niet lukken. Zaterdag had ik met de scooter voor 2 DVG's (5 postcodegebieden) 32 stuks en 3 depots voor de depotchecks en was ik 2:10 bezig.
pas 2015 weer officieel vrijquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Vrij of....is er niet een regel, 1 keer in de 5 jaar vrij op Bevrijdingsdag?
Met zo weinig pakjes en zo'n grote af-en aanlooptijd is het ook onmogelijk, tenzij je alles echt per toeval vlak bij elkaar hebt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook ja, ben wel benieuwd waar ze dat op gebaseerd hebben.
Ik krijg voor drie postcodegebieden mee en dan ben ik ruim 2 uur bezig op de fiets, het waren maar 15 pakjes. Alleen ligt het zo ontzettend ver uit elkaar allemaal..
Het verst gelegen postcodegebied is alleen al 15 minuten fietsen,
dus dat red ik nooit in een uur.
Oké, ik vond het gisteren wel drukkend warm. Drie uur in de hitte lopen...quote:
Helaas gebeurt dat zelden.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef TokenW het volgende:
[..]
Met zo weinig pakjes en zo'n grote af-en aanlooptijd is het ook onmogelijk, tenzij je alles echt per toeval vlak bij elkaar hebt.
Hmm, korte broek + shirt en wat drank mee. ik zeg vaker doen!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oké, ik vond het gisteren wel drukkend warm. Drie uur in de hitte lopen...
Tja, ik loop in mijn eigen kleren dus heb iets meer keuze natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2012 21:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hmmm ja, de korte broek van PostNL kon ik niet vinden, en ik had helaas te weinig water bij...
Oh ja, hebben jullie ook allemaal de nieuwe brief m.b.t. het kledingbeleid gehad?
Wij als zaterdagpostbodes krijgen maar liefst één nieuwe jas!
bij ons was het toch wel een stukkie minder warm. Had het op een gegeven moment toch wel een tikje koud toen ik met een poloshirt met lange mouwen op een eilandje fietste. De zon was namelijk achter de wolken verdwenen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oké, ik vond het gisteren wel drukkend warm. Drie uur in de hitte lopen...
1 tas huis aan huis is toch best weinig?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vond het nogal vervelend dat er onze regio nu al dikke huis-aan-huis was met artikelen voor Pasen. Ik had een hele tas aan huis-aan-huis, dat is me nog nooit gebeurt voor mijn wijk!
Ja inderdaad ik heb ook nooit minder dan 2 tassen HaH.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:54 schreef Herfstblad het volgende:
Zullen ze blij mee zijn bij jullie.
Ik vind 1 tas weinig trouwens. Standaard 2 of meer hier
En ik heb de brief over het kledingbeleid ook gehad, ja.
ik heb geen punten, aangezien je die pas na 3 jaar krijgt, volgens mij? Nou ja..quote:Op maandag 26 maart 2012 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
er is toch nog wel wat TNT-spul te krijgen?
Je budget wordt immers pas op 1 juli op 0 gezet
https://www.workwearweb.nl/login.aspxquote:Op maandag 26 maart 2012 13:11 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is de bestellink?
Dan bestel ik nog even wat van die vingerhandschoenen
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
Volgens mij is alles bewust onklaar gemaakt om te voorkomen dat de POSTBODES ook nog kleding zullen bestellen! Die hebben nu immers officieus dezelfde status als een jood in WO2 gekregen, namelijk: niets meer geven en wegdoen maar!![]()
Ligt er op jouw vestiging niets meer?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb geen punten, aangezien je die pas na 3 jaar krijgt, volgens mij? Nou ja..
nee volgens mij hebben we geen opslag van dat soort dingen. Wel 250 kapotte bureaustoelen!quote:
Dus toch een opslag van dingenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee volgens mij hebben we geen opslag van dat soort dingen. Wel 250 kapotte bureaustoelen!
Hoeveel paar wilde je er hebben?quote:
misschien vingert ie heel veel, dan kan je er niet genoeg hebben natuurlijk!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dus toch een opslag van dingen
[..]
Hoeveel paar wilde je er hebben?
Zoveel als ik bestellen kon voor 394 puntenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dus toch een opslag van dingen
[..]
Hoeveel paar wilde je er hebben?
Sommige liggen elkaar gewoon niet, ik ben eerlijk gezegd ook blij dat ik die niet elke dag hoef te sprekenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef sbientje het volgende:
waarom wordt de sfeer onder de postbezorgers onderling zo grimmig?
wil best een paar voor je bestellen, maar zoveel nietquote:Op maandag 26 maart 2012 18:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zoveel als ik bestellen kon voor 394 punten
Het heeft iig al minstens 1 keer geleid tot een scheldpartij tussen 2 bezorgers. En wat er allemaal achter de rug om gezegd wordt over elkaar, dat is niet mis.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef sbientje het volgende:
Waarom kan jij ze wel bestellenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wil best een paar voor je bestellen, maar zoveel niet
Ja verdorie, ik krijg ook koude handen.quote:
de airco heeft ook andere standen dan vrieskistquote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik krijg ook koude handen.
Ik moet ook gewoon rondjes lopenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de airco heeft ook andere standen dan vrieskist
Airco in de auto's van het autobedrijf???quote:Op maandag 26 maart 2012 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de airco heeft ook andere standen dan vrieskist
Ik heb regelmatig postwagens gereden waar airco in zatquote:Op maandag 26 maart 2012 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Airco in de auto's van het autobedrijf???
Luxe dan. Ik heb er nog nooit eentje gezien. Ook geen elektrieke ramen, dus gewoon handmatig raampje open doen. Leuk dat je 400x in en uit mag stappen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig postwagens gereden waar airco in zat
elektrische ramen zijn bij ons zo ongeveer de standaard. Ideaal. Reed afgelopen zaterdag in een Citroën Berlingo. Is helaas wel een tijdelijke auto.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luxe dan. Ik heb er nog nooit eentje gezien. Ook geen elektrieke ramen, dus gewoon handmatig raampje open doen. Leuk dat je 400x in en uit mag stappen.
Wij hebben maar een paar auto's met elektrische ramen. Maar het nadeel van die auto's is is dat je geen plek hebt voor HAH op de middenconsole.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
elektrische ramen zijn bij ons zo ongeveer de standaard. Ideaal. Reed afgelopen zaterdag in een Citroën Berlingo. Is helaas wel een tijdelijke auto.
True. Daarom plak ik de reclame voor me tegen het raam aan. Niet ideaal, maar dat is ook prima te doen. Bij de andere auto's is het iets makkelijker.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wij hebben maar een paar auto's met elektrische ramen. Maar het nadeel van die auto's is is dat je geen plek hebt voor HAH op de middenconsole.
Renault Kangoo's bij ons.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
elektrische ramen zijn bij ons zo ongeveer de standaard. Ideaal. Reed afgelopen zaterdag in een Citroën Berlingo. Is helaas wel een tijdelijke auto.
Wel een aux ingang in de radio gelukkigquote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Renault Kangoo's bij ons.
Rijden prima, maar wel echt héél basic, dus komt zonder niks.
Ik luister héél ouderwets gewoon Radio 2quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wel een aux ingang in de radio gelukkig
zijn ook prima auto's. Mijn team heeft er geen meer nu. Er zijn de laatste maanden namelijk wat auto's met pensioen gestuurd.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Renault Kangoo's bij ons.
Rijden prima, maar wel echt héél basic, dus komt zonder niks.
Ahh, duidelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zijn ook prima auto's. Mijn team heeft er geen meer nu. Er zijn de laatste maanden namelijk wat auto's met pensioen gestuurd.
Ik zit nu nog wel over autodiensten te praten, maar ik ga niet mee naar het autobedrijf, dus het kan best zijn dat ik mijn laatste autodienst al gedraaid heb.
autoroutes zijn idd wel leuk, maar ik denk dat ik voorlopig meer uren kan maken als ik blijf sorteren en bezorgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk.
Jammer, autobedrijf is best leuk. behalve dat er op je uren beknibbeld gaat worden
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 maart 2012 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
autoroutes zijn idd wel leuk, maar ik denk dat ik voorlopig meer uren kan maken als ik blijf sorteren en bezorgen.
Mja dat had ik met rolcontainers, maar ik hoef nu voorlopig meer naar een depot.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Herfstblad het volgende:
Bij mijn depot zijn er 3 mensen die de zakken op postcode zetten (2 anderen en ik), maar vaak helpen anderen ook wel even mee als ze er zijn. Het autobedrijf gooit het in de hoek en soms kun je nog nauwelijks het depot in doordat de zakken de ingang blokkeren.
Wij hadden eerst een geheel wagenpark met elektrische ramen. Fiat's busjes, Mercedes klepper, ford busje en de volkswagen busjes. Allemaal met elec. ramen. Die ford had zelfs airco. Nu heeft het autobedrijf al die volkswagen busjes weggedaan en staan er 4 kangoo's zonder elec. ramen. Hun probleem, vond het maar pokkeauto's. Zeker dat grotere Renault busje.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luxe dan. Ik heb er nog nooit eentje gezien. Ook geen elektrieke ramen, dus gewoon handmatig raampje open doen. Leuk dat je 400x in en uit mag stappen.
Hebben jullie ook een depothouder/verantwoordelijker?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Herfstblad het volgende:
Bij mijn depot zijn er 3 mensen die de zakken op postcode zetten (2 anderen en ik), maar vaak helpen anderen ook wel even mee als ze er zijn. Het autobedrijf gooit het in de hoek en soms kun je nog nauwelijks het depot in doordat de zakken de ingang blokkeren.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef Deezertje het volgende:
http://www.nu.nl/internet/2772457/postnl-biedt-mobiel-bellen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Naam maakt het ook helemaal waar.quote:
quote:Het bedrijf omschrijft de typische klant voor mobiel bellen via PostNL als iemand die 'gewoon bereikbaar' wil zijn. "De klant voert korte gesprekken, koopt het liefst in de winkel en wil een standaard mobieltje of instap smartphone."
60plussers misschien? Of ondertussen 70plussers, gok ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:10 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Naam maakt het ook helemaal waar.
PostNL en prepaid bellen.
Overigens, wie belt er nou nog prepaid? Bestaat deze klant nog wel?
[..]
Klopt. Mijn oma heeft een prepaid.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
60plussers misschien? Of ondertussen 70plussers, gok ik
Nou ja, dat per seconde betalen is zo gek nog niet. Zeker als je ziet dat bijna alle grote telefoonmaatschappijen (zoals b.v. T-Mobile) alle gesprekken maar op minuten afronden in hun voordeel.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef Deezertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij wel ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:01 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een depothouder/verantwoordelijker?
Postbezorgers die altijd klagen ook al is de post 1 minuut te laat. Dat irriteert de rest.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef sbientje het volgende:
Vind je het gek dat ze klagen? Die baan is het lichtpuntje van hun dag en als dat ook nog eens niet meewerkt, dan is het leven helemaal kut. PostNL neemt ze aan...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Postbezorgers die altijd klagen ook al is de post 1 minuut te laat. Dat irriteert de rest.
En ik haha.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
Geen idee, maar de OR is gewoon een wassen neus. De directie heeft de OR gewoon in zijn zak zitten en buit dit behoorlijk uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:36 schreef sbientje het volgende:
nog meer mensen vandaag het OR productie jaarverslag 2011 gehad? Het lijkt wel een necrologie! volgens mij was de kleureninkt op, ofzo
En dan ook nog eens zonde van het papier..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:36 schreef sbientje het volgende:
nog meer mensen vandaag het OR productie jaarverslag 2011 gehad? Het lijkt wel een necrologie! volgens mij was de kleureninkt op, ofzo
Ik bel nog steeds prepaid.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:10 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Naam maakt het ook helemaal waar.
PostNL en prepaid bellen.
Overigens, wie belt er nou nog prepaid? Bestaat deze klant nog wel?
[..]
Ja, ze schatten het personeel wel weer hoog in. "Performance behaviour is een (Engelse) term.......".quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:36 schreef sbientje het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef EdNoolk het volgende:
Misschien handig voor in de OP?
[ afbeelding ]
ik zou zeggen fiets ff naar het feedback topic en geef het daar aan..quote:
Jep. Die ruimt in de ochtend de zakken op met nog iemand voor de grote wijken. Ik doe dit in de middag voor de kleine wijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:01 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Ik ook, hoor.quote:
De kaartjes zaten verkeerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:39 schreef Selestha het volgende:
Lekker, net pas klaar. Mijn post was naar het verkeerde depot gestuurd, en niet zomaar het verkeerde depot, maar dat op de Amersfoortse berg..
Goed kunnen aanpoten dus.. Leuk voor mn conditie
Nee, ik had gevraagd of het later afgeleverd kon worden omdat ik naar de dokter moest. Maar het is vervolgens naar depot 18 gestuurd terwijl ik altijd depot 17 heb ;en het zou dus meegaan met een kar voor depot 18 die dan nog even langs mijn depot zou gaan. Wat dus niet gebeurd isquote:
Ja, trieste cover....en de rest.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:36 schreef sbientje het volgende:
Wat vangt ie daarvoor??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Jep. Die ruimt in de ochtend de zakken op met nog iemand voor de grote wijken. Ik doe dit in de middag voor de kleine wijken.
Rustig dagje. 3 zakken post, 2 zakken HAH.![]()
Volgende week donderdag hebben we hier gesealde HAH van 130 gram. Bleh
Ik heb geen idee.quote:
Yep, die bergquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.ik krijg voor het zakken neerzetten per week 45 min. in elk geval.
Selestha, de Amersfoortse berg, is dat die berg bij het ziekenhuis? (Begin van Amersfoort)
Ik ben ook depothouder en vang een kwartier per werkdag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.ik krijg voor het zakken neerzetten per week 45 min. in elk geval.
Selestha, de Amersfoortse berg, is dat die berg bij het ziekenhuis? (Begin van Amersfoort)
Mensen onder de 18 (?) die nog geen contract mogen afsluiten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
Er is dan ook weinig om vrolijk over te doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:36 schreef sbientje het volgende:
Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:03 schreef Aardappel2610 het volgende:
Nou de ellende genaamd het autobedrijf slaat (wederom) toe... Vandaag ontbraken er drie van mijn vijf tassen met HAH... Ik heb dus een halve gare wijk gelopen...
Yupquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:01 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Ik heb de tarieven bekeken, en vond het tamelijk duur. Ook is het omslachtig: je moet eerst beltegoed kopen, en dan met beltegoed weer bundels voor EUR 7,50. Maar, zo'n bundel is maar een maand houdbaar. Maw: Niet aantrekkelijk voor mensen die weinig bellen, en da's juist de doelgroep voor prepaid, lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Drassss het volgende:
Ach tegenwoordig gaan die abo's behoorlijk wat kosten en niet iedereen gaat voor een internetbundel. Ik vind het een prima zet, hooguit kan je de vraag stellen of je wel genoeg mensen gaat trekken naar je shops.
Tochniet erg als je HAH mistquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:03 schreef Aardappel2610 het volgende:
Nou de ellende genaamd het autobedrijf slaat (wederom) toe... Vandaag ontbraken er drie van mijn vijf tassen met HAH... Ik heb dus een halve gare wijk gelopen...
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef PBZ64 het volgende:
Wie gaan er 13 mei naar attractiepark Walibi?
Nee bedankt, ik heb pleinvrees.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef PBZ64 het volgende:
Op zich niet, maar vaak duikt de andere helft dan de dag erna op waardoor je twéé dagen met HAH loopt te sjouwenquote:
Nopequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef PBZ64 het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Op zich niet, maar vaak duikt de andere helft dan de dag erna op waardoor je twéé dagen met HAH loopt te sjouwen
Dat zou wat zijn zeg. Een postbezorger met pleinvrees. Ik heb een lichte sociale fobie, dat is al lastig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb pleinvrees.
Ja echt veel zooi idd, je krijgt zo 4 dingen van postNL per maandquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef JamFlava het volgende:
[..]
En dan ook nog eens zonde van het papier..
De laatste tijd sturen ze allerlei meuk waar ik niets mee doe
Het is gelukkig maar in lichte mate. Zolang het niet te druk is op straat kan ik er prima tegen, maar zodra er een bepaalde massaliteit optreedt (winkelstraten op zaterdag) raak ik enorm gestresst.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:58 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Een postbezorger met pleinvrees. Ik heb een lichte sociale fobie, dat is al lastig.
Nee,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef PBZ64 het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mijn voorstelling van de hel is een eeuwigdurende Woonsdag bij Ikea.
Heb ik liever dat ze m'n salarisstrook per post blijven sturen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja echt veel zooi idd, je krijgt zo 4 dingen van postNL per maand
Dat handtekeningen plaatsen voor anderen is meer standaard procedure geworden bij pakketservice.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_of_mevrou.html#more
lekkere actie
Die reactiesquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_of_mevrou.html#more
lekkere actie
Korte broekenweer....wie heeft 'm al aan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef Drassss het volgende:
Wat een geklaag allemaalGeniet van het weertje en van het relax bezorgen van de post zou ik zeggen. Goed voor je hart
Optimistquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Korte broekenweer....wie heeft 'm al aan?
brrrrr.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef V__L_N het volgende:
Zaterdag word het gewoon weer 8 graden.... Koud.
Beter. Van mij mag het altijd 10 graden zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef V__L_N het volgende:
Zaterdag word het gewoon weer 8 graden.... Koud.
Geen korte broek, wel een tanktopje vandaagquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Korte broekenweer....wie heeft 'm al aan?
Eehm, da's figuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
En weer ¤460 armer![]()
Gaat hard deze week.
Eerst de BD, ¤515 naheffing, CJIB bekeuring á ¤76![]()
M'n zuur berdiende centen/grijpstuivers verdampen letterlijk!
Pffffttt daar moet ik nou helemaal niet aan denken....quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
En weer ¤460 armer![]()
Gaat hard deze week.
Eerst de BD, ¤515 naheffing, CJIB bekeuring á ¤76![]()
M'n zuur berdiende centen/grijpstuivers verdampen letterlijk!
Nee, hij heeft geld als waterquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Eehm, da's figuurlijk.
Dat bedoelde ik te zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Eehm, da's figuurlijk.
Ohh, dat doe je knap dan. ¤12,50, om daar de week mee rond te komen, moet je me toch eens uitleggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:49 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Pffffttt daar moet ik nou helemaal niet aan denken....
ik ben al blij dat mijn vriend "genoeg" verdiend....
Deze maand doen we boodschappen, voor 12,50 per week, meer heb ik niet meer over
Ja mij ook! Met zn tweeën nog wel, ik ben in mn eentje toch minimaal 30 euro kwijt..quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, dat doe je knap dan. ¤12,50, om daar de week mee rond te komen, moet je me toch eens uitleggen
Oefening baart kunst....en we zijn maar met zn 2en...en de vriezer ligt gelukkig nog vol(mijn vriend heeft van een vriend die in een groothandel werkt, allerlei soorten vlees gehad en dat scheelt veel)quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, dat doe je knap dan. ¤12,50, om daar de week mee rond te komen, moet je me toch eens uitleggen
Ja ik ben inderdaad geld kwijt aan vers vlees (inimini vriezer) en de kat kost ook wekelijks wel wat geld natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:33 schreef gridjuh het volgende:
Maar met vlees, zouden we ongeveer ook zoiets kwijt kunnen zijn....
Maar het gaat wel lukken, alleen baal ik er ontzettend van,
ik word alleen gek van al die rekeningen, met name het eigen risico wat ik al in termijnen betaal....
Maar ik ga straks boodschappen doen, ik laat wel weten wat het kost, en hoe lang we er mee doen
Oprecht respect gridjuh!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef gridjuh het volgende:
Nou wij hebben ook bij de voedselbank gezeten, nou je kreeg als je geluk had 1x in de maand, 2 verschillende soorten vlees....over de groente maar te zwijgen :| spruiten zo zwart als wat, waar je als je alle zwart/bruine blaadjes van af had en een klein groen spruitje overhield....tja....
Maar wij hebben bijvoorbeeld smac, is niet extreem duur, die doen we door de macaroni ipv gehakt of kip, je kan het altijd op voorraad hebben, staat niet in de pad.
Maar waar ik post bezorg, krijg ik als de tijd er voor is, appels/peren/walnoten.
Er is zelfs 1 adres waar ik iedere dag appels en peren zelf mag plukken
Koud?? Nee, joh...heerlijk weer!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Optimist![]()
het is nog koud man!!!
Roken doen we inderdaad niet, kachel bijna niet aan(in de winter dan) scheelt weer kosten...quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oprecht respect gridjuh!!
Dat meen ik.
Al doende leert men dus creatief zijn. Neem aan dat je niet rookt? Anders had je daar ook nog kosten aan.
Idd respect...knap hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:12 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Roken doen we inderdaad niet, kachel bijna niet aan(in de winter dan) scheelt weer kosten...
En het is gelukt, voor 11,90 boodschappen, zelfs gehakt erbij gedaan, tis wel niet veel maar we eten gewoon 2 dagen soep, ook wel lekker, en straks ook al ben ik ooit misschien geen postbode meer, mag altijd peren en appels komen plukken
Ik ben tegenwoordig gelukkig met kleine dingen, daarnet ook, stonden mensen voor ons met een klein jochie, die heeft onze boodschappen op de band gelegd
Petje af! Het woord hongerwinter is blijkbaar nog steeds de harde realiteit voor sommige mensen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:49 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Pffffttt daar moet ik nou helemaal niet aan denken....
ik ben al blij dat mijn vriend "genoeg" verdiend....
Deze maand doen we boodschappen, voor 12,50 per week, meer heb ik niet meer over
Staat er tegenwoordig niet meer op het briefje dat bij de HAH zit wat voor verspreiding het is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef Weaut het volgende:
Hadden jullie vandaag ook dat hele verkapte Gamma reclamefoldertje?
Hier hadden we het wel tenminste. Het was een dun velletje waar een verhaaltje opstond met eronder: gemeentelijke afvalverwerking. Toen ik het snel scande zag ik iets staan over het storten van vuil en de controle hierop.
Ik ging er dus van uit dat dit van de gemeente was en het overal bezorgd diende te worden. Bijna aan het eind van mijn wijk scande ik het foldertje nogmaals en toen zag ik het woord Gamma er op staan. Argh, morgen zullen er wel weer klachten komen van mensen met Ja / nee en nee / nee stickers. Klote Gamma.
Ja hier ook idd maar er stond ''gamma'' op en het was hetzelfde aantal als mijn normale HaH dus ik wist dat het reclame was. Was trouwens wel handig want het paste in mijn binnenzak, scheelde een hoop graafwerkquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef Weaut het volgende:
Hier hadden we het wel tenminste. Het was een dun velletje waar een verhaaltje opstond met eronder: gemeentelijke afvalverwerking. Toen ik het snel scande zag ik iets staan over het storten van vuil en de controle hierop.
Ik ging er dus van uit dat dit van de gemeente was en het overal bezorgd diende te worden. Bijna aan het eind van mijn wijk scande ik het foldertje nogmaals en toen zag ik het woord Gamma er op staan. Argh, morgen zullen er wel weer klachten komen van mensen met Ja / nee en nee / nee stickers. Klote Gamma.
Dacht ik ook, maar heb toch maar even de tc gebeld...bleek het idd om een Gamma flutfolder te gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef Weaut het volgende:
Ja dat ervaar ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef Mirgeam het volgende:
5.45 tot 16.00 gewerkt, rotdag
Wel mensen naar het CVL schoppen, geen nieuwe mensen regelen
Zelfs de niet zo snuggere PB+ is er dus ingetraptquote:Vals alarm.Wederom een bericht van hogerhand ontvangen.
Eerder verstuurd mailtje overheidsverspreiding gamma is gewoon HAH.
Normaal bestellen dus. excusses van onze kant.
jammer dat dat plaatsvindt,in mijn area en omgeving is er een heel goed contact onderling.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef lololo het volgende:
[..]
Het heeft iig al minstens 1 keer geleid tot een scheldpartij tussen 2 bezorgers. En wat er allemaal achter de rug om gezegd wordt over elkaar, dat is niet mis.
vond het maar lastige dingen de meesten zaten met z n 2 en 3en aan elkaar geplakt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef JochemP het volgende:
Werk al een maandje niet meer bij de post, maar krijg nog steeds mails binnen van de PB+. Kan het afmelden maar dan mis ik dit soort dingen.
Deze kreeg ik vanochtend op de mail
[ afbeelding ]
Gevolgd door:
[..]
Zelfs de niet zo snuggere PB+ is er dus ingetrapt!!!
leuk als goed gebaar naar de mensen bij Postnl zou iedereen een moeten krijgen met wat tegoed.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef Deezertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
die vm kan hem deze eerdaags bij het pandjeshuis afgeven,als ie op straat komt te staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:34 schreef Troeta het volgende:
Zeker petje af gridjuh! Dat komt wel goed met jullie!!
Wij hebben ook veel postbezorgers rondlopen die zo krap leven en dan zit de vestigingsmanager bij ze in hun pauze en zit ie maar te wauwelen over zijn horloge van 2000 euro![]()
het is een kromme wereld.
ik vind dat je wel 2 kerstpakketten verdiendquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:42 schreef gridjuh het volgende:
Ja op het werk weet niemand het....en ik werk in een dorp met een steunpunt dus ik zie bijna nooit iemand....(gelukkig dan een beetje....contact is ook eigenlijk wel fijn)
De VM ers zorgen goed voor zichzelf...de onze is weer een stapje hoger gegaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:49 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
die vm kan hem deze eerdaags bij het pandjeshuis afgeven,als ie op straat komt te staan.
Helaas lust ik geen snert en mijn vriend ook niet :| Maar ik heb nog wel die pot met snoepjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik vind dat je wel 2 kerstpakketten verdiend
verder knap dat je hier de ervaring deelt.
ja deze heb ik nog dichtzittenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Helaas lust ik geen snert en mijn vriend ook niet :| Maar ik heb nog wel die pot met snoepjes
dat vind ik echt een minpunt van die depots, als post bezorgen je enige werk is is het behoorlijk eenzaam.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:42 schreef gridjuh het volgende:
Ja op het werk weet niemand het....en ik werk in een dorp met een steunpunt dus ik zie bijna nooit iemand....(gelukkig dan een beetje....contact is ook eigenlijk wel fijn)
Maar dat weet je toch als je als PBZ'er gaat werken? Je wordt niet geworven met advertenties over gezelligheid in het team toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:12 schreef Troeta het volgende:
[..]
dat vind ik echt een minpunt van die depots, als post bezorgen je enige werk is is het behoorlijk eenzaam.
Als je dan ook nog eens een wijk hebt waar niemand een gezellig praatje doet helemaal.
Nou het is wel fijn als er niemand is, en de mensen in het dorp maken vaak een praatje, en hebben het liefst allemaal dat ik ff een bakkie kom doen, maar het is ook weleens fijn om eens met een collega te kunnen pratenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch als je als PBZ'er gaat werken? Je wordt niet geworven met advertenties over gezelligheid in het team toch?
Ik vind het zelf juist een voordeel dat ik veel alleen kan doen, ben niet zo collegiaal
same herequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:21 schreef Herfstblad het volgende:
Sommige collega's maken een praatje, anderen zeggen niets. Ik vind het alleen werken ook niet heel vervelend eigenlijk. Ben ook niet zo collegiaal.
Ik vind het ook wel eens leuk met mijn collega te praten (wij zijn met zijn 2-n ).quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:19 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nou het is wel fijn als er niemand is, en de mensen in het dorp maken vaak een praatje, en hebben het liefst allemaal dat ik ff een bakkie kom doen, maar het is ook weleens fijn om eens met een collega te kunnen praten
Moet verboden zijn, die misleidende reklame van de Gamma.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gamma heeft bereikt wat ze voor ogen hadden.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:56 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Moet verboden zijn, die misleidende reklame van de Gamma.
Maar zou jij zo 5 of 10 jaar lang willen werken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch als je als PBZ'er gaat werken? Je wordt niet geworven met advertenties over gezelligheid in het team toch?
Ik vind het zelf juist een voordeel dat ik veel alleen kan doen, ben niet zo collegiaal
Ik zou zo serieus de rest van mijn leven kunnen werken, ik ben 24 en heb een redelijk groot sociaal netwerk maar ben sowieso niet zo'n ''mensen'' mens, ik heb genoeg dagen waarop ik de dag voornamelijk alleen doorbreng maar dat vind ik prima. Ik kom natuurlijk wel eens buurtbewoners tegen, en daar klets ik dan even mee, en da's mij wel genoeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef Troeta het volgende:
[..]
Maar zou jij zo 5 of 10 jaar lang willen werken?
Ik weet niet hoe oud jij bent en een grote vriendengroep hebt bijv., maar voor moeders die de hele dagmet de kinderen zitten en 4 uur per dag dan alleen maar brieven en reclame moet bezorgen kan het erg saai zijn. Of een oudere die lekker bezig wil zijn.
Natuurlijk is het wel even te doen om zo te werken, maar ik zou het zo niet lang volhouden.
M'n collega vond je outfit wel opmerkelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak gezeik gehad met collega's wanneer we in teamverband werkten en de hele dag op n kantoor zaten,(ben zelfs een keer ontslagen omdat ik mijn mening te duidelijk gaf in discussies) dat ik voorgoed genezen ben van zulke beroepen.
Ja wtf ik zat ook al naar die brief te kijken..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
http://nos.nl/artikel/357232-boosheid-na-nepbrief-gamma.html
Mooi
BTW voor bedrijven...ieder kwartaal...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:19 schreef PBZ64 het volgende:
Ik hoorde net op de radio, dat de gemeente een klacht heeft ingediend over de misleidende folder van de Gamma.
Trouwens, had veel blauwe enveloppen bij de post vandaag.
Oh dat zal bestquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
M'n collega vond je outfit wel opmerkelijk
Geniaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
http://nos.nl/artikel/357232-boosheid-na-nepbrief-gamma.html
Mooi
Hier sinds twee weken alleen nog gerechtelijke brieven, de rest zit bij pakketpostquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:46 schreef ellenatmars het volgende:
Laatste weekje met aangetekenden was het hier! Of is dat landelijk? Had er gelijk nog twee gerechtelijke bij zitten, heerlijk. Not.
Mits het gewicht onder de 250 gram per afgifteadres blijft...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef V__L_N het volgende:
Voor morgen staan er hier 6 folders op de lijst. Dacht dat dat niet mocht?
En dat kerstkaartje, afgelopen jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gamma heeft vaker van die belachelijke HAH, zo'n vakantiekaartje bijvoorbeeld.
Gamma heeft haar doel bereikt...veel ophef en mond op mond reklame.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:46 schreef ellenatmars het volgende:
[..]
En dat kerstkaartje, afgelopen jaarIn een blanco envelop!
Dat verweer gebruikt de Gamma ook... Helaas zijn er altijd mensen die het niet snappen...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:08 schreef Selestha het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zich hierin kunnen vergissen, want de gemeente stuurt altijd post met de naam van de gemeente erin. Dus ''Gemeente Amersfoort'' en niet ''De gemeente''..
Het is mond TOT mond reclame, mond op mond gebruik je om iemand te reanimerenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:50 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Gamma heeft haar doel bereikt...veel ophef en mond op mond reklame.
Ik wel dus en vele collega's met mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:08 schreef Selestha het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zich hierin kunnen vergissen, want de gemeente stuurt altijd post met de naam van de gemeente erin. Dus ''Gemeente Amersfoort'' en niet ''De gemeente''..
Thanks voor de correctie....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het is mond TOT mond reclame, mond op mond gebruik je om iemand te reanimeren
Het punt was dat de folder dubbelgevouwen en dichtgeplakt zat. Aan de zichtbare zijde kon je bij oppervlakkige beschouwing niet zie dat het hier een Gamma-reclame betrof. Pas als je het hele verhaal ging lezen en in de tekst het woord "Gamma" en "aantrekkelijke aanbiedingen" zag staan werd het duidelijk. Maar het is niet mijn gewoonte om alle post en folders eerst van a tot z te lezen voordat ik ze in de bus gooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:53 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht dat die folder niet van de gemeente kon zijn.Volgende keer dus eerst even de folder lezen.
Hopelijk is het niet al teveel hier vandaag.
Hier drie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Meer folders dan post vandaag. Had vier folders ...
Nee, is ook mijn gewoonte niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het punt was dat de folder dubbelgevouwen en dichtgeplakt zat. Aan de zichtbare zijde kon je bij oppervlakkige beschouwing niet zie dat het hier een Gamma-reclame betrof. Pas als je het hele verhaal ging lezen en in de tekst het woord "Gamma" en "aantrekkelijke aanbiedingen" zag staan werd het duidelijk. Maar het is niet mijn gewoonte om alle post en folders eerst van a tot z te lezen voordat ik ze in de bus gooi.
De caviapolitie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik mag ook niet bij iemand aanbellen en zeggen dat ik van de politie ben, en me vervolgens verweren door te zeggen dat ik het algemeen heb gehouden door niet te vermelden van welke politie precies (bereden politie, milieupolitie, spoorwegpolitie, verkeerspolitie, etc).
Hoezo? Veel HaH?quote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, maak je borst maar nat voor morgen. 1 grote puinzooi
O really?quote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, maak je borst maar nat voor morgen. 1 grote puinzooi
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil niet uit drie bundels gaan bezorgen.
Wij hebben hier vorige week bericht van gekregen...bij ons gaat het in als de vestiging sluit en de CVL start.quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tc's hebben ook nog niet over deze manier van werken gepraat![]()
Dus ik ben wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |