1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Betaalmaand Datum overschrijving door ING-bank januari 2012 19 januari 2012 februari 2012 21 februari 2012 maart 2012 21 maart 2012 april 2012 19 april 2012 mei 2012 21 mei 2012 juni 2012 21 juni 2012 juli 2012 19 juli 2012 augustus 2012 21 augustus 2012 september 2012 20 september 2012 oktober 2012 21 oktober 2012 november 2012 21 november 2012 december 2012 20 december 2012 |
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Jij bent 2,5 uur bezig geweest omdat je er expres langer of hebt gedaan.
Ja is dat zo?quote:
HAH zeker en weer een stukje extraquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:29 schreef JamFlava het volgende:
Wat is er morgen dan?
Ik bezorg alleen op zaterdag
want?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef Mirgeam het volgende:
Hoorde dat ze in Nieuwegein al een week aan het verzuipen zijn, wordt leuk morgen
En hier hadden we vorige week naast de c1000 folder (en gamma folder) nog een tweede c1000 folder van de plaatselijke c1000.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:46 schreef Deezertje het volgende:
Dan maar hopen dat er naast dat flutfoldertje (letterlijk en figuurlijk; aanbiedingen van niks) van de C1000 geen extra HAH is. Laatste weken is het elke keer raak met de superslechte VSP sortering en het irritante kleine/grote HAH gebeuren dat niet goed samengaat zoals vorige week met de Gamma boekjes.
Dat is dus vooral een probleem voor alles wat direct bevoorraad wordt uit dat CVL, alles wat uit andere sorteercentra wordt bevoorraad zal daar waarschijnlijk weinig van werken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:44 schreef Mirgeam het volgende:
Want blijkbaar staan er nog zat containers post die al eerder mee hadden moeten gaan, en zullen ze toch proberen alles voor de zondag weg te krijgen
We zien wel, zaterdag is toch al de ergste dag van de week hier
edit: handig zo'n verlopen advertentie
[ afbeelding ]
Het schijnt in Den Bosch en omgeving ook goed mis te zijn? Ze proberen nu bij ons postbezorgers te werven om maandag daar te helpen de achterstand weg te werkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef Mirgeam het volgende:
Hoorde dat ze in Nieuwegein al een week aan het verzuipen zijn, wordt leuk morgen
20 graden, valt toch wel mee..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ook een rotdag zeker om te bezorgen met die warmte of niet?
Heerlijk, deze temperatuur...word ik helemaal blij van.quote:
Waar ik woon is die als sinds gisteren bezorgd? (Ik woon in Renkum, Boerengehucht vlakbij arnhem. Eerst me hele leven in Amsterdam gewoond, als ik uit huis ga, ga ik weer terug! K' blijf voor geen goud hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef ellenatmars het volgende:
c1000 heeft morgen twee folders. De gewone een een "paas-editie" die toch wel een formaatje groter is
Ja hier ook, alleen had ik een sorteerder die vandaag haar eerste dag had en die had mijn laatste 4 straten volledig door elkaar gezet dus dat was niet fijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:28 schreef HetBrabandertje het volgende:
Goed weggekomen vandaag. Bij diverse wijken die vanuit de HSM kwamen zat het niet vol met gele, maar met groene kaarten. Met andere woorden: die zaten dus alles behalve op volgorde. Gelukkig hadden de wijken die ik moest voorbereiden daar geen last van![]()
Verder best weinig post, dus liep lekker weg in het zonnetje
Lekker laten vloeken...had ie zijn handen maar uit z'n broekzakken moeten halen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef Herfstblad het volgende:
Hier had ik bijna HAH van Eneco.
4 zakken en 2 zakken HAHvandaag. Viel mee verder. En een tas die gelabeld was voor mijn postwijk, maar waar mijn straat (waar ik woon) in zat. Die hoort niet op dit depot.tc was aan het vloeken toen ik hem belde.
Nou ja,niet tegen mij hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:32 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Lekker laten vloeken...had ie zijn handen maar uit z'n broekzakken moeten halen.
Dat is niet hoe het hoort, hoor! Officieel moet je de post per vakje afbundelen, en dat is dan ook hoe de meeste nieuwelingen het doen, die niet weten welke vakjes bij elkaar een rondje vormen. Maar je hebt er ook die gaan in het wilde weg vakken bij elkaar douwen, weliswaar in de juiste loopvolgorde, maar dan niet stukken die bij elkaar horen. Dan heb je bijv. een bundel die bestaat uit het tweede deel van je eerste rondje, plus het eerste deel van rondje 2. Dus dan kom je er oftewel halverwege je rondje achter dat de rest nog in je tas zit, of je bent alweer terug bij je fiets met de halve bundel nog op je arm.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef Troeta het volgende:
De sorteerder werkt dan zoals het hoort kaatjedezoveelste.
Bundels van 5cm moeten het zijn. Zeker op piekdagen vind ik dat behoorlijk onhandig, dan zou je soms per vakje wel al 5 bundels moeten maken. Zelf vind ik dat ook helemaal niet fijn met lopen, zulke dunne bundels dat je na 2 of 3 huizen alweer een volgende bundel moet pakken, aan de andere kant, er zijn ook collega's die rustig bundels maken van 20 cm, dat is wel vrij waardeloos.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef Troeta het volgende:
o, wij hoeven niet per vakje af te bundelen, maar wel bundels van 10 cm geloof ik.
Ik doe wel wat meer cm, maar let ook niet meer op hoeken of straten.
is hartstikke irritant om mee te lopen idd en dan ook geen piramideschikken.
Tja, maar als de bundel te groot is om op je fiets vast te houden dan schiet het natuurlijk ook niet op?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:24 schreef Troeta het volgende:
vakken opdelen in aparte bundels? Dat vind ik echt te ver gaan hoor,haha
Ik heb liever grote bundels, gewoon 1 straat in een bundel.
Dat is zoals ik het geleerd heb.. optivo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat is niet hoe het hoort, hoor! Officieel moet je de post per vakje afbundelen, en dat is dan ook hoe de meeste nieuwelingen het doen, die niet weten welke vakjes bij elkaar een rondje vormen.
Da's inderdaad Optivo. En als je een wijk moet voorbereiden die je niet kent, is dat wel de beste methode (op piekdagen, althans). Sommige voorbereiders gaan uit van wat hun logisch lijkt, dus die bundelen het bijv. af per straat, maar je hebt hier ook wijken die je in een soort klaverblad loopt.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is zoals ik het geleerd heb.. optivo?
Per vakje een bundel en ik weet bij god niet hoe een wijk loopt,
aangezien ik die postcode nooit loop.
als een goede weg is merk je dat meteen,dit gaat helaas wel de toekomst worden,straks vanuit cvl wat zal dat brengen,zeker omdat je daar een helemaal een habbekrats verdiend,dan heb je niet al te gestimuleerde medecollega's.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
Mijn vaste sorteerder is weg... En ik mis hem behoorlijk! Ik heb nu al drie zaterdagen achter elkaar iemand die in het wilde weg bundels maakt van alles door elkaar. Ze zijn allemaal even dik, die bundels, dat wel, maar ik heb een stukje straat X, dan straat Y, dan nog een stukje X, of drie straten in een bundel, of een straat is verdeeld over drie bundels...
Eerste keer heb ik boos naar de teamcoach gebeld, tweede keer een heel verhaal op het bezorgrapportje geschreven, maar evengoed was het vandaag weer bingo.
Was gesloopt toen ik thuiskwam...
ik spreek weleens mensen die denken als ze extra tijd erin zetten,dit ook bijgeschreven krijgen,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef Herfstblad het volgende:
Hier doen ze volgens mij ook niet veel met die rapportjes. En als ze er wel wat mee doen, lezen ze verkeerd. Ik kreeg pas een mail van de nieuwe tc dat ik de post voor de nummers 35 - 21 gewoon retour afzender kon sturen, omdat die bussen dicht zitten (volgens hem dan).
Ik heb alleen nooit aangegeven dat ik daar geen post kan bezorgen (21 wel trouwens), maar ik heb meestal wel te weinig HAH voor die nummers. Dus hij heeft het omgedraaid, denk ik. Was ook op een woensdag dat hij me mailde.
Gelukkig zet ik alleen op piekdagenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Da's inderdaad Optivo. En als je een wijk moet voorbereiden die je niet kent, is dat wel de beste methode (op piekdagen, althans). Sommige voorbereiders gaan uit van wat hun logisch lijkt, dus die bundelen het bijv. af per straat, maar je hebt hier ook wijken die je in een soort klaverblad loopt.
Nadeel van het per vakje afbundelen is dat je op daldagen soms bundeltjes hebt met twee brieven, die helemaal verkreukelen of inscheuren door het elastiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |