Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Waar jij een moustache hebquote:
Kamikazie is jarig, en voor de rest stoereboii geneuzelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weer thuis! Hier nog iets belangrijks gemist deze week?
Het blijkt dus dat het broertje van stoereboii anderhalve maand op zijn account heeft zitten posten. Stoereboii zelf was stomverbaasd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weer thuis! Hier nog iets belangrijks gemist deze week?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat het broertje van stoereboii anderhalve maand op zijn account heeft zitten posten. Stoereboii zelf was stomverbaasd!
Is dat zo? Hij zat toch ook al in mijn poule?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reemi en GekkeGerrit, jullie moeten de halve finale nog spelen
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 16:00:13We hear your cries: 'When is Happy Hour?!' It's TODAY (23 March) @7pm GMT AND 7pm PST. Gold Player Premium Packs. #FUT reageer retweet
Boeiend, wie gaat er nou pakjes kopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:16 schreef wieisboos het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 16:00:13We hear your cries: 'When is Happy Hour?!' It's TODAY (23 March) @7pm GMT AND 7pm PST. Gold Player Premium Packs. #FUT reageer retweet
Gekke jongeman ben jij.quote:
Het was toen nog ochtond. Ik maak vanavond zo'n KLB topic aan. xDquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gekke jongeman ben jij.
Tevens, hoe de fuck kan het zo donker zijn in jouw kamer?
Met dat filmpje erin?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het was toen nog ochtond. Ik maak vanavond zo'n KLB topic aan. xD
nee man zonderquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Daar heb je ook kladblok voor. En wanneer je meer series gaat volgen: http://followmy.tv/quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik ben helemaal kwijt bij welke ep. ik zat met Suits. Ik heb zo'n slecht geheugen
Handig, ik kijk nogal veel afleveringen van series dubbel heb ik het ideequote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar heb je ook kladblok voor. En wanneer je meer series gaat volgen: http://followmy.tv/
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Handig, ik kijk nogal veel afleveringen van series dubbel heb ik het idee
Gister keek je aflevering 5, daar postte je een screen van.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik ben helemaal kwijt bij welke ep. ik zat met Suits. Ik heb zo'n slecht geheugen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Handig, ik kijk nogal veel afleveringen van series dubbel heb ik het idee
En 6 heb ik ook gekeken, schijnbaar! Ik herkende delen van die aflevering dus nu 7.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gister keek je aflevering 5, daar postte je een screen van.
Ex Feyenoord team.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:43 schreef diedjuh het volgende:
Weet iemand een leuk team voor dat nieuwe toernooi, twijfel over het (ex)ajax team dat net werd gepost.
wat voor toernooi?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
Is al bekend wanneer het toernooi begint, hoe lang het duurt en wat de beloning is?
Nog 8 uur op de Xbox. Beloning: 1 Premium Gold Pack, waar het beste kaartje een 3-5-2 formatiekaartje is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
Is al bekend wanneer het toernooi begint, hoe lang het duurt en wat de beloning is?
Kan niet, non rare spelers zijn meer waard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 8 uur op de Xbox. Beloning: 1 Premium Gold Pack, waar het beste kaartje een 3-5-2 formatiekaartje is.
Dat kan helemaal niet gekkie want 3-5-2 is een non-shineyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 8 uur op de Xbox. Beloning: 1 Premium Gold Pack, waar het beste kaartje een 3-5-2 formatiekaartje is.
Ja sommige kan je discarden voor 500,000 coins!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan niet, non rare spelers zijn meer waard.
XD XD
Ik denk die ene met die case waar het fout lijkt te gaan maar op het laatste moment toch goed dankzij een toevalligheid of geniale ingevingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ex Feyenoord team.
Drenthe - UP RvP - Kalou
Wijnaldum - Guzman - Sahin
Tiendalli - IF Fer - Loovens - Zuiverloon
Babos
Dat ex-ajax team mist trouwens nog Ibra.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]Best nice team trouwens nog voor feyenoord, maar ex-ajax team is veel beter, en sowieso zou ik niet met een feyenoord team gaan spelen
.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk die ene met die case waar het fout lijkt te gaan maar op het laatste moment toch goed dankzij een toevalligheid of geniale ingeving
http://www.futhead.com/12/squad/256523quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat ex-ajax team mist trouwens nog Ibra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/256523Geen VdVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Tuurlijk wel, VdV is beter dan Sneijder.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dan past Ibra er niet meer in.
Oja dubbele linkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, VdV is beter dan Sneijder.
Tadaa! Maar even serieus, VdV is echt veel beter dan Sneijder vind ik in FUTquote:
en IRL.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tadaa! Maar even serieus, VdV is echt veel beter dan Sneijder vind ik in FUT
Ook, nu moet BvM dat nog inzien want met Sneijder op 10 wordt het hem gewoon niet en dat ziet iedereen.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/256523Leip team gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VdV kan je ook niet met Sneijder vergelijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:07 schreef diedjuh het volgende:
Op het wk heeft hij ons anders wel naar de finale geloodsd
En Rinus Michels als Manager.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:11 schreef Rijst het volgende:
Urby past er ook trouwens in
Misschien kan Pantelic ook. Linkt iig met mickey
Carvalho en geen Pereaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:16 schreef stoereboii het volgende:
http://www.ea.com/au/foot(...)ow-off#cAYEjBqFbdaQr
Hoe vaak ga je je team nog posten? Ik heb deze al 20 keer voorbij zien komenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:16 schreef stoereboii het volgende:
Geen UP Benzemaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:16 schreef stoereboii het volgende:
200k budget hebben en je team toch zo verkrachtenquote:
rating omhooghalen, spaar nu voor piquequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Carvalho en geen Perea_____________!
verkrachten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
200k budget hebben en je team toch zo verkrachten![]()
Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
rating omhooghalen, spaar nu voor pique
Wat boeit rating nou man, het gaat erom of het goed speelt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
rating omhooghalen, spaar nu voor pique
quote:
Belgenlogica tog ahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat boeit rating nou man, het gaat erom of het goed speelt.
[..]
Dat betekent iemand vernederen (kan anaal) zonder de instemming van die ander!quote:
ik bedoel: hoe heb ik het verkracht?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat betekent iemand vernederen (kan anaal) zonder de instemming van die ander!
Heb ik nergens gezegd en tevens ben ik zo niet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog 18 posts voor mn 10k jubileum. Ga ik dat nog halen op Mathijs' verjaardag?
Nee, puur omdat hij beter is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:25 schreef stoereboii het volgende:
heb perea eringezet, is het puur voor de snelheid?
Ach, als je kijkt hoe ver stoerboii kan gaan, dan zou het wel heel scheef zijn als wij dit soort dingen niet mogen zeggen. Ik word helemaal kneiter van die gast. Elke keer als wij normaal posten, dan komt hij binnenvallen met z'n team dat ie al 30.000 keer heeft laten zien. Hij komt alleen maar terug, omdat ie constant de aandacht weet te trekken en klaarblijkelijk krijgt ie daar nogal een kick van. Ik reageer vanaf gewoon helemaal niet meer op die gast en ik hoop dat FOK! ooit met een Ignore-systeem komt. Dit is het laatste wat ik ga zeggen over stoereboii, punt uit.quote:
Bedankt voor deze post.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach, als je kijkt hoe ver stoerboii kan gaan, dan zou het wel heel scheef zijn als wij dit soort dingen niet mogen zeggen. Ik word helemaal kneiter van die gast. Elke keer als wij normaal posten, dan komt hij binnenvallen met z'n team dat ie al 30.000 keer heeft laten zien. Hij komt alleen maar terug, omdat ie constant de aandacht weet te trekken en klaarblijkelijk krijgt ie daar nogal een kick van. Ik reageer vanaf gewoon helemaal niet meer op die gast en ik hoop dat FOK! ooit met een Ignore-systeem komt. Dit is het laatste wat ik ga zeggen over stoereboii, punt uit.
Jammer van je UI, want dit was een bazen-postquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach, als je kijkt hoe ver stoerboii kan gaan, dan zou het wel heel scheef zijn als wij dit soort dingen niet mogen zeggen. Ik word helemaal kneiter van die gast. Elke keer als wij normaal posten, dan komt hij binnenvallen met z'n team dat ie al 30.000 keer heeft laten zien. Hij komt alleen maar terug, omdat ie constant de aandacht weet te trekken en klaarblijkelijk krijgt ie daar nogal een kick van. Ik reageer vanaf gewoon helemaal niet meer op die gast en ik hoop dat FOK! ooit met een Ignore-systeem komt. Dit is het laatste wat ik ga zeggen over stoereboii, punt uit.
Proest.quote:
Na een paar potjes speelt ie gewoon goed, moest eraan wennenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Proest.
Jouw mening verandert sneller dan de gemiddelde vrouw van kleding.
heb dit team sinds gisteren en is de eerste keer dat ik het post. het kan wel dat mn broertje het hier bont heeft gemaakt maar dat is al besproken lijkt mequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
ik doe mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
UP Courtois > SIF Ospina imoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:29 schreef vandermar het volgende:
Pfoe, leuk team
http://www.futhead.com/12/squad/89748
Fok! heeft al een ignoresysteem, je moet er alleen een abonnement voor afsluitenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het begint nu wel echt één grote troll te wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb dit team sinds gisteren en is de eerste keer dat ik het post. het kan wel dat mn broertje het hier bont heeft gemaakt maar dat is al besproken lijkt me
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb dit team sinds gisteren en is de eerste keer dat ik het post. het kan wel dat mn broertje het hier bont heeft gemaakt maar dat is al besproken lijkt me
Daarom negerenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het begint nu wel echt één grote troll te worden
Courtoisquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP Courtois > SIF Ospina imo
Sowieso genoeg andere toffe keepers in Spanje als hij geen 1,5 of 2 link nodig heeft
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
NEGEER
Haha, thumbs up als je neger las XD
Dit ben jij toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit keer moet niemand verzaken dan ook
Veertien.gifquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
NEGEER
Haha, thumbs up als je neger las XD
quote:
Managerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Meh ik word weer uit FUT gegooid, bank wisselen werkt niet, wat moest ik ook alweer aanpassen?
Hij heet ook Richiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel een baasje hoe hij erbij zit, maar mijn kapsel is mooier
Toch ben ik hem lekker nietquote:
Spreken ze daar Fries?quote:
Ja, iedereen negeert SB postsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:50 schreef StijnDa het volgende:
Middag. Wat een heerlijk weertje vandaag. Nog iets gemist?
En er komt een toernooi waar je 4 competities in je elftal moet verwerken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:50 schreef StijnDa het volgende:
Middag. Wat een heerlijk weertje vandaag. Nog iets gemist?
Iedereen gaat dus weer met Brazilië teams spelenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En er komt een toernooi waar je 4 competities in je elftal moet verwerken.
Zo flauw is dat hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen gaat dus weer met Brazilië teams spelen
haha ik red het daar niet eens mee omdat ik portugees rechts en fransoos links hebquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee nietquote:
Tof, ik gebruik mijn Eredivisie/Nederlanders wel. Steek erin ipv Krul en klaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En er komt een toernooi waar je 4 competities in je elftal moet verwerken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Heb je zo'n team en met 1 speler weet je het toch te verneukenquote:
Is Robinho op de CAM niet veel beter?quote:
Ronaldinho is een baas !! Daarom hij ipv Robinhoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is Robinho op de CAM niet veel beter?
?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je zo'n team en met 1 speler weet je het toch te verneuken
Julio Cesar!quote:
Ik heb dit team al 2 weken dus hahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ikbegin ook met 5 Brazilianen in de basis
Ja ga helton IF halen nuquote:
Alves > Alle braziliaanse keepersquote:
Neequote:
Wat zijn de eisen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Voor het nieuwe toernooiNet ff potje mee gespeeld, speelt best lekker
[ afbeelding ]
Waarom geen Richards op RB?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Voor het nieuwe toernooiNet ff potje mee gespeeld, speelt best lekker
[ afbeelding ]
Omdat ik anders niet aan 4 verschillende competities kom in de basis 11quote:
Ik zou hier van schrikkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan hier dus gewoon mee spelen
[ afbeelding ]
Wattamaleo heeft trouwens een ferme knal in de voeten!quote:
Vind het wel een team voor jou, lekker zilveren teams afslachten in single matches.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wattamaleo heeft trouwens een ferme knal in de voeten!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Vind het wel een team voor jou, lekker zilveren teams afslachten in single matches.
Ik zag cheerleaders.quote:
Sorry, ik kan nog niet tot 4 tellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet aan 4 verschillende competities kom in de basis 11
Donk gewoon in zn dagelijkse kloffiequote:
Optie B.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Optie A of Optie B?
http://www.futhead.com/12/squad/158773
http://www.futhead.com/12/squad/258570
(IF Donk ipv UP Moisander, Manolev ipv Rosales, Castaignos ipv SIF Guidetti)
Manolevquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Optie A of Optie B?
Dat is de grootste disclaimer jaquote:
Heb jij IF Fer dubbel ofzo? Want ik neem aan dat je hem ook in je 41212 team hebt?quote:
Hoe speelt IF Kaka?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan hier dus gewoon mee spelen
[ afbeelding ]
Nee, ik heb hem alleen nog in 4-3-2-1 gebruikt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij IF Fer dubbel ofzo? Want ik neem aan dat je hem ook in je 41212 team hebt?
Well chill. Stuk beter dan zijn NIF..net dat extra beetje pace en betere shootingquote:
Optie A met SIF Guidetti?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Optie A of Optie B?
Ik vind Castaignos beter, maar ze passen allebei in beide systemen jaquote:
huh?quote:
Volgens mij trollt iemand je gewoon door je steeds op te roepenquote:
Ik zie weer gedoe met stoereboii. Iemand een eerlijke samenvatting?quote:
Dan zou ik voor A gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Castaignos beter, maar ze passen allebei in beide systemen ja
nog niks, iedereen negeert z'n onzin posts lees: al zn posts dus vooralsnog niks aan de hand.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie weer gedoe met stoereboii. Iemand een eerlijke samenvatting?
Houwe zo. En als je em wilt blokkeren moet je een abonnement nemen. Voor wat hij nu doet kan ik geen ban aanvragen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog niks, iedereen negeert z'n onzin posts lees: al zn posts dus vooralsnog niks aan de hand.
Als hij de fout weer ingaat lichten we je inquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Houwe zo. En als je em wilt blokkeren moet je een abonnement nemen. Voor wat hij nu doet kan ik geen ban aanvragen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als hij de fout weer ingaat lichten we je in
Staat op facebookquote:If today being Friday isn’t a good enough reason to be happy, here's another! Happy Hour is on twice today: once at 7pm GMT (London) and again at 7pm PST (Vancouver) featuring Gold Player Premium packs!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens mij trollt iemand je gewoon door je steeds op te roepen
Fixed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:23 schreef Joodnl het volgende:
If today being Friday isn’t a good enough reason to be unhappy, here's another! Unhappy Hour is on twice today: once at 7pm GMT (London) and again at 7pm PST (Vancouver) featuring the worst packs ever
Staat op facebook
nee bedanktquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naah. Ik hou hem lekker zelf.De NIF mag jewel hebben XD
Hoe ver ben je bij Uncharted?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wel een verademing om weer eens wat anders te spelen dan FIFA zeg
Akte 10 bij Uncharted 1quote:
iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Akte? Speel je in het Nederlands?
Dat is toch verschrikkelijk die vertalingen..
Geen problemen meequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij krijgt nog geen Engels op school he.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nouja, ik ben sterk in Engels hoor..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij krijgt nog geen Engels op school he.En als je slechte vertalingen wilt zien, download series met NL subs
Mijn Bsplayer pakt automatisch Engelse subsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij krijgt nog geen Engels op school he.En als je slechte vertalingen wilt zien, download series met NL subs
Goed ingekocht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef diedjuh het volgende:
Ben mijn team aan het verkopen dat ik vorige week heb gemaakt, het valt me op dat ik bijna alles BIN verkoop voor 5k meer dan waarvoor ik ze heb gekocht, zijn de prijzen gestegen ofzo? Kan ik me haast niet voorstellen.
Kan ook, maar valt me op dat ze er BIN uitgaan, want vorige week stonden ze er ook voor ongeveer zoveel BIN op, maar werden ze niet verkocht.quote:
Vaak als je een team inkoopt zoek je echt naar koopjes (ik wel althans) waardoor je die spelers als je ze niet heel lang houd bijna altijd met winst kunt verkopen. Zo verdien ik de helft van mn coinsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef diedjuh het volgende:
Ben mijn team aan het verkopen dat ik vorige week heb gemaakt, het valt me op dat ik bijna alles BIN verkoop voor 5k meer dan waarvoor ik ze heb gekocht, zijn de prijzen gestegen ofzo? Kan ik me haast niet voorstellen.
Clubs? Ik dacht dat het competities was.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:56 schreef wieisboos het volgende:
het is exact number of clubs 4, niet meer en niet minderik zie hier allemaal mensen die teams maken met 4+ clubs voor dat toernooi
.
Ja, ik ook meestal, ik wissel minstens om de week van team. Maar dit is wel extreem veel winst. Van 380k budget vorige week naar 500k nu, komt ook wel door wat winst uit pakjes en toernooien, maar toch.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vaak als je een team inkoopt zoek je echt naar koopjes (ik wel althans) waardoor je die spelers als je ze niet heel lang houd bijna altijd met winst kunt verkopen. Zo verdien ik de helft van mn coins
IF Pirlo, IF Nagatomo, Chiellieni, Robinho, Sneijder, Ibra en nog wel een paar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef DutchSL het volgende:
Sommige spelers stijgen soms om onverklaarbare redenen ja, welke spelers waren het?
Nope. Er staat exact number of clubs: 4 in the squad's starting 11.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Clubs? Ik dacht dat het competities was.
Nee, dacht ik ook, maar checkte het even en het is 4 clubsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Clubs? Ik dacht dat het competities was.
Iedereen heeft het hier al de hele dag over 4 competities, wtf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nope. Er staat exact number of clubs: 4 in the squad's starting 11.
Ja, daarom dacht ik dat ook, was lullig geweest als ik m'n team al had gemaaktquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen heeft het hier al de hele dag over 4 competities, wtf.
Hmm je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nope. Er staat exact number of clubs: 4 in the squad's starting 11.
Ik zou toch zweren dat het er stond ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
he??? Vanochtend stond er toch competitites?
Ik denk dat ik vanmorgen nog sliep toen ik op me PS3 keekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
he??? Vanochtend stond er toch competitites?
Jij bent de aanstichter van dit allesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:06 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmorgen nog sliep toen ik op me PS3 keek![]()
Ja, of ik heb ook niet verkeerd gekeken... EN is het aangepastquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent de aanstichter van dit alles
Angliaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nouja, ik ben sterk in Engels hoor..
Ken je het Anglia examen?
Godver, nou, ik koop wel wat cheap spelers en wissel in de eerste minuut, ik vind het best.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:09 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, of ik heb ook niet verkeerd gekeken... EN is het aangepast
Niet alleen luistertoetsen hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
AngliaDie gare luistertoetsen, waarbij de meest debiele figuren de stemmen inspreken.
Mijn team hoef ik niets aan te doen... Ik speel al een tijd met dit teamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godver, nou, ik koop wel wat cheap spelers en wissel in de eerste minuut, ik vind het best.
Je hebt je Cambridge-diploma ook al zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet alleen luistertoetsen hoor
Maar ik doe 2 niveaus onder docentenniveau
Ken ik niet, vertelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt je Cambridge-diploma ook al zeker?
Doen, koop er 5quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:13 schreef fetss het volgende:
gold players premium pack, 25K.. doen of niet doen?
?quote:
en toch heb je zo'n nederlands kutaccentquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar erger ik me wel aan, maar ik werk aan een Brits accentquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en toch heb je zo'n nederlands kutaccent
Hoe heten die niveau's ook alweer? Ik weet dat iemand in m'n klas het hoogste niveau deed. Ik heb er twee gehaald. Advanced en die ene daaronder.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Beter dan zo'n geforceerde Britse accent.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en toch heb je zo'n nederlands kutaccent
Advanced heb ik ook gedaan, had 85+ % goed, die daarboven heet Proficiency en de hoogste is Masterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe heten die niveau's ook alweer? Ik weet dat iemand in m'n klas het hoogste niveau deed. Ik heb er twee gehaald. Advanced en die ene daaronder.
Verdorie jood, ik zit nu met een probleem met mn elftalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
EN dan voor goedkoop op TP zetten
Proficiency komt me heel bekend voor, volgens mij heb ik die ook gehaald. Ach ja, lekker boeiend...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Advanced heb ik ook gedaan, had 85+ % goed, die daarboven heet Proficiency en de hoogste is Master
het klinkt zo mongolischquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Beter dan zo'n geforceerde Britse accent.
Dit heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Advanced heb ik ook gedaan, had 85+ % goed, die daarboven heet Proficiency en de hoogste is Master
VMBO gedaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gehad, heel dat anglia niet
Veel mensen vinden het ook nutteloos, maar ik wil in de economie, daar is zo een diploma niet verkeerdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gehad, heel dat anglia niet
We hadden het gister over wel een handicap of niet..quote:
Havo. Ik denk dat mijn school waar ik op zat nooit aan dat Anglia deed, of zo iets.quote:
Ah, dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:22 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik zit op VWO en ik heb nog nooit van anglia of zoiets gehoord.
Nooit van gehoord, wel Cambridge Exams, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook natuurlijk.
Kennen jullie ook DELE en DELF?
Same, nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:22 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik zit op vwo en ik heb nog nooit van anglia of zoiets gehoord.
Nouja, is ongeveer hetzelfde, maar dan voor Frans en Spaansquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:23 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wel Cambridge Exams, maar dat doe ik niet.
Als je de mogelijkheid hebt, zou ik Spaans kiezenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Frans
Dat ga ik met plezier laten vallen
quote:
Het is geen examen ofzo, maar een voetbalspelletje. Heel simpel. Je moet gewoon een team samenstellen door kaartjes te kopen via een markt. Je kan geld verdienen door kaartjes door te verkopen of wedstrijden te spelen. Best leuk voor even tussendoor.quote:
Niet de mogelijkheid helaas..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt, zou ik Spaans kiezen
Ik doe Havo, geen mogelijkheidquote:
Nee! Gebarentaal, veel leuker en nog sportief ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt, zou ik Spaans kiezen
Duits is vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet de mogelijkheid helaas..
Als vreemde taal neem ik Duits.. en Engels natuurlijk
Opzich wel, alleen sta ik er nu niet zo heel hoog voor omdat ik teveel FUT speelquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verdorie jood, ik zit nu met een probleem met mn elftal
wees maar blijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe Havo, geen mogelijkheid
Fixed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wees maar blijToefjes is de vader der topics.
stultus es?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wees maar blijtoefjes pater topicis est.
haha vader?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wees maar blijtoefjes pater topicis est.
yupquote:
Heb maandag examen Latijn. Test me maarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat opa is sorrysowieso kan ik niet nederlands vertalen naar latijn
Moet eerst maar vader zien te worden, ik neem er genoegen meequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat opa is sorrysowieso kan ik niet nederlands vertalen naar latijn
Zou 't niet doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet eerst maar vader zien te worden, ik neem er genoegen mee
ik heb er al 4quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zag die edit wel!!! Je was vergeten dat je er nog 3 had!!
Hahahaha... zo leek het wel ja.....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zag die edit wel!!! Je was vergeten dat je er nog 3 had!!
uitkijken met die nieuwe chick danquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |