Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Waar jij een moustache hebquote:
Kamikazie is jarig, en voor de rest stoereboii geneuzelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weer thuis! Hier nog iets belangrijks gemist deze week?
Het blijkt dus dat het broertje van stoereboii anderhalve maand op zijn account heeft zitten posten. Stoereboii zelf was stomverbaasd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weer thuis! Hier nog iets belangrijks gemist deze week?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat het broertje van stoereboii anderhalve maand op zijn account heeft zitten posten. Stoereboii zelf was stomverbaasd!
Is dat zo? Hij zat toch ook al in mijn poule?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reemi en GekkeGerrit, jullie moeten de halve finale nog spelen
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 16:00:13We hear your cries: 'When is Happy Hour?!' It's TODAY (23 March) @7pm GMT AND 7pm PST. Gold Player Premium Packs. #FUT reageer retweet
Boeiend, wie gaat er nou pakjes kopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:16 schreef wieisboos het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 16:00:13We hear your cries: 'When is Happy Hour?!' It's TODAY (23 March) @7pm GMT AND 7pm PST. Gold Player Premium Packs. #FUT reageer retweet
Gekke jongeman ben jij.quote:
Het was toen nog ochtond. Ik maak vanavond zo'n KLB topic aan. xDquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gekke jongeman ben jij.
Tevens, hoe de fuck kan het zo donker zijn in jouw kamer?
Met dat filmpje erin?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het was toen nog ochtond. Ik maak vanavond zo'n KLB topic aan. xD
nee man zonderquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Daar heb je ook kladblok voor. En wanneer je meer series gaat volgen: http://followmy.tv/quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik ben helemaal kwijt bij welke ep. ik zat met Suits. Ik heb zo'n slecht geheugen
Handig, ik kijk nogal veel afleveringen van series dubbel heb ik het ideequote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar heb je ook kladblok voor. En wanneer je meer series gaat volgen: http://followmy.tv/
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Handig, ik kijk nogal veel afleveringen van series dubbel heb ik het idee
Gister keek je aflevering 5, daar postte je een screen van.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik ben helemaal kwijt bij welke ep. ik zat met Suits. Ik heb zo'n slecht geheugen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Handig, ik kijk nogal veel afleveringen van series dubbel heb ik het idee
En 6 heb ik ook gekeken, schijnbaar! Ik herkende delen van die aflevering dus nu 7.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gister keek je aflevering 5, daar postte je een screen van.
Ex Feyenoord team.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:43 schreef diedjuh het volgende:
Weet iemand een leuk team voor dat nieuwe toernooi, twijfel over het (ex)ajax team dat net werd gepost.
wat voor toernooi?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
Is al bekend wanneer het toernooi begint, hoe lang het duurt en wat de beloning is?
Nog 8 uur op de Xbox. Beloning: 1 Premium Gold Pack, waar het beste kaartje een 3-5-2 formatiekaartje is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
Is al bekend wanneer het toernooi begint, hoe lang het duurt en wat de beloning is?
Kan niet, non rare spelers zijn meer waard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 8 uur op de Xbox. Beloning: 1 Premium Gold Pack, waar het beste kaartje een 3-5-2 formatiekaartje is.
Dat kan helemaal niet gekkie want 3-5-2 is een non-shineyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 8 uur op de Xbox. Beloning: 1 Premium Gold Pack, waar het beste kaartje een 3-5-2 formatiekaartje is.
Ja sommige kan je discarden voor 500,000 coins!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan niet, non rare spelers zijn meer waard.
XD XD
Ik denk die ene met die case waar het fout lijkt te gaan maar op het laatste moment toch goed dankzij een toevalligheid of geniale ingevingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ex Feyenoord team.
Drenthe - UP RvP - Kalou
Wijnaldum - Guzman - Sahin
Tiendalli - IF Fer - Loovens - Zuiverloon
Babos
Dat ex-ajax team mist trouwens nog Ibra.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]Best nice team trouwens nog voor feyenoord, maar ex-ajax team is veel beter, en sowieso zou ik niet met een feyenoord team gaan spelen
.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk die ene met die case waar het fout lijkt te gaan maar op het laatste moment toch goed dankzij een toevalligheid of geniale ingeving
http://www.futhead.com/12/squad/256523quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat ex-ajax team mist trouwens nog Ibra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |