Ik ga over 3 weken naar Azië vliegen, raad je mij dit af?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat er natuurlijk om, dat we anderen te ootmoedig de "vliegrampenmoord" kunnen laten sterven, terwijl we daarop worden geattendeerd, en daarbij ons eigen leven en dat van onze geliefden en kinderen ook nog zeer naïef in de waagschaal blijven stellen!
Als wij ons nergens van op de hoogte kunnen laten stellen, geeft dat de politiek en de autoriteiten een fraai excuus om dit met Bijlmerrampen op hoofdsteden in het geval van zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen ook te doen, en daarvoor zijn zulke excursies van historisch belang als demonstratie!
Die mogelijkheid is geen argument je schuldig te voelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat er natuurlijk om, dat we anderen te ootmoedig de "vliegrampenmoord" kunnen laten sterven,
Totale nonsens natuurlijk. Wederom wijs je met jouw vinger.quote:terwijl we daarop worden geattendeerd, en daarbij ons eigen leven en dat van onze geliefden en kinderen ook nog zeer naïef in de waagschaal blijven stellen!
Dat is geen excuus maar een drogreden.quote:Als wij ons nergens van op de hoogte kunnen laten stellen, geeft dat de politiek en de autoriteiten een fraai excuus
Heb je dan niets geleerd van de geschiedenis? Deelnemers worden gewoon weggezet als onruststokers.quote:en daarvoor zijn zulke excursies van historisch belang als demonstratie!
Nu draaf je door.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef tornadomirakel het volgende:
Dit is een structurele kwestie, waarmee niets specifieks af te raden valt, maar ik zou wel goed op het weer letten, en eventueel een vlucht later nemen, als het link lijkt te worden.
Er zijn reeds twee gegadigden en één potentiële hier heb ik begrepen, maar de excursie moet nog helemaal worden opgezet met alle beschibaar gestelde subsidie, en die laat nog op zich wachten.
Als je zoals sommigen redeneert, zou je nu nog concentratiekampen kunnen hebben, zonder dat daar een haan naar wenst te kraaien. Soms moet je doodgewoon een offer aan de waarheid brengen, om deze aan het licht te doen laten komen. Je wilt als een onnozele "vliegrampenploert" door het leven gaan of niet!
Dat is nou precies die lakse houding waar hij zo'n hekel aan heeft, Lavenderr. Echt gadverdamme.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het merendeel van de mensen in jouw ogen als vliegrampenploert door het leven gaat. Dat is dan maar zo.
Ja wat nou.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is nou precies die lakse houding waar hij zo'n hekel aan heeft, Lavenderr. Echt gadverdamme.
Heb jij énig bewijs dat er tornadoproeven op vliegtuigen worden uitgevoerd?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:00 schreef tornadomirakel het volgende:
Als er een wereldoorlog voor nodig was om ons de concentratiekampen en meer van dat soort praktijken te doen ontdekken, dan vrees ik het ergste voor het ontdekken van zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen en nog kwalijker praktijken!
Ik ga dit zelf onderzoeken. Ik ben al bezig met het opzetten van mijn eigen psychotornadotest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja wat nou.
Wat ga JIJ er aan doen? Nou?
Pure intenties, die hadden ze ook met die kampen ...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:05 schreef HyperViper het volgende:
Zijn intenties zijn puur, daar gaat het om.
Hoeveel excursies heb jij al gedaan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Het verheugt me, dat jullie toch nog wel van een mens diens goede bedoelingen overtuigd kunnen raken, en de "tornadoterugslag", die maar al te vaak tijdens zo'n excursie op zal treden, zou ons het overtuigende bewijs kunnen leveren, dat er zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen konden worden gehouden, om de structurele nalatigheid en zwendelpraktijken met vliegrampen met nodeloos genocidale gevolgen aan het licht te kunnen brengen!
Is dat niet beter dan een atoomoorlog met gesloten ogen riskeren?!
Kun je iets meer vertellen over de tornadoterugslag? Wat kenmerkt zo'n terugslag?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Het verheugt me, dat jullie toch nog wel van een mens diens goede bedoelingen overtuigd kunnen raken, en de "tornadoterugslag", die maar al te vaak tijdens zo'n excursie op zal treden, zou ons het overtuigende bewijs kunnen leveren, dat er zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen konden worden gehouden, om de structurele nalatigheid en zwendelpraktijken met vliegrampen met nodeloos genocidale gevolgen aan het licht te kunnen brengen!
Is dat niet beter dan een atoomoorlog met gesloten ogen riskeren?!
Gewoon lekker gaan hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik ga over 3 weken naar Azië vliegen, raad je mij dit af?
Nee, joh. Je kunt niet medeplichtig zijn aan verdrinking.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Als een mens in het water valt, en we amechtig de andere kant op blijven kijken zonder een vinger uit te steken, dan zouden we medeplichtig kunnen worden gesteld, als deze persoon niet kan zwemmen en ondanks al diens hulpgeroep toch nog verdrinkt!
Ja, echt wel bijna dood hoor! Het aantal tornado-doden op het water en de fiets zijn dan ook schrikbarend hoog!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef tornadomirakel het volgende:
Tijdens zo'n excursie word je overvallen door een lichte windhoos, die uiteraard zeer moeilijk te zien valt, tenzij er stof of water op wordt gezogen!
Tijdens een proefvaart gingen bij een restaurant aan de Rottemeren de vlaggen opeens ieder een eigen kant uitwaaien, en stormde vervolgens een cirkel van enkele meters doorsnee vol staande golfjes op onze zeilboot af. Door de boeg in de verstoring te gooien, werd voorkomen, dat de windhoos de boot om deed slaan, maar één van de spanners van de stagen was met een vreemde schroefvervorming wel een centimeter gerekt, terwijl de stelirichting ervan slechts tien centimeter telde. Deze tocht werd dus amper overleefd bleek naderhand, ook al leken we alleen maar over een bobbel in de weg te zijn geschoten!
Bij een fietstocht over de route van de excursie liep het ook bijna verkeerd af, dus kun je het beste met een niet al te lichte, dichte motorboot met zelfhozende kuip gaan.
Een monorail! Dat is de oplossing .quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:06 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor onderzoek zou een windhoosbestendige monorail het beste resultaat op kunnen leveren, en voor toeristische doeleinden zou dit ook nog geschikt kunnen zijn!
Had de windhoos de boot in de flank geraakt, dan waren we wellicht enkele meters verder in het water gesmeten, en had de afgebroken mast of giek ons dan niet geraakt, dan hadden we de klap op het water nog moeten overleven!
Als je van de weg wordt geblazen en in een greppel belandt, is de kans dat je je nek breekt niet gering!
Damn, het ging net zo lekker. Maar nu heb je toch wel als trol weggegeven, dappere poging niettemin!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:06 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor onderzoek zou een windhoosbestendige monorail het beste resultaat op kunnen leveren, en voor toeristische doeleinden zou dit ook nog geschikt kunnen zijn!
Had de windhoos de boot in de flank geraakt, dan waren we wellicht enkele meters verder in het water gesmeten, en had de afgebroken mast of giek ons dan niet geraakt, dan hadden we de klap op het water nog moeten overleven!
Als je van de weg wordt geblazen en in een greppel belandt, is de kans dat je je nek breekt niet gering!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |