abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112514801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat er natuurlijk om, dat we anderen te ootmoedig de "vliegrampenmoord" kunnen laten sterven, terwijl we daarop worden geattendeerd, en daarbij ons eigen leven en dat van onze geliefden en kinderen ook nog zeer naïef in de waagschaal blijven stellen!

Als wij ons nergens van op de hoogte kunnen laten stellen, geeft dat de politiek en de autoriteiten een fraai excuus om dit met Bijlmerrampen op hoofdsteden in het geval van zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen ook te doen, en daarvoor zijn zulke excursies van historisch belang als demonstratie!
Ik ga over 3 weken naar Azië vliegen, raad je mij dit af?
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:20:37 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112514825
Hoeveel excursieplaatsen heb je inmiddels al verkocht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112515284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat er natuurlijk om, dat we anderen te ootmoedig de "vliegrampenmoord" kunnen laten sterven,
Die mogelijkheid is geen argument je schuldig te voelen.
quote:
terwijl we daarop worden geattendeerd, en daarbij ons eigen leven en dat van onze geliefden en kinderen ook nog zeer naïef in de waagschaal blijven stellen!
Totale nonsens natuurlijk. Wederom wijs je met jouw vinger.
quote:
Als wij ons nergens van op de hoogte kunnen laten stellen, geeft dat de politiek en de autoriteiten een fraai excuus
Dat is geen excuus maar een drogreden.
quote:
en daarvoor zijn zulke excursies van historisch belang als demonstratie!
Heb je dan niets geleerd van de geschiedenis? Deelnemers worden gewoon weggezet als onruststokers.
pi_112515632
Dit is een structurele kwestie, waarmee niets specifieks af te raden valt, maar ik zou wel goed op het weer letten, en eventueel een vlucht later nemen, als het link lijkt te worden.

Er zijn reeds twee gegadigden en één potentiële hier heb ik begrepen, maar de excursie moet nog helemaal worden opgezet met alle beschibaar gestelde subsidie, en die laat nog op zich wachten.

Als je zoals sommigen redeneert, zou je nu nog concentratiekampen kunnen hebben, zonder dat daar een haan naar wenst te kraaien. Soms moet je doodgewoon een offer aan de waarheid brengen, om deze aan het licht te doen laten komen. Je wilt als een onnozele "vliegrampenploert" door het leven gaan of niet!
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:43:31 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112515716
Vergeet niet dat het vooralsnog enkel 'jouw waarheid' is. Echt medestanders lijk je nog niet te hebben. Waarom eigenlijk niet? En een vergelijking met de holocaust? Serieus?

Ik wens je heel veel succes met je subsidieaanvraag.
pi_112515788
Godsamme discussiëren met TS is niet eens leuk. Zijn antwoord is steevast nóg een betoog. Als ik nog geen tornadogehandicapte ben dan word ik het wel van dit topic. Een F5 handicap, dat kan ik garanderen.
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 12:46:13 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_112515820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef tornadomirakel het volgende:
Dit is een structurele kwestie, waarmee niets specifieks af te raden valt, maar ik zou wel goed op het weer letten, en eventueel een vlucht later nemen, als het link lijkt te worden.

Er zijn reeds twee gegadigden en één potentiële hier heb ik begrepen, maar de excursie moet nog helemaal worden opgezet met alle beschibaar gestelde subsidie, en die laat nog op zich wachten.

Als je zoals sommigen redeneert, zou je nu nog concentratiekampen kunnen hebben, zonder dat daar een haan naar wenst te kraaien. Soms moet je doodgewoon een offer aan de waarheid brengen, om deze aan het licht te doen laten komen. Je wilt als een onnozele "vliegrampenploert" door het leven gaan of niet!
Nu draaf je door.
Alhoewel, dat deed je natuurlijk al.
Ik vermoed dat het merendeel van de mensen in jouw ogen als vliegrampenploert door het leven gaat. Dat is dan maar zo.
pi_112516264
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het merendeel van de mensen in jouw ogen als vliegrampenploert door het leven gaat. Dat is dan maar zo.
Dat is nou precies die lakse houding waar hij zo'n hekel aan heeft, Lavenderr. Echt gadverdamme.
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 12:59:36 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_112516435
quote:
8s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat is nou precies die lakse houding waar hij zo'n hekel aan heeft, Lavenderr. Echt gadverdamme.
Ja wat nou.
Wat ga JIJ er aan doen? Nou?
pi_112516465
Als er een wereldoorlog voor nodig was om ons de concentratiekampen en meer van dat soort praktijken te doen ontdekken, dan vrees ik toch wel het ergste voor het ontdekken van zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen en de nog kwalijker praktijken, die daaraan ten grondslag lagen. Let wel, mijoenen schijnen de pandemische kettingreactie reeds niet te hebben overleefd in mijn filmpje "Shock-Effects due to the Cuban Missile Crisis", en dat zou de prelude tot een wereldoorlog kunnen zijn!

[ Bericht 10% gewijzigd door tornadomirakel op 06-06-2012 13:05:28 ]
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:02:26 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112516553
Je draaft door. Mijlenver. En ik vind het stuitend dat je jouw hersenspinsels aan de holocaust linkt.
Nee, wacht ... ik vind het deels stuitend, deels treurig voor jou, want je lijkt er echt heilig van overtuigd. Het lijkt me serieus enorm frustrerend om keer op keer op onbegrip te stuiten. Maar tegelijkertijd vind ik dat ook weer logisch.

Moeilijke kwestie.
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 13:02:48 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_112516567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:00 schreef tornadomirakel het volgende:
Als er een wereldoorlog voor nodig was om ons de concentratiekampen en meer van dat soort praktijken te doen ontdekken, dan vrees ik het ergste voor het ontdekken van zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen en nog kwalijker praktijken!
Heb jij énig bewijs dat er tornadoproeven op vliegtuigen worden uitgevoerd?
En 'nog kwalijker praktijken' ? Zoals wat?

En wat Cc hierboven zegt.
pi_112516652
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja wat nou.
Wat ga JIJ er aan doen? Nou?
Ik ga dit zelf onderzoeken. Ik ben al bezig met het opzetten van mijn eigen psychotornadotest.

En laten we niet vallen over zijn holocaust opmerking, ik krijg wel de indruk dat hij het beste met ons voor heeft. Natuurlijk ligt het gevoelig, maar om daarvoor af te dwalen,.. Zijn intenties zijn puur, daar gaat het om.
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:09:29 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112516828
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:05 schreef HyperViper het volgende:
Zijn intenties zijn puur, daar gaat het om.
Pure intenties, die hadden ze ook met die kampen ...
pi_112516957
Het verheugt me, dat jullie toch nog wel van een mens diens goede bedoelingen overtuigd kunnen raken, en de "tornadoterugslag", die maar al te vaak tijdens zo'n excursie op zal treden, zou ons het overtuigende bewijs kunnen leveren, dat er zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen konden worden gehouden, om de structurele nalatigheid en zwendelpraktijken met vliegrampen met nodeloos genocidale gevolgen aan het licht te kunnen brengen!

Is dat niet beter dan een atoomoorlog met gesloten ogen riskeren?!
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 13:21:38 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_112517370
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Het verheugt me, dat jullie toch nog wel van een mens diens goede bedoelingen overtuigd kunnen raken, en de "tornadoterugslag", die maar al te vaak tijdens zo'n excursie op zal treden, zou ons het overtuigende bewijs kunnen leveren, dat er zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen konden worden gehouden, om de structurele nalatigheid en zwendelpraktijken met vliegrampen met nodeloos genocidale gevolgen aan het licht te kunnen brengen!

Hoeveel excursies heb jij al gedaan?
En ja, ik geloof ook best in je goede bedoelingen, al vind ik sommige van je argumenten niet al te kies.
pi_112517502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef tornadomirakel het volgende:

Kun je iets meer vertellen over de tornadoterugslag? Wat kenmerkt zo'n terugslag?
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 13:26:04 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_112517559
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik ga over 3 weken naar Azië vliegen, raad je mij dit af?
Gewoon lekker gaan hoor.
^O^
pi_112517829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:

Als een mens in het water valt, en we amechtig de andere kant op blijven kijken zonder een vinger uit te steken, dan zouden we medeplichtig kunnen worden gesteld, als deze persoon niet kan zwemmen en ondanks al diens hulpgeroep toch nog verdrinkt!
Nee, joh. Je kunt niet medeplichtig zijn aan verdrinking.
pi_112518283
Tijdens zo'n excursie word je overvallen door een lichte windhoos, die uiteraard zeer moeilijk te zien valt, tenzij er stof of water op wordt gezogen!

Tijdens een proefvaart gingen bij een restaurant aan de Rottemeren de vlaggen opeens ieder een eigen kant uitwaaien, en stormde vervolgens een cirkel van enkele meters doorsnee vol staande golfjes op onze zeilboot af. Door de boeg in de verstoring te gooien, werd voorkomen, dat de windhoos de boot om deed slaan, maar één van de spanners van de stagen was met een vreemde schroefvervorming wel een centimeter gerekt, terwijl de stelirichting ervan slechts tien centimeter telde. Deze tocht werd dus amper overleefd bleek naderhand, ook al leken we alleen maar over een bobbel in de weg te zijn geschoten!

Bij een fietstocht over de route van de excursie liep het ook bijna verkeerd af, dus kun je het beste met een niet al te lichte, dichte motorboot met zelfhozende kuip gaan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:45:58 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112518415
Waterfietsen?
pi_112518613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef tornadomirakel het volgende:
Tijdens zo'n excursie word je overvallen door een lichte windhoos, die uiteraard zeer moeilijk te zien valt, tenzij er stof of water op wordt gezogen!

Tijdens een proefvaart gingen bij een restaurant aan de Rottemeren de vlaggen opeens ieder een eigen kant uitwaaien, en stormde vervolgens een cirkel van enkele meters doorsnee vol staande golfjes op onze zeilboot af. Door de boeg in de verstoring te gooien, werd voorkomen, dat de windhoos de boot om deed slaan, maar één van de spanners van de stagen was met een vreemde schroefvervorming wel een centimeter gerekt, terwijl de stelirichting ervan slechts tien centimeter telde. Deze tocht werd dus amper overleefd bleek naderhand, ook al leken we alleen maar over een bobbel in de weg te zijn geschoten!

Bij een fietstocht over de route van de excursie liep het ook bijna verkeerd af, dus kun je het beste met een niet al te lichte, dichte motorboot met zelfhozende kuip gaan.
Ja, echt wel bijna dood hoor! Het aantal tornado-doden op het water en de fiets zijn dan ook schrikbarend hoog!
pi_112519309
Voor onderzoek zou een windhoosbestendige monorail het beste resultaat op kunnen leveren, en voor toeristische doeleinden zou dit ook nog geschikt kunnen zijn!

Had de windhoos de boot in de flank geraakt, dan waren we wellicht enkele meters verder in het water gesmeten, en had de afgebroken mast of giek ons dan niet geraakt, dan hadden we de klap op het water nog moeten overleven!

Als je van de weg wordt geblazen en in een greppel belandt, is de kans dat je je nek breekt niet gering!
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 14:17:28 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_112519742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:06 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor onderzoek zou een windhoosbestendige monorail het beste resultaat op kunnen leveren, en voor toeristische doeleinden zou dit ook nog geschikt kunnen zijn!

Had de windhoos de boot in de flank geraakt, dan waren we wellicht enkele meters verder in het water gesmeten, en had de afgebroken mast of giek ons dan niet geraakt, dan hadden we de klap op het water nog moeten overleven!

Als je van de weg wordt geblazen en in een greppel belandt, is de kans dat je je nek breekt niet gering!
Een monorail! Dat is de oplossing .
Heeft Johan Vlemmix er niet nog een in de aanbieding?
pi_112520259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:06 schreef tornadomirakel het volgende:

Damn, het ging net zo lekker. Maar nu heb je toch wel als trol weggegeven, dappere poging niettemin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')