abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112501900
Wie het laatst lacht, wil wel eens het best lachen!
pi_112501977
Die indruk wordt nog steeds door mij verkregen!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:25:05 #128
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112501997
Dit moet ik eens onder invloed lezen, ik snap er helemaal niets van..
pi_112502023
Dit is wat Fok juist leuk maakt. Denk je net een bizar topic gelezen te hebben, tref je weer een nog bizarder topic aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door KeimpeHart op 05-06-2012 23:31:06 ]
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 23:30:08 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_112502309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef KeimpeHart het volgende:
Dit is wat Fok juist leuk maakt. Denk je net een bizar topic gelezen te hebben, tref je weer in een nog bizarder topic aan.
Eens!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:37:15 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112502641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef tornadomirakel het volgende:
Ik denk dat wij in ieder geval het hardste lachen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_112503947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef tornadomirakel het volgende:
Is er ook een uitdrukking over wie er met het meest lacht? :')
pi_112504106
Misschien nu wel: Dwazen lachen het meest en het hardst, wijzen echter het laatst en het best!
pi_112504347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:07 schreef tornadomirakel het volgende:
Misschien nu wel: Dwazen lachen het meest en het hardst, wijzen echter het laatst en het best!
Ik vind 'm sterk. Zeg, mag ik vragen hoe veel mensen je sinds 1981 al overtuigd hebt van het enorme en dreigende gevaar dat boven ons aller onwetende hoofden hangt?
pi_112504719
Het is mij nooit serieus opgevallen, dat mensen ervan overtuigd raakten, tot zij ook door zo'n Bijlmerramp getroffen werden, en dat leverde wel ervan overtuigde mensen op, die ook nog een tikkeltje agressief konden zijn!
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:24:13 #136
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_112504757
Ik snap er nog steeds geen hol van. :')
Is TS wel aan z'n medicatie?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_112504940
Ervan overtuigd geraakte slachtoffers van zo'n Bijlmerramp willen je wel eens de keel af komen snijden of een mes in je rug steken, als ze tot de conclusie kunnen komen, dat jij die ramp op je geweten hebt!
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:34:24 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112505061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:30 schreef tornadomirakel het volgende:
Ervan overtuigd geraakte slachtoffers van zo'n Bijlmerramp willen je wel eens de keel af komen snijden of een mes in je rug steken, als ze tot de conclusie kunnen komen, dat jij die ramp op je geweten hebt!
En hoe hebben wij dan die ramp op ons geweten?
Onikaan ni ov dovah
pi_112505367
Door bijvoorbeeld geen lering te kunnen trekken uit zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen!

Wie zich niet kan laten waarschuwen is namelijk medeplichtig aan diens noodlot, ook al kon dit nog worden afgewend met zo'n vrij perfecte waarschuwing!
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:58:45 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112505638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:46 schreef tornadomirakel het volgende:
Door bijvoorbeeld geen lering te kunnen trekken uit zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen!

Wie zich niet kan laten waarschuwen is namelijk medeplichtig aan diens noodlot, ook al kon dit nog worden afgewend met zo'n vrij perfecte waarschuwing!
Zo perfect is die waarschuwing anders niet :')
Goed, stel ik geloof jou, en ik vind die proeven ook echt niet kunnen. Wat dan? Hoe zorg ik er voor dat ik niet meer verantwoordelijk ben voor al die neerstortende vliegtuigen?
Onikaan ni ov dovah
pi_112505998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:46 schreef tornadomirakel het volgende:

Waarom ben je medeplichtig, als je je niet KUNT laten waarschuwen? Dan is er toch niets wat je kon doen?
pi_112506500
Door onze vliegrampen serieus te voorkomen, en lering te willen trekken uit zulke educatieve voorvallen met vliegrampen, krijgen we minder last van het "wie niet horen wil moet voelen"-effect, en zijn we niet meer medeplichtig als we zo'n Bijlmerramp anders op onze hersenen krijgen, lijkt je ook niet?!
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:55:05 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112509988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 01:53 schreef tornadomirakel het volgende:
Door onze vliegrampen serieus te voorkomen, en lering te willen trekken uit zulke educatieve voorvallen met vliegrampen, krijgen we minder last van het "wie niet horen wil moet voelen"-effect, en zijn we niet meer medeplichtig als we zo'n Bijlmerramp anders op onze hersenen krijgen, lijkt je ook niet?!
Nee dat lijkt me nogal zwak...
Onikaan ni ov dovah
pi_112511173
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:30 schreef tornadomirakel het volgende:
Ik meen me te herinneren dat een 'slecht' ophangingsmechanisme van de motor van de Boeing in kwestie de volledige schuld op zich heeft genomen. Als gevolg hebben alle vliegtuigen van hetzelfde type een nieuwe ophanging gekregen.
Voel me persoonlijk niet bepaald schuldig.......
pi_112511900
Daarom ben ik ook tegen de invoer van een eigen bijdrage in de GGZ.
pi_112513854
In hoeverre zijn we democratisch beschouwd onschuldig, als we zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen nog steeds niet kunnen onderkennen, zelfs niet als we daar zo expliciet als met deze topic op worden gewezen en er een excursie over kunnen krijgen, zodat anderen zulke experimenten slechts officieel met Bijlmerampen op hoofdsteden op democratische grond autoritair in onze rechtbanken en parlementen kunnen blijven ontkennen?!

Als een mens in het water valt, en we amechtig de andere kant op blijven kijken zonder een vinger uit te steken, dan zouden we medeplichtig kunnen worden gesteld, als deze persoon niet kan zwemmen en ondanks al diens hulpgeroep toch nog verdrinkt!
pi_112513926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
In hoeverre zijn we democratisch beschouwd onschuldig, als we zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen nog steeds niet kunnen onderkennen, zelfs niet als we daar zo expliciet als met deze topic op worden gewezen en er een excursie over kunnen krijgen, zodat anderen zulke experimenten slechts officieel met Bijlmerampen op hoofdsteden op democratische grond autoritair in onze rechtbanken en parlementen kunnen blijven ontkennen?!

Als een mens in het water valt, en we amechtig de andere kant op blijven kijken zonder een vinger uit te steken, dan zouden we medeplichtig kunnen worden gesteld, als deze persoon niet kan zwemmen en ondanks al diens hulpgeroep toch nog verdrinkt!
Gast zoek hulp man :')
pi_112514153
quote:

Er viel een motor van het vliegtuig, onderzoek wees uit dat een pin (grote!) de oorzaak was. Alle pinnen verwisseld --> geen afvallende motoren. Waar zit die tornado nou precies in dit verhaal?
pi_112514156
quote:
In hoeverre zijn we democratisch beschouwd onschuldig, als we zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen nog steeds niet kunnen onderkennen,
Vingers wijzen is natuurlijk kinderachtig, zeker in deze tijd.
quote:
zelfs niet als we daar zo expliciet als met deze topic op worden gewezen en er een excursie over kunnen krijgen, zodat anderen zulke experimenten slechts officieel met Bijlmerampen op hoofdsteden op democratische grond autoritair in onze rechtbanken en parlementen kunnen blijven ontkennen?!
Wie probeer je te bereiken? Ons of hen? Of allebei?
quote:
Als een mens in het water valt, en we amechtig de andere kant op blijven kijken zonder een vinger uit te steken, dan zouden we medeplichtig kunnen worden gesteld
Deze kwestie ligt natuurlijk een stuk ingewikkelder. Tevens zijn dieren dan net zo schuldig, of is onwetendheid in hun geval wel een argument om hen niets kwalijk te nemen? Ik denk het niet.
quote:
, als deze persoon niet kan zwemmen en ondanks al diens hulpgeroep toch nog verdrinkt!
Als mensen je niet helpen als ze je zien verdrinken, waarom zouden ze dan wel helpen als je om hulp roept? Denk daar maar eens over.
pi_112514702
Het gaat er natuurlijk om, dat we anderen te ootmoedig de "vliegrampenmoord" kunnen laten sterven, terwijl we daarop worden geattendeerd, en daarbij ons eigen leven en dat van onze geliefden en kinderen ook nog zeer naïef in de waagschaal blijven stellen!

Als wij ons nergens van op de hoogte kunnen laten stellen, geeft dat de politiek en de autoriteiten een fraai excuus om dit met Bijlmerrampen op hoofdsteden in het geval van zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen ook te doen, en daarvoor zijn zulke excursies van historisch belang als demonstratie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')