SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Goed vooruitzicht!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eens zien; vanavond biertjes drinken en appelflappen eten bij de overbuurman met shifto erbij. Morgen uitslapendan skeeleren denk ik (of hardlopen maar iig iets van buitensport), moet nog even de bieb in.
Morgen avond waren shifto en ik nog aan het bedenken.
Zondag komen paps en mams vroeg langs, in de middag ga ik denk ik lui op mijn balkon zitten zonnenMisschien op de stadsmuur chillen, ook fijn ^^
Lekker lui en veel buiten dus
Jaaa daar zit ik ook altijd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht!
Bij de stadsmuur is goed zitten, ik zit wel daar bij het bastionder. Lekker in de zon en over de bossche broek uitkijken
Hardlopen vind ik een goed idee, maar dat wordt weer zo'n pijnlijke confrontatie met mezelf aangezien ik dat in de winter altijd volledig verwaarloos
Dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaaa daar zit ik ook altijd!![]()
Dus misschien hebben we elkaar misschien al 100x gezien
Oss denk ik.quote:
Mocht je er zitten en je ziet in de BB een meisje in het zwart heel hard voorbij skeeleren en vervolgens in paniek schieten omdat ze niet kan remmen; dat ben ik!quote:
Ach ik blijf jou in de tt vermeldenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mocht je er zitten en je ziet in de BB een meisje in het zwart heel hard voorbij skeeleren en vervolgens in paniek schieten omdat ze niet kan remmen; dat ben ik!
You make me so proudquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:00 schreef DeJori het volgende:
Ik denk dat ik zo even naar het terras wandel
Zeker doen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik ben wel jaloers op jullie, zodra ik echt te gestoord word van leren (en het verbeteren van dramatische citaties) enz. ga ik ook maar eens een eindje fietsen/skeeleren.
Ga op het terras zitten met je schoolwerk. Bestel er een koud pilsje bij. Werkt fantastisch.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik ben wel jaloers op jullie, zodra ik echt te gestoord word van leren (en het verbeteren van dramatische citaties) enz. ga ik ook maar eens een eindje fietsen/skeeleren.
Heeft weinig zin als je nog je samenvatting moet maken en je te veel college's hebt om ze allemaal uit te gaan printen. Ook ben ik dan echt niet meer bezig met leren maar alleen maar met genieten van het zonnetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ga op het terras zitten met je schoolwerk. Bestel er een koud pilsje bij. Werkt fantastisch.
Heb je geen laptop die je kunt meenemen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heeft weinig zin als je nog je samenvatting moet maken en je te veel college's hebt om ze allemaal uit te gaan printen. Ook ben ik dan echt niet meer bezig met leren maar alleen maar met genieten van het zonnetje.
Nee, de laptop thuis is niet van mij namelijk en ik ben echt te snel afgeleid, vooral buiten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb je geen laptop die je kunt meenemen?
Alleen na de seks. Hoe keek Samson?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:25 schreef DeJori het volgende:
Zit net politiek 24 te kijken. Ik wist helemaal niet dat Wilders rookt.
Daarom moet ik ook altijd binnen zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, de laptop thuis is niet van mij namelijk en ik ben echt te snel afgeleid, vooral buiten.
Ik denk niet dat ze die labiele activist binnenlaten bij het Catshuis.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen na de seks. Hoe keek Samson?
Denk het ook niet. Met z'n spraakgebrekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die labiele activist binnenlaten bij het Catshuis.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen na de seks. Hoe keek Samson?
En dan rijd je zo het water in daar?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mocht je er zitten en je ziet in de BB een meisje in het zwart heel hard voorbij skeeleren en vervolgens in paniek schieten omdat ze niet kan remmen; dat ben ik!
Die ogenquote:
QFT, hier ook even met collega's een uurtje de zon en het bos opgezocht..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker doen!Is denk ik ook alleen maar beter voor je werk als je af en toe even iets anders gaat doen
Inderdaad, niet echt in de lente-spirit zou je zeggen.quote:
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Op Shifty ja, maar dat spreekt voor zich
Ben ik niet. Maar hij deed gemeen tegen mijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:57 schreef Muisraket het volgende:
Hoezo is iedereen een aantal mensen boos op shifto?
Hoe durft hij!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben ik niet. Maar hij deed gemeen tegen mij
Ik weet niet hoe, ik weet alleen dat hij spijt gaat krijgenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echt in de lente-spirit zou je zeggen.
Zoals MohMi zou zeggen: xDDDDquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:
Elke keer als ik nu naar m'n onderarmen kijk denk ik aan het woord claustrofobisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een lekker weerStiekem ook wel hè, gewoon raam en gordijnen open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Wat een lekker weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
~Si vis amari, ama~
Wat een lekker weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we dit jaar weer naar de kermis in Helmond gaan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Raam dicht en gordijn dicht. Mn nek wordt gewoon warm van die zonquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stiekem ook wel hè, gewoon raam en gordijnen open.
Is goeie. Wanneer is tie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]Zullen we dit jaar weer naar de kermis in Helmond gaan?
Weet ik niet. Maar dan gaan we gewoonquote:
Die voorjaarskermis is nu hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar dan gaan we gewoonHoop dat de octopussy er weer staat.
Daar heb ik nog een foto van hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die voorjaarskermis is nu heMaar is goed, dan regelen we een foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |