abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109424628
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, geband)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite, moet zijn chick aanspreken)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie, heeft ons al lang geleden verlaten)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109424719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:26 schreef MohMi het volgende:

[..]

Eens zien; vanavond biertjes drinken en appelflappen eten bij de overbuurman met shifto erbij. Morgen uitslapen *O* dan skeeleren denk ik (of hardlopen maar iig iets van buitensport), moet nog even de bieb in.
Morgen avond waren shifto en ik nog aan het bedenken.
Zondag komen paps en mams vroeg langs, in de middag ga ik denk ik lui op mijn balkon zitten zonnen :D Misschien op de stadsmuur chillen, ook fijn ^^

Lekker lui en veel buiten dus *O*
Goed vooruitzicht!

Bij de stadsmuur is goed zitten, ik zit wel daar bij het bastionder. Lekker in de zon en over de bossche broek uitkijken :7

Hardlopen vind ik een goed idee, maar dat wordt weer zo'n pijnlijke confrontatie met mezelf aangezien ik dat in de winter altijd volledig verwaarloos ;(
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109424738
Morgen terrassen verder niks
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109424869
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Goed vooruitzicht!

Bij de stadsmuur is goed zitten, ik zit wel daar bij het bastionder. Lekker in de zon en over de bossche broek uitkijken :7

Hardlopen vind ik een goed idee, maar dat wordt weer zo'n pijnlijke confrontatie met mezelf aangezien ik dat in de winter altijd volledig verwaarloos ;(
Jaaa daar zit ik ook altijd! :D *O* Dus misschien hebben we elkaar misschien al 100x gezien _O-
pi_109424879
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
Morgen terrassen verder niks
Waar kruip je het terras op?
pi_109425214
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:

[..]

Jaaa daar zit ik ook altijd! :D *O* Dus misschien hebben we elkaar misschien al 100x gezien _O-
Dat zou zomaar kunnen :D :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109425315
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:40 schreef MohMi het volgende:

[..]

Waar kruip je het terras op?
Oss denk ik.
pi_109425340
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen :D :')
Mocht je er zitten en je ziet in de BB een meisje in het zwart heel hard voorbij skeeleren en vervolgens in paniek schieten omdat ze niet kan remmen; dat ben ik! *O*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 12:57:16 #9
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_109425409
Ik ben wel populair in dit topic.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_109425442
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:57 schreef DeJori het volgende:
Ik ben wel populair in dit topic.
Ach ik blijf jou in de tt vermelden :D
pi_109425479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:

[..]

Mocht je er zitten en je ziet in de BB een meisje in het zwart heel hard voorbij skeeleren en vervolgens in paniek schieten omdat ze niet kan remmen; dat ben ik! *O*
_O-
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:00:08 #12
361691 DeJori
pi_109425497
Ik denk dat ik zo even naar het terras wandel :P
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_109425545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:00 schreef DeJori het volgende:
Ik denk dat ik zo even naar het terras wandel :P
You make me so proud ^O^
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:01:47 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109425546
Maar ik ben wel jaloers op jullie, zodra ik echt te gestoord word van leren (en het verbeteren van dramatische citaties :() enz. ga ik ook maar eens een eindje fietsen/skeeleren. O+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_109425616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik ben wel jaloers op jullie, zodra ik echt te gestoord word van leren (en het verbeteren van dramatische citaties :() enz. ga ik ook maar eens een eindje fietsen/skeeleren. O+
Zeker doen! *O* Is denk ik ook alleen maar beter voor je werk als je af en toe even iets anders gaat doen :)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:10:28 #16
361691 DeJori
pi_109425834
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef Muisraket het volgende:
Ga op het terras zitten met je schoolwerk. Bestel er een koud pilsje bij. Werkt fantastisch.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:12:00 #17
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109425877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:10 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ga op het terras zitten met je schoolwerk. Bestel er een koud pilsje bij. Werkt fantastisch.
Heeft weinig zin als je nog je samenvatting moet maken en je te veel college's hebt om ze allemaal uit te gaan printen. Ook ben ik dan echt niet meer bezig met leren maar alleen maar met genieten van het zonnetje. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:16:52 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109426027
:O
Goedemorgen :Y)
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:17:03 #19
361691 DeJori
pi_109426031
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Heeft weinig zin als je nog je samenvatting moet maken en je te veel college's hebt om ze allemaal uit te gaan printen. Ook ben ik dan echt niet meer bezig met leren maar alleen maar met genieten van het zonnetje. :P
Heb je geen laptop die je kunt meenemen? :P
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:20:42 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109426149
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:17 schreef DeJori het volgende:

[..]

Heb je geen laptop die je kunt meenemen? :P
Nee, de laptop thuis is niet van mij namelijk en ik ben echt te snel afgeleid, vooral buiten. :@
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:25:55 #21
361691 DeJori
pi_109426314
Zit net politiek 24 te kijken. Ik wist helemaal niet dat Wilders rookt.
pi_109426505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:25 schreef DeJori het volgende:
Zit net politiek 24 te kijken. Ik wist helemaal niet dat Wilders rookt.
Alleen na de seks. Hoe keek Samson?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:20 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, de laptop thuis is niet van mij namelijk en ik ben echt te snel afgeleid, vooral buiten. :@
Daarom moet ik ook altijd binnen zitten ;( Afleiding is kut :P
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:33:06 #23
361691 DeJori
pi_109426544
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze die labiele activist binnenlaten bij het Catshuis.
pi_109426610
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:33 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze die labiele activist binnenlaten bij het Catshuis.
Denk het ook niet. Met z'n spraakgebrek :r
pi_109427045
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')