Liever winnen van dat soort baggerploegjes dan er van verliezen toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus man, kijk naar jullie zelf. Jullie winnen ietwat geflatteerd meestal van wat baggerploegjes en gelijk is Ajax nummer 1 van Nederland in jullie idee.
PSV straft dat zondag kei-hard af.
Dat is Ajax-eigen hoor!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom altijd dat klagen over het spel van Ajax. Boeit mij het hoe Ajax speelt. Boeit mij geen flikker hoe we winnen.
Vergeten dat PSV ook kan verliezen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ajacied422denk nou na wat je post. Komende zondag gaan jullie plat op de neus tegen PSV en dan is de hosannasfeer die hier is gekomen door het winnen tegen 3 ploegjes uit het rechterrijtje ook compleet vergaan ').
Dát is zeker waar, alleen snap ik dan de hosannastemming niet en het idee dat de boertjes maar even makkelijk opgerold gaan worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:20 schreef J2T het volgende:
[..]
Liever winnen van dat soort baggerploegjes dan er van verliezen toch?
Nee hoor, ik heb ze op een haar na 2 keer op hun bek zien gaan tegen de mooiste club van Nederland. Een beetje bescheidenheid zou jullie echter sieren. Deze pot is alles behalve al gespeeld voor Ajax.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeten dat PSV ook kan verliezen?
Kom opquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is Ajax-eigen hoor!![]()
. Ik weet nog onder Jol, "Ja we winnen wel maar het gaat allemaal zo lelijk".
. Ook afgegleden dan de bezoekers van dit topic.
Maar ik zeik niet over het spel hoor. Ik zeg alleen dat je met het spel zoals tegen die ploegen écht niet gaat winnen in de toppers. En dat doet Ajax dus ook veelvuldig niet
Spreek voor jezelf. AJax-topic hé.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ze op een haar na 2 keer op hun bek zien gaan tegen de mooiste club van Nederland. Een beetje bescheidenheid zou jullie echter sieren. Deze pot is alles behalve al gespeeld voor Ajax.
Ik heb het over het spel van Ajax tegen ploegjes als ADO. Leuk dat dat werkt bij die minderheidjes, maar tegen PSV zul je echt wel wat anders moeten brengen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom opPSV wint met 5-1. was gewoon door het bedroevende spel van Heerenveen.
Ik spreek toch voor mijzelf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. AJax-topic hé.
Dat zeg ik nergens. PSV is de grote favoriet voor zondag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dát is zeker waar, alleen snap ik dan de hosannastemming niet en het idee dat de boertjes maar even makkelijk opgerold gaan worden.
Ja, alleen toen stond Heatwave hier letterlijk te kankeren na een 4-0 winst "HET SPEL IS ZO LELIJK IEWIE PSV COUNTERVOETBAL".quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Jol had meer vreselijke tyfuspunten dan alleen het spel.
Ook buiten het veld rommelde het.
En PSV verliest met 3-1 van NAC, 6-2 van Tukkerland, Kansloos met weliswaar 4-2 van Valencia dat nog 2 presentjes gaf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het over het spel van Ajax tegen ploegjes als ADO. Leuk dat dat werkt bij die minderheidjes, maar tegen PSV zul je echt wel wat anders moeten brengen.
Er zijn er hier een paar that beg to differ.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:24 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. PSV is de grote favoriet voor zondag.
Ik ben trots op Ajax. 30x kampioen. Niemand zal dat de komende jaren inhalen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, alleen toen stond Heatwave hier letterlijk te kankeren na een 4-0 winst "HET SPEL IS ZO LELIJK IEWIE PSV COUNTERVOETBAL".
Nu is het "boeiend hoe we winnen áls we het maar doen". Waar is jullie trots dan?
... Daar gaat het toch niet om?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PSV verliest met 3-1 van NAC, 6-2 van Tukkerland, Kansloos met weliswaar 4-2 van Valencia dat nog 2 presentjes gaf.
Onder de verdediging valt ook de keeper. Onder Tyton is de rust van de PSV-verdediging een stuk meer teruggekeerd. Die gasten werden gek van Isaksson. Nee, ik ben het absoluut met Bouma eens. De verdediging staat daar een stuk beter dan eerst.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En die bouma denkt gelijk dat de verdediging fantastisch is onder CocuDat is het meest trieste
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben trots op Ajax. 30x kampioen. Niemand zal dat de komende jaren inhalen.
Ajax 0-0 PSVquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Daar gaat het toch niet om?. Je weet hoe PSV uit bij Ajax altijd speelt, right? Je weet dat PSV uit op bloed is onder Cocu, right? Je weet dat Ajax met een verlept zooitje A1 staat te spelen die absoluut niet overtuigend winnen tegen kleine ploegjes, right? (Ik had ADO-uit wel eens willen zien zonder die rode kaart).
Ik acht jullie echt niet kansloos maar jij doet echt alsof de pot al binnen is, daarmee kan je nog wel 'ns lelijk op je bek gaan, dat is alles.
Ga je nog serieus in op mijn onderbouwing waarom de verdediging van PSV inderdaad beter is geworden de afgelopen 2 wedstrijden of blijf je gewoon tegen de wind in schreeuwen dat het niet zo is zonder enige vorm van onderbouwing?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 0-0 PSV
Ajax 4-1 PSV
Ajax 4-1 PSV
![]()
Maar even serieus. Die boeren doen alsof ze de nieuwe kampioen zijn met Philip Cocu, Doen alsof de verdediging gelijk een stuk minder slecht is.
53kquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
Paginagrote Picornie-herdenking in de Telegraaf begreep ik. Hoe zou die betaalt zijn? Ik weet uit ervaring dat zo'n pagina bij de telegraaf 160k euro kost.
Denken jullie dat de Telegraaf de pagina gesponsord heeft als lijfblad van elke Ajacied?
Wel respect dat jullie zoiets na 15 jaar nog steeds doen overigens.
Er is geld opgehaald onder de supporters tijdens de afgelopen wedstrijden (weet niet precies welke).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
Paginagrote Picornie-herdenking in de Telegraaf begreep ik. Hoe zou die betaalt zijn? Ik weet uit ervaring dat zo'n pagina bij de telegraaf 160k euro kost.
Denken jullie dat de Telegraaf de pagina gesponsord heeft als lijfblad van elke Ajacied?
Wel respect dat jullie zoiets na 15 jaar nog steeds doen overigens.
Dan heeft de telegraaf een héél gul gebaar gemaakt: normaal zijn de kosten in de Spits al 45k in kleur (25k in zwartwit).quote:
Collega van me werd bijna gedwongen om wat geld te geven voor een adv. voor Picorni. Zegt ie dat ie niks bij zich had, gaat zo'n gast nog aandringen ook. En krijgt collega nog een stomp ook. Leuk manquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Er is geld opgehaald onder de supporters tijdens de afgelopen wedstrijden (weet niet precies welke).
Tuurlijk, maar Ajax zondag kan net zo goed aan het langste eind trekken. Dat zielige '110% anti-020!!!11'-gedoe met opmerkingen als "Ajax gaat keihard op z'n bek".quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ze op een haar na 2 keer op hun bek zien gaan tegen de mooiste club van Nederland. Een beetje bescheidenheid zou jullie echter sieren. Deze pot is alles behalve al gespeeld voor Ajax.
Moet hij maar gewoon geld geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Collega van me werd bijna gedwongen om wat geld te geven voor een adv. voor Picorni. Zegt ie dat ie niks bij zich had, gaat zo'n gast nog aandringen ook. En krijgt collega nog een stomp ook. Leuk man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Ajax zondag kan net zo goed aan het langste eind trekken. Dat zielige '110% anti-020!!!11'-gedoe met opmerkingen als "Ajax gaat keihard op z'n bek".
PSV is kanker wisselvallig en dit matige Ajax blinkt juist tegen betere tegenstanders vaak uit.
[..]
Moet hij maar gewoon geld geven.Gelijk tegen twente, gelijk tegen PSV, 2 keer gelijk en een keer verloren van AZ. Ja, dit matige Ajax doet het erg goed tegen dit soort tegenstanders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, dat is geen goed nieuws voor Ajax. Tenzij het een staaltje ouderwets 'zand in de ogen strooien' tactiek was.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:16 schreef BobW het volgende:
Tijdens persconferentie: Kolbeinn Sigthorsson maakt maandag bij Jong Ajax zijn eerste minuten. Ook Gregory van der Wiel speelt zondag niet. Hij is fit, maar niet wedstrijdfit. Derk Boerrigter blijft te veel schommelen. Hij is nog niet fit. Nicolai Boilesen maakt hopelijk ook maandag in Jong Ajax minuten.
Unitedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gelijk tegen twente, gelijk tegen PSV, 2 keer gelijk en een keer verloren van AZ. Ja, dit matige Ajax doet het erg goed tegen dit soort tegenstanders.
Nou is hij ook een stukje minder slecht omdat Issakson en Manolev waarschijnlijk op de bank zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar even serieus. Die boeren doen alsof ze de nieuwe kampioen zijn met Philip Cocu, Doen alsof de verdediging gelijk een stuk minder slecht is.
Als Ajax dat niveau haalt krijgt Psv dik klop!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef J2T het volgende:
Als Ajax het niveau haalt wat zij tegen United(uit) haalde, dan kan het nog wel eens een leuke wedstrijd worden.
En het slaat nergens op om je mening te baseren op het spel van Ajax de afgelopen weken tegen de wat mindere ploegen. Alsof Ajax 200% gaat geven tegen Excelsior of RKC.
PSV is in de beker gered door Tyton. Maar goed, dat is ook een van de elf spelers. Afgelopen jaren won Ajax ook genoeg wedstrijden door Stekelenburg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Mensen die doen hoeveel beter PSV speelt onder CocuZondag heb ik niet gekeken maar Heerenveen heeft in de bekerwedstrijd zat kansen gehad en als hij die penalty er gewoon inlegt zou het nog spannend worden.
Dit dus. Tegen SCH over een paar weken is denk ik alleen Derk er nog niet bij, de rest allemaal wel. Morgen moet gewoon gewonnen worden. Dan mag je tenminste nog een keer verliezen tegen FCT bijv. Ik zie AZ nog wel meer punten morsen + dat die een lastig programma hebben. PSV heeft het iets makkelijker met na Ajax alleen AZ nog als topper dacht ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:25 schreef J2T het volgende:
Tegen FCT en Heerenveen komen we gewoon op volle oorlogssterkte
Ja, dat is ook een beetje zorgelijk. Tyton is gewoon een goede keeper die PSV zeker geen punten kost en ze misschien zelfs pakt. Die Zweedse grabbelaar heeft PSV al wel wat punten gekost dit seizoen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV is in de beker gered door Tyton. Maar goed, dat is ook een van de elf spelers. Afgelopen jaren won Ajax ook genoeg wedstrijden door Stekelenburg.
Ik hoop dat Sigthorsson tegen Heracles minuten maakt en bij Heerenveen kan spelen. En ik mag toch hopen dat Boilesen en Boerrigter over 'n maand (vanaf Groningen-thuis) ook weer beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:25 schreef J2T het volgende:
Tegen FCT en Heerenveen komen we gewoon op volle oorlogssterkte
Boerrigter denk ik niet. die heeft chronische rugklachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sigthorsson tegen Heracles minuten maakt en bij Heerenveen kan spelen. En ik mag toch hopen dat Boilesen en Boerrigter over 'n maand (vanaf Groningen-thuis) ook weer beschikbaar zijn.
Nee ja, op basis van die 4-2 tegen Valencia of die 2-6 tegen Twente is deze uitspraak natuurlijk volledig ge-rechtvaardigt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ajacied422denk nou na wat je post. Komende zondag gaan jullie plat op de neus tegen PSV en dan is de hosannasfeer die hier is gekomen door het winnen tegen 3 ploegjes uit het rechterrijtje ook compleet vergaan ').
Dat geloof je toch zeker zelf niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:24 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. PSV is de grote favoriet voor zondag.
Hopelijk denken de bookies er ook zo over. Ik ga sowieso 10 euro op Ajax gooien en ik vind de odd van 1,94 nog iets te laagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet.
Betere bookie zoeken dan. Odd staat gewoon rond de 2.2quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk denken de bookies er ook zo over. Ik ga sowieso 10 euro op Ajax gooien en ik vind de odd van 1,94 nog iets te laag
Nounou, gelukkig hebben we de statistieken aan onze kantquote:De Boer heeft een streepje voor op Cocu
Gepubliceerd op vrijdag 23 maart 2012 om 16:25
Als hoofdtrainer namen Frank de Boer (Ajax) en Phillip Cocu (PSV) het nog nooit tegen elkaar op, maar als speler heeft De Boer een statistisch voordeel op zijn boezemvriend uit Eindhoven.
Van de veertien onderlinge duels in de Eredivisie won De Boer er met Ajax zes, Cocu stapte als PSV'er drie keer als winnaar van het veld. Zondag staan ze voor het eerst als trainer tegenover elkaar. De Boer heeft ook één kampioenschap meer op zijn erelijst staan dan Cocu, respectievelijk zes en vijf. Eén van die landstitels behaalden ze in 1999 samen bij FC Barcelona. Ook wat het aantal interlands betreft heeft De Boer een streepje voor, 112 om 101.
Eerder dit seizoen eindigde de ontmoeting tussen PSV en Ajax in Eindhoven in 2-2. Dat duel werd overschaduwd door de zware hersenschudding die PSV-doelman Przemyslaw Tyton opliep.
Journalisten hebben echt niks te doen volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Nounou, gelukkig hebben we de statistieken aan onze kant
de statistieken met cocu als coach dan? 100% gewonnen in de competitiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Journalisten hebben echt niks te doen volgens mij.
quote:Suárez wil ooit terug naar Ajax: 'Maar nu te vroeg om te zeggen wanneer'
Vrijdag, 23 maart 2012 om 17:22
Luis Suárez heeft de intentie om in de toekomst nog eens voor Ajax te spelen. De aanvaller is nu ruim een jaar vertrokken uit Amsterdam, maar heeft de recordkampioen nog in zijn hart zitten, zo benadrukt hij in gesprek met AjaxTV: "Nu is het nog te vroeg om te zeggen wanneer, maar ik wil terugkeren voor het einde van mijn carrière", aldus de Uruguayaan.
De 25-jarige Suárez speelde 3,5 jaar voor Ajax en maakte in die periode meer dan honderd doelpunten voor de club. Hij groeide dan ook uit tot publiekslieveling en toen Ajax onlangs op Old Trafford tegen Manchester United speelden, scandeerden de supporters van de Amsterdammers de naam van de aanvaller van Liverpool. Dat is Suárez niet onopgemerkt gebleven.
"Het is voor een speler wel raar om je naam in een andere wedstrijd te horen", zei de aanvaller. "Maar voor mij was het erg mooi en ik heb veel respect voor de Ajax-fans. Toen ik vertrok bij Ajax zei ik al dat ik zeker terug zou komen, maar het is nu nog te vroeg om te zeggen wanneer. Ik wil terugkomen om te spelen en dat de supporters ook nog blij met me zijn. En me niet hoeven uit te fluiten", besloot hij met een glimlach.
De helft van ons team ligt kapot in de lappenmand en we spelen met een voorhoede van Ozbilliz, Lukoki en Bulykin, dus ja dat denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet.
Dat zegt echt elke spelerquote:
De helft van ons team is al het hele seizoen geblesseerd, en nog spelen we beter dan PSV speelde tegen Twente en dat was thuis, en het is niet alsof Twente toen zo fantastisch speelde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:35 schreef J2T het volgende:
[..]
De helft van ons team ligt kapot in de lappenmand en we spelen met een voorhoede van Ozbilliz, Lukoki en Bulykin, dus ja dat denk ik.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zegt echt elke speler
[..]
De helft van ons team is al het hele seizoen geblesseerd, en nog spelen we beter dan PSV speelde tegen Twente en dat was thuis, en het is niet alsof Twente toen zo fantastisch speelde.
Het mooie is dat het al behoorlijk vol zal zitten bij de warmingup dankzij de A1, normaal een stuk leger.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:41 schreef J2T het volgende:
Ik hoop echt op een Ajax-FCT, Ajax-Dynamo sfeer. Die PSV'ers moeten zich in de catacombe al realiseren dat er niks valt te halen in Amsterdam. DJ Norman uit de speakers bij de opkomst en gaan.
Daarom ik denk ook niet dat het probleem AZ is, maar PSV. Als je wint van PSV mag je vast nog wel een keer verliezen ergens, want ik zie ook Twente dit niet volhouden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:56 schreef J2T het volgende:
Lol, iemand al het programma van AZ gezien? Niet normaal.
Dit weekend krijgen ze het nog makkelijk met een RKC thuis. Daarna: Valencia thuis, Vitesse uit, Valencia uit, FCT thuis, PSV uit, VVV thuis en Feyenoord uit. Pfff niet mis.
Ik denk dat de trainerswissel absoluut in het voordeel van PSV uitpakt. Helaas... Niemand nam Rutten nog volledig serieus, dus zelfs als Cocu nu dezelfde lijn volgt qua opstelling en strategie,zal hij meer inzet krijgen van de spelers.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:27 schreef Shreyas het volgende:
Na zondag heeft PSV zeker het makkelijkst programma. Alleen tegen AZ uit zouden eventueel nog punten verspeeld kunnen worden, de overige wedstrijden kunnen vrij makkelijk gewonnen worden. Ik begrijp de trainerswissel daarom ook niet echt goed eigenlijk. Het is niet zo dat PSV nu ineens veel meer kans maakt op de titel nu Cocu er zit.
*kuch* *kuch* remember Kluivert?quote:
Ja en Chivu ook , en Maxwell en Raffie en die Heitinga...quote:
En terecht dat bleek.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wilde Ajax zelf niet meer hebben.
De spelers beweerden wel 100% achter hem te staan, maar goed dat was waarschijnlijk gewoon gelulquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat de trainerswissel absoluut in het voordeel van PSV uitpakt. Helaas... Niemand nam Rutten nog volledig serieus, dus zelfs als Cocu nu dezelfde lijn volgt qua opstelling en strategie,zal hij meer inzet krijgen van de spelers.
Vaak kiest de speler toch voor een club waar die het meeste kan verdienen, clubliefde is romantische bullshit die alleen nog de topspelers hebben (omdat ze toch niet hoger kunnen meestal)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef dimmak het volgende:
Vaak wil de speler wel, maar de technische staff heeft toch de touwtjes in handen.
Dan wint Ajax.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)jkt-PSV-favoriet.htm
Derksen denkt dat PSV gaat winnen.
Pieters weet niet hoe hij het heeft zondag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johan messias Ebecilio > Blind paard Lukoki.
Hij laat zich nog voor rust uit wanhoop wisselen en Willems speelt nooit een wedstrijd uit dus waarschijnlijk heeft hij het laatste halfuur zelfs geen verdediger meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:06 schreef davihaa het volgende:
[..]
Pieters weet niet hoe hij het heeft zondag.
Vergeet Huntelaar en Sneijder niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ja en Chivu ook , en Maxwell en Raffie en die Heitinga...![]()
![]()
![]()
Suarez is z,on speler volgens mij die later teruggaat naar Uruguay als zijn zakken gevuld zijn
Bericht uit 2011 hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:38 schreef 16meter het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)met-oud-teamgenoten/
Op z'n 35e komt hij waarschijnlijk aankloppen. Goeie kerel hoor, maar dit soort praatjes worden nooit waargemaakt.
Was een aanname, omdat het bericht op 22 maart 2011 gepubliceerd was.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:52 schreef 16meter het volgende:
Waaruit maak je op dat ik niet op de hoogte was van de leeftijd van 't bericht? Ik haal het even aan in het kader van 'terugkerende spelers'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |