Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha ok chill, als hij zo goedkoop wordt ga ik 'm ook nog wel halen denk ik. Zal vast een verbetering zijn tegenover Eduardo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:44 schreef Toefjes het volgende:
Poker: wilde de lapo niet pakken, maar is goed, het team is in aanbouw, ga vanavond voor IF Lucas kijken na happy hour, hoop dat ie dan onder de 100K te pakken is
Na happy hour spelen dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:44 schreef Toefjes het volgende:
Poker: wilde de lapo niet pakken, maar is goed, het team is in aanbouw, ga vanavond voor IF Lucas kijken na happy hour, hoop dat ie dan onder de 100K te pakken is
Enoh.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Goran Lovre en Eyong Enoh![]()
en mathijs.
En Mario Cippoliniquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Goran Lovre en Eyong Enoh![]()
en mathijs.
Moet van 1500 tot 2300 werken, en dan het bedje in en morgen van 7 tot 15. Dus even geen FIFA voor mijquote:
Ahh is goed. Nope, ik add je straks wel als m'n ps3 aan staat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet van 1500 tot 2300 werken, en dan het bedje in en morgen van 7 tot 15. Dus even geen FIFA voor mijStaan we al in elkaars lijstje?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:22 schreef laucas het volgende:
Gelijk tegen een 5 atb pace team en op ultra defensive. Na de 5-0 ging hij weg en ik op zijn profiel kijken (motto):
"Dont leave <3"
Wat?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! Nieuw teamipv Sturridge komt misschien Torres, of anders Aguero oid op termijn
Staat er 1tje op. 130k.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:52 schreef Apekoek het volgende:
Mooie prijsfix IF Mertens, vanaf 100k op PS3.
Zou ook nog kunnen, maar vond Lukaku een beetje tegenvallen. Maar dat was in een anders systeem, dus wellicht probeer ik het nog eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef laucas het volgende:
Lukaku in de spits voor ultimate rampage met drogba-lukaku
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:02 schreef DutchSL het volgende:
Rood = hoogste prijs op die dag
Blauw = gemiddelde prijs op die dag
Groen = laagste prijs op die dag
Nou ik denk dat het wel meevalt. Mensen zullen niet direct gaan toehappen bij een Mertens van 100k of meerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:56 schreef MaartenFM het volgende:
Mijne net voor 27K verkocht paar dagen geleden
Santon is goeddd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! Nieuw teamipv Sturridge komt misschien Torres, of anders Aguero oid op termijn
Ja ik heb er niet eens naar gekeken toen, maar iemand had hem in dezelfde formatie voor 27K erop staan dus ik ben ook maar rond die prijs gaan zitten...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het wel meevalt. Mensen zullen niet direct gaan toehappen bij een Mertens van 100k of meer. En het probleem is dat veel mensen UltimateDB prijzen als absoluut zien, dus een droplul denkt dat hij dan nog steeds minder dan 30k waard is en zet hem daarvoor te koop, terwijl eigenlijk de prijs telt waarvoor men hem zelf te koop wil zetten op dat moment. Veel users snappen de marktwerking niet
Viezerikje!quote:
Dan is het nog begrijpelijk. Maar wanneer er alleen maar IF Mertensen zouden opstaan van 100k of meer dan is het behoorlijk dom om als enige de UltimateDB gemiddelde prijs van 27k aan te houden, je bepaald op dat moment zelf de prijs.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:08 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ja ik heb er niet eens naar gekeken toen, maar iemand had hem in dezelfde formatie voor 27K erop staan dus ik ben ook maar rond die prijs gaan zitten...
DE NIF?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand de ingame stats van Ménez? Ik vind dat EA forum maar onoverzichtelijk.
Ja weet ik. Alleen ik had eerst IPV De Jong bedacht dat ik daar Theo Janssen ging zetten. Dan kwam Song niet op 9. Nu zou het wel kunnen.quote:
Hij vraagt om de stats van Menez, dan is een vergelijking met NIF Menez stuk relevanter dan een vergelijking met Izmailov en Schonequote:
Wat is de prijs?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
dit toernooi maar overslaan dan, geen zin om m'n team om te gaan bouwen zodat ik op precies 4 competities kom
Aardig, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is de prijs?
Misschien wil ik dit team bouwen
http://www.futhead.com/12/squad/256236
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |