Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha ok chill, als hij zo goedkoop wordt ga ik 'm ook nog wel halen denk ik. Zal vast een verbetering zijn tegenover Eduardo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:44 schreef Toefjes het volgende:
Poker: wilde de lapo niet pakken, maar is goed, het team is in aanbouw, ga vanavond voor IF Lucas kijken na happy hour, hoop dat ie dan onder de 100K te pakken is
Na happy hour spelen dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:44 schreef Toefjes het volgende:
Poker: wilde de lapo niet pakken, maar is goed, het team is in aanbouw, ga vanavond voor IF Lucas kijken na happy hour, hoop dat ie dan onder de 100K te pakken is
Enoh.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Goran Lovre en Eyong Enoh![]()
en mathijs.
En Mario Cippoliniquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Goran Lovre en Eyong Enoh![]()
en mathijs.
Moet van 1500 tot 2300 werken, en dan het bedje in en morgen van 7 tot 15. Dus even geen FIFA voor mijquote:
Ahh is goed. Nope, ik add je straks wel als m'n ps3 aan staat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet van 1500 tot 2300 werken, en dan het bedje in en morgen van 7 tot 15. Dus even geen FIFA voor mijStaan we al in elkaars lijstje?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:22 schreef laucas het volgende:
Gelijk tegen een 5 atb pace team en op ultra defensive. Na de 5-0 ging hij weg en ik op zijn profiel kijken (motto):
"Dont leave <3"
Wat?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! Nieuw teamipv Sturridge komt misschien Torres, of anders Aguero oid op termijn
Staat er 1tje op. 130k.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:52 schreef Apekoek het volgende:
Mooie prijsfix IF Mertens, vanaf 100k op PS3.
Zou ook nog kunnen, maar vond Lukaku een beetje tegenvallen. Maar dat was in een anders systeem, dus wellicht probeer ik het nog eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef laucas het volgende:
Lukaku in de spits voor ultimate rampage met drogba-lukaku
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:02 schreef DutchSL het volgende:
Rood = hoogste prijs op die dag
Blauw = gemiddelde prijs op die dag
Groen = laagste prijs op die dag
Nou ik denk dat het wel meevalt. Mensen zullen niet direct gaan toehappen bij een Mertens van 100k of meerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:56 schreef MaartenFM het volgende:
Mijne net voor 27K verkocht paar dagen geleden
Santon is goeddd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! Nieuw teamipv Sturridge komt misschien Torres, of anders Aguero oid op termijn
Ja ik heb er niet eens naar gekeken toen, maar iemand had hem in dezelfde formatie voor 27K erop staan dus ik ben ook maar rond die prijs gaan zitten...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het wel meevalt. Mensen zullen niet direct gaan toehappen bij een Mertens van 100k of meer. En het probleem is dat veel mensen UltimateDB prijzen als absoluut zien, dus een droplul denkt dat hij dan nog steeds minder dan 30k waard is en zet hem daarvoor te koop, terwijl eigenlijk de prijs telt waarvoor men hem zelf te koop wil zetten op dat moment. Veel users snappen de marktwerking niet
Viezerikje!quote:
Dan is het nog begrijpelijk. Maar wanneer er alleen maar IF Mertensen zouden opstaan van 100k of meer dan is het behoorlijk dom om als enige de UltimateDB gemiddelde prijs van 27k aan te houden, je bepaald op dat moment zelf de prijs.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:08 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ja ik heb er niet eens naar gekeken toen, maar iemand had hem in dezelfde formatie voor 27K erop staan dus ik ben ook maar rond die prijs gaan zitten...
DE NIF?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand de ingame stats van Ménez? Ik vind dat EA forum maar onoverzichtelijk.
Ja weet ik. Alleen ik had eerst IPV De Jong bedacht dat ik daar Theo Janssen ging zetten. Dan kwam Song niet op 9. Nu zou het wel kunnen.quote:
Hij vraagt om de stats van Menez, dan is een vergelijking met NIF Menez stuk relevanter dan een vergelijking met Izmailov en Schonequote:
Wat is de prijs?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
dit toernooi maar overslaan dan, geen zin om m'n team om te gaan bouwen zodat ik op precies 4 competities kom
Aardig, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is de prijs?
Misschien wil ik dit team bouwen
http://www.futhead.com/12/squad/256236
wat ga je maken? Ik was zelf net ook aant kijken naar Frans teampje:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ménez ook echt 4* weak foot.Hendig. Nu hopen dat zijn 27k prijs stabiel blijft tot ik die coins heb.
Hier staan bijna alle IF's en de belangrijkste UP's :quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aardig, niet meer dan dat.
Waar halen jullie nou zo snel die stats vandaan?
http://www.futhead.com/12/squad/242259quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
wat ga je maken? Ik was zelf net ook aant kijken naar Frans teampje:
http://www.futhead.com/12/squad/222824
Toch wel UP Benzema he? Zo'n groot verschil daartussen vind ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/242259
Inderdaad, ik vond de normale Benzema ronduit kut en UP Benzema is nu 1 van mijn favoriete spitsen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toch wel UP Benzema he? Zo'n groot verschil daartussen vind ik.
Goedkoopste bin is 33k.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toch wel UP Benzema he? Zo'n groot verschil daartussen vind ik.
Satanaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fL9ImWYDbdaJt
Hoppaaa, nu nog Lucas vervangen voor de IF en een CM kaartje halen voor T.Neves
premium pakjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is de prijs?
Misschien wil ik dit team bouwen
http://www.futhead.com/12/squad/256236
Ik heb hem nog niet gebruiktquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Satana
T Neves vond ik persoonlijk tegenvallen. Heb m ondertussen ook al weer verkocht.
Maar Boateng is beest! SIF Ramires is ook wel goed ja, die heb ik ook nog. Neymar heb i kt niet zo op.. Elke braziliaanse ST 'finessed' m er wel in. (Fernandinhoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gebruikt![]()
Ik ga denk ik ook nog IF Boateng verkopen en dan SIF Ramires + IF Neymar halen
Ik ben zwarte-plaatjes-geilquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar Boateng is beest! SIF Ramires is ook wel goed ja, die heb ik ook nog. Neymar heb i kt niet zo op.. Elke braziliaanse ST 'finessed' m er wel in. (Fernandinho)
Fifa op PC.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben hem nu aan het binnentrekken op de PC. Wordt er hier op Fok! nog pc-toernooitjes gespeeld, of enkel op de consoles?
Mijn excuses. Ga ik daar even lobbyenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fifa op PC.Niet populair hier. Dit is trouwens het FUT topic. Het algemene Fifatopic is een deur verder.
1K voor een CDM>CM!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Lindgren. het volgende:
Een 4-2-3-1 Sissoko als CM voor 900 auction opgepikt. Even voor 1k veranderd naar CDM en er voor 4k opgezet.Soms is het zo makkelijk.
Zit te gapen op m'n stage. Heb net twee persberichten gemaakt en nu al geen zin meer. Ben ondertussen wat content voor op de website aan het verzamelen.quote:
quote:
SIF Vertongen al een paar hele leuke goals mee gemaakt ja! Zijn schot is echt te ziek!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:59 schreef Lindgren. het volgende:
SIF Vertonghen 95 longshots.Als je over de middenlijn bent en je raakt per ongeluk de schietknop aan, vliegt ie erin.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zie nu ook pas dat het er ook boven staat.![]()
Dat zijn fouten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]En mensen afstraffen die een dt verkeerd schrijven
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Zoiets met IF Huth/Neuer?
http://www.futhead.com/12/squad/249409
5 at the back & cross abuse FTW
Valt me nog mee..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Zoiets met IF Huth/Neuer?
http://www.futhead.com/12/squad/249409
5 at the back & cross abuse FTW
Allang, met verliesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:28 schreef Lindgren. het volgende:
GJE, heb jij je Goossens al verkocht? Er staat een 4-1-2-1-2 bin 800 op.
Oké. Jammer. Mijn pricefix was deels gelukt, maar dan heb je nog van die kansloze nerds die de gepricefixte formatie er opzetten voor de helft.quote:
Wat is het nieuwe toernooi precies?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:38 schreef Toefjes het volgende:
Echt flauw dit. Iniesta staat voor 229K op de ultimatedb, ik heb hem als CM voor 225K te koop staan, en geen hond die m kooptZo kan ik mn beesten elftal voor het nieuwe toernooi niet afmaken
en wat is de prijs??quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wat is het nieuwe toernooi precies?
Komt ie dan, het bazenteam der bazenteams:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:51 schreef DutchSL het volgende:
Nog een Neuer variant.
http://www.futhead.com/12/squad/256434
Wil iets met hem doen, maar Bundesliga bevalt me niet en de opties zijn gelimiteerd omdat ik al zoveel spelers in andere teams/formaties heb
Ja, dat kan dus niet omdat ik Mata, Torres, Hulk, Ramires, Maicon, Luiz en Lucio al in andere teams met andere formatie hebquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Komt ie dan, het bazenteam der bazenteams:
UP Mata - Torres - Hulk
Bale - UP Silva - SIF Ramires - Maicon
Luiz - Santana - Lucio
UP Neuer
max 4 competities in het basis elftal, verder weet ik niks, als een beest in de tuin gewerkt, ps3 niet aangehad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wat is het nieuwe toernooi precies?
Wat een restrictie zeg, bijna alle teams voldoen daar standaard al aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
max 4 competities in het basis elftal, verder weet ik niks, als een beest in de tuin gewerkt, ps3 niet aangehad.
Had ik ook.. HADquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet omdat ik Mata, Torres, Hulk, Ramires, Maicon, Luiz en Lucio al in andere teams met andere formatie heb
Ze willen zoveel mogelijk mensen enthousiast krijgen voor het toernooi, inclusief matige squad-buildersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een restrictie zeg, bijna alle teams voldoen daar standaard al aan.
Ze zouden minimaal 4 competities en 4 nationaliteiten moeten doen, dan kreeg je een leuk hybrid toernooi.
er staat exact 4 he.. geen max.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
max 4 competities in het basis elftal, verder weet ik niks, als een beest in de tuin gewerkt, ps3 niet aangehad.
Dat dacht ik ook ja. Max 4 is idd wel erg saai. Met exact 4 moeten mensen nog het team een beetje aanpassen. Zelf heb ik 3 competities in m'n team, dus ik zet gewoon even Vermeer op doel en die switch ik gelijk voor Buffonquote:
ohja, dat is het verhaal van iemand vertelt iets, en de ander vertelt het door, en over 20 schijven krijg je een heel andere boodschap. Precies. Okee, dan is mijn elftal alsnog geschikt voor het toernooi. Ik hoop op een vette prijs bij winst, want ik ga ze allemaal pakkenquote:
Ok... Dat wist ik niet zeker... vanmorgen om 06.15 ff snel gekeken...quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Dit gaat mijn inzending worden:
http://futhead.com/12/squad/249053
Beste verdediging
Haha, ja, wilde eerst full brazil maken + Ibrahimovic, maar dit is veel leuker, want Taiwo op LB ipv IF Marcelo, IF Giovinco ipv IF Kaka, IF Marchisio ipv IF Lucas en bovenal: SIF Chielliniquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Fijn, kom je al die samengestelde kut teams tegen en dan dit
RW neem ik aan. Ben Arfa is een beest man. Zijn linkerpoot is echt goed. Als je wat meer crosst voldoet NIF Valbuena ook wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik twijfel tussen IF Valbuena en Ben Arfa voor LW of NIF Valbuena en Ben Arfa
Ik moest een beetje huilen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Beste verdediging
Beesten-teamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Beste verdediging
haha tnx! Geen idee wanneer het van start gaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Beesten-team![]()
Wanneer gaat het tournooi eigenlijk van start?
Dus daar moet ik binnenkort tegen spelen? Zal straks vast een touw gaan kopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Beste verdediging
Heb al vaak goede teams gehad, en de ervaring leert dat als de tegenstander een betere fifa speler is, ik gewoon er keihard af gaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dus daar moet ik binnenkort tegen spelen? Zal straks vast een touw gaan kopen.
+ handicapquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb al vaak goede teams gehad, en de ervaring leert dat als de tegenstander een betere fifa speler is, ik gewoon er keihard af ga
Mmootje is echt een passertje, die speelt je er makkelijk uit somsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb al vaak goede teams gehad, en de ervaring leert dat als de tegenstander een betere fifa speler is, ik gewoon er keihard af ga
Mmootje?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mmootje is echt een passertje, die speelt je er makkelijk uit soms
M'n psnquote:
Ahja, zo heet Poker op psnquote:
Haha, okee, zal waarschijnlijk morgenavond of zondagmiddag pas worden dat ik kan spelen. best kut, want wil mn nieuwe elftal zo snel mogelijk in gebruik gaan nemenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
M'n psn
Heb je toegevoegd trouwens.
haha, die verdedigingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef DutchSL het volgende:
Als ik mijn nieuwe team volledig upgrade wordt het ook wel ziek
http://www.futhead.com/12/squad/229622
Maar ik houd het lekker bij Enrique en Mata op links en NIF Boateng en Silva.
JIJ BENT MMOOTJE!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
M'n psn
Heb je toegevoegd trouwens.
Speelde je met twee controllers?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
3-2 winst tegen een sweaty klootzak
Scherp.quote:
Die grap maakte ik vorige keer ook toen hij tegen een sweaty team speeldequote:
misschienquote:
Haha GJE, je weet gewoon dat je de wind van voren gaat krijgen met zulke postsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
3-2 winst tegen een sweaty klootzak
Heb je de UP?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Scherp.
Ik speelde m'n eerste pot met Benzema, Clichy en Sagna.
Hij ging de heletijd crossen maar ik domineerde gewoon door Benzema
Ik ben afgekickt van het zweten, ik kreeg 450 bussen Rexona. Dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha GJE, je weet gewoon dat je de wind van voren gaat krijgen met zulke posts
Niet de UP, is die aan te raden dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je de UP?
__
Ik heb drie competities bij mijn Fransen als ie af is. Een speler vervangen en ook ik kan meedoen.![]()
Ja, vorige pagina werd verteld dat het verschil met de NUP gigantisch is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet de UP, is die aan te raden dan?
Koop ik die even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |