Niet zomaar een kampertje hoor, hij heeft zelfs in de stoel gezeten bij de silverlady.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:29 schreef luckass het volgende:
Heb 't vorige topic niet teruggelezen, maar dat zingende kampertje is een FOK! held uit de KLB/ONZ topics
Alsof je mij dat moet vertellen. De zilveren damequote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:12 schreef leRomein het volgende:
[..]
Niet zomaar een kampertje hoor, hij heeft zelfs in de stoel gezeten bij de silverlady.
Heerlijk was datquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof je mij dat moet vertellen. De zilveren dame.
85000, mijn god. Wat een kankersmaak heeft de NL-se samenlevingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef ralfseltje het volgende:
Ik vond dat stukje met die fotograaf wel echt een miskleun trouwens.
85.000 kijkers
Mooi verwoord!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
85000, mijn god. Wat een kankersmaak heeft de NL-se samenleving
Het kon niet anders gewoon, mijn excusesquote:
Precies. Als het in dit tempo blijft toenemen heeft Maxim over 463 afleveringen ook 2,4 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:45 schreef ralfseltje het volgende:
Ik hou van Holland heeft er 2,4 miljoen, elke week. Maar Maxim heeft wel een stijgende lijn te pakken, laten we het positief benaderen
Kan het mij wel voorstellen, want is tegenvallend allemaal.quote:
Jouw mening, geen feit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het mij wel voorstellen, want is tegenvallend allemaal.
Uiteraard. Mensen willen nog wel eens op een forum een mening geven.quote:
Je zet het neer als feit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen willen nog wel eens op een forum een mening geven.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef Knuck-les het volgende:
KUT! Net gemist, laatste minuut kunnen zien
Als ik schrijf dat ik mij iets wel kan voorstellen is dat een mening en geen feit.quote:
Rectum hier, uiteraardquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:16 schreef Rectum het volgende:
Met weinig veel champagneDat stukje met Barbapapa
![]()
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik mee heb geholpen aan de totstandkoming van deze aflevering. Hopelijk volgende week Arie Pater.quote:
wtf iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geniaal programma.
Vage gerelateerde filmpjes
ik wist natuurlijk al waar het over gingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Antwerpse Tantra Bodyslide: Trendy shit
Wat een paardenlul is Mathijs tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geniaal programma.
Vage gerelateerde filmpjes
Dat was echt een misser vond ik, zo overduidelijk gemonteerd en niet grappig....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef BoerBert het volgende:
Die fotograaf, wat een enge vent was dat
Dood, dood, dood, uhmm.... ook dood. Leeft gelukkig nog, dood, dood.
Vond ik een van de hoogtepuntenquote:Op zondag 1 april 2012 04:54 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat was echt een misser vond ik, zo overduidelijk gemonteerd en niet grappig....
Niet. Via je lokale De Tijd Tikt-club had je mee moeten doen aan selectiewedstrijden. De beste twee spelers van elk buurthuis hebben in de landelijke finale tegen elkaar moeten strijden. Van de 264 deelnemers zijn er 16 geselecteerd voor de televisiewedstrijden. Met het oog op de Olympische Spelen van 2020 (waar het waarschijnlijk op de kalender komt te staan) heeft NOC NSF ook een flink sponsorbedrag uitgetrokken.quote:Op zondag 1 april 2012 03:35 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan ik me opgeven voor 'De Tijd Tikt'?
quote:Op maandag 2 april 2012 11:19 schreef Raoul_VPRO het volgende:
[..]
Niet. Via je lokale De Tijd Tikt-club had je mee moeten doen aan selectiewedstrijden. De beste twee spelers van elk buurthuis hebben in de landelijke finale tegen elkaar moeten strijden. Van de 264 deelnemers zijn er 16 geselecteerd voor de televisiewedstrijden. Met het oog op de Olympische Spelen van 2020 (waar het waarschijnlijk op de kalender komt te staan) heeft NOC NSF ook een flink sponsorbedrag uitgetrokken.
Zou hilarisch zijn met zulke dramatische kijkcijfers.quote:Op maandag 2 april 2012 12:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Omroep Maxim voor de Gouden Televizierring.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:19 schreef Raoul_VPRO het volgende:
[..]
Niet. Via je lokale De Tijd Tikt-club had je mee moeten doen aan selectiewedstrijden. De beste twee spelers van elk buurthuis hebben in de landelijke finale tegen elkaar moeten strijden. Van de 264 deelnemers zijn er 16 geselecteerd voor de televisiewedstrijden. Met het oog op de Olympische Spelen van 2020 (waar het waarschijnlijk op de kalender komt te staan) heeft NOC NSF ook een flink sponsorbedrag uitgetrokken.
Dat dacht ik ook meteen. Ik hoop op de Silverlady volgende week. Al zou de combinatie met Arie - kosten genoeg - Pater perfect zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik mee heb geholpen aan de totstandkoming van deze aflevering. Hopelijk volgende week Arie Pater.![]()
Tevens:
quote:
Zijn veel autisten bij!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:56 schreef DrDentz het volgende:
'5 dagen in de week'
'Zo! Dat kunnen veel kijkers van mij niet zeggen.'
Sowieso veel goede muziek, ook al in seizoen 1.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:38 schreef Knuck-les het volgende:
Openen met Plastikman - spastik![]()
Nu al geniale aflevering.
Hij zei toch vooral dat mensen er aan begonnen te wennen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:38 schreef SlimShady het volgende:
Hij was serieus toen ie zei dat het door de montage kwam dat mensen bleven kijken. Ben ik het wel mee eens. En minder beschamende momenten. Als ze te lang duren, worden ze vervelend.
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Dutchlike het volgende:
Sorry voor el bumpo maar vanavond is er geen Maxim of wel?
De tijd tikt, waar het eerste klokje dat een uur heeft doorgemaakt, verliest.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef DrDentz het volgende:
En dan gewoon twee keer 45 minuten uittrekken voor een volledige wedstrijd 3D Mikado.
Ik wil een uur salade tvquote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef BoerBert het volgende:
[..]
De tijd tikt, waar het eerste klokje dat een uur heeft doorgemaakt, verliest.
twitter:maximhartman twitterde op maandag 16-04-2012 om 18:44:01toekomst-tweet 2032. Ben toe aan goede vleesvervanger want mijn cyber-lady vertoont kuren. Haar gehemelte is rul. Nu al! reageer retweet
Wat denk jij? Maxim is onze held in bange dagenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Raoul_VPRO het volgende:
Gaan we er weer voor zitten vanavond?
quote:'Het sprookje is uit', kopte een plaatselijk dagblad in 1947. 'Nederland kan ook sexen.' In dat jaar kreeg Barneveld als eerste in Europa een sexschool. De cursus duurde een half jaar en kostte drieduizend gulden. Vanaf foto's lachen de eerstejaars, in witte doktersjassen, ons toe. Met het diploma op zak mochten zij zich officieel kuikenseksters noemen.
De Chick Sexing Association...quote:Sexschool in Barneveld
23 Augustus - De Vereniging van Broederijen en Pluimveefokbedrijven in Nederland heeft te Barneveld een Sex-school opgericht. Dat maakte de voorzitter, de heer A.M. van Steenbergen, bekend tijdens de algemene ledenvergadering in ,,de Poort van Kleef’’. De Japanse sexers, die dit voor 1940 deden, zijn weg en wij begeren deze ook niet terug, aldus de voorzitter. Er is toen contact gezocht met de International Chick Sexing Association in Amerika, die de heer Saiki naar Holland zond als leermeester. Na gehouden examen kon aan 10 van de 14 leerlingen het Diploma A worden uitgereikt.
quote:2308
OMROEP MAXIM
0,9
3,2
140.000
Zeer terecht ook naar mijn mening. Het is en blijft een geweldig interessant fenomeen waaraan de reguliere tv-makers geen enkele aandacht besteden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Rectum het volgende:
De cloaca is wel een terugkerend onderwerp dit seizoen.
Als het maar unieke beelden zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:17 schreef Raoul_VPRO het volgende:
We mogen weer vanavond! Ik zal vanmiddag een promo plaatsen, tenzij dat meer kijkers oplevert, want dat willen we natuurlijk niet.
Ik wist dat je dit zou gaan typen. Ik heb voorkennis internetquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou liever een compilatie van seizoen 3 zien. Dat zou pas voorkennis-tv zijn.
Ik voel mij als kijker niet serieus genomen. Peter R zou dit nooit doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Raoul_VPRO het volgende:
Vanavond geen unieke beelden. Compilatie van seizoen 1, met de beste items, gekozen door kijkers. Maar het is wel helemaal opnieuw gemonteerd, wat het 2012 maakt (trendy shit!).
Ja echt topquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Nober het volgende:
Feldching? Ik kende het ook niet.
''That's when you have someone cum in your but or your vagina and then you suck it out with a straw''
Trendy shit, kan niet anders!
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Arie_bekend___.htmlquote:AMSTERDAM - Arie Boomsma heeft niemand minder dan Maxim Hartman een gebroken rib bezorgd op het feestje van De Wereld Draait Door afgelopen weekend.
Dat meldt WTF.nl. Het bericht is inmiddels bevestigd door de VPRO. Eerder deze week werd bekend dat het feestje volledig uit de hand liep. Arie raakte betrokken bij een stoeipartij en brak per ongeluk iemands rib.
De naam van het slachtoffer werd niet bekend gemaakt. Volgens het management van de presentator was er geen sprake van ruzie. "Het ging om twee jongens die met elkaar stoeiden op een feest. Het is opgelost en Arie en de persoon zijn zelfs nog vrienden."
twitter:maximhartman twitterde op woensdag 04-07-2012 om 20:32:32Speciaal voor de mensen die van komkommer houden: die gebroken rib is in het gips gegaan en maakt het inmiddels uitstekend. reageer retweet
Al die tweetsquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef Tism het volgende:
twitter:maximhartman twitterde op woensdag 04-07-2012 om 20:32:32Speciaal voor de mensen die van komkommer houden: die gebroken rib is in het gips gegaan en maakt het inmiddels uitstekend. reageer retweet
twitter:maximhartman twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 20:59:20Proefballonnetje om obesitas te bestrijden: Bij de kassa eerst op de weegschaal. Ben je te zwaar? Boodschappen zelf terugleggen. reageer retweet
Niet eens zo'n slecht ideequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:maximhartman twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 20:59:20Proefballonnetje om obesitas te bestrijden: Bij de kassa eerst op de weegschaal. Ben je te zwaar? Boodschappen zelf terugleggen. reageer retweet
twitter:maximhartman twitterde op maandag 09-07-2012 om 10:38:04Vannacht gedroomd dat ik een envelop was. Was spannend joh. reageer retweet
quote:
Gepubliceerd op 12 okt 2012 door FoliaTV
Omdat studenten het in deze tijden van nare bezuinigingen al zwaar genoeg hebben, werd het tijd ze een hart onder de riem te steken vond Maxim Hartman (juist, van het tv-programma Rembo & Rembo).
Hij maakte daarom kunst met een nogal grote...K. Vandaag gaat hij in een kunstbattle tegen de andere Rembo (Thepo Wesselo) strijden voor zijn 'knijpkut'.
Wie kan aantonen student te zijn, krijgt ook nog eens twintig procent korting.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:22 schreef Apostrof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6&id=175633945819969
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Felixa het volgende:
Eerste nieuwe filmpje!![]()
http://www.vpro.nl/speel.program.24215298.html
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Felixa het volgende:
Eerste nieuwe filmpje!![]()
http://www.vpro.nl/speel.program.24215298.html
twitter:maximhartman twitterde op donderdag 18-04-2013 om 16:16:33'Vind ik' of 'volgens mij' is een onnodige en tijdrovende nuancering die voornamelijk voorkomt uit valse bescheidenheid. reageer retweet
Scherp opgemerkt van Maxim.quote:
Het klokkenspel.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:36 schreef Felixa het volgende:
Aflevering 2 van het Televisie Bevrijdingsfront:
http://www.vpro.nl/tbf/2.html
![]()
Dat filmpje met die mok...
Hier de afleveringen tot nu toe:quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef µ het volgende:
Ik heb dat hele Televisie Bevrijdings Front gemist
Thanks. Handig, zo'n updatequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:12 schreef Felixa het volgende:
Aflevering 9!![]()
http://www.vpro.nl/tbf/9.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/maxim_naar_gs.htmlquote:MediaNieuws. Maxim Hartman naar GeenStijl
We got him. Maxim Hartman gaat voor GeenStijl werken. Vanaf vrijdag (dat is morgen) kunt u zijn eerste tv-format (iets met leuke meisjes) bekijken op ons stijlloze homechannel GeenStijl.TV. Hoera. Rondedansje. Maxim is terug. Hartman leefde al een tijdje in onmin met Ned3 en zijn werkgevert VPRO. In 2011 las u op GeenStijl al deze longread van Maxim tegen apparatsjik Roek Lips. Sinds april van dit jaar liet Hartman aan Broadcast Magazine (soort van Allerhande, maar dan van het MediaPark) weten dat ze de tiefus konden krijgen daar in Hilversum. Nooit zou Hartman meer op tv verschijnen.
De GeenStijl-redactie is uitermate verheugd met de komst van de eigenzinnige televee-coryfee. De GeenStijl-redactie: "Maxim behoort tot de Grote Drie van de Nederlandse televisie. Weinigen kunnen wat hij kan. Iedereen kan in een camera kijken. Maar zoals Maxim in een camera kijkt, dat kan alleen Maxim. Dat je dan ook denkt; hee, daar kijkt iemand in een camera, en niet andersom." Hartman is een graag geziene gast op Dumpert, en doet het uitstekend in de polls.
"Het waren stevige onderhandelingen. Maar toen Maxim een lijstje liet zien met 498 tv-formats die hij in één avondje bij elkaar had gebrainstormed, zeiden wij: okee, leuk, doe maar." Hartman zelf over zijn miljoenentransfer: "Ik ben door GS ingelijfd om groot amusement te maken. Ik begin met een emo-spelshow die nog het beste is te vergelijken als een kruising tussen Memory, 1 tegen 100 en Buitenhof." [Wie die meisje met zwartbalkje is, ziet u morgen 12:00 uur op GeenStijl.TV.] Maxim felicicondoleren met zijn nieuwste career move kan in de comments en/of op zijn twitter. Leuk!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/maxim_naar_gs.html
Ja hoor...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/tbf/12.htmlquote:De laatste Maxim Hartman voor de zomervakantie. Met een ode aan de vrouw, paardmannen en hele dikke billen. Hartelijke vakantie en tot doei.
http://www.vpro.nl/tbf/13.htmlquote:Vet cool doen op een loopband, een suicidale haai, het reuzenskateboard, een leeuw die wraak neemt en doe de waddy waddy!
http://www.vpro.nl/tbf/14.htmlquote:Deze keer: muziek tegen (s)meltende ijskappen, een merrie van een hond, Chinees doorhakken en Amen.
http://www.vpro.nl/tbf/15.htmlquote:Alternatieve manieren om van de trap af te gaan, baby's met snorren, wanhoop, toiletborstels en een zwaar maar lief huisdier.
twitter:RHvL88 twitterde op donderdag 24-10-2013 om 16:16:29Vanavond met @maximhartman LIVE televisie kijken. Ongeevenaarde innovatie. @AlexanderNL doet de techniek. TEASER. http://t.co/ik9M7EiqBW reageer retweet
twitter:RHvL88 twitterde op donderdag 24-10-2013 om 16:17:30Vergeet je tweede scherm. Dit is een soort vierde interactieve scherm 4.0i. U kunt ook inbellen. Maar nog niet vanavond. #MAXIMLIVE reageer retweet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |