Wat denk jij? Maxim is onze held in bange dagenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Raoul_VPRO het volgende:
Gaan we er weer voor zitten vanavond?
quote:'Het sprookje is uit', kopte een plaatselijk dagblad in 1947. 'Nederland kan ook sexen.' In dat jaar kreeg Barneveld als eerste in Europa een sexschool. De cursus duurde een half jaar en kostte drieduizend gulden. Vanaf foto's lachen de eerstejaars, in witte doktersjassen, ons toe. Met het diploma op zak mochten zij zich officieel kuikenseksters noemen.
De Chick Sexing Association...quote:Sexschool in Barneveld
23 Augustus - De Vereniging van Broederijen en Pluimveefokbedrijven in Nederland heeft te Barneveld een Sex-school opgericht. Dat maakte de voorzitter, de heer A.M. van Steenbergen, bekend tijdens de algemene ledenvergadering in ,,de Poort van Kleef’’. De Japanse sexers, die dit voor 1940 deden, zijn weg en wij begeren deze ook niet terug, aldus de voorzitter. Er is toen contact gezocht met de International Chick Sexing Association in Amerika, die de heer Saiki naar Holland zond als leermeester. Na gehouden examen kon aan 10 van de 14 leerlingen het Diploma A worden uitgereikt.
quote:2308
OMROEP MAXIM
0,9
3,2
140.000
Zeer terecht ook naar mijn mening. Het is en blijft een geweldig interessant fenomeen waaraan de reguliere tv-makers geen enkele aandacht besteden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Rectum het volgende:
De cloaca is wel een terugkerend onderwerp dit seizoen.
Als het maar unieke beelden zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:17 schreef Raoul_VPRO het volgende:
We mogen weer vanavond! Ik zal vanmiddag een promo plaatsen, tenzij dat meer kijkers oplevert, want dat willen we natuurlijk niet.
Ik wist dat je dit zou gaan typen. Ik heb voorkennis internetquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou liever een compilatie van seizoen 3 zien. Dat zou pas voorkennis-tv zijn.
Ik voel mij als kijker niet serieus genomen. Peter R zou dit nooit doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Raoul_VPRO het volgende:
Vanavond geen unieke beelden. Compilatie van seizoen 1, met de beste items, gekozen door kijkers. Maar het is wel helemaal opnieuw gemonteerd, wat het 2012 maakt (trendy shit!).
Ja echt topquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Nober het volgende:
Feldching? Ik kende het ook niet.
''That's when you have someone cum in your but or your vagina and then you suck it out with a straw''
Trendy shit, kan niet anders!
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Arie_bekend___.htmlquote:AMSTERDAM - Arie Boomsma heeft niemand minder dan Maxim Hartman een gebroken rib bezorgd op het feestje van De Wereld Draait Door afgelopen weekend.
Dat meldt WTF.nl. Het bericht is inmiddels bevestigd door de VPRO. Eerder deze week werd bekend dat het feestje volledig uit de hand liep. Arie raakte betrokken bij een stoeipartij en brak per ongeluk iemands rib.
De naam van het slachtoffer werd niet bekend gemaakt. Volgens het management van de presentator was er geen sprake van ruzie. "Het ging om twee jongens die met elkaar stoeiden op een feest. Het is opgelost en Arie en de persoon zijn zelfs nog vrienden."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |