Niet zomaar een kampertje hoor, hij heeft zelfs in de stoel gezeten bij de silverlady.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:29 schreef luckass het volgende:
Heb 't vorige topic niet teruggelezen, maar dat zingende kampertje is een FOK! held uit de KLB/ONZ topics
Alsof je mij dat moet vertellen. De zilveren damequote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:12 schreef leRomein het volgende:
[..]
Niet zomaar een kampertje hoor, hij heeft zelfs in de stoel gezeten bij de silverlady.
Heerlijk was datquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof je mij dat moet vertellen. De zilveren dame.
85000, mijn god. Wat een kankersmaak heeft de NL-se samenlevingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef ralfseltje het volgende:
Ik vond dat stukje met die fotograaf wel echt een miskleun trouwens.
85.000 kijkers
Mooi verwoord!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
85000, mijn god. Wat een kankersmaak heeft de NL-se samenleving
Het kon niet anders gewoon, mijn excusesquote:
Precies. Als het in dit tempo blijft toenemen heeft Maxim over 463 afleveringen ook 2,4 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:45 schreef ralfseltje het volgende:
Ik hou van Holland heeft er 2,4 miljoen, elke week. Maar Maxim heeft wel een stijgende lijn te pakken, laten we het positief benaderen
Kan het mij wel voorstellen, want is tegenvallend allemaal.quote:
Jouw mening, geen feit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het mij wel voorstellen, want is tegenvallend allemaal.
Uiteraard. Mensen willen nog wel eens op een forum een mening geven.quote:
Je zet het neer als feit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen willen nog wel eens op een forum een mening geven.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef Knuck-les het volgende:
KUT! Net gemist, laatste minuut kunnen zien
Als ik schrijf dat ik mij iets wel kan voorstellen is dat een mening en geen feit.quote:
Rectum hier, uiteraardquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:16 schreef Rectum het volgende:
Met weinig veel champagneDat stukje met Barbapapa
![]()
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik mee heb geholpen aan de totstandkoming van deze aflevering. Hopelijk volgende week Arie Pater.quote:
wtf iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geniaal programma.
Vage gerelateerde filmpjes
ik wist natuurlijk al waar het over gingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Antwerpse Tantra Bodyslide: Trendy shit
Wat een paardenlul is Mathijs tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geniaal programma.
Vage gerelateerde filmpjes
Dat was echt een misser vond ik, zo overduidelijk gemonteerd en niet grappig....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef BoerBert het volgende:
Die fotograaf, wat een enge vent was dat
Dood, dood, dood, uhmm.... ook dood. Leeft gelukkig nog, dood, dood.
Vond ik een van de hoogtepuntenquote:Op zondag 1 april 2012 04:54 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat was echt een misser vond ik, zo overduidelijk gemonteerd en niet grappig....
Niet. Via je lokale De Tijd Tikt-club had je mee moeten doen aan selectiewedstrijden. De beste twee spelers van elk buurthuis hebben in de landelijke finale tegen elkaar moeten strijden. Van de 264 deelnemers zijn er 16 geselecteerd voor de televisiewedstrijden. Met het oog op de Olympische Spelen van 2020 (waar het waarschijnlijk op de kalender komt te staan) heeft NOC NSF ook een flink sponsorbedrag uitgetrokken.quote:Op zondag 1 april 2012 03:35 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan ik me opgeven voor 'De Tijd Tikt'?
quote:Op maandag 2 april 2012 11:19 schreef Raoul_VPRO het volgende:
[..]
Niet. Via je lokale De Tijd Tikt-club had je mee moeten doen aan selectiewedstrijden. De beste twee spelers van elk buurthuis hebben in de landelijke finale tegen elkaar moeten strijden. Van de 264 deelnemers zijn er 16 geselecteerd voor de televisiewedstrijden. Met het oog op de Olympische Spelen van 2020 (waar het waarschijnlijk op de kalender komt te staan) heeft NOC NSF ook een flink sponsorbedrag uitgetrokken.
Zou hilarisch zijn met zulke dramatische kijkcijfers.quote:Op maandag 2 april 2012 12:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Omroep Maxim voor de Gouden Televizierring.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:19 schreef Raoul_VPRO het volgende:
[..]
Niet. Via je lokale De Tijd Tikt-club had je mee moeten doen aan selectiewedstrijden. De beste twee spelers van elk buurthuis hebben in de landelijke finale tegen elkaar moeten strijden. Van de 264 deelnemers zijn er 16 geselecteerd voor de televisiewedstrijden. Met het oog op de Olympische Spelen van 2020 (waar het waarschijnlijk op de kalender komt te staan) heeft NOC NSF ook een flink sponsorbedrag uitgetrokken.
Dat dacht ik ook meteen. Ik hoop op de Silverlady volgende week. Al zou de combinatie met Arie - kosten genoeg - Pater perfect zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik mee heb geholpen aan de totstandkoming van deze aflevering. Hopelijk volgende week Arie Pater.![]()
Tevens:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |