Terechte constatering.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Is er toch nog een club in Twente die een prijs kan pakken
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Is er toch nog een club in Twente die een prijs kan pakken
In Almelo gaat iedereen's hoofd zo ontploffen.quote:
helmen kopen dan maarquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Geit!![]()
Heeft hij 'm alsnog te pakken...
[..]
In Almelo gaat iedereen's hoofd zo ontploffen.
Nah, die ligt al op bed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..], je bent al net zo erg als Ajax422
quote:
Het is hem gegund.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef Biogarde het volgende:
Jan Smit krijgt een aantal mini beroertes denk.
Scheuren --> confetti --> klappen voor de tegenstander (in je eigen handen).quote:
Het is een oude man, laat gaan.quote:
quote:
Vandaar dat ie voor Heracles zat te juichen in t vorige topic.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij voelt zich goed genoeg om voor een Twentse club te zijn.
Als Heracles de beker wint, kan Jan Smit rustig sterven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef Biogarde het volgende:
Jan Smit krijgt een aantal mini beroertes denk.
hell nahquote:
Pieckenhagen vergeten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals tegen Standard toen? Al gebeurde het toen tegen hen
Nieuwe stadion jonge!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als Heracles de beker wint, kan Jan Smit rustig sterven.
ik hoopt het mamaquote:
66 ergens.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wel mooi deze wedstrijd, is AZ in het weekend tenminste kapot kan Ajax PSV eerste worden
verdiendquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef debeterebob het volgende:
WIJ GAAN EUROPA IN
Maar goed Heracles verdiend dat ook wel op basis van afgelopen 2 jaar.
Ik mag hopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geloof je toch zeker zelf niet
Ja, of net als Feyenoord - Utrecht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit wordt dan zo'n easy bekerfinale, net als Feyenoord- Roda destijds
Fredje verdient geen enkel, maar een knietjequote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat de treinen inmiddels ook in Almelo weer rijden.
Ja, wat was Feyenoord toen kansloosquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, of net als Feyenoord - Utrecht.
Typisch AZquote:
dat is toch niet meer zo tegenwoordig? volgens mij alleen als je de beker wint toch??quote:
Omdat?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kampioenschap tussen voor Ajax en PSV
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een ongelofelijke nicht trouwens, die coach van Heracles
Ongelovelijk he, het zat al zo leegquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
Wtf. Hele lange zijde ook alleen maar Heraclieden
Mijn ma heeft les aan hem gegeven op de basisschool!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Lachen. Ninos. Ik zijn familie jonge.
Ik heb nu vooral een vrij gelukzalig gevoel. Zo mooi voor Almelo. Als je kijkt hoe die opereren als club: echt een voorbeeld.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een ongelofelijke nicht trouwens, die coach van Heracles
JAAAAAAAAAAAquote:
Nu ben ik voor Heracles inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen die denken dat psv zomaar de finale wint.
De KNVB Beker,Yeah!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
PSV gaat wellicht zijn eerste (gekochte) prijs al pakken
nog steeds hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is toch niet meer zo tegenwoordig? volgens mij alleen als je de beker wint toch??
Troost prijsje i know.. maar ik zou het wel tof vinden als Cocu die pakt, heeft hij binnen een paar weken al meer dan Ruttenquote:
Die vent is de hele tijd al retarded bezigquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Verslaggever heeft niet door dat Heracles nu sowieso Europa in gaat!!!!
Even geld over maken naar Zeist jeweetquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
PSV gaat wellicht zijn eerste (gekochte) prijs al pakken
Als PSV wegzakt, is dat niet per definitie zeker hoor...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Hij zei "als ze zich plaatsen voor de Europa League".quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Huh kijk je ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hopen maar voor Heracles dat ze een paar rondes tegen FC Verweggistan moeten in de Europa League, anders is dat snel voorbij
Sneu voor Ruttenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Troost prijsje i know.. maar ik zou het wel tof vinden als Cocu die pakt, heeft hij binnen een paar weken al meer dan Rutten
Mooi toch, dat is topsport.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef TheGOAT het volgende:
Van der Linden gaat ook eens een wedstrijd voor een prijs spelen en wordt er emotioneel van
die zit toch in volendamquote:
Alleen als ze 4e of lager worden toch? 3e is ook direct.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef RvLaak het volgende:
Schijnbaar is Heracles nog niet zeker van Europa. Als PSV derde wordt en de beker wint... Tenminste, dat insinueerde Humberto Tan
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Quisho het volgende:
Als PSV zeg maar zou winnen en PSV heeft al een plaats in de CL/EL via de eredivisie, krijgt Heracles ook een plaats als ze zouden verliezen?
Hooligans? Van heraclesquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Die hooligans die opgepakt zijn vanmiddag, de sukkelsnu mis je dit
Ik ken zijn neven. Aparte familie. Super dit. Gaat hem veel respect opleveren in Jojo-land.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mijn ma heeft les aan hem gegeven op de basisschool!
Ik weet het echt niet... Sowieso zijn de play offs een zaad ideequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alleen als ze 4e of lager worden toch? 3e is ook direct.
ach, vast niet veel slechter dan Ado Den Haag vorig jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Als Heracles Europa ingaat zul je net zien dat ze er al vrij vroeg uitvliegen tegen een club uit Cyprus of Servie of zo
rellen op fokquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef ZaZoe het volgende:
...en het was nog lang onrustig in Alkmaar..
Ado had er toch een gewonnen of tweequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, vast niet veel slechter dan Ado Den Haag vorig jaar
ja maar uitgeschakeld door ploeg uit Litouwenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ado had er toch een gewonnen of twee
ja.. geld maakt gelukkig.. ook een klein beetje meer geld dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkere doable chick van die keepert
Gewoon uitgooien!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef tralalala het volgende:
Hansie met z'n winterjas, tis nog steeds fucking warm buiten.
Nou als ik die speler zo zag was het een beetje koud.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef tralalala het volgende:
Hansie met z'n winterjas, tis nog steeds fucking warm buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |