Ook wel mooi dat hun goede voetbal in de eredivisie van de laatste jaren nu een keer beloond wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef TakAFCA het volgende:
Ik heb echt genoten van Heracles vandaag, die emotie van die Van der Linden, Jan Smit, zelfs van Bosz, prachtig om te zien!
Misschien kunnen ze Mark de Vries aantrekken als pinchhitter voor komend seizoen. Die lust er ook wel pap van.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef TakAFCA het volgende:
Ik heb echt genoten van Heracles vandaag, die emotie van die Van der Linden, Jan Smit, zelfs van Bosz, prachtig om te zien!
Jep morgen begint de kaartverkoop om 09.00 uurquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die jongen die de 3-2 maakte zei dat ze 100% gingen winnen in de finale. Dat belooft wat.![]()
Het was een open en vermakelijke match, het had net zo goed 6-5 kunnen zijn. Nu kaartjes regelen neem ik aan?
Vind ik nog best duur eigenlijk, voor de bekerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kaarten ¤45,00.. Morgenvroeg om 9 uur bij de Primera met half Almelo dus
je hebt wel uitregistratiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kaarten ¤45,00.. Morgenvroeg om 9 uur bij de Primera met half Almelo dus
Boeit toch niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie speelt er eigenlijk thuis?
Vorig seizoen betaalde ik 50âŹquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind ik nog best duur eigenlijk, voor de beker
Ditquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet iemand waar ik de wedstrijd opnieuw kan bekijken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:31 schreef debeterebob het volgende:
Wat een MarkoAlmelo-adoratietopic is het geworden
MarkoAlmelo
Heracles Almelo![]()
MarkoAlmelo![]()
![]()
Heracles Almelo![]()
![]()
![]()
![]()
MarkoAlmelo![]()
![]()
![]()
![]()
NU al 140 bussen?!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:07 schreef Hashtag het volgende:
Kan het ook nog steeds niet geloven en ben al de hele dag in een euforische stemming. Kaarten voor de finale zijn reeds binnen!! Inmiddels zijn er ook al meer dan 140 bussen gevuld.
Hmm nee de bustelling begint vanaf 100quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:07 schreef Hashtag het volgende:
Kan het ook nog steeds niet geloven en ben al de hele dag in een euforische stemming. Kaarten voor de finale zijn reeds binnen!! Inmiddels zijn er ook al meer dan 140 bussen gevuld.
Sssst...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm nee de bustelling begint vanaf 100
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |