Omdat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En jij hebt hem nodig waarom?![]()
* Nieuwsgierig is*
Jaaaaa!quote:
Vooral dat laatste is een goede redenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat.![]()
Ik zo'n hippe foon te klein vind om mee te internetten en zulks maar wel eens mobiel online wil zijn. En de laptop soms groot en onhandig is. En omdat ik jarig was en mezelf een kadootje wilde geven.
En de rest van het nestje ook niet meerquote:
Héééél misschien is hij er al voor het WWweekend. Maar zeker voor 24 mei!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:44 schreef Greys het volgende:
En dan niet altijd thuis laten liggen he Cat, wel meenemen dan
Sawyer jarig, aw!Gefeliciteerd!
Ik geloof (hoop!) het ook. En ik heb hem voor 225 euro in totaal. Vond ik geen verkeerde prijs.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef Greys het volgende:
Als ik het zo lees (specs en reviews) heb je daar echt een goede aankoop aan Cat!
Ho! Lezen op een e-reader is heel anders dan lezen op een tablet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:54 schreef Greys het volgende:
En had jij nou al een e-reader? Want anders kan je deze daar ook voor gebruiken![]()
Ik riep al 24 mei!quote:Ik wapper nog maar even om het een tikkie ontopic te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja maar da's mijn liiiiiiiiiiiievelings, dus dat komt sowieso wel goed, die zou ik nooit vergetenquote:
Ik download ze ieder jaar zo rond mei, rond september gooi ik ze eraf om ruimte te maken op mijn computer, om ze vervolgens het jaar daarop rond mei weer te downloaden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb sowieso alle winnende nummers sinds 1956 al op mijn computer staan.
Efficiënt!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik download ze ieder jaar zo rond mei, rond september gooi ik ze eraf om ruimte te maken op mijn computer, om ze vervolgens het jaar daarop rond mei weer te downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Efficiënt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |