Mop, ga gewoon op een vrije zaterdag of zondag voor 24 mei een keer met ons een avondje naar die kroegquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, maar onder voorbehoud, want ik blijf een autist die beren op de weg ziet en niet van enge grote vreemde menigtes houdt.
Noem je mij nu dik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zweer het je, Cee. Van Greys heb je niks te vrezen. Die is heul makkelijk.
Nou, ja, als je 't dan eerlijk wil weten, ik besef me nu dat ik zo zit te draaikonten omdat ik het een tikkeltje genant vind om op m'n werk te vertellen dat ik eerder weg moet omdat ik in Rotterdam in een kroeg met 50 (toffe!) onbekenden naar het ESF ga kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zweer het je, Cee. Van Greys heb je niks te vrezen. Die is heul makkelijk.
Ja dat denk ik ook. Maar dat is ook omdat ik (quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Weet je wat ik ook serieus denk?
Dat als iemand twijfelt en NIET gaat, dat diegene dan hier alles meeleest na afloop hoe leuk het was en dan denkt 'godverju, was ik nou ook maar gegaan...'.
quote:
Da's wel zonde ja, als je je daardoor laat leidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ja, als je 't dan eerlijk wil weten, ik besef me nu dat ik zo zit te draaikonten omdat ik het een tikkeltje genant vind om op m'n werk te vertellen dat ik eerder weg moet omdat ik in Rotterdam in een kroeg met 50 (toffe!) onbekenden naar het ESF ga kijken.Ik bedoel, ik trek me dat soort dingen altijd heel erg aan ook al zou dat niet moeten. Niet dat ze zelf niet naar het ESF kijken maar ze gaan er niet voor tot zulke 'extremen'.
Snap je? Ik zou willen dat ik me geen reet kon aantrekken van sommige dingen.
Zeg dat 't m'n verjaardag isquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ja, als je 't dan eerlijk wil weten, ik besef me nu dat ik zo zit te draaikonten omdat ik het een tikkeltje genant vind om op m'n werk te vertellen dat ik eerder weg moet omdat ik in Rotterdam in een kroeg met 50 (toffe!) onbekenden naar het ESF ga kijken.Ik bedoel, ik trek me dat soort dingen altijd heel erg aan ook al zou dat niet moeten. Niet dat ze zelf niet naar het ESF kijken maar ze gaan er niet voor tot zulke 'extremen'.
Snap je? Ik zou willen dat ik me geen reet kon aantrekken van sommige dingen.
Geef tegen die tijd maar een gil!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]geen idee wat ik 24 mei doe of de dagen er omheen, maar het is prima aan te rijden dus wie weet
Maar waarom dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg dat 't m'n verjaardag is.
Maar ergens snap ik je wel. Heb ook schoorvoetend moeten toegeven wat ik die dag ging doen toen een vriendin me vroeg of ik die dag vrij was
.
Ja, precies, ik zou gewoon zeggen dat ik met vrienden ga kijken in een café. Zeggen dat ik met mensen van een forum ga kijken, zou ik ook wel een beetje genant vinden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel zonde ja, als je je daardoor laat leiden
(En trust me, ik herken het. Ik trek me ook altijd VEEL te veel aan van wat anderen vinden of zouden kunnen vinden. Maar ik ben aan het leren daar eens wat meer schijt aan te hebben.)
En je kunt toch weglaten dat het om relatief onbekenden gaat? Je kunt toch gewoon zeggen dat je met een groep bekenden hebt afgesproken om samen het songfestival te kijken? Lijkt me dat ze dat gewoon leuk vinden...
Dat wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel zonde ja, als je je daardoor laat leiden
(En trust me, ik herken het. Ik trek me ook altijd VEEL te veel aan van wat anderen vinden of zouden kunnen vinden. Maar ik ben aan het leren daar eens wat meer schijt aan te hebben.)
En je kunt toch weglaten dat het om relatief onbekenden gaat? Je kunt toch gewoon zeggen dat je met een groep bekenden hebt afgesproken om samen het songfestival te kijken? Lijkt me dat ze dat gewoon leuk vinden...
Heb je nummerquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef tegen die tijd maar een gil!
Jij kunt idd gemakkelijk daar aan komen waaien! Maar roep het wel even als je misschien komt, want we hebben een soort maximum aantal, anders zit de kroeg gewoon te vol.
Nee hoor! Dan heb je zelfs nog ruim tijd om daar even wat simpels maar lekkers te etenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel.Maar ik ga sowieso niet eerder weg van m'n werk, als ik kom. Of ik er nou om 7 uur ben of om half 8 maakt niet zoveel uit toch?
Is het daar wel een beetje makkelijk parkeren? Anders ben ik er om half 11.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Dan heb je zelfs nog ruim tijd om daar even wat simpels maar lekkers te eten
Irrationele onzekerheid en te veel geven als mensen me toch raar aankijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Ik schaam me zo vaak voor van alles en nog wat, maar toen ik het op mijn werk vertelde riep mijn baas 'Ohhhhhhh ik kom ook'. En ze neemt haar man mee
Ja hoor. En zo niet, dan bel je mij als je voor de deur staat (of je gooit je auto effe met knipperlichten op de stoep pal voor de deur) en dan kom ik naar buiten en rij ik met je mee tot je geparkeerd hebtquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het daar wel een beetje makkelijk parkeren? Anders ben ik er om half 11.
In een van de eerdere topics werd al geroepen dat als je niet geparkeerd krijgt, dat Greys 'm er dan wel in jastquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het daar wel een beetje makkelijk parkeren? Anders ben ik er om half 11.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor. En zo niet, dan bel je mij als je voor de deur staat (of je gooit je auto effe met knipperlichten op de stoep pal voor de deur) en dan kom ik naar buiten en rij ik met je mee tot je geparkeerd hebt
Superteam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In een van de eerdere topics werd al geroepen dat als je niet geparkeerd krijgt, dat Greys 'm er dan wel in jast.
Ik durf te wedden dat de helft van m'n collega's (dat zijn er 2, ik werk in een klein teamquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Ik schaam me zo vaak voor van alles en nog wat, maar toen ik het op mijn werk vertelde riep mijn baas 'Ohhhhhhh ik kom ook'. En ze neemt haar man mee
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de helft van m'n collega's (dat zijn er 2, ik werk in een klein team) zegt dat het supertof is. Maar de andere helft vindt het ook tof maar wel raar en gaat dan vervolgens aan klanten aan de telefoon vertellen wat ik ga doen, omdat ze het zo grappig vinden. Net als die keer dat ik naar een Take That concert ging en ze zullen het goddomme volgende maand ook weer flikken als ik naar NKOTBSB ga.
zei ik dat hardop?
Nee. Ik ben absoluut geen parkeerheld. En ik ben van plan om van begin tot eind beschonken te zijn dus dan mag ik niet eens meer rijdenquote:
Ja maar dan zien jullie al dat ik een zesarmige paarse octopus ben in real life.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
En Cee, ik zou als ik jou was (en als je het leuk vindt alleen, en je hoeft nu geen ja of nee te zeggen) gewoon op een van alllll die vrijdagen/zaterdagen/zondagen die er nog volgen tot 24 mei met een paar van ons daar even een terrasmiddagje doen ofzo. Dan ken je de kroeg, weet je waar het is, ken je Henk en een paar van ons en dan is het al veel relaxter op de 24e!
Dat scheelt je dan alweer een paar vreemde blikken op de 24e!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan zien jullie al dat ik een zesarmige paarse octopus ben in real life.
Er is bewijs dat sommigen in het gezelschap niet vies zijn van een lekkere octopus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan zien jullie al dat ik een zesarmige paarse octopus ben in real life.
Heb jij uberhaupt een rijbewijs dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik ben absoluut geen parkeerheld. En ik ben van plan om van begin tot eind beschonken te zijn dus dan mag ik niet eens meer rijden.
Ja, al bijna 5 jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt een rijbewijs dan?
Voor een eckte auto?
quote:
Dat had ik nou echt niet achter je gezochtquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik vertel het tegen iedereen die het horen wil en ze willen allemaal mee. Dus ik zeg: het is een besloten feest; je moet gek zijn en een ESF-dansje uit vervlogen tijden instuderen, want anders mag je er niet in
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is bewijs dat sommigen in het gezelschap niet vies zijn van een lekkere octopus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |