Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Welkomquote:
Ook niet altijd hoor. 4231 is daar soms ook goed voor. Of 4321!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef Confetti het volgende:
4222. Is volgens mij ook de beste formatie voor hybrids.
Kan prima, maar je kan niet ontkennen dat 4-2-2-2 en 4-4-2 veel makkelijker zijn daarvoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor. 4231 is daar soms ook goed voor. Of 4321!
Dat kan ik inderdaad niet ontkennen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima, maar je kan niet ontkennen dat 4-2-2-2 en 4-4-2 veel makkelijker zijn daarvoor.
Defineer makkelijk.. hangt toch echt helemaal van het spelersmateriaal af. In 4-2-3-1 is het makkelijk dat je spits alleen maar aan je CF hoeft te linken en het is soms ook wel handig dat je CAM linkt aan je back en niet aan de andere CAM.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima, maar je kan niet ontkennen dat 4-2-2-2 en 4-4-2 veel makkelijker zijn daarvoor.
pffquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Vijf_voor het volgende:
heb ik soms ook. Dan is iedereen 99 en 2 spelers niet
Dan had die eigenlijk bij een AZ speler moeten komen die scoort in buitenspel positiequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
jallaa benschopecht een fifa rebound
Ik dacht eraan om hem naar een CM om te bouwenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Baptista had ik in mijn starter pack, met Abidal en Raul Albiol dus ging ik als eerste team een La Liga team bouwen (4-2-3-1). Prima speler, komt ook goed de 16 in voor kopballen.
dit ja, knal 'm dan tenminste nog vol op de keeperquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij doet wat ik in FIFA altijd doe, alleen dan schiet ik niet zo slecht in
Hadden ze maar IF's met upgrade kaartjes op de bank.quote:
Alonso als middelste CM en Fabregas als LCM of RCM.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Wie speelt er in een 4-3-3 systeem fijner als CM, X. Alonso of Fabregas?
Hoe duur is dit team? Lijkt me wel chill.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:07 schreef DannyDeko het volgende:
3-4-2-1
Ribery - UP Benzema - IF Ben Arfa
IF Menez- Sissoko - Nasri - IF Valbuena
M'Bia - Sakho - Mangala
Lloris
Welke CM?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Wie speelt er in een 4-3-3 systeem fijner als CM, X. Alonso of Fabregas?
Alleen als ze van PSV winnen of PSV de CL nog haalt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Heracles europa in. Goed voor het Nederlands voetbalDe nummer 5 wordt hiervan de dupe toch?
Middelste CMquote:
AZ gaat de CL niet halen, denk dat PSV en Ajax de eerste 2 gaan worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen als ze van PSV winnen of PSV de CL nog haalt.
Je hebt 2 punten voorsprong op PSV en 1 op Ajax, een beetje meer optimisme graagquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ gaat de CL niet halen, denk dat PSV en Ajax de eerste 2 gaan worden.
Gauw even uit de brand helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Pobberd het volgende:
Rekik voor een maand verhuurt aan Portsmouth, één maand godver. Waar gaat het over.
Triest is dat he..Van Aanholt had ook zo'n loan spell vorig jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Pobberd het volgende:
Rekik voor een maand verhuurt aan Portsmouth, één maand godver. Waar gaat het over.
???quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
Het zal nog nooit zo stil zijn als op 8 april in de kuip.
Eind jaren '80, gemiddeld 12.000 man in de kuip bij het "trouwe legioen"quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
Elke wedstrijd is nu erg lastig voor dit verzuurde elftal. Selectie te krap, programma te vol.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt 2 punten voorsprong op PSV en 1 op Ajax, een beetje meer optimisme graagBovendien spelen ze komend weekeinde tegen elkaar, dus je kan uitlopen.
quote:
Het slaat gewoon helemaal nergens opquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Triest is dat he..Van Aanholt had ook zo'n loan spell vorig jaar
PSV - Heracles. Ja, daar gaat heel Nederland goed voor zitten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
We kunnen de kits en badges van Heracles gaan pricefixenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
OMG ALLE HERACLES SPELERS ZIJN NU 100K WAARD
Ik weet niet voor wie jij bent, PSV?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eind jaren '80, gemiddeld 12.000 man in de kuip bij het "trouwe legioen"
Wat een onzin. Maar met jou valt niet te praten over andere eredivisie clubs op jou clubje na. Dus laat maar gaan...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie jij bent, PSV?
Een keer per jaar hoor je daar geluid. Zitten ze allemaal stomdronken op de tribune omdat het carnaval is en dat is immers al geweest.
Philips stadion is op het "boeruhh boeruhh" na wel aardig sfeerloos inderdaad. Wel een mooi stadion trouwens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een keer per jaar hoor je daar geluid. Zitten ze allemaal stomdronken op de tribune omdat het carnaval is en dat is immers al geweest.
Jij vindt psv sfeervol?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar met jou valt niet te praten over andere eredivisie clubs op jou clubje na. Dus laat maar gaan...
Nare opmerking zeg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik heb er een paar jaar gezeten en vond het niet zoals jij het beschrijft. Ik weet niet, jij bent er waarschijnlijk nooit geweest en baseert je mening op tv beelden of iets dergelijks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vindt psv sfeervol?___________________!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nare opmerking zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik baseer mijn mening op meningen van anderen. Ik ben er nooit geweest en zal er ook nooit heenwillen. Tevens geeft televisie een goede indruk en lijkt er meer sfeer te zijn dan anders. EN op tv hoor je zelden tot nooit iets.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar gezeten en vond het niet zoals jij het beschrijft. Ik weet niet, jij bent er waarschijnlijk nooit geweest en baseert je mening op tv beelden of iets dergelijks.
PSV is het tenminste al 40 jaar altijd minstens 95% uitverkocht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
De PSV - AZ wedstrijden die ik bezocht heb vond ik de sfeer niet topclub waardig. Geldt ook voor Ajax trouwens. Clubs als NAC, Twente en Utrecht, daar is pas een sfeerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar gezeten en vond het niet zoals jij het beschrijft. Ik weet niet, jij bent er waarschijnlijk nooit geweest en baseert je mening op tv beelden of iets dergelijks.
Daar heeft iedereen last van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is nu erg lastig voor dit verzuurde elftal. Selectie te krap, programma te vol.
Vergeet Top Oss niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De PSV - AZ wedstrijden die ik bezocht heb vond ik de sfeer niet topclub waardig. Geldt ook voor Ajax trouwens. Clubs als NAC, Twente en Utrecht, daar is pas een sfeer
Omdat medewerkers van Philips de seizoenskaarten tegen een redelijk gustig bedrag kunnen bemachtigen toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV is het tenminste al 40 jaar altijd minstens 95% uitverkocht.
Feyenoord na de succesjaren in de jaren' 80 en begin '90 uitgestorven stadion, nog niet voor een kwart gevuld en op sterven na dood. Feyenoord publiekmaar jullie blinken wel uit in rellen ja, proficiat.
Nee. Is onzinquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat medewerkers van Philips de seizoenskaarten tegen een redelijk gustig bedrag kunnen bemachtigen toch?
Iedereen die in Europa speelt en moet reizen, en prestaties moet neerzetten die ver boven het Nederlandse niveau liggen.quote:
FC Oss, maar toch bedanktquote:
Het gaat er mij om dat jij gewoon structureel op Ajax en PSV aan het bashen bent. En vaak zonder uit eigen ervaring te spreken of er ook maar enig verstand van te hebben je mening gaat lopen verkondigen hier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga zand uit je kut lopen plukken. Ik zeg alleen maar dat het op 8 april bijzonder stil zal zijn in de kuip. Lees er gewoon overheen als je het niet kan hebben. Zo gefrustreerd? Echt alles wordt door jullie zo vreselijk opgeblazen._________________________!
Ach joh, ze kunnen niets hebben. Bij het minste of geringste lopen ze te janken.quote:
Het is maar een spelletje. Heracles heeft verdiend gewonnen, klaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga zand uit je kut lopen plukken. Ik zeg alleen maar dat het op 8 april bijzonder stil zal zijn in de kuip. Lees er gewoon overheen als je het niet kan hebben. Zo gefrustreerd? Echt alles wordt door jullie zo vreselijk opgeblazen._________________________!
Kom dan! Kom dan! Blinde schele homo!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef Rijst het volgende:
Heerlijk n0ir op zn plaats gezet met Fifa.Nou heb je die foto omdat je er naar vroeg.
DUKFEES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik blaas het niet opquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom dan! Kom dan! Blinde schele homo!
Ajooo, is toch gewoon voetbal...
Heerlijk n0ir op zn plaats gezet met Fifa.Nou heb je die foto omdat je er naar vroeg.
Jij kan wel een kleurtje gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zo'n feest waar allemaal chinezen komen? Epic filmpje over gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik ben wel schijtziek van de nederlaag.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is hier na 11 uur altijd gezellig.
Gewoon random chinees gezicht opplakken?quote:
Ajoo het is maar voetbal!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel schijtziek van de nederlaag.
Kost best wat duitjes anders.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/254001
Ik ben deze maar aan het maken, niet zo speciaal maar de meest simpele teams spelen vaak het best
Valdes is echt slecht, ik zou er Lopez voor in de plaats zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/254001
Ik ben deze maar aan het maken, niet zo speciaal maar de meest simpele teams spelen vaak het best
Komt metname door IF Ramos, maar hij is een must havequote:
Een stel kotertjes in het gareel houden, waarvoor hulde en respect.quote:
Ik heb vanmiddag voor het eerst 4-3-3 gebruikt en dat speelt zoooo fijn (mijn mening).quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Valdes is echt slecht, ik zou er Lopez voor in de plaats zetten.
Ook zou ik eerder aan 4-3-2-1 dan 4-3-3 denken met die buitenspelers .
Belhanda ja, top hidden stats heeft die ook.. komt omdat hij een UP is (gelijk aan een IF), die zijn wel vaker over powered voor hun rating.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Belhanda of Obraniak IF. Wat vinden jullie?
Ik neig naar Belhanda. Toch iets meer controleur.
Oké! Top. Die is nog goedkoper ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Belhanda ja, top hidden stats heeft die ook.. komt omdat hij een UP is (gelijk aan een IF), die zijn wel vaker over powered voor hun rating.
Is iets uit de hand gelopen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een stel kotertjes in het gareel houden, waarvoor hulde en respect.
Nectar? Die heb ik gemist, korte samenvatting?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door SB, Nectar en J-lo staan we in de picture denk ik.
Die wilde alles over FUT weten, stuurde iedereen DM's met vragen , en wilde tips hebben, en toen we dat vervelend vonden vond hij ons autistische mongolen. En dat ging een beetje fout zeg maar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nectar? Die heb ik gemist, korte samenvatting?
Nee. Want Morpheus houdt het ín het gareel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is iets uit de hand gelopen dan?
Anders ik wel, kut AZ kun je ook niks aan overlaten. Nu moeten ze Hveen laten voorgaan op de ranglijst....quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel schijtziek van de nederlaag.
O die haha, ik heb nog wat dm's van hemquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Die schold me uit voor kk mongool enzo via DM.
Like I saidquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dat Sissoko trouwens een 77 is, is echt bullshit. Die gozer heeft alles.
Prijzen kloppen soms ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Want Morpheus houdt het ín het gareel.
--
http://www.futhead.com/12/squad/242259
Hier ^ krijgt Ménez toch gewoon 9? Echt doods irritant dat zijn juiste kaart niet in Futhead zit.
Gerrardquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Like I said![]()
Beste mid-mid die ik tot nu toe heb gebruikt
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
Tijd voor een meldpunt waar je je beklag mag doen over donkere Amerikanen trouwens.
IF Bastosquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
Nu twijfel ik weer om toch maar dit team te gaan maken
http://www.futhead.com/12/squad/252796
Pfff, net de helft al gekocht van die BBVA![]()
Koop je hier ook de helft van en flikker je alles in 1 teamquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
Nu twijfel ik weer om toch maar dit team te gaan maken
http://www.futhead.com/12/squad/252796
Pfff, net de helft al gekocht van die BBVA![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan het dat IF Ben Arfa zo slecht is ?
Haha, jij bent gewoon slecht!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan het dat IF Ben Arfa zo slecht is ?
Oh ben dus niet de enige die zich ergert aan die kneus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
Tijd voor een meldpunt waar je je beklag mag doen over donkere Amerikanen trouwens.
En meer een type Ramires die overal loopt. Persoonlijk liever een wat defensievere mid als er al 2 CAM's naast staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
GerrardMaar dat is een andere categorie.
Ze staan alweer op de TPquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop je hier ook de helft van en flikker je alles in 1 team
Haha, grapje!quote:
Ja, zeker weten .. wel UP Belhanda pakken, zelfde stats en veel goedkoper.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Want Morpheus houdt het ín het gareel.
--
http://www.futhead.com/12/squad/242259
Hier ^ krijgt Ménez toch gewoon 9? Echt doods irritant dat zijn juiste kaart niet in Futhead zit.
spannond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef diedjuh het volgende:
Morgen weer een nieuw toernooi, iedereen in de startblokken om te gaan traden mocht het weer een specifiek toernooi worden?
Hopelijk eredivisiequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef diedjuh het volgende:
Morgen weer een nieuw toernooi, iedereen in de startblokken om te gaan traden mocht het weer een specifiek toernooi worden?
KSI is toch Engels? Of bedoel je iemand andersquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ben dus niet de enige die zich ergert aan die kneus.
Mijn UI is niet de IFquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
Haha ja precies 3 tegen cr00k. Ik vind NIF net zo goed, misschien beter zelfs. Je zou die hommo maar asl UI hebben.
Dat geld is alang weg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe zit het met het xbox toernooi? Ik wil mijn 5K wel terug als er niks uitkomt. Is toch 1/7de van mijn vermogen.
Alcatraz?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
Deze chimeid lijkt wel op die Rijst postte
[ afbeelding ]
Nee, SUITS! Het niet herkennenquote:
De eerste wedstrijden vond ik m cool, grote neger, echte cultheld. Maar hij is gewoon lomp. Hij is groot en sterk, maar wordt weggezet door elke dwerg , kan geen bal vasthouden. Vanavond was hij echt Corky met het missen van kansen. Wat mij betreft geen verblijfsvergunning meer en opzouten met die gast. Met de spits uit de B-jeugd had het met rust 4-1 gestaan. Mongool is het.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ben dus niet de enige die zich ergert aan die kneus.
Lui beest is hetquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden vond ik m cool, grote neger, echte cultheld. Maar hij is gewoon lomp. Hij is groot en sterk, maar wordt weggezet door elke dwerg , kan geen bal vasthouden. Vanavond was hij echt Corky met het missen van kansen. Wat mij betreft geen verblijfsvergunning meer en opzouten met die gast. Met de spits uit de B-jeugd had het met rust 4-1 gestaan. Mongool is het.
Jozy?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden vond ik m cool, grote neger, echte cultheld. Maar hij is gewoon lomp. Hij is groot en sterk, maar wordt weggezet door elke dwerg , kan geen bal vasthouden. Vanavond was hij echt Corky met het missen van kansen. Wat mij betreft geen verblijfsvergunning meer en opzouten met die gast. Met de spits uit de B-jeugd had het met rust 4-1 gestaan. Mongool is het.
Oh, je bedoelt dus Altidore. Die heeft ook niet echt een gelukkige carrière, hij heeft al 4 clubs gehad waar hij bijna niet aan spelen toe komt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
KSI is toch Engels? Of bedoel je iemand anders
En dit seizoen zien we dat die clubs het heel goed beoordeeld hebben dat hij beter niet aan spelen toe kan komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dus Altidore. Die heeft ook niet echt een gelukkige carrière, hij heeft al 4 clubs gehad waar hij bijna niet aan spelen toe komt.
Koevermans terughalen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dit seizoen zien we dat die clubs het heel goed beoordeeld hebben dat hij beter niet aan spelen toe kan komen.
Hij heeft volgens mij gewoon echt een gebrek aan techniek en voetbalintelligentie. Is m gewoon nooit aangeleerd. Hij had beter kunnen gaan American Footballe ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dit seizoen zien we dat die clubs het heel goed beoordeeld hebben dat hij beter niet aan spelen toe kan komen.
Dat verdedigende duo is echt baaas!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fGNFVaJObdaEf
Als ik SIF Higuain vervang door een Franse L1 spits dan kan ik SIF Hazard op CAM zetten i.p.v. Nasri.
To do or not to do..
Vistaquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
Deze chimeid lijkt wel op die Rijst postte
[ afbeelding ]
Ik ga AZ een mail sturen dat ze Kandji moeten kopen (en vragen of ik dan 1% van de winst mag als tipgever)quote:
Higuain niet weg doen, beste spits van FIFA.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fGNFVaJObdaEf
Als ik SIF Higuain vervang door een Franse L1 spits dan kan ik SIF Hazard op CAM zetten i.p.v. Nasri.
To do or not to do..
Hoe baas zou dat zijn, dat Kandji ineens bij AZ speelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga AZ een mail sturen dat ze Kandji moeten kopen (en vragen of ik dan 1% van de winst mag als tipgever)
Hazard zelf niet nee, maar Remy of Gameiro (ik heb ze gehad) i.p.v. SIF Higuain ben ik dan weer minder lyrisch over en Nasri zelf is ook wel erg goed. En Hazard is wel heel erg duur natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat verdedigende duo is echt baaas!Ik zou SIF Hazard gewoon probereren! Kan weinig mee fout gaan toch?
Morgen 4uur voor het gerechtsgebouw in LWD, robbertje vechten BITCH!quote:
?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen 4uur voor het gerechtsgebouw in LWD, robbertje vechten BITCH!
Morph kom er maar in!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen 4uur voor het gerechtsgebouw in LWD, robbertje vechten BITCH!
Jahaaa, haten op Vista en nu ineens niet thuisgevenquote:
Je kan ook gewoon Belg-rijk maken...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hazard zelf niet nee, maar Remy of Gameiro (ik heb ze gehad) i.p.v. SIF Higuain ben ik dan weer minder lyrisch over.
haha, wat een teringchaos, al die lijnen op het veldquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe baas zou dat zijn, dat Kandji ineens bij AZ speelt.
Wil je vechten? Zeker weten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jahaaa, haten op Vista en nu ineens niet thuisgevenIk heb je in de smiezen, knaap!
Suits is afgelopen, pitten want morgen college's
http://www.futhead.com/12/squad/254806quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Belg-rijk maken...
Henry Lukaku
Menez SIF Hazard
IF Cabaye Fellaini
Clichy IF Koscielny Kompany Sagna
IF Mignolet
Die keeper lijkt me zó ziek.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/254806
Best vet!?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
Heuj jarig, nu snel naar bed want morgen weer school
Proficiatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ging over Mignolet IF. Heb hem gehad en het was echt een Grandelletje. Dat jij je aangesproken voelt...quote:
Absurd dure keeper & kut verdedigers, nee dat wordt hem zeker niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/254806
Best vet!?
Feli en een Ricky voor je verjaardagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
een echte fokker neemt de eerste felicitaties hier in ontvangstquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
Je bent Ier?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Absurd dure keeper & kut verdedigers, nee dat wordt hem zeker niet.
Plus ik haat Henry IRL te erg om hem in FIFA te gebruiken![]()
Laat Hazard maar zitten, Nasri is goed genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil zeker weten dat hij zijn volgende verjaardag niet haalt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Omdat we zo veel om je geven hebben wij van het FUT topic besloten om allemaal een bijdrage te doen aan een mooi verjaardags kado...
Om je alvast wat nieuwsgierig te maken: hier is een tip.
Het is 11 of 14, het begint met een s en eindigt op i en er is er maar 1 van in de héle wereld.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je bent Ier?
@Toefjes: Te laat jonge, Kandji naar Heerenveen!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
[..]
Je bent Ier?
[ afbeelding ]Ook dat nog. Dit is duidelijk mijn avond niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had Cisse daar ook neer gezet!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Absurd dure keeper & kut verdedigers, nee dat wordt hem zeker niet.
Plus ik haat Henry IRL te erg om hem in FIFA te gebruiken![]()
Laat Hazard maar zitten, Nasri is goed genoeg.
[..]
Je bent Ier?
[ afbeelding ]Ik had die flapdrol in een pack en daarna gediscardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had die flapdrol in een pack en daarna gediscard
You did what.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had die flapdrol in een pack en daarna gediscard
Vanmiddag was de goedkoopste BIN 150K, nu 125K. Wil hem in mn Brazil + Ibra team hebben, maar ik wacht het nog even af, Denk dat hij nog wel goedkoper dan Giovinco kan gaan eindigen, omdat er veel meer Serie A teams zijn dan Liga do Brasil teams.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
Wat denken jullie dat IF Lucas gaat doen, gevalletje Giovinco +- 75k volgende week?
ja ik zocht vorige week ook al het emaila dres van die trainer om hem een haat mail te sturen. kon de email niet vindenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kandji staat er niet eens in bij Houston Dynamo dus hij is of niet goed in het echt of de trainer ziet niet dat hij wel goed is (hetzelfde als met Serero bij Ajax)
Is ook Amerika, best kans dat die trainer de ontdekker van Altidore is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kandji staat er niet eens in bij Houston Dynamo dus hij is of niet goed in het echt of de trainer ziet niet dat hij wel goed is (hetzelfde als met Serero bij Ajax)
Eigenlijk moeten we gewoon massaal Kandji gaan promoten op het internet, en via de mail bij die coaches enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik zocht vorige week ook al het emaila dres van die trainer om hem een haat mail te sturen. kon de email niet vinden
quote:Macoumba Kandji (born August 2, 1985 in Dakar) is a Senegalese footballer who currently plays for the Houston Dynamo in Major League Soccer. In Fifa 12 he is the best player of the whole game. Klaas Toefjes has a goalaverage with Kandji over 2 goals a game. It is his favorite player! He likes him more then Oduro and Fucito. Kandji is also called the blackbronze Ibracadabra.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:20 schreef detennismaster het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Macoumba_Kandji
[..]
[..]
koningquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is UP Benzema, SIF Higuain en Nasri vervangen door Cissé, Lukaku en SIF Hazard. Dat is 3x zo duur en 2x zo slecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had Cisse daar ook neer gezet!Kompany is trouwens een fucking baaaas!
Je kan achter Hazard ook gewoon M'Vila en Sisokko + je ligue 1 verdediging!
Bewijs voor het nageslacht:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Whahahaa, die is geniaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb er een print screentje van gemaakt. Ik sta gewoon op wikipediaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bewijs voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
tweet deze shit naar airjapesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Altijd uitkijken met die rankings, dat maakt je een doelwit van hackers!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
Ik sta trouwens 60e in het weekklassement met trading, jammer dat ik IF Silva en IF Ramires net heb gekocht, anders had ik top 25 gestaan.
Even je wachtwoord vernieuwen dan maarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
Ik sta trouwens 60e in het weekklassement met trading, jammer dat ik IF Silva en IF Ramires net heb gekocht, anders had ik top 25 gestaan.
Oh, jammer het is al weer weg. Ik had bij zijn statistieken FC de Hufters neergezet en het aantal doelpunten van Toefjes!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:35 schreef detennismaster het volgende:
Haha, check nu zijn statistieken! http://en.wikipedia.org/wiki/Macoumba_Kandji
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:35 schreef detennismaster het volgende:
Haha, check nu zijn statistieken! http://en.wikipedia.org/wiki/Macoumba_Kandji
Het is echt fucking moeilijk om zo'n ding aan te passen. Allemaal streepjes en shit. Echt 1 grote codetaal. Daarom is het niet zo goed gelukt.quote:
Was toch wel tofquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is echt fucking moeilijk om zo'n ding aan te passen. Allemaal streepjes en shit. Echt 1 grote codetaal. Daarom is het niet zo goed gelukt.
Goed genoeg om me echt keihard hardop te laten lachen. Het staat er zo fucking droog ook: FC de Huftersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is echt fucking moeilijk om zo'n ding aan te passen. Allemaal streepjes en shit. Echt 1 grote codetaal. Daarom is het niet zo goed gelukt.
"De Controle nieuwe artikelen is een meer redactionele bewerking, waar wordt bekeken of nieuwe artikelen geschikt zijn om in de encyclopedie te worden opgenomen. Hier wordt gekeken naar interne links, categorieën, indeling, taal en spelling (wikificatie) en globaal naar inhoud (encyclopediewaardigheid, verifieerbaarheid en bronvermelding, neutraliteit)."quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed genoeg om me echt keihard hardop te laten lachen. Het staat er zo fucking droog ook: FC de Hufters![]()
Ze zijn wel snel met het verwijderen trouwens.
Die gemiddelde passingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Voor mensen die nog een Kandji(niet MLS team) willen: http://www.futhead.com/12/squad/255049
Die linksbackquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Voor mensen die nog een Kandji(niet MLS team) willen: http://www.futhead.com/12/squad/255049
In dit team zit de beste bronze spits van het spel en de beste bronze CB van het spel. Alpha Ba en Kandji twee giganten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Picje? Maak dan een team met zowel Zilvers als Golds? Dan wordt je misschien niet gehandicapt. Bijvoorbeeld. Belgie en Ivoorkust.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik heb mijn sicke teampje compleet hoor. Maar ik hoef ze alleen op de bank te zetten en het gaat alweer zo fucking slecht. Hernandez mist 3 kansen 1 op 1 bij de keeper die er normaal zo makkelijk in gaan. Wat de fuck zit er in dat spel gebouwd dat je geen goede spelers mag gebruiken. Heb zin om met een hoop ziektes te schelden maar zal me inhouden.
Denk dat het eerder aan jezelf ligt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik heb mijn sicke teampje compleet hoor. Maar ik hoef ze alleen op de bank te zetten en het gaat alweer zo fucking slecht. Hernandez mist 3 kansen 1 op 1 bij de keeper die er normaal zo makkelijk in gaan. Wat de fuck zit er in dat spel gebouwd dat je geen goede spelers mag gebruiken. Heb zin om met een hoop ziektes te schelden maar zal me inhouden.
Nee. Goede teams worden gehandicapt om mindere teams een kans te geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk dat het eerder aan jezelf ligt.
Ik betrap me er ook op wanneer ik met mijn dure team speel ik eerder probeer iemand 1 op 1 uit te spelen en ik me vaker vastloop en een counter om de oren krijg.
Wanneer ik met mijn budget-team speel, speel ik makkelijker mezelf vrij dmv steekpasses en loopacties.
Ik denk gewoon dat het tussen de oren zit en je het met duurdere spelers allemaal net even mooier wil doen en het daardoor misgaat, jij hebt de controller in handen en het blijft tenslotte maar een 'stom' () voetbalspelletje
Ik speelde met hetzelfde team. M'n bank zat nu alleen vol met goede spelers waardoor mijn rating omhoog was gegaan. Het is niet dat ik met een veel beter team speel, gewoon hetzelfde team waar ik een 35-3quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk dat het eerder aan jezelf ligt.
Ik betrap me er ook op wanneer ik met mijn dure team speel ik eerder probeer iemand 1 op 1 uit te spelen en ik me vaker vastloop en een counter om de oren krijg.
Wanneer ik met mijn budget-team speel, speel ik makkelijker mezelf vrij dmv steekpasses en loopacties.
Ik denk gewoon dat het tussen de oren zit en je het met duurdere spelers allemaal net even mooier wil doen en het daardoor misgaat, jij hebt de controller in handen en het blijft tenslotte maar een 'stom' () voetbalspelletje
Ik geloof er geen drol van, het is in ieder geval maargoed dat we het niet zeker weten en het vooralsnog geen feit isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee. Goede teams worden gehandicapt om mindere teams een kans te geven.
Oh ik weet het wel zeker hoor. Het is niet meer dan logisch dat EA de zwakkeren helpt om zo een zo groot mogelijke fanbase te behouden. Als je continu ingemaakt word online dan haak je op een gegeven moment af, zo gaat dat. Dus af en toe een beetje hulp en je denkt dat je op de goede weg bent en dan blijf je FIFA spelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van, het is in ieder geval maargoed dat we het niet zeker weten en het vooralsnog geen feit is
Wanneer ik echt zin heb om Fifa te spelen win ik alles overtuigend, wanneer ik even niks te doen heb en dan een wedstrijd speel gaat het vaak mis. Ik ben er (haast) zeker van dat het meer aan jezelf ligt. Maar misschien heb je gelijk, wie weet..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ik weet het wel zeker hoor. Het is niet meer dan logisch dat EA de zwakkeren helpt om zo een zo groot mogelijke fanbase te behouden. Als je continu ingemaakt word online dan haak je op een gegeven moment af, zo gaat dat. Dus af en toe een beetje hulp en je denkt dat je op de goede weg bent en dan blijf je FIFA spelen.
Dit keer heb je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ik weet het wel zeker hoor. Het is niet meer dan logisch dat EA de zwakkeren helpt om zo een zo groot mogelijke fanbase te behouden. Als je continu ingemaakt word online dan haak je op een gegeven moment af, zo gaat dat. Dus af en toe een beetje hulp en je denkt dat je op de goede weg bent en dan blijf je FIFA spelen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:53 schreef detennismaster het volgende:
Hier kan ik echt altijd naar luisteren/kijken!Kans is 50/50 dat ik daar dit jaar naar toe ga. Enige struikelblok nu nog is dat mijn ouders naar Zanzibar met het gezin willen. En ze willen dus eigenlijk dat ik daar ook naar toe ga. Heel vet natuurlijk, maar ik wil eigenlijk liever hier naar toe met vriendengroep.
quote:What's your favorite dish?
I'm not gonna cook it
But I'll order it from Zanzibar
Ik gebruik sinds kort een custom tactic en het lijkt op het moment van instellen alsof m'n spelers een boost krijgen, ook als ik daarvoor een zware handicap voelde. Gewoon loopacties, risico bij passen en agressie omhoog gooien. Is zeker het proberen waard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik snap echt niet dat er nog steeds mensen zijn die kunnen ontkennen dat er een handicap is. Nu weer, speel de finale tegen iemand met een zilver/goud 532 bpl pace team. Ik sta binnen 13 minuten 2-0 voor. Alles gaat prima... Maar op een gegeven moment mag ik niet meer scoren. Robben en Ronaldo hebben allebei 3 kansen van dichtbij, ik doe een zacht finesse shot en ze gaan gewoon alle 6 over. Afstandschoten gaan ook allemaal over. Het had gewoon minstens 5-0 moeten staan.
Sta je dan met 90 en 85 shooting terwijl Hernandez dit soort shit blind doet met 71 shooting
Teveel werkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort een custom tactic en het lijkt op het moment van instellen alsof m'n spelers een boost krijgen, ook als ik daarvoor een zware handicap voelde. Gewoon loopacties, risico bij passen en agressie omhoog gooien. Is zeker het proberen waard.
Simpel goudtoernooi dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:27 schreef Joodnl het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben...
Er is een nieuw tournooi in aantocht!
Weet niet precies alle regels, want keek ff snel voor me werk.
Valt niet heel veel op te verdienen..te breed begrip.
Max aantal competitie's: 4 in de basis.
GOUD
Leuk voor het Brazil team wat in aanmaak is. Misschien dat daarom Marcelo onder de 200K niet meer te krijgen isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:27 schreef Joodnl het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben...
Er is een nieuw tournooi in aantocht!
Weet niet precies alle regels, want keek ff snel voor me werk.
Valt niet heel veel op te verdienen..te breed begrip.
Max aantal competitie's: 4 in de basis.
GOUD
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, zeker weten .. wel UP Belhanda pakken, zelfde stats en veel goedkoper.
Als je Gourcouff en Belhanda omdraait, en Mangala LCB zet (achter Gourcouff dus) dan kun je M'Bia i.p.v. Sakho zetten (sterke link met Fanni RB). M'Bia vind ik veel beter dan Sakho.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanavond werken tot 23:00, morgen werken vanaf 07':00. Ik heb een kut leven.
VI met Boskamp volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanavond werken tot 23:00, morgen werken vanaf 07':00. Ik heb een kut leven.
Je vergat drinkenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:30 schreef laucas het volgende:
mogguh
Zo maar eens mijn nieuwe teampje testen
We hopen het maar kan niet misgaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Mooi Team, UP Nani + UP Aguero = heel veel goals
Ik vond deze vele malen relaxter, zelfs ik kon er mee dribbelen, solos maken en strak in de kruising schietenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:37 schreef laucas het volgende:
[..]
We hopen het maar kan niet misgaan.
Merk je veel verschil met de 86 versie? Vond die al sick
Wij een keer tegen elkaar? Ben benieuwd hoe je te zieke team speeltquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond deze vele malen relaxter, zelfs ik kon er mee dribbelen, solos maken en strak in de kruising schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |