Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Welkomquote:
Ook niet altijd hoor. 4231 is daar soms ook goed voor. Of 4321!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef Confetti het volgende:
4222. Is volgens mij ook de beste formatie voor hybrids.
Kan prima, maar je kan niet ontkennen dat 4-2-2-2 en 4-4-2 veel makkelijker zijn daarvoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor. 4231 is daar soms ook goed voor. Of 4321!
Dat kan ik inderdaad niet ontkennen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima, maar je kan niet ontkennen dat 4-2-2-2 en 4-4-2 veel makkelijker zijn daarvoor.
Defineer makkelijk.. hangt toch echt helemaal van het spelersmateriaal af. In 4-2-3-1 is het makkelijk dat je spits alleen maar aan je CF hoeft te linken en het is soms ook wel handig dat je CAM linkt aan je back en niet aan de andere CAM.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima, maar je kan niet ontkennen dat 4-2-2-2 en 4-4-2 veel makkelijker zijn daarvoor.
pffquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Vijf_voor het volgende:
heb ik soms ook. Dan is iedereen 99 en 2 spelers niet
Dan had die eigenlijk bij een AZ speler moeten komen die scoort in buitenspel positiequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
jallaa benschopecht een fifa rebound
Ik dacht eraan om hem naar een CM om te bouwenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Baptista had ik in mijn starter pack, met Abidal en Raul Albiol dus ging ik als eerste team een La Liga team bouwen (4-2-3-1). Prima speler, komt ook goed de 16 in voor kopballen.
dit ja, knal 'm dan tenminste nog vol op de keeperquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij doet wat ik in FIFA altijd doe, alleen dan schiet ik niet zo slecht in
Hadden ze maar IF's met upgrade kaartjes op de bank.quote:
Alonso als middelste CM en Fabregas als LCM of RCM.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Wie speelt er in een 4-3-3 systeem fijner als CM, X. Alonso of Fabregas?
Hoe duur is dit team? Lijkt me wel chill.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:07 schreef DannyDeko het volgende:
3-4-2-1
Ribery - UP Benzema - IF Ben Arfa
IF Menez- Sissoko - Nasri - IF Valbuena
M'Bia - Sakho - Mangala
Lloris
Welke CM?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Wie speelt er in een 4-3-3 systeem fijner als CM, X. Alonso of Fabregas?
Alleen als ze van PSV winnen of PSV de CL nog haalt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Heracles europa in. Goed voor het Nederlands voetbalDe nummer 5 wordt hiervan de dupe toch?
Middelste CMquote:
AZ gaat de CL niet halen, denk dat PSV en Ajax de eerste 2 gaan worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen als ze van PSV winnen of PSV de CL nog haalt.
Je hebt 2 punten voorsprong op PSV en 1 op Ajax, een beetje meer optimisme graagquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ gaat de CL niet halen, denk dat PSV en Ajax de eerste 2 gaan worden.
Gauw even uit de brand helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Pobberd het volgende:
Rekik voor een maand verhuurt aan Portsmouth, één maand godver. Waar gaat het over.
Triest is dat he..Van Aanholt had ook zo'n loan spell vorig jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Pobberd het volgende:
Rekik voor een maand verhuurt aan Portsmouth, één maand godver. Waar gaat het over.
???quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
Het zal nog nooit zo stil zijn als op 8 april in de kuip.
Eind jaren '80, gemiddeld 12.000 man in de kuip bij het "trouwe legioen"quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
Elke wedstrijd is nu erg lastig voor dit verzuurde elftal. Selectie te krap, programma te vol.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt 2 punten voorsprong op PSV en 1 op Ajax, een beetje meer optimisme graagBovendien spelen ze komend weekeinde tegen elkaar, dus je kan uitlopen.
quote:
Het slaat gewoon helemaal nergens opquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Triest is dat he..Van Aanholt had ook zo'n loan spell vorig jaar
PSV - Heracles. Ja, daar gaat heel Nederland goed voor zitten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
We kunnen de kits en badges van Heracles gaan pricefixenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
OMG ALLE HERACLES SPELERS ZIJN NU 100K WAARD
Ik weet niet voor wie jij bent, PSV?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eind jaren '80, gemiddeld 12.000 man in de kuip bij het "trouwe legioen"
Wat een onzin. Maar met jou valt niet te praten over andere eredivisie clubs op jou clubje na. Dus laat maar gaan...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie jij bent, PSV?
Een keer per jaar hoor je daar geluid. Zitten ze allemaal stomdronken op de tribune omdat het carnaval is en dat is immers al geweest.
Philips stadion is op het "boeruhh boeruhh" na wel aardig sfeerloos inderdaad. Wel een mooi stadion trouwens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een keer per jaar hoor je daar geluid. Zitten ze allemaal stomdronken op de tribune omdat het carnaval is en dat is immers al geweest.
Jij vindt psv sfeervol?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar met jou valt niet te praten over andere eredivisie clubs op jou clubje na. Dus laat maar gaan...
Nare opmerking zeg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik heb er een paar jaar gezeten en vond het niet zoals jij het beschrijft. Ik weet niet, jij bent er waarschijnlijk nooit geweest en baseert je mening op tv beelden of iets dergelijks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vindt psv sfeervol?___________________!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nare opmerking zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik baseer mijn mening op meningen van anderen. Ik ben er nooit geweest en zal er ook nooit heenwillen. Tevens geeft televisie een goede indruk en lijkt er meer sfeer te zijn dan anders. EN op tv hoor je zelden tot nooit iets.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar gezeten en vond het niet zoals jij het beschrijft. Ik weet niet, jij bent er waarschijnlijk nooit geweest en baseert je mening op tv beelden of iets dergelijks.
PSV is het tenminste al 40 jaar altijd minstens 95% uitverkocht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
De PSV - AZ wedstrijden die ik bezocht heb vond ik de sfeer niet topclub waardig. Geldt ook voor Ajax trouwens. Clubs als NAC, Twente en Utrecht, daar is pas een sfeerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar gezeten en vond het niet zoals jij het beschrijft. Ik weet niet, jij bent er waarschijnlijk nooit geweest en baseert je mening op tv beelden of iets dergelijks.
Daar heeft iedereen last van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is nu erg lastig voor dit verzuurde elftal. Selectie te krap, programma te vol.
Vergeet Top Oss niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De PSV - AZ wedstrijden die ik bezocht heb vond ik de sfeer niet topclub waardig. Geldt ook voor Ajax trouwens. Clubs als NAC, Twente en Utrecht, daar is pas een sfeer
Omdat medewerkers van Philips de seizoenskaarten tegen een redelijk gustig bedrag kunnen bemachtigen toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV is het tenminste al 40 jaar altijd minstens 95% uitverkocht.
Feyenoord na de succesjaren in de jaren' 80 en begin '90 uitgestorven stadion, nog niet voor een kwart gevuld en op sterven na dood. Feyenoord publiekmaar jullie blinken wel uit in rellen ja, proficiat.
Nee. Is onzinquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat medewerkers van Philips de seizoenskaarten tegen een redelijk gustig bedrag kunnen bemachtigen toch?
Iedereen die in Europa speelt en moet reizen, en prestaties moet neerzetten die ver boven het Nederlandse niveau liggen.quote:
FC Oss, maar toch bedanktquote:
Het gaat er mij om dat jij gewoon structureel op Ajax en PSV aan het bashen bent. En vaak zonder uit eigen ervaring te spreken of er ook maar enig verstand van te hebben je mening gaat lopen verkondigen hier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga zand uit je kut lopen plukken. Ik zeg alleen maar dat het op 8 april bijzonder stil zal zijn in de kuip. Lees er gewoon overheen als je het niet kan hebben. Zo gefrustreerd? Echt alles wordt door jullie zo vreselijk opgeblazen._________________________!
Ach joh, ze kunnen niets hebben. Bij het minste of geringste lopen ze te janken.quote:
Het is maar een spelletje. Heracles heeft verdiend gewonnen, klaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga zand uit je kut lopen plukken. Ik zeg alleen maar dat het op 8 april bijzonder stil zal zijn in de kuip. Lees er gewoon overheen als je het niet kan hebben. Zo gefrustreerd? Echt alles wordt door jullie zo vreselijk opgeblazen._________________________!
Kom dan! Kom dan! Blinde schele homo!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef Rijst het volgende:
Heerlijk n0ir op zn plaats gezet met Fifa.Nou heb je die foto omdat je er naar vroeg.
DUKFEES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik blaas het niet opquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom dan! Kom dan! Blinde schele homo!
Ajooo, is toch gewoon voetbal...
Heerlijk n0ir op zn plaats gezet met Fifa.Nou heb je die foto omdat je er naar vroeg.
Jij kan wel een kleurtje gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zo'n feest waar allemaal chinezen komen? Epic filmpje over gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik ben wel schijtziek van de nederlaag.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is hier na 11 uur altijd gezellig.
Gewoon random chinees gezicht opplakken?quote:
Ajoo het is maar voetbal!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel schijtziek van de nederlaag.
Kost best wat duitjes anders.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/254001
Ik ben deze maar aan het maken, niet zo speciaal maar de meest simpele teams spelen vaak het best
Valdes is echt slecht, ik zou er Lopez voor in de plaats zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/254001
Ik ben deze maar aan het maken, niet zo speciaal maar de meest simpele teams spelen vaak het best
Komt metname door IF Ramos, maar hij is een must havequote:
Een stel kotertjes in het gareel houden, waarvoor hulde en respect.quote:
Ik heb vanmiddag voor het eerst 4-3-3 gebruikt en dat speelt zoooo fijn (mijn mening).quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Valdes is echt slecht, ik zou er Lopez voor in de plaats zetten.
Ook zou ik eerder aan 4-3-2-1 dan 4-3-3 denken met die buitenspelers .
Belhanda ja, top hidden stats heeft die ook.. komt omdat hij een UP is (gelijk aan een IF), die zijn wel vaker over powered voor hun rating.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Belhanda of Obraniak IF. Wat vinden jullie?
Ik neig naar Belhanda. Toch iets meer controleur.
Oké! Top. Die is nog goedkoper ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Belhanda ja, top hidden stats heeft die ook.. komt omdat hij een UP is (gelijk aan een IF), die zijn wel vaker over powered voor hun rating.
Is iets uit de hand gelopen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een stel kotertjes in het gareel houden, waarvoor hulde en respect.
Nectar? Die heb ik gemist, korte samenvatting?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door SB, Nectar en J-lo staan we in de picture denk ik.
Die wilde alles over FUT weten, stuurde iedereen DM's met vragen , en wilde tips hebben, en toen we dat vervelend vonden vond hij ons autistische mongolen. En dat ging een beetje fout zeg maar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nectar? Die heb ik gemist, korte samenvatting?
Nee. Want Morpheus houdt het ín het gareel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is iets uit de hand gelopen dan?
Anders ik wel, kut AZ kun je ook niks aan overlaten. Nu moeten ze Hveen laten voorgaan op de ranglijst....quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel schijtziek van de nederlaag.
O die haha, ik heb nog wat dm's van hemquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Die schold me uit voor kk mongool enzo via DM.
Like I saidquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dat Sissoko trouwens een 77 is, is echt bullshit. Die gozer heeft alles.
Prijzen kloppen soms ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Want Morpheus houdt het ín het gareel.
--
http://www.futhead.com/12/squad/242259
Hier ^ krijgt Ménez toch gewoon 9? Echt doods irritant dat zijn juiste kaart niet in Futhead zit.
Gerrardquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Like I said![]()
Beste mid-mid die ik tot nu toe heb gebruikt
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
Tijd voor een meldpunt waar je je beklag mag doen over donkere Amerikanen trouwens.
IF Bastosquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
Nu twijfel ik weer om toch maar dit team te gaan maken
http://www.futhead.com/12/squad/252796
Pfff, net de helft al gekocht van die BBVA![]()
Koop je hier ook de helft van en flikker je alles in 1 teamquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
Nu twijfel ik weer om toch maar dit team te gaan maken
http://www.futhead.com/12/squad/252796
Pfff, net de helft al gekocht van die BBVA![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan het dat IF Ben Arfa zo slecht is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |