Daarom had hij wellicht ook een grote bekquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
jezus hij had gepest moeten worden
Dat merk je wel lijkt me..quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef WcPot het volgende:
Als je nu in het donker op de rails gaat liggen plus donkere kleding aan dat heeft een machinist toch nooit door. Of voel je dat toch nog als je er dan met een trein over heen gaat
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:04 schreef leolinedance het volgende:
die woont op een bijstandsflatje, het gaat goed daar
En die jongen werkt in een fabriekquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:04 schreef leolinedance het volgende:
die woont op een bijstandsflatje, het gaat goed daar
waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom had hij wellicht ook een grote bek
22 hoor ik netquote:
Wat een kankerlelijke verlopen afgeleefde ouwe kop heeft ze dan.quote:
Zal wel een mokkakindje uitrollen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Oh toch wel haar vriend, ik had me rot gelachen als het van een one night stand was
dus dat. Ziet er echt zwaar verrot uit. Net goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een kankerlelijke verlopen afgeleefde ouwe kop heeft ze dan.
Dat metkt een machinist zeker. Die lichten op een trein zijn voldoende om objecten op het spoor te herkennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef WcPot het volgende:
Als je nu in het donker op de rails gaat liggen plus donkere kleding aan dat heeft een machinist toch nooit door. Of voel je dat toch nog als je er dan met een trein over heen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |