abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 april 2012 @ 11:26:51 #201
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_109797445
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:55 schreef Neelix het volgende:
De Verrekijker Vuurtorens stonden weer in brand! :')

Aardige pluim vanaf het zuidelijke dak, maar het is intussen alweer uit geloof ik.
Geen idee of het nou een 1 april grap was, maar ik heb toch echt op zondag om 9:30 flinke rookpluimen van de daken zien komen. Maar zie er nergens nieuws over...
  maandag 2 april 2012 @ 13:17:16 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_109801401
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:26 schreef Neelix het volgende:

[..]

Geen idee of het nou een 1 april grap was, maar ik heb toch echt op zondag om 9:30 flinke rookpluimen van de daken zien komen. Maar zie er nergens nieuws over...
Test van de noodaggregaten die bovenin staan.
For great justice!
pi_109858293
Stroom weg :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:51:29 #204
141482 Q.
JurassiQ
pi_109860696
Dat Muziekpaleis wordt wel echt een heel stoer gebouw:

For great justice!
pi_109861254
Grote stroomstoring, bij mij (nachtegaalstraat) ligt alles eruit, winkels gesloten en stoplichten die niet werken.. Volgens twitter heeft half Oost geen stroom...
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:20:13 #206
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_109861757
Heb ik net een nieuwe plaat gehaald bij de plato. Kan ik 'm niet draaien omdat er geen stroom is :(

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_109872275
Hallo vanuit Lombok dit keer :7 wat een gezeik is dat verhuizen toch eigenlijk. En ook vet irritant dat het 5 werkdagen duurt voor je bij de gemeente op je nieuwe adres staat ingeschreven en pas daarna een parkeervergunning kan aanvragen. Dat wordt een tijdje heen en weer lopen.

[ Bericht 36% gewijzigd door The6thgate op 03-04-2012 22:34:14 ]
Too much is never enough!
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:53:10 #208
274453 okiokinl
blablabla
pi_109875109
hier hadden we gewoon stroom.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:40:36 #209
82136 Xennia
gekroond
pi_109877458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef The6thgate het volgende:
Hallo vanuit Lombok dit keer :7 wat een gezeik is dat verhuizen toch eigenlijk. En ook vet irritant dat het 5 werkdagen duurt voor je bij de gemeente op je nieuwe adres staat ingeschreven en pas daarna een parkeervergunning kan aanvragen. Dat wordt een tijdje heen en weer lopen.
Ik woon nog net in gratis parkeergebied, maar moet ook vrijwel iedere avond ver heen en weer lopen (nadat ik een half uur een plekje heb gezocht en met moeite tig fout geparkeerde auto's heb ontweken), omdat dus veel mensen gratis in mijn wijk komen parkeren.

Ik heb 2 maanden terug samen met wat buren een klacht ingediend bij de gemeente. Wij willen dan ook maar dat onze wijk betaald parkeren wordt en we een vergunning krijgen. Nu gaat de gemeente onderzoek doen in onze wijk middels een enquete en als er genoeg mensen reageren op het onderzoek en er genoeg stemmen voor betaald parkeren zijn, gaat het door.

Heeft iemand dit eerder mee gemaakt en zo ja, hoe lang duurt het al met al tot eindelijk betaald parkeren wordt ingevoerd? Want ben het spuugzat.
  woensdag 4 april 2012 @ 07:46:21 #210
141482 Q.
JurassiQ
pi_109882671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef The6thgate het volgende:
wat een gezeik is dat verhuizen toch eigenlijk.
Daarom doe ik het voorlopig niet meer, zit prima waar ik nu zit. En goedkoop. :7 Alhoewel wat dichter bij de stad leuk zou zijn maar dit is beter voor de lichaamsbeweging. 8-)
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 4 april 2012 @ 08:17:20 #211
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_109882948
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef timbob het volgende:
Heb ik net een nieuwe plaat gehaald bij de plato. Kan ik 'm niet draaien omdat er geen stroom is :(
Huuuuuuuuuh woon jij in Utrecht? HEB JE JE ZUSJE OOK MEENGEOMEN?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 4 april 2012 @ 08:45:30 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_109883276
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik woon nog net in gratis parkeergebied, maar moet ook vrijwel iedere avond ver heen en weer lopen (nadat ik een half uur een plekje heb gezocht en met moeite tig fout geparkeerde auto's heb ontweken), omdat dus veel mensen gratis in mijn wijk komen parkeren.

Ik heb 2 maanden terug samen met wat buren een klacht ingediend bij de gemeente. Wij willen dan ook maar dat onze wijk betaald parkeren wordt en we een vergunning krijgen. Nu gaat de gemeente onderzoek doen in onze wijk middels een enquete en als er genoeg mensen reageren op het onderzoek en er genoeg stemmen voor betaald parkeren zijn, gaat het door.

Heeft iemand dit eerder mee gemaakt en zo ja, hoe lang duurt het al met al tot eindelijk betaald parkeren wordt ingevoerd? Want ben het spuugzat.
Yep, precies hetzelfde. Toen ik hier net kwam wonen (3 jaar geleden) was het nog gratis parkeren. Dan kwamen mensen van buiten de stad onze straat inrijden, dubbelparkeerden ze de auto, haalden ze hun vouwfietsje eruit en gingen ze naar hun werk/de binnenstad. Altijd complete chaos. Als er iemand op bezoek kwam was het al een uur van tevoren buitenstaan en een vrijgekomen parkeerplek met je leven bewaken.

Enniewees, de radaren waren al in werking gezet toen wij er kwamen wonen (nog wel kunnen stemmen), dus hoe lang het echt duurt weet ik niet, gok op ruim een half jaar. We wisten toen wel dat het probleem zich naar jouw gedeelte van de wijk zou opschuiven, maarja, NIMBY heh. Op zich is er nu meestal wel een plekje, het enige nadeel is dat die nazi's van de gemeente gelijk 2,30 per uur vragen, terwijl een euro ook genoeg geweest zou zijn om het probleem op te lossen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109883482
En een fatsoenlijke bezoekersregeling zoals betalen per dagdeel ho maar..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 4 april 2012 @ 09:00:44 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_109883528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep, precies hetzelfde. Toen ik hier net kwam wonen (3 jaar geleden) was het nog gratis parkeren. Dan kwamen mensen van buiten de stad onze straat inrijden, dubbelparkeerden ze de auto, haalden ze hun vouwfietsje eruit en gingen ze naar hun werk/de binnenstad. Altijd complete chaos. Als er iemand op bezoek kwam was het al een uur van tevoren buitenstaan en een vrijgekomen parkeerplek met je leven bewaken.

Enniewees, de radaren waren al in werking gezet toen wij er kwamen wonen (nog wel kunnen stemmen), dus hoe lang het echt duurt weet ik niet, gok op ruim een half jaar. We wisten toen wel dat het probleem zich naar jouw gedeelte van de wijk zou opschuiven, maarja, NIMBY heh. Op zich is er nu meestal wel een plekje, het enige nadeel is dat die nazi's van de gemeente gelijk 2,30 per uur vragen, terwijl een euro ook genoeg geweest zou zijn om het probleem op te lossen.
Volgens mij is het in Dichterswijk tegenwoordig ook niet leuk meer, hier bij de Rabo zijn de parkeernormen voor de eigen garage enorm aangescherpt, ik zie nu elke ochtend allemaal mannetjes met laptoptassen vanuit Dichterswijk (en ook richting Transwijk) komen lopen, het zal daar wel vol staan met gratis geparkeerde auto's.
For great justice!
  woensdag 4 april 2012 @ 09:46:36 #215
141482 Q.
JurassiQ
pi_109884537
Wat is de Binnenstadskrant toch een heerlijk verzuurd medium van provinciaalse binnenstadsbewoners die alleen maar rust willen. O+
For great justice!
pi_109884798
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik woon nog net in gratis parkeergebied, maar moet ook vrijwel iedere avond ver heen en weer lopen (nadat ik een half uur een plekje heb gezocht en met moeite tig fout geparkeerde auto's heb ontweken), omdat dus veel mensen gratis in mijn wijk komen parkeren.

Ik heb 2 maanden terug samen met wat buren een klacht ingediend bij de gemeente. Wij willen dan ook maar dat onze wijk betaald parkeren wordt en we een vergunning krijgen. Nu gaat de gemeente onderzoek doen in onze wijk middels een enquete en als er genoeg mensen reageren op het onderzoek en er genoeg stemmen voor betaald parkeren zijn, gaat het door.

Heeft iemand dit eerder mee gemaakt en zo ja, hoe lang duurt het al met al tot eindelijk betaald parkeren wordt ingevoerd? Want ben het spuugzat.
Ik heb dit meegemaakt toen ik in de Rivierenwijk woonde (Mijdrechtstraat). In onze straat was het betaald parkeren maar in de zijstraten was het nog gratis destijds (Alblasstraat / Nieuwravenstraat / Runstraat). Op een dag zijn er toen inderdaad ook mensen uit die straten bij ons langsgeweest om steun te vragen voor hun actie. Daarna kwam er vrij snel een enquete en ik moet zeggen dat er daarna ook vrij snel betaald parkeren is gekomen in die straten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109884836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:58 schreef Vanyel het volgende:
En een fatsoenlijke bezoekersregeling zoals betalen per dagdeel ho maar..
Wij hadden destijds een vergunning voor onze straat en een bezoekerspas voor gasten. Met die pas was het uurtarief 0,85 euro ipv 2,30.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109884868
Gelukkig wonen we nu ergens waar het én gratis parkeren is en waar ongewenste gasten hun auto niet neerzetten. Enige probleem is dat de straat in 1930 is aangelegd en de huishoudens toen lang nog niet zoveel auto's hadden als nu. Maar goed, eigenlijk is er altijd wel plek te vinden in onze straat. Tis soms alleen een beetje krap.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109884924
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:07 schreef _dirkjan_ het volgende:
Grote stroomstoring, bij mij (nachtegaalstraat) ligt alles eruit, winkels gesloten en stoplichten die niet werken.. Volgens twitter heeft half Oost geen stroom...
Pfff, in februari, toen het zo vroor, had onze straat echt een week lang ongeveer 2 a 3 x per dag last van stroomuitval die dan een uurtje duurde ofzo. Omdat de grond helemaal bevroren was kon Joulz niet graven (het probleem zat in de grond) en werd er telkens met lapmiddelen gewerkt waardoor de stroom het dan weer een uur of 10 deed ofzo. Daarna viel het weer uit en moest Joulz weer komen. Zo is het ongeveer een week gegaan. Fucking irritant. Toen de vorst wegtrok konden ze het probleem definitief verhelpen gelukkig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109885196
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wij hadden destijds een vergunning voor onze straat en een bezoekerspas voor gasten. Met die pas was het uurtarief 0,85 euro ipv 2,30.
Hebben wij ook, maar ik vind dat geen fatsoenlijke regeling.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_109885282
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hebben wij ook, maar ik vind dat geen fatsoenlijke regeling.
dat kan
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109885286
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wij hadden destijds een vergunning voor onze straat en een bezoekerspas voor gasten. Met die pas was het uurtarief 0,85 euro ipv 2,30.
Hebben wij ook, maar ik vind dat geen fatsoenlijke regeling. Bij mijn lief voor de deur (toen we nog niet bij elkaar woonden) had je naast een gereduceerd uurtarief ook nog meer gereduceerde tarieven voor dag en dagdeel. Das tenminste betaalbaar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_109885292
Heerlijk, dat haperend internet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_109885375
Het lijkt trouwens ook wel of de gemeente meer vergunningen afgeeft dan er plekken zijn. Onze straat is structureel overvol (en de buren hebben minstens 3 auto's altijd staan :?).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_109885379
Kwartet *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 4 april 2012 @ 11:12:25 #226
141482 Q.
JurassiQ
pi_109887050
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:20 schreef Vanyel het volgende:
Kwartet *O*
Bijna weekend! *O*
For great justice!
  woensdag 4 april 2012 @ 12:06:08 #227
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_109889215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:17 schreef Paul het volgende:

[..]

Huuuuuuuuuh woon jij in Utrecht? HEB JE JE ZUSJE OOK MEENGEOMEN?
:D
Neen, maar ik zal je waarschuwen als ze op visite komt.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_109902916
http://nos.nl/tekst/35900(...)n-staken-morgen.html
quote:
Agenten grote steden staken morgen

Update: woensdag 4 apr 2012, 17:22
Agenten in de regio's Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht leggen morgen het werk neer. Ze staken vanwege het cao-conflict tussen de politiebonden en minister Opstelten van Veiligheid.

De agenten vinden dat na vier weken van publieksvriendelijke acties de tijd van hardere maatregelen is gekomen. De actie begint morgen in Utrecht. Een aantal bureaus gaat de hele ochtend dicht. In Amsterdam, Rotterdam en bij het korps Haaglanden sluiten agenten 's middags verschillende wijkbureaus.

Ook werknemers van onder meer de parketpolitie, spoorwegpolitie en het KLPD sluiten zich bij de actie aan.
Moet ik nu met een honkbalknuppel m'n huis beschermen?
Tap tap tap
  woensdag 4 april 2012 @ 18:21:58 #229
141482 Q.
JurassiQ
pi_109904332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:41 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/tekst/35900(...)n-staken-morgen.html

[..]

Moet ik nu met een honkbalknuppel m'n huis beschermen?
Zou dat genoeg zijn?
For great justice!
  woensdag 4 april 2012 @ 18:33:26 #230
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_109904711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:41 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/tekst/35900(...)n-staken-morgen.html

[..]

Moet ik nu met een honkbalknuppel m'n huis beschermen?
Dat moest je toch al, het verschil is dat je daarna niet wordt opgepakt.
pi_109905597
:')
Tap tap tap
  woensdag 4 april 2012 @ 19:02:40 #232
141482 Q.
JurassiQ
pi_109905811
quote:
12s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:33 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat moest je toch al, het verschil is dat je daarna niet wordt opgepakt.
En dat de dadertjes geen kop thee en een knuffel krijgen.
For great justice!
  Forum Admin woensdag 4 april 2012 @ 19:24:06 #233
232445 crew  Specularium
pi_109906849
Alle bomen in de Acaciastraat zijn weggehaald. :o.
pi_109906893
Bomen zijn verboden in Utrecht. Terecht dus.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 4 april 2012 @ 21:08:12 #235
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_109912750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef Nielsch het volgende:
Bomen zijn verboden in Utrecht. Terecht dus.
Ik heb ze gebruikt om mijn dak te isoleren 8-)
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  woensdag 4 april 2012 @ 21:16:54 #236
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_109913167
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:46 schreef Q. het volgende:
Wat is de Binnenstadskrant toch een heerlijk verzuurd medium van provinciaalse binnenstadsbewoners die alleen maar rust willen. O+
Wat een fantastisch krantje zeg _O_

De binnenstad is druk met fietsers. Goh. Je meent het. Welkom in de grote stad. *facepalm smiley*
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_109913529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep, precies hetzelfde. Toen ik hier net kwam wonen (3 jaar geleden) was het nog gratis parkeren. Dan kwamen mensen van buiten de stad onze straat inrijden, dubbelparkeerden ze de auto, haalden ze hun vouwfietsje eruit en gingen ze naar hun werk/de binnenstad. Altijd complete chaos. Als er iemand op bezoek kwam was het al een uur van tevoren buitenstaan en een vrijgekomen parkeerplek met je leven bewaken.

Enniewees, de radaren waren al in werking gezet toen wij er kwamen wonen (nog wel kunnen stemmen), dus hoe lang het echt duurt weet ik niet, gok op ruim een half jaar. We wisten toen wel dat het probleem zich naar jouw gedeelte van de wijk zou opschuiven, maarja, NIMBY heh. Op zich is er nu meestal wel een plekje, het enige nadeel is dat die nazi's van de gemeente gelijk 2,30 per uur vragen, terwijl een euro ook genoeg geweest zou zijn om het probleem op te lossen.
Ik besef me ook dat als hier betaald parkeren komt, het probleem zich zo'n beetje naar Oog en Al verplaatst. En dat zij vervolgens ook betaald parkeren willen. Ik vind het eigenlijk best wel erg dat we dit wel moeten willen en dus de gemeentekas spekken.
2,30 per uur, belachelijk inderdaad. Zeker omdat het ook echt helemaal niet eens in de buurt van het centrum is, vind ik het asociale tarieven.
Maar ja, ze zullen dat geld wel nodig hebben voor alle prive-uitgaven van de gemeenteraad, of zo.

Hebben jullie 1 of 2 auto's en vergunningen?
pi_109914689
1 en een vergunning die binnen 6 weken rond was. De buren zijn na 6 jaar verhuisd en toen was hun tweede vergunning er nog niet.

Wij houden het voorlopig dus bij 1 auto.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_109915518
Koningin_NL twitterde op woensdag 04-04-2012 om 20:45:28 Knoop in Onze zakdoek: wat er ook gebeurt, niet mijnheer #Leerdam benoemen tot burgemeester van Utrecht. reageer retweet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109916229
Hier heeft het betaald parkeren wel veel verbeterd. Minder mensen in de buurt die er niet horen, gewoon minder rotzooi. En veel meer plek om te parkeren, daar betaal ik graag die vergunning voor.

Bezoekerstarief vind ik ook te hoog. Ik had liever minder kortingsuren voor een hogere korting.

Vandaag nog een dikke discussie met een parkeerwacht trouwens. Ik heb een nieuwe auto. Eerst keurig als tijdelijke wijziging doorgegeven, vandaag naar gemeentehuis voor definitief. Zeggen ze aan de balie nog dat het soms gedoe oplevert en dat ik even een briefje achter de voorruit moet leggen. Natuurlijk stráálvergeten. Staan ze een paar uur later ineens een bekeuring uit te schrijven naast m'n auto. Ik als een gek op m'n sokken naar buiten en praten als brugman. Mooi dat ik de wind van voren kreeg van die parkeerwachter, terwijl het toch hún systeem is dat faalt. Nou ja, ik kreeg geen bekeuring, dus vond het al lang best.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_109935634
Kom ik er natuurlijk na de verhuizing pas achter dat er een paar straten verder een kerkklok staat _O- Op zich prima, maar waarom moeten die nou ook de hele nacht door ieder half en heel uur slaan? Gun de buurt even rust 's nachts ofzo :') Maar goed went ook wel weer
Too much is never enough!
pi_109936241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef The6thgate het volgende:
Kom ik er natuurlijk na de verhuizing pas achter dat er een paar straten verder een kerkklok staat _O- Op zich prima, maar waarom moeten die nou ook de hele nacht door ieder half en heel uur slaan? Gun de buurt even rust 's nachts ofzo :') Maar goed went ook wel weer
Zowel in onze huidige straat als in onze vorige straat stond er een katholieke kerk met kerkklok. Gelukkig horen we die alleen op zondagochtend (hoewel dat soms ook wel irritant is als je wilt uitslapen).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109937937
Maar zo gezellig O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_109938268
Meh, de kerk in onze vorige straat was erg mooi en klassiek. De kerk in de nieuwe straat is zo'n suf nieuwerwets gebouw met een lelijke klokkentoren.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109938567
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zowel in onze huidige straat als in onze vorige straat stond er een katholieke kerk met kerkklok. Gelukkig horen we die alleen op zondagochtend (hoewel dat soms ook wel irritant is als je wilt uitslapen).
In ons vorige huis sliepen we pal tegenover de klokkentoren. De eerste drie weken is het kut op zondagochtend, maar daarna waren we eraan gewend en draaiden we ons net zo makkelijk weer om.
pi_109939609
Crap, de zondagochtend had ik nog niet eens aan gedacht :+
Too much is never enough!
  donderdag 5 april 2012 @ 20:41:37 #247
251893 WD.40
Multispray
pi_109955172
quote:
0s.gif [b]Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef Doedezemaar Het station is trouwens wel leuk geworden, met bankjes en een glijbaan.
En tegenwoordig zit er zelfs een Coffee Company. Dus laatst heerlijk met een bakkie in de zon op zo'n bankje gezeten omdat de trein weer eens niet reed :)
Even spuiten...zo gepiept!
pi_109955691
Mijn vraag een paar dagen geleden over waar 't OK wonen in Kanaleneiland of Overvecht was omdat ik met m'n vriend op zoek ben naar iets anders dan een studentenhuis, en met 4,5 jaar inschrijftijd kun je eigenlijk niets, maar toch een -heel- kleine kans in die gebieden, dus vandaar. Zuilen kom ik lager terecht, en in Lombok véél lager, daar is 't blijkbaar populair.

Maar wat andere manieren bedenken om aan een woning te komen dan. Ideeën? :)

(oh, en die binnenstadskrant, wtf, er staat niets positiefs in??)
pi_109955767
Een vriend van me gaat nu in Bunnik zitten. Studeren ook nog allebei en weinig inschrijftijd, dat ging in de stad niet werken.
Too much is never enough!
pi_109955830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef ArtemisQ het volgende:
Mijn vraag een paar dagen geleden over waar 't OK wonen in Kanaleneiland of Overvecht was omdat ik met m'n vriend op zoek ben naar iets anders dan een studentenhuis, en met 4,5 jaar inschrijftijd kun je eigenlijk niets, maar toch een -heel- kleine kans in die gebieden, dus vandaar. Zuilen kom ik lager terecht, en in Lombok véél lager, daar is 't blijkbaar populair.

Maar wat andere manieren bedenken om aan een woning te komen dan. Ideeën? :)

(oh, en die binnenstadskrant, wtf, er staat niets positiefs in??)
kopen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109955906
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

kopen
Zonder vaste baan?

(en @6thgate: zijn we ook naar aan 't kijken, maar 7,5 jaar inschrijftijd bij de ssh is daar niet genoeg voor, helaas)
  donderdag 5 april 2012 @ 20:55:37 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_109955911
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef The6thgate het volgende:
Kom ik er natuurlijk na de verhuizing pas achter dat er een paar straten verder een kerkklok staat _O- Op zich prima, maar waarom moeten die nou ook de hele nacht door ieder half en heel uur slaan? Gun de buurt even rust 's nachts ofzo :') Maar goed went ook wel weer
Ik woon bij die kerk in de straat. Er komt nooit iemand in die kerk en de pastor heeft ernstige compensatiedrang. Om kwart voor zeven 's avonds en elke zondagochtend gaat ie los.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109956118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:55 schreef ArtemisQ het volgende:

[..]

Zonder vaste baan?

(en @6thgate: zijn we ook naar aan 't kijken, maar 7,5 jaar inschrijftijd bij de ssh is daar niet genoeg voor, helaas)
nee, dan wordt het lastig...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 april 2012 @ 21:01:37 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_109956291
Maar zijn jullie nog wel student, of heb je wel werk, maar geen vast contract?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109956488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef speknek het volgende:
Maar zijn jullie nog wel student, of heb je wel werk, maar geen vast contract?
Beiden nog student, m'n vriend is bijna klaar.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:19:55 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_109957414
Tsja, ik zou een studentenhuis en daarna klein hok op goede locatie verkiezen boven Overvecht en Kanaleneiland om eerlijk te zijn. Of anders Leidsche Rijn, Lunetten, Zeist, Bunnik of Houten. Ofschoon die ook allemaal lange wachttijden hebben. Sociale woningbouw is gewoon kut, ook omdat je altijd tussen kutvolk zit.

/snob.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109958301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef speknek het volgende:
Tsja, ik zou een studentenhuis en daarna klein hok op goede locatie verkiezen boven Overvecht en Kanaleneiland om eerlijk te zijn. Of anders Leidsche Rijn, Lunetten, Zeist, Bunnik of Houten. Ofschoon die ook allemaal lange wachttijden hebben. Sociale woningbouw is gewoon kut, ook omdat je altijd tussen kutvolk zit.

/snob.
Ligt eraan waar in Overvecht. Ik vond het bij Overkapel leuker dan in Terwijde :')
Tap tap tap
pi_109959151
Ach best gezellig hoor tokkies als buren, vooral als al zijn vrienden besluiten van een verregend rockit bij hun cokedealer (ja de buurman) verder gaan feesten. Blij dat ik daar weg ben...
  donderdag 5 april 2012 @ 21:48:25 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_109959291
Het wordt misschien ook wel alleen maar erger met sociale woningbouw, want de enigen die erin kunnen zijn degene die na vijftien jaar op de wachtlijst staan nog steeds geen noemenswaardig inkomen hebben. Volgens mij kunnen ze het beter gewoon helemaal afschaffen, maar goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109960062
Ik ben geen tokkie, ik kan maar part-time werken, dus ik zal altijd van sociale woningbouw afhankelijk zijn en veel mensen die een 'gewone' baan hebben verdienen niet zomaar boven die grens. Voor sommige huizen wordt ook een minumuminkomen gevraagd. Ik moet zeggen dat het tokkie-gehalte hier heeeeeeel erg meevalt, sterker nog: ik geloof dat ze hier niet zitten. Toen ik hier 7 jaar geleden kwam wonen waren het hier in de directe omgeving voornamelijk rustige gezinnen waarvan de kinderen zo langzamerhand het huis uit gingen, heel veel bejaarden, paar startende gezinnetjes en een klein deel allochtonen. Nu is bijna de helft allochtoon met bijbehorende kutpubers.
  donderdag 5 april 2012 @ 23:38:22 #261
141482 Q.
JurassiQ
pi_109965037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef ArtemisQ het volgende:

(oh, en die binnenstadskrant, wtf, er staat niets positiefs in??)
Zeiken en zeuren! O+!
For great justice!
pi_109969281
Mijn vriendin en ik zijn allebei starters en huren in de vrije sector. Kost een hoop (weggegooid) geld, maar heb ik er voor over om in binnenstad te wonen Is alleen niet te betalen als 1 van de 2 nog studeert en de ander niet al te veel verdiend.

Q. Wat doe jij ongeveer bij de Rabo?
pi_109970007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef ArtemisQ het volgende:

[..]

Beiden nog student, m'n vriend is bijna klaar.
Campus MAX bij Europaplein? Kwam ik met mijn 6 jaar inschrijftijd dik voor in aanmerking (via SSHXL.nl)
url
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:21:48 #264
62913 Blik
The one and Only!
pi_109972043
Die binnenstadskrant :')

Lijkt net of je in de ghetto woont (of de jungle), het is alleen maar gezeur en gezeik
pi_109972271
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 02:21 schreef bierjoost het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn allebei starters en huren in de vrije sector. Kost een hoop (weggegooid) geld, maar heb ik er voor over om in binnenstad te wonen Is alleen niet te betalen als 1 van de 2 nog studeert en de ander niet al te veel verdiend.

Q. Wat doe jij ongeveer bij de Rabo?
Doen wij ook, is idd veel geld, maar in de stad wonen is nu nog een eis. Wil gewoon spontaan wat kunnen gaan drinken ergens als het uit komt. Woningnet kom ik niet voor in aanmerking en m'n vriendin studeert nog en kan gelukkig wel een deel bijdragen. Om nou alleen 1000 per maand aan huur in te brengen is ook een beetje te gek :') Zodra ze gaat werken delen we het 50/50 en dan betaal ik maar 40 euro meer dan wat ik aan m'n studentenkamer kwijt was _O-
Too much is never enough!
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:55:00 #266
141482 Q.
JurassiQ
pi_109978655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 02:21 schreef bierjoost het volgende:

Q. Wat doe jij ongeveer bij de Rabo?
Hard werken. Maar vandaag niet. *O*
For great justice!
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:55:28 #267
141482 Q.
JurassiQ
pi_109978671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:21 schreef Blik het volgende:
Die binnenstadskrant :')

Lijkt net of je in de ghetto woont (of de jungle), het is alleen maar gezeur en gezeik
De binnenstad is toch een soort openluchtmuseum?
For great justice!
pi_109981189
Er staat weer eens een vrachtwagen vast onder het viaduct op de ASW.. Ze leren het ook nooit :')

Meer mensen vandaag een vragenlijst van het UMC gehad? Er staat: in verband met wetenschappelijk onderzoek bestaat de mogelijkheid om willekeurige adresgegevens van inwoners van Utrecht op te vragen. Echt?? Ik geloof er niks van. Volgens mij heeft de gemeente gewoon voor grof geld hun adresbestand verkocht.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  Forum Admin zaterdag 7 april 2012 @ 20:03:08 #269
232445 crew  Specularium
pi_110033603
quote:
Politie opent Twitteraccount voor politieheli

Het KLPD in Driebergen opent binnenkort een speciale Twitteraccount voor de politiehelikopter. Daar valt te lezen waarvoor de heli wordt ingezet.

Aanleiding is de grote hoeveelheid vragen en klachten van mensen, met name uit de stad Utrecht. Bewoners boven stedelijke gebieden zien regelmatig een helikopter boven hun wijk hangen, maar weten vaak niet waarom. Door dat via Twitter te melden, hoopt de politie klachten weg te nemen.

De Twitteraccount voor de politieheli is al in de lucht maar gaat pas na de Paasdagen actuele informatie naar buiten brengen.

Bezoek ook:
- De Twitteraccount van de politiehelikopter
pi_110093322
Stomme Marathon. Wil ik bij de Gamma wegrijden aan de Steenoverweg...sluiten ze voor m'n neus die kruising af :') Complete woonwijk door moeten crossen voor er een uitweg bleek te zijn die op de Cartesiusweg uit kwam.
Too much is never enough!
  maandag 9 april 2012 @ 14:06:44 #271
274453 okiokinl
blablabla
pi_110094104
wat een herrie maken die hardlopers bij de jaarbeurs zeg... ik hoor het vanaf mn bank.
  maandag 9 april 2012 @ 14:11:45 #272
141482 Q.
JurassiQ
pi_110094275
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef The6thgate het volgende:
Stomme Marathon. Wil ik bij de Gamma wegrijden aan de Steenoverweg...sluiten ze voor m'n neus die kruising af :') Complete woonwijk door moeten crossen voor er een uitweg bleek te zijn die op de Cartesiusweg uit kwam.
Je moet op dit soort dagen ook niet buiten komen.
For great justice!
pi_110094380
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 14:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Je moet op dit soort dagen ook niet buiten komen.
Was het vergeten _O-

Wel superrelaxt dat het vandaag gratis parkeren is, aangezien ik nog steeds geen vergunning kan aanvragen omdat de gemeente m'n verhuizing traag verwerkt :z
Too much is never enough!
pi_110094857
Hier in Leidsche Rijn valt het gelukkig mee, ik fietste lekker met de lopers mee toen ik boodschappen ging doen. Kan ze ook vanuit mijn raam zien. :D Jammer alleen dat ze blijkbaar van stampende rotmuziek houden.
pi_110096465
Kan iemand me een goede horlogemaker aanraden?
pi_110096755
http://www.nu.nl/binnenla(...)erkeerde-afslag.html

quote:
Hardloopwedstrijd Utrecht te kort door verkeerde afslag
UTRECHT - Deelnemers aan de 10 kilometer van de Utrecht Marathon hebben maandag een te korte afstand afgelegd. De koplopers van de recreatieve loop namen de verkeerde afslag, waarna de overige deelnemers volgden.
_O-
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 9 april 2012 @ 17:27:42 #278
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_110100899
Nog even reageren op Dichterswijk: het valt nog redelijk mee bij mij in de straat. Tijdje terug hebben ze wel 3x achter elkaar zo'n enquete proberen te doen, maar die redde het elke keer niet. De indeling is ook idioot, want het is vanaf de Croeselaan tot aan het het water richting spoor in blokken.
Dus vanaf de jaarbeurs is een gedeelte betaald, dan niet betaald en dan wel weer betaald. :')

Ik zit al een tijdje in de sociale huur in Dichterswijk, en het viel altijd ontzettend mee met tokkies. Tot een jaar geleden mijn onderburen naar het bejaardenthuis vertrokken waren en er nieuwe buren kwamen. Toen was het meteen raak en dat verziekt je woonplezier vrij snel.
Maargoed, nog maar 2 maandjes en ik ben ook weg. :D
pi_110103560
Dat lijk me echt zo kut. Ergens met plezier wonen en dan nieuwe buren krijgen die het verzieken, vooral als je dan iets gekocht hebt.
Too much is never enough!
  maandag 9 april 2012 @ 19:18:40 #280
62913 Blik
The one and Only!
pi_110104785
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef lost95 het volgende:

[..]

:o
De route was opeens nog maar 8.8 km ipv 10 :D

Vriend van mij had hem gelopen, en was erg verbaasd over het feit dat die na 36 minuten alweer klaar was :P
  Forum Admin maandag 9 april 2012 @ 19:19:43 #281
232445 crew  Specularium
pi_110104817
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef The6thgate het volgende:
Dat lijk me echt zo kut. Ergens met plezier wonen en dan nieuwe buren krijgen die het verzieken, vooral als je dan iets gekocht hebt.
Dan bel je John Williams en Natas op.
  maandag 9 april 2012 @ 19:21:53 #282
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_110104902
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef The6thgate het volgende:
Dat lijk me echt zo kut. Ergens met plezier wonen en dan nieuwe buren krijgen die het verzieken, vooral als je dan iets gekocht hebt.
Gelukkig huur ik nu nog en zijn er andere redenen dat ik verhuis, maar het is best kut ja.
Ik had nooit zo door hoe vervelend het kan zijn om irritatie met je buren te hebben, maar het levert je gewoon stress op, je zit nooit meer helemaal lekker in je eigen huis.
  dinsdag 10 april 2012 @ 05:14:39 #283
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_110124501
UUr of 1 vannacht weer veel sirene's vet irritant weer eens van wakker geworden :(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_110124625
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 april 2012 05:14 schreef MissHobje het volgende:
UUr of 1 vannacht weer veel sirene's vet irritant weer eens van wakker geworden :(
Irritant ja, ze kunnen het slachtoffer beter dood laren bloeden, heb je de hulpverleners op zijn minst wel in elkaar geslagen?
pi_110124703
Rond 11 uur waren er ook al ontzettend veel sirenes in Zuid. Weet iemand waarom?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110125811
Op P2000 staan meestal adressen van ongelukken.
Tap tap tap
pi_110135079
Ja, ff P2000 gecheckt. Was een nogal grote brand (blijkbaar) in het zuiden van de Rivierenwijk. Ben de straatnaam even kwijt, maar lag zowat in het uiterst zuidelijke puntje van de wijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Forum Admin dinsdag 10 april 2012 @ 14:07:59 #288
232445 crew  Specularium
pi_110135224
depolitieheli twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 12:57:53 @openkvk In september starten we een serie op RTL5 reageer retweet
Zou ie daarom zo belachelijk vaak vliegen?
pi_110145960
Goed, brand bij de achterburen. Ik vroeg me al af wat al die blagen op de parkeerplaats deden, die stonden naar de brand te kijken :') . Ze mogen nu wel weer weggaan, het is al geblust.

edit: er loopt nu allemaal politie rond :')
Tap tap tap
pi_110157328
Die grafheli vliegt weer vlak over :r
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:35:19 #291
141482 Q.
JurassiQ
pi_110157378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Goed, brand bij de achterburen. Ik vroeg me al af wat al die blagen op de parkeerplaats deden, die stonden naar de brand te kijken :') . Ze mogen nu wel weer weggaan, het is al geblust.

edit: er loopt nu allemaal politie rond :')
Altijd wat te beleven daar. O+
For great justice!
pi_110157662
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die grafheli vliegt weer vlak over :r
Jup, hoorde hem 10 minuten geleden aankomen vanuit de Rivierenwijk. Daarna vloog hij van hier in de richting van Galgenwaard en hoorde hem net weer overkomen (Oud Hoograven) richting Rivierenwijk. Hoor jij hem nu weer?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:40:10 #293
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_110157698
Ik hoor hem nu niet....
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_110157786
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jup, hoorde hem 10 minuten geleden aankomen vanuit de Rivierenwijk. Daarna vloog hij van hier in de richting van Galgenwaard en hoorde hem net weer overkomen (Oud Hoograven) richting Rivierenwijk. Hoor jij hem nu weer?
Ja maar ik zit nu in Maarssen :')!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 21:41:33 ]
pi_110157842
Ah, er zijn er meerdere...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110157925
Ik heb dat ding nog nooit gehoord.
pi_110158091
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb dat ding nog nooit gehoord.
waar woon je?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110159105
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jup, hoorde hem 10 minuten geleden aankomen vanuit de Rivierenwijk. Daarna vloog hij van hier in de richting van Galgenwaard en hoorde hem net weer overkomen (Oud Hoograven) richting Rivierenwijk. Hoor jij hem nu weer?
Wanneer komt die Twitter eens online?
Ik hoor het ding namelijk nu weer (Uithof), vliegt verder richting Bunnik.
url
pi_110159238
Die Twitter is online, maar ze posten niets boeiends. Het is meer een PR-campagne dan dat ze daadwerkelijk uitleg geven waarom de helikopter op dit moment van punt A naar punt B vliegt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Forum Admin dinsdag 10 april 2012 @ 22:03:23 #300
232445 crew  Specularium
pi_110159277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Nielsch het volgende:
Die Twitter is online, maar ze posten niets boeiends. Het is meer een PR-campagne dan dat ze daadwerkelijk uitleg geven waarom de helikopter op dit moment van punt A naar punt B vliegt.
Nouja...

depolitieheli twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:55:32 Heli assisteert in #Utrecht eo met overzicht geven bij een #brand en 2x opsporen inbrekers. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')