quote:Hardloopwedstrijd Utrecht te kort door verkeerde afslag
UTRECHT - Deelnemers aan de 10 kilometer van de Utrecht Marathon hebben maandag een te korte afstand afgelegd. De koplopers van de recreatieve loop namen de verkeerde afslag, waarna de overige deelnemers volgden.
quote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Naamah het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erkeerde-afslag.html
[..]
De route was opeens nog maar 8.8 km ipv 10quote:
Dan bel je John Williams en Natas op.quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef The6thgate het volgende:
Dat lijk me echt zo kut. Ergens met plezier wonen en dan nieuwe buren krijgen die het verzieken, vooral als je dan iets gekocht hebt.
Gelukkig huur ik nu nog en zijn er andere redenen dat ik verhuis, maar het is best kut ja.quote:Op maandag 9 april 2012 18:45 schreef The6thgate het volgende:
Dat lijk me echt zo kut. Ergens met plezier wonen en dan nieuwe buren krijgen die het verzieken, vooral als je dan iets gekocht hebt.
Irritant ja, ze kunnen het slachtoffer beter dood laren bloeden, heb je de hulpverleners op zijn minst wel in elkaar geslagen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 05:14 schreef MissHobje het volgende:
UUr of 1 vannacht weer veel sirene's vet irritant weer eens van wakker geworden
Zou ie daarom zo belachelijk vaak vliegen?twitter:depolitieheli twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 12:57:53@openkvk In september starten we een serie op RTL5 reageer retweet
Altijd wat te beleven daar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Goed, brand bij de achterburen. Ik vroeg me al af wat al die blagen op de parkeerplaats deden, die stonden naar de brand te kijken. Ze mogen nu wel weer weggaan, het is al geblust.
edit: er loopt nu allemaal politie rond
Jup, hoorde hem 10 minuten geleden aankomen vanuit de Rivierenwijk. Daarna vloog hij van hier in de richting van Galgenwaard en hoorde hem net weer overkomen (Oud Hoograven) richting Rivierenwijk. Hoor jij hem nu weer?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die grafheli vliegt weer vlak over
Ja maar ik zit nu in Maarssenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup, hoorde hem 10 minuten geleden aankomen vanuit de Rivierenwijk. Daarna vloog hij van hier in de richting van Galgenwaard en hoorde hem net weer overkomen (Oud Hoograven) richting Rivierenwijk. Hoor jij hem nu weer?
waar woon je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb dat ding nog nooit gehoord.
Wanneer komt die Twitter eens online?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup, hoorde hem 10 minuten geleden aankomen vanuit de Rivierenwijk. Daarna vloog hij van hier in de richting van Galgenwaard en hoorde hem net weer overkomen (Oud Hoograven) richting Rivierenwijk. Hoor jij hem nu weer?
Nouja...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Nielsch het volgende:
Die Twitter is online, maar ze posten niets boeiends. Het is meer een PR-campagne dan dat ze daadwerkelijk uitleg geven waarom de helikopter op dit moment van punt A naar punt B vliegt.
twitter:depolitieheli twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:55:32Heli assisteert in #Utrecht eo met overzicht geven bij een #brand en 2x opsporen inbrekers. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |