Oh, dat gaat me wel makkelijk af, ben wel meegaand en makkelijk op dat gebied, zolang de ander het voortouw neemt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik bedoel ook meer ingaan op initiatieven, dingen willen doen, uitjes enzo
Helaas wel ja. Met je ouders moet je gewoon kunnen praten maar helaas kan ik dat niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is dus ook een stukje opvoeding wat je mee hebt gekregen. Dat zuigt.
Mijn moeder stimuleerde me juist om te praten over wat ik nu voel enz, als er net ruzie was geweest ofzo. Maar dat hielp ook niet echt omdat ik dat gevoel niet herkende als boosheid/verdriet/blijdschap enz.
Helaas is dat moeten niet zo natuurlijk hoor. Ik heb mijn portie ook gehad, en nog steeds heeft dat mij beschadigd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Met je ouders moet je gewoon kunnen praten maar helaas kan ik dat niet.
Lastige materie is het ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas doen vrouwen dat van die vage signalen kom muts zeg dan gewoon wat je wil en draai er niet om heen. Oke mannen zijn ook niet altijd even duidelijk
Dat weet ik. Niet dat mijn ouders er veel aan konden doen en daar heb ik tot op een zekere hoogte nog wel begrip voor maar hoe ze er nu mee omgaan daar heb ik geen begrip voor. Het is taboe om erover te praten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Helaas is dat moeten niet zo natuurlijk hoor. Ik heb mijn portie ook gehad, en nog steeds heeft dat mij beschadigd.
Dat heb ik dus ook. Ik verwacht wel dat iedereen, incluis ikzelf, gaandeweg leert. Maar dat vertikken ze. Dus ik vertik het om contact te houden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Niet dat mijn ouders er veel aan konden doen en daar heb ik tot op een zekere hoogte nog wel begrip voor maar hoe ze er nu mee omgaan daar heb ik geen begrip voor. Het is taboe om erover te praten.
Dat zit wel diep na 10 jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lastige materie is het ook
Doet me denken aan toen ik in Amersfoort een 1jarige opleiding volgde. Ik wa 16/17. In m'n klas zat een meisje die me best zag zitten, en ze gaf ook signalen af. Ik herkende die signalen, maar ik had me nog nooit in zo'n situatie bevonden dus ik wist niet hoe ik moest handelen. Er is niks van gekomen, en daar heb ik nog steeds spijt van
Dat is echt klote zoiets. Of iemand leuk vinden er niets mee durven doen. Alhoewel ik mij niet kan herinneren dat er ooit een meisje is geweest die mij leuk heeft gevonden. Misschien heb ik het gemist.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lastige materie is het ook
Doet me denken aan toen ik in Amersfoort een 1jarige opleiding volgde. Ik wa 16/17. In m'n klas zat een meisje die me best zag zitten, en ze gaf ook signalen af. Ik herkende die signalen, maar ik had me nog nooit in zo'n situatie bevonden dus ik wist niet hoe ik moest handelen. Er is niks van gekomen, en daar heb ik nog steeds spijt van
Mmm dat is niet echt een optie voor mij dan heb ik helemaal geen sociaal netwerk meer. Bovendien gaat het nu best goed ik zie mijn ouders af en toe. Zo lang het oppervlakkig contact is gaat het goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik verwacht wel dat iedereen, incluis ikzelf, gaandeweg leert. Maar dat vertikken ze. Dus ik vertik het om contact te houden.
Ik vergeet niet snelquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik verwacht wel dat iedereen, incluis ikzelf, gaandeweg leert. Maar dat vertikken ze. Dus ik vertik het om contact te houden.
[..]
Dat zit wel diep na 10 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Proberen jouw zussen je nooit te koppelen hov?Ik probeer ze al jaren zo ver te krijgen dat ze dat gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Proberen jouw zussen je nooit te koppelen hov?Nee, dat niet. Soms hebben ze het er wel over, maar dat is maar kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind m'n UI wel grappig
Children of the night. What music they make.
Dus ik moet gewoon geduld hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
trouwens, Detroit had ook alleen dates waa niet echt iets uitkwam. Beetje vergelijkbaar tijn
Ik was er maar wat blij mee
Er hoeft er maar een te zijn
Beetje een dooddoener, niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon geduld hebben
Beetje maar hoorquote:
Idd. Je moet je onder de mensen begeven, een goede uitstraling hebben, open staan voor contact, er goed en verzorgd uitzien, en schijt hebben aan wat mensen van je vindenquote:
Is een wonder nodigquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Je moet je onder de mensen begeven, een goede uitstraling hebben, open staan voor contact, er goed en verzorgd uitzien, en schijt hebben aan wat mensen van je vinden
Vooral uitstralen dat je het prima met jezelf kunt vinden, en dat je niemand nodig hebt om je goed te voelen. Maar om dat allemaal te bereiken....
Ik voldoe maar een aan een paar van die dingen :p Je schijnt met arrogantie verder te komen dan als je dat niet hebt. Maar ik denk dat ik altijd wel een beetje onzeker zal blijven en dat ik daardoor nooit echt een topper qua versieren word,.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Je moet je onder de mensen begeven, een goede uitstraling hebben, open staan voor contact, er goed en verzorgd uitzien, en schijt hebben aan wat mensen van je vinden
Vooral uitstralen dat je het prima met jezelf kunt vinden, en dat je niemand nodig hebt om je goed te voelen. Maar om dat allemaal te bereiken....
Gewoon een kwestie van hard aan jezelf werken. Maar sommige dingen kan je nooit veranderen, en al kan je wel wat veranderen, daar gaan vele maanden overheen.quote:
Wil je ook een topper qua versieren zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voldoe maar een aan een paar van die dingen :p Je schijnt met arrogantie verder te komen dan als je dat niet hebt. Maar ik denk dat ik altijd wel een beetje onzeker zal blijven en dat ik daardoor nooit echt een topper qua versieren word,.
Nee, dat snap ik. Maar er zijn nog genoeg mensen waar ik niet op af durf te stappen. En die schroom mag wel wat meer weg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wil je ook een topper qua versieren zijn?
Ik niet, vind niet elk meisje dermate interessant dat ik d'r in m'n bed wil
Blijkbaar ben ik nogal kieskeurig.
Je bedoelt het vast goed, maar 'wees jezelf' is echt een waardeloos advies. Dit hoor je altijd van mensen voor wie dit 'zichzelf zijn' ook daadwerkelijk werkt. Maar voor mensen die geen naturals zijn heeft dit dus geen zin.. Friendzone enzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Tangledup het volgende:
Je moet vooral weten wat jij wil.
Het gaat er niet om dat je (met veel moeite) leert in het algemeen vrouwen te versieren. Vrouwen vinden zulk wanhopig gedrag meestal een afknapper. Het gaat er om dat wanneer jij die vrouw tegenkomt die jij leuk vindt dat je daar dan voor gaat. En wanneer je dit met overtuiging doet, dan zullen jouw kansen een stuk groter zijn dan wanneer je te voorzichtig en onzeker bent.
Ik versier geen vrouwen. Ik leer vrouwen kennen en wanneer ik echt gevoelens voor een vrouw heb, dan ga ik voor haar en laat ik de rest links liggen. En ik ben helemaal geen gelikte versierder of wat dan ook, maar ik kan je uit ervaring zeggen dat het werkt. Voor mij in ieder geval wel.
Een vrouw wil zich speciaal voelen en niet gebruikt worden om jullie ego te boosten.
Blijf dus vooral jezelf, zorg ervoor dat je genoeg nieuwe mensen leert kennen en als je op een dag een vrouw tegen komt die leuker is dan de rest, wees dan geen schijterd en doe er dan wat aan.
That's it. Trek jouw eigen plan en maak je niet te druk. Daar bereik je veel meer mee dan wanneer je zo wanhopig gaat doen.
Tot zover mijn goedbedoelde advies.
Ik heb hetzelfde. Ik heb 1 x in m'n leven iemand echt de moeite waard gevonden, en die was bezetquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wil je ook een topper qua versieren zijn?
Ik niet, vind niet elk meisje dermate interessant dat ik d'r in m'n bed wil
Blijkbaar ben ik nogal kieskeurig.
Hoezeer PUA enzo ook een openbaring voor je moge zijn... ga aub niet al die termen gebruiken en ga het aub niet zien als de enige manier waarop dingen kunnen werken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat je jezelf ontwikkeld en dat je persoonlijke drempels weet te overwinnen. Prima als je via hier iemand vind om af en toe mee uit te gaan... maar je hoeft het geen commerciele term als "wingman" oid te geven... blijf gewoon jezelf. En uiteraard... succesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik heb 1 x in m'n leven iemand echt de moeite waard gevonden, en die was bezet![]()
Nu ik hier toch zit, ik heb de laatste tijd me een beetje ingelezen en heb besloten dat ik m'n skills wat wil gaan trainen, PUA style. Niet omdat ik zo dramatisch slecht ben met vrouwen, maar op de lekkerste chick van de club afstappen en met haar telefoonnummer weglopen is voor mij nog een stuk te hoog gegrepen. Bovendien lijkt het me gewoon leukAlle theorieën hierachter heb ik onderhand vrij aardig door, en ik weet vrij goed wat ik wanneer moet zeggen. Nu komt alleen het gedeelte waar ik nog niet volop mee bezig ben: oefenen, heel veel oefenen. Als ik ga stappen met vrienden komt het er vaak niet echt van, dus ik zoek een wingman in regio leiden die een beetje op dezelfde golflengte zit. Dus heb je interesse, stuur even een DM!
Hoe meer ervaring ik opdoe; des te meer ik denk dat het niet echt de lafheid is om mensen aan te spreken in bepaalde situaties; maar meer de lafheid om echt jezelf te zijn in wat voor situatie dan ook... probeer meer van jezelf te laten zien zonder stil te staan over wat mensen daarover denken. Maargoed, waarschijnlijk heb je dit al 100x gelezen hierquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik heb gewoon geen geduld met dingen, ik wil geen "laatbloeier" zijn. Over 10 jaar is alles vast goed gekomen. Maar toch, tot die tijd blijft het jeuken.
Maar aan de andere kant is het mijn eigen lafheid die er voor zorgt dat ik een "laatbloeier" ben.
dat is nou een grote gele taxiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:54 schreef Axel1988 het volgende:
Als ik contact met haar zoek, dan lijkt ze totaal niet geinteresseerd; negeer ik haar, dan komt ze keihard achter mij aan rennen...
wingman is niet zozeer iets van die gemeenschap, dat is gewoon een term voor een gast met wie je samen chicks gaat versieren. En idd, ik houd er van om persoonlijke drempels te overwinnen. Op elk front van m'n leven ben ik erg tevreden, alleen op dit gebied schort et er nog wat aan. Daarom ben ik van plan er wat aan te gaan doen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap natuurlijk dat die routinestacks niet noodzakelijk zijn om een vrouw in bed te krijgen. Naar mijn mening zijn ze dit alleen wel om jezelf te ontwikkelen, tot je op een niveau kunt komen waarbij je ze niet meer nodig hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezeer PUA enzo ook een openbaring voor je moge zijn... ga aub niet al die termen gebruiken en ga het aub niet zien als de enige manier waarop dingen kunnen werken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat je jezelf ontwikkeld en dat je persoonlijke drempels weet te overwinnen. Prima als je via hier iemand vind om af en toe mee uit te gaan... maar je hoeft het geen commerciele term als "wingman" oid te geven... blijf gewoon jezelf. En uiteraard... succes!
Ik denk 't wel, maar bij succes verdwijnen ze normaal gesproken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik vraag me trouwens af. Zijn er hier mensen die ook echt beter zijn geworden met vrouwen aan de hand van dit topic?
Ik denk dat het effect van deze reeks bijzonder klein is. Veel mensen zouden ook iemand gevonden hebben zonder deze reeks. Ik denk dat je voordeel van lotgenotencontact en tips kan wegstrepen tegen de tijd die men verdoet op fok.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk 't wel, maar bij succes verdwijnen ze normaal gesproken.
Ik heb dan wel geen partner gekregen sinds ik met de reeks mee doe, maar ik heb wel rust gevonden.
Sowieso is het lotgenotencontact erg prettig. Je weet dat je niet de enige bent. Zoals ik al zei, ik heb wel rust gevonden door het topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat het effect van deze reeks bijzonder klein is. Veel mensen zouden ook iemand gevonden hebben zonder deze reeks. Ik denk dat je voordeel van lotgenotencontact en tips kan wegstrepen tegen de tijd die men verdoet op fok.
Moet je zelf weten, maar ik zou het wel doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
Moet ik het mooie meisje met het rustgevende gezicht een keer aanspreken na dagelijks blikken wisselen?
Maarja.. Gesprekje komt niet spontaan.. Dus dat maakt het wel iets moeilijker..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik zou het wel doen.
Ik ben het volledig met je eens. Ik ben niet het type dat elke kroeg afstruint om meisjes op te pikken. Het punt is dat ik op dit moment niemand tegenkom, en daar wil ik wel aan werken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Tangledup het volgende:
Je moet vooral weten wat jij wil.
Het gaat er niet om dat je (met veel moeite) leert in het algemeen vrouwen te versieren. Vrouwen vinden zulk wanhopig gedrag meestal een afknapper. Het gaat er om dat wanneer jij die vrouw tegenkomt die jij leuk vindt dat je daar dan voor gaat. En wanneer je dit met overtuiging doet, dan zullen jouw kansen een stuk groter zijn dan wanneer je te voorzichtig en onzeker bent.
Ik versier geen vrouwen. Ik leer vrouwen kennen en wanneer ik echt gevoelens voor een vrouw heb, dan ga ik voor haar en laat ik de rest links liggen. En ik ben helemaal geen gelikte versierder of wat dan ook, maar ik kan je uit ervaring zeggen dat het werkt. Voor mij in ieder geval wel.
Een vrouw wil zich speciaal voelen en niet gebruikt worden om jullie ego te boosten.
Blijf dus vooral jezelf, zorg ervoor dat je genoeg nieuwe mensen leert kennen en als je op een dag een vrouw tegen komt die leuker is dan de rest, wees dan geen schijterd en doe er dan wat aan.
That's it. Trek jouw eigen plan en maak je niet te druk. Daar bereik je veel meer mee dan wanneer je zo wanhopig gaat doen.
Tot zover mijn goedbedoelde advies.
Daar wringt de schoen dusquote:zorg ervoor dat je genoeg nieuwe mensen leert kennen
Dat is het belangrijkste, dat je weer plezier hebt en je niet drukt maakt om andere dingen. Negatieve energie enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:54 schreef Axel1988 het volgende:
Jeej, ex-vriendinnen zijn ingewikkelder dan dat ik dacht. Net nu ik begon te accepteren dat ze me gewoon niet meer leuk vond; en de afstand als excuus gebruikte; zet ze deze verklaring weer op z'n kop. Gisteravond was ze bij vrienden; en na een paar drankjes was ze wat aangeschoten en toen sprak ze me op msn... ze had zin in seks en wou graag webcamseks enzo met mij... ik wees haar abrupt af en ben gaan slapen. Sindsdien krijg ik alleen maar sms'jes en msn beichten van haar dat ze wel degelijk veel gevoelens had voor mij en dat ze het ook moeilijk vind enzo... Als ik contact met haar zoek, dan lijkt ze totaal niet geinteresseerd; negeer ik haar, dan komt ze keihard achter mij aan rennen...
Ik heb besloten om mijn eigen draad weer op te pakken, daar waar ik, voor dat zij in mijn leven kwam, mee bezig was. Vandaag een zeer goede dag gehad; vanavond ook weer gewoon op stap geweest. Ik heb geen interesse in andere vrouwen; maar ik heb vandaag wel zeker plezier gehad in het uitgaan en de andere dingen die ik gedaan heb. Persoonlijk overwinning zullen we het maar noemen... maar de situatie met mijn ex blijf ik maar onbegrijpelijk vinden...
Die ken ik allemaal niet. Hebben die hier gepost?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is het lotgenotencontact erg prettig. Je weet dat je niet de enige bent. Zoals ik al zei, ik heb wel rust gevonden door het topic.
En een aantal succesjes hebben we wel degelijk gehad, kijk maar naar Mera, Loka en Newb, Axel, kree, Myra en Pala, om maar wat te noemen.
En supersoep en Lanterfanteraar, Meraviglosa en Techno. Volgens mij is het met de meeste wel goedgekomen uit het topic. Ook Mylifeisgrey heeft een keer de nacht met een dame van Fok doorgebracht dacht ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal niet. Hebben die hier gepost?
De nacht doorgebracht wekt nogal een verkeerde suggestie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En supersoep en Lanterfanteraar, Meraviglosa en Techno. Volgens mij is het met de meeste wel goedgekomen uit het topic. Ook Mylifeisgrey heeft een keer de nacht met een dame van Fok doorgebracht dacht ik.
Ik zoek het wel gewoon buiten FOK!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De nacht doorgebracht wekt nogal een verkeerde suggestie.
Maar veel succesjes wel inderdaad.
Zou ik ook doen, maar op meets kan er altijd iets opbloeien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik zoek het wel gewoon buiten FOK!
Nou, zijn toch alleen maar hetero's aanwezig dus veel kans heb ik toch niet op zulke meetsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar op meets kan er altijd iets opbloeien.
En bi's.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou, zijn toch alleen maar hetero's aanwezig dus veel kans heb ik toch niet op zulke meets
Ik ken nog wel een leuke homo anders, maar dat is jouw type dan weer niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou, zijn toch alleen maar hetero's aanwezig dus veel kans heb ik toch niet op zulke meets
Er zijn hier anders ook homo's.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Pics? Met ellenlange beschrijving als het even kanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke homo anders, maar dat is jouw type dan weer niet.
jaaa...quote:
Jij valt op Aziatische jongetjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Pics? Met ellenlange beschrijving als het even kan
Bah!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij valt op Aziatische jongetjes.
Hij is Nederlands, groot, behaard en mannelijk.
Zal toch wel niks bijzitten waar ik op zit te wachtenquote:
Bedelaars kunnen geen kiezers zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:04 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Zal toch wel niks bijzitten waar ik op zit te wachten
Ik ben geen bedelaar punt ik heb mijn eisenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bedelaars kunnen geen kiezers zijn.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was je hiervoor bekend onder een andere username
Ik wil gewoon geen gezeik meer en iets normalere jongen als het even kanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is t niks geworden met die ene jongen?
Late reactie is laat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring ik opdoe; des te meer ik denk dat het niet echt de lafheid is om mensen aan te spreken in bepaalde situaties; maar meer de lafheid om echt jezelf te zijn in wat voor situatie dan ook... probeer meer van jezelf te laten zien zonder stil te staan over wat mensen daarover denken. Maargoed, waarschijnlijk heb je dit al 100x gelezen hier. Je moet het eerst meemaken voordat je het echt begint in te zien denk ik.
Waar zijn die eisen op gebaseerd dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:10 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ben geen bedelaar punt ik heb mijn eisen
Gewoon op wat ik wil en wat ik niet wil.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar zijn die eisen op gebaseerd dan?
Heb je ervaring om daar vorming aan te geven?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:42 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Gewoon op wat ik wil en wat ik niet wil.
Naarmate de tijd verstrijkt juist steeds meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Dat soort dingen baseer je nergens op, althans ik niet.
Jij niet ik wel...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Dat soort dingen baseer je nergens op, althans ik niet.
Zekersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb je ervaring om daar vorming aan te geven?
En er komt weleens wat langs hoor, alleen je hebt dan afstand wat vaak speelt helaasquote:
Qua uiterlijk ben ik niet zo moeilijk, iemand omschreef mijn smaak laatst als Hollandse meisjes met een lief koppie en een emolokje. Qua innerlijk zou ik het niet weten waar ik mijn keuzes op baseer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Naarmate de tijd verstrijkt juist steeds meer.
Ik baseer mijn keuze op,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ben ik niet zo moeilijk, iemand omschreef mijn smaak laatst als Hollandse meisjes met een lief koppie en een emolokje. Qua innerlijk zou ik het niet weten waar ik mijn keuzes op baseer.
Ik ben een stuk minder destructief.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik baseer mijn keuze op,
Kracht, Durven, En wat voor verleden iemand heeft. Ik kan niks met een modepopje om het zo maar even te benoemen. Mij koppelen met een studentje die niks van levenservaring heeft dat gaat gegarandeerd mis.
Binnen een maand heb ik zo iemand volledig naar de klote geholpen...
Dat klopt dan weer wel maar ik zit niet op een 40jarige te wachten dat snap je dan ook wel weer, en ik gewoon erg apart in mijn doen, en ik wil niet een afhankelijk mannetje aan me kont hebben die niks zelf kan...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een stuk minder destructief.![]()
Maar inderdaad ik snap dat jij iemand met meer levenservaring nodig hebt dat de gemiddelde 24 jarige.
Waarom is die jongen uit duitsland dan 15 ofzo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik baseer mijn keuze op,
Kracht, Durven, En wat voor verleden iemand heeft. Ik kan niks met een modepopje om het zo maar even te benoemen. Mij koppelen met een studentje die niks van levenservaring heeft dat gaat gegarandeerd mis.
Binnen een maand heb ik zo iemand volledig naar de klote geholpen...
Dus je gaat er vanuit dat een knul van 15 jaar niks gezien heeft... Hij weet beter om te gaan met een vuurwapen dan met een koffiezetapparaatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom is die jongen uit duitsland dan 15 ofzo?
...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:03 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dus je gaat er vanuit dat een knul van 15 jaar niks gezien heeft... Hij weet beter om te gaan met een vuurwapen dan met een koffiezetapparaat
Ergens anders dan in je buurt zoeken een optie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
En er komt weleens wat langs hoor, alleen je hebt dan afstand wat vaak speelt helaas
En hier in de buurt kan ik niks vinden...
Dat leer je vanzelf wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ben ik niet zo moeilijk, iemand omschreef mijn smaak laatst als Hollandse meisjes met een lief koppie en een emolokje. Qua innerlijk zou ik het niet weten waar ik mijn keuzes op baseer.
Maar zo is het wel en niet anders en dat geld even hard voor mij en dan kan je denken dat het een grapje is nou niet dus.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ergens anders dan in je buurt zoeken een optie?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef Chamastya het volgende:
Ik wil trouwens gewoon iemand uit de buurt niet dat die ergens in Groningen zit en uren moet gaan zitten reizen om eens elkaars handje vast te houden
Mera en Techno kende ik wel, en van hun wist ik het ook. supersoep en Lanterfanteraar? Die nymfo waarvan iedereen dacht dat ze een kloon was?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En supersoep en Lanterfanteraar, Meraviglosa en Techno. Volgens mij is het met de meeste wel goedgekomen uit het topic. Ook Mylifeisgrey heeft een keer de nacht met een dame van Fok doorgebracht dacht ik.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:11 schreef richard_prf het volgende:
Nee volgens mij dachten ze dat het een troll was. Ze kwam altijd heel lief en begripvol over in DM en MSN.
Tot zover ik weet, bestaat er alleen maar relatiecoaching als je al een partner hebt en de relatie wat minder gaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met coaching?
(singlecoaching / relatiecoaching / etc?)
Zou zoiets misschien kunnen helpen om sneller een relatie te krijgen?
Goede stapquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:28 schreef DeHovenier het volgende:
Net lekker hard gelopen in een beginnerscursus. Een goede manier om vrouwen te ontmoeten, al zijn de meeste tussen de 30 en 40 jaar. Iig kan ik m'n social skills een beetje oefenen
Terwijl jij hier loopt te bitchen lopen er op dit moment buiten allemaal leuke vrouwen te genieten van de zonquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
Zelfs toen ik foldertjes moest uitdelen ontweek ik de meisjes.
Bioscoop kun je altijd nog doen.. nu is het lekker terrasjesweer!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga ook naar buiten, maar dan naar de bioscoop
Nu je er toch over begint.... hoe goed interpreteer je blikken van vrouwen?
Ik kwam deze tegen:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot zover ik weet, bestaat er alleen maar relatiecoaching als je al een partner hebt en de relatie wat minder gaat.
Ik vind het altijd eng als bedrijven alleen de prijs geven als offerte, of in dit geval na een intake. Meestal betekent dat dat je jezelf rot schrikt van de prijs.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen:
http://singlecoaching.nl/
En daarnaast heb je nog de coaching van masterflirt en datingdocters natuurlijk.
Waarom vraag je niet gewoon om een offerte? Dan weet je het.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd eng als bedrijven alleen de prijs geven als offerte, of in dit geval na een intake. Meestal betekent dat dat je jezelf rot schrikt van de prijs.
Zou zoiets erg duur zijn?
Wat zou je er voor over hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd eng als bedrijven alleen de prijs geven als offerte, of in dit geval na een intake. Meestal betekent dat dat je jezelf rot schrikt van de prijs.
Zou zoiets erg duur zijn?
Ow fuck... ik was inderdaad net van plan om een nieuwe computer te kopen (geen grap).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet gewoon om een offerte? Dan weet je het.
Als ik een beetje rondkijk op internet, dan kost een enkele coachingsessie ongeveer 100 euro. Aangezien deze site adverteert met 10 sessies en nog extra diensten denk ik dat het ergens tussen de 1000 en 1500 euro zal liggen.
Aan de ene kant lijkt dit erg duur, aan de andere kant.. als het jou echt helpt dan is zo'n bedrag prima te doen. De gemiddelde nerd met een goede baan in de IT (de typische single) geeft zoiets aan zijn nieuwe computer uit. En dat zonder zijn ogen te knipperen
Je zult er zelf ook een hoop aan moeten doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Als succes gegarandeerd is dan zou ik alles wat ik heb verkopen
Vraag je dit alleen aan benzin, of ook aan de rest.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je zult er zelf ook een hoop aan moeten doenBen je daar bereid toe? Te luisteren en te doen?
Het is namelijk geen hocus pocus
Allebei, maar vooral aan Benzin, omdat hij nog niet klaar is voor verandering, maar hij zal aan zichzelf moeten werken wil hij een gemiddelde tot grote kans maken op een relatiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:29 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vraag je dit alleen aan benzin, of ook aan de rest.
Ik ben er inderdaad bereid toe om er veel voor te doen. En daar ben ik ook al meerdere jaren! mee bezig.
Daar heb ik over nagedacht, als Benzin eenmaal een goed betaalde baan heeft, zal het een stuk makkelijker voor hem worden (geen grapje).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Allebei, maar vooral aan Benzin, omdat hij nog niet klaar is voor verandering, maar hij zal aan zichzelf moeten werken wil hij een gemiddelde tot grote kans maken op een relatie
Maar vanwaar je vraag? Waar zat je aan te denken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ben je daar bereid toe? Te luisteren en te doen?
Jij had mij schoolplein gisteren moeten zien, amen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Terwijl jij hier loopt te bitchen lopen er op dit moment buiten allemaal leuke vrouwen te genieten van de zonIk ben net in de stad geweest.. het was er verdomd druk, maar het was wel genieten hoor. Allemaal vrouwen in strakke jurkjes en rokjes, blikken die uitgewisseld worden
![]()
Ga naar buiten
Wow, bij schoolplein moet ik echt aan de basisschool denkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij had mij schoolplein gisteren moeten zien, amen.
mijn schoolpleinquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij had mij schoolplein gisteren moeten zien, amen.
Ik heb geen idee, maar vooral je niet verschuilen. Geen smoesjes bedenken, dingen durven ondernemen. En hij is daar niet de enige in.. Sommige mensen zijn gewoon écht te angstig om ook maar iets sociaals te doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Maar vanwaar je vraag? Waar zat je aan te denken?
Puurop status ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb ik over nagedacht, als Benzin eenmaal een goed betaalde baan heeft, zal het een stuk makkelijker voor hem worden (geen grapje).
Vrouwen houden nou eenmaal van een man met een goede baan (iets met financiële zekerheid). Wie weet is dat Benzin's enige aasquote:
Ik moet zeggen dat ik een studie wil gaan volgen, grotendeels wegens de zekerheid in de toekomst. Maar als je partner je daar op uitkiest moet je je eigenlijk wel achter de oren krabbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen houden nou eenmaal van een man met een goede baan (iets met financiële zekerheid). Wie weet is dat Benzin's enige aas
Dan moet hij ze nog wel eerst ontmoeten, dus moet hij de vrouwen nog wel even opzoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen houden nou eenmaal van een man met een goede baan (iets met financiële zekerheid). Wie weet is dat Benzin's enige aas
Bang zijn is inderdaad een terugkerende factor voor veel ongewenste single mensen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar vooral je niet verschuilen. Geen smoesjes bedenken, dingen durven ondernemen. En hij is daar niet de enige in.. Sommige mensen zijn gewoon écht te angstig om ook maar iets sociaals te doen.
En bij benzin is het gewoon lastig. Hij is lief, intelligent, zorgzaam, eigenschappen die je graag terug ziet in een partner. Maar a) het is niet genoeg en b) Benzin valt niet op waardoor zijn goede eigenschappen niet opvallen.
En verder wordt er veel (opbouwende) kritiek gegeven, ik geef toe dat het vaak ook niet opbouwend is, maar de goedbedoelde adviezen worden standaard afgedaan als gebash.
Met een dergelijke houding kom je ook irl niet ver.
[..]
Puurop status ofzo?
Wil ik later ook, maar 'k heb geen ene idee welke richting.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een studie wil gaan volgen, grotendeels wegens de zekerheid in de toekomst. Maar als je partner je daar op uitkiest moet je je eigenlijk wel achter de oren krabben
Ik weet nu wel ongeveer waarom ik bang ben om initiatief te nemen, dat is omdat ik vaak gewoon niet weet wat ik moet zeggen. Ik ben nou eenmaal geen smalltalk wondertje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Bang zijn is inderdaad een terugkerende factor voor veel ongewenste single mensen.
Bang om mensen op te zoeken, bang om mensen aan te spreken, bang om afgewezen te worden, bang om initiatief te nemen en zo kan ik wel door blijven gaan.
Dit heb ik zelf trouwens ook enorm.
Mijn huidige probleem is vooral dat ik nauwelijks initiatief durf te nemen.
Dat is het voordeel van een school dat op een industrieterrein ligt, ruimte in overvloed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wow, bij schoolplein moet ik echt aan de basisschool denken.
Elke pauze voetballen, mooie tijden waren dat
edit: FUUU ik dacht dat dit het SC topic was
Daar ben ik uiteraard bereid toe. Het voelt wel heel erg als complete hocus-pocus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je zult er zelf ook een hoop aan moeten doenBen je daar bereid toe? Te luisteren en te doen?
Het is namelijk geen hocus pocus
Aawquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
En bij benzin is het gewoon lastig. Hij is lief, intelligent, zorgzaam, eigenschappen die je graag terug ziet in een partner.
Dat is inderdaad jammer. Ik snap nog steeds niet goed waarom dat niet genoeg is, en ik heb geen idee wat ik er bij zou moeten gaan doen om het genoeg te maken.quote:Maar a) het is niet genoeg en b) Benzin valt niet op waardoor zijn goede eigenschappen niet opvallen.
Heb geen zin om alleen bij een terrasje te zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Bioscoop kun je altijd nog doen.. nu is het lekker terrasjesweer!
Blikken van vrouwen interpreteren.. geen idee. Als ik naar een vrouw kijk en ze kijkt terug, en ik glimlach even en ze glimlacht terug.. dan is het in ieder geval positief
Voor de rest doe ik niet zoveel, want dat zou mijn vriendin niet zo tof vinden
Gewoon converseren.. Een leuke tijd hebben, grapjes maken etc...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef benzin het volgende:
Maar ik heb geen idee wat ik moet doen om meer op te vallen. Ik heb een beetje het idee dat veel meisjes gewoon niet goed genoeg kijken.
Maar het blijkt vaak dat negatief opvallen betere resultaten heeft dan niet opvallenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Je valt in ieder geval niet negatief opDat is al meer dan wat veel kunnen zeggen
Hoewel alles subjectief is.. Negatieve aandacht is ook aandacht. Dat is niet per definitie slecht ofzo... Vaak bereiken die mensen genoeg.. Gewoon omdat ze een schijt aan alles ideaal hanteren wat wel aantrekkelijk is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik bedoel ook meer met hocus pocus, dat er geen toverspreuk voor bestaat die alles in orde maakt
En schijt aan wat anderen denken. Je valt in ieder geval niet negatief opDat is al meer dan wat veel kunnen zeggen
Moet jij je niet gewoon inschrijven op een datingsite?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar het blijkt vaak dat negatief opvallen betere resultaten heeft dan niet opvallenIk hoef/wil eigenlijk niet opvallen, maar het zou fijn zijn als mensen mij onthouden, rekening met me houden en me zouden zien als potentiële vriend en potentieel vriendje.
Dat heb ik ook. Maar dat slaat eigenlijk nergens opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Bang zijn is inderdaad een terugkerende factor voor veel ongewenste single mensen.
Bang om mensen op te zoeken, bang om mensen aan te spreken, bang om afgewezen te worden, bang om initiatief te nemen en zo kan ik wel door blijven gaan.
Dit heb ik zelf trouwens ook enorm.
Mijn huidige probleem is vooral dat ik nauwelijks initiatief durf te nemen.
Als je niet echt gemotiveerd bent, gaat het meestal ook niet lukken. Beetje een dooddoener, maar wel waar...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar dat slaat eigenlijk nergens op
Ik probeer nu wel nieuwe situaties op te zoeken, maar ik heb altijd het gevoel dat er een zekere afstand is tussen mij en andere mensen, en ik ben niet echt gemotiveerd.
Er rekening mee houdend dat mensen vaak een partner willen waar ze mee kunnen sparren, en niet iemand die continu lief is, wáárom zou iemand jou als vriend/vriendje willen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar het blijkt vaak dat negatief opvallen betere resultaten heeft dan niet opvallenIk hoef/wil eigenlijk niet opvallen, maar het zou fijn zijn als mensen mij onthouden, rekening met me houden en me zouden zien als potentiële vriend en potentieel vriendje.
De jongen die opviel omdat ie te veel gezopen had waardoor die de boel onderkotste, vergeet ik liever hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoewel alles subjectief is.. Negatieve aandacht is ook aandacht. Dat is niet per definitie slecht ofzo... Vaak bereiken die mensen genoeg.. Gewoon omdat ze een schijt aan alles ideaal hanteren wat wel aantrekkelijk is.
Sommige dingen gaan iets te ver ja...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
De jongen die opviel omdat ie te veel gezopen had waardoor die de boel onderkotste, vergeet ik liever hoor
Op je 19e, ja, midden/eind 20, niet echt meerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan iets te ver ja...
Maar dronken je shirt uitgooien en op een tafel gaan dansen moet kunnen.
Mijn ervaringen met datingsites zijn niet echt goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet jij je niet gewoon inschrijven op een datingsite?
Als mensen dat willen dan ben ik een slecht vriendje. Maar er hoeft maar een meisje te komen waarvoor dat niet hoeftquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er rekening mee houdend dat mensen vaak een partner willen waar ze mee kunnen sparren, en niet iemand die continu lief is, wáárom zou iemand jou als vriend/vriendje willen?
Maar die jongens krijgen vaak wel een leuk vriendinnetje. Soms denk ik dat het leven gewoon zoveel makkelijker zou zijn als ik vreselijk dom en ontwetend was.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:
De jongen die opviel omdat ie te veel gezopen had waardoor die de boel onderkotste, vergeet ik liever hoor
Haha, uiterlijk kan je genoeg aan doen..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op je 19e, ja, midden/eind 20, niet echt meer
Ik vind dat dan ook echt een tip van..Als je al onzeker bent over jezelf, je uiterlijk, vooral niet zulke dingen gaan doen
Maar ik ben dan ook geen 19 meer
Daar kan je best gelijk in hebben hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef benzin het volgende:
Maar die jongens krijgen vaak wel een leuk vriendinnetje. Soms denk ik dat het leven gewoon zoveel makkelijker zou zijn als ik vreselijk dom en ontwetend was.
Hoe komt dat dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met datingsites zijn niet echt goed.
En vallen jullie op meisjes die op oh oh cherso types vallen? Dat ligt dan echt aan julliequote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan je best gelijk in hebben hoor.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Waar kom je uberhaupt meisjes benzin, om die one in a million te vinden?
[..]
En vallen jullie op meisjes die op oh oh cherso types vallen? Dat ligt dan echt aan jullie
Nee dat nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
En vallen jullie op meisjes die op oh oh cherso types vallen? Dat ligt dan echt aan jullie
Daarom. Maar ik heb het over jongens die drinken tot ze kotsen en er wordt gereageerd met, ja die types krijgen wel een leuk vriendinnetje. Het is maar wat je leuk vindquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:30 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Als je op dat soort bakvissen valt dan spoor je niet sorry hoor
Ik heb even een faalpauze ingelast gehad, en nu weer een nieuwe.quote:
Om een of andere reden is het lastig om op datingsites een meisje te vinden die gewoon normaal terug reageertquote:
Welk licht heeft dat nou weer gezegdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daarom. Maar ik heb het over jongens die drinken tot ze kotsen en er wordt gereageerd met, ja die types krijgen wel een leuk vriendinnetje. Het is maar wat je leuk vind
post nr 136quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Welk licht heeft dat nou weer gezegd
Mijn ervaring, sowieso op de middelbare school, is dat de jongens die over elke grens heen gaan als ze dronken zijn, inclusief over meiden heen pissenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Daarom. Maar ik heb het over jongens die drinken tot ze kotsen en er wordt gereageerd met, ja die types krijgen wel een leuk vriendinnetje. Het is maar wat je leuk vind
Het wil nog steeds niet doordringenquote:
Stop eens gewoon met de schuld buiten jezelf te zoekenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ervaring, sowieso op de middelbare school, is dat de jongens die over elke grens heen gaan als ze dronken zijn, inclusief over meiden heen pissen![]()
![]()
toch op een of andere vreemde manier vriendinnetjes krijgen.
En zelfs al zijn dat dan niet 100% dezelfde groep waar ik op val, het steekt mij toch dat zulke jongens vriendinnetjes krijgen en ik nietMeisjes
![]()
![]()
![]()
De wereld is oneerlijk en je verdient veeel meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ervaring, sowieso op de middelbare school, is dat de jongens die over elke grens heen gaan als ze dronken zijn, inclusief over meiden heen pissen![]()
![]()
toch op een of andere vreemde manier vriendinnetjes krijgen.
En zelfs al zijn dat dan niet 100% dezelfde groep waar ik op val, het steekt mij toch dat zulke jongens vriendinnetjes krijgen en ik nietMeisjes
![]()
![]()
![]()
Nja, het ergste is dat meisjes wel de hele tijd lopen te zeuren en te roddelen over hoe onfatsoenlijk zo'n jongen dan wel niet is of wat voor eikel het is, maar als puntje bij paaltje komt dan is zo'n jongen interessanter dan iemand als ik. Ik heb dan ook zoiets van; stik er dan ook maar in.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
De wereld is oneerlijk en je verdient veeel meer.
Heel eerlijk gisteren had je bijna een DM van me gehad, kon je goed omgaan met hoe daarmee om te gaanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Lol...
Tjah, je moet ook conflicten opzoeken..
Ik ben zo conflict mijdend als de pest... Dat is mijn issue eigenlijk mbt tot versieren.
Hij is toch ook interessanter? Geef nou toe, om zo een jongen te analyseren, of om over zijn gedachtegangen na te denken.. Of die van iemand die nauwelijks aanwezig is?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het ergste is dat meisjes wel de hele tijd lopen te zeuren en te roddelen over hoe onfatsoenlijk zo'n jongen dan wel niet is of wat voor eikel het is, maar als puntje bij paaltje komt dan is zo'n jongen interessanter dan iemand als ik. Ik heb dan ook zoiets van; stik er dan ook maar in.
Vertel?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Heel eerlijk gisteren had je bijna een DM van me gehad, kon je goed omgaan met hoe daarmee om te gaan
Idd. Maar ik ben sowieso erg passief, en het is erg moeilijk om dat een beetje te doorbreken, want het gaat tegen m'n natuur in, uit het ligt buiten mijn comfortzone.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je niet echt gemotiveerd bent, gaat het meestal ook niet lukken. Beetje een dooddoener, maar wel waar...
Een reactie die je gaf, ik kookte bijna van woede. Ik ga binnenkort beginnen aan een anti agressie training als het zo doorgaatquote:
Ook bij mijquote:[b]Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profileMensen hebben ook of een hekel aan hem, of ze zijn gek op hem
DM er dan even over.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Een reactie die je gaf, ik kookte bijna van woede. Ik ga binnenkort beginnen aan een anti agressie training als het zo doorgaat
Maar als meisjes dat gaan doen dan is op een gegeven moment het einde gewoon zoek.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is toch ook interessanter? Geef nou toe, om zo een jongen te analyseren, of om over zijn gedachtegangen na te denken.. Of die van iemand die nauwelijks aanwezig is?
Ik weet wel aan welk figuur ik ga denken hoor.
je hebt gewoon -nog- geen ruggegraat, daar moet je aan werken. En je weet vast al waar je kan beginnenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar als meisjes dat gaan doen dan is op een gegeven moment het einde gewoon zoek.
Ik vermoed dat ik het was, die die opmerking maakte...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Een reactie die je gaf, ik kookte bijna van woede. Ik ga binnenkort beginnen aan een anti agressie training als het zo doorgaat
Vertelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Het wil nog steeds niet doordringen![]()
Ik ben trouwens wel druk bezig met daten en andere zooi wat best goed gaat
Waar hebben we het allemaal over? Heb ik verkeerde dingen gezegd?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die situatie is ook wel makkelijk in te denken, waar je op doelt
Nou een ding dat was wel iets wat je niet recht in mijn gezicht had moeten zeggen zo op straat bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik het was, die die opmerking maakte...
Gewoon leuk iemand klikt goed maar zitten giga veel haken en ogen aan zoals altijd welquote:
nee ik begin nu ook te twijfelen, of dat in dit topic was, maar goed, je kan sowieso altijd iets op de ene manier bedoelen, wat alsnog gehee; anders overkomtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar hebben we het allemaal over? Heb ik verkeerde dingen gezegd?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar hebben we het allemaal over? Heb ik verkeerde dingen gezegd?
Dat irriteerde mij nogal...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom is die jongen uit duitsland dan 15 ofzo?
Dan dacht ik het goedequote:
Dat klopt alleen weet jij niet wat hij wel of niet heeft meegemaakt en in welke mate.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
Kan gebeuren.
Tis geen rare conclusie om leeftijd te linken aan iets als ''levenservaring'' Dusja.
Iedereen keer word er op dit forum gelijk een vergelijking getrokken die niet strookt met de hoe het in elkaar zit pas als je het hele verhaal kent kun je er echt over oordelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan dacht ik het goede
Maar op zich een logische standaard vraag als je net verkondigd dat je niet op jongeren valt of althans, niet op jongens zonder levenservaring. Even los van het feit dat je al heel vroeg heel veel hebt kunnen meemaken, I should know..
Assertiever worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:56 schreef dyna18 het volgende:
Om op initiatief nemen terug te komen.
Wat zijn nou jullie adviezen om daar beter in te worden?
En zeg niet 'gewoon doen' want dat is tot nu toe dus niet gelukt.
Om ze zelf te verzinnen bedoel je? Heb je ook geen dingen die je graag zou willen doen maar nooit doet? Zoals de dierentuin, kermis, om maar iets te noemen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:56 schreef dyna18 het volgende:
Om op initiatief nemen terug te komen.
Wat zijn nou jullie adviezen om daar beter in te worden?
En zeg niet 'gewoon doen' want dat is tot nu toe dus niet gelukt.
Tsja, dat heb je, he... op forums. Maar jij hebt dus iets met een Duits jochie van 15? Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Iedereen keer word er op dit forum gelijk een vergelijking getrokken die niet strookt met de hoe het in elkaar zit pas als je het hele verhaal kent kun je er echt over oordelen.
Veel situaties opzoeken waarin je open jezelf kunt zijn...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Graag tips om hoe dat aan te pakken.
Zo weer terug? Heb je er weer zin in?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan vanavond met een pot uitgaan als ik zou willen... weet niet of ik het ga doen.
Lijkt me vrij ingewikkeld, aangezien het een karaktereigenschap is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Graag tips om hoe dat aan te pakken.
Even ter info over mij.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Om ze zelf te verzinnen bedoel je? Heb je ook geen dingen die je graag zou willen doen maar nooit doet? Zoals de dierentuin, kermis, om maar iets te noemen?
Of als je nu naar pathe.nl gaat, of een andere bioscoop, en denkt, goh die film zou ik willen zien?
Dan heb je de eerste stap al gezet namelijk
2e stap is óf de ander uitnodigen, óf (voor degene die zelfs opstaan al moeilijk vinden) wachten tot je lekker in je vel zit om uit je comfort zone te stappen
Niet echt... die pot heeft er echter wel veel zin in.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo weer terug? Heb je er weer zin in?
Doen!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan vanavond met een pot uitgaan als ik zou willen... weet niet of ik het ga doen.
Omdat je amper een week geleden nog zei niet meer hier te komen omdat je kansloos was en blabla. Maar dat heb je niet lang uitgehouden. Als je er geen zin in hebt, niet doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet echt... die pot heeft er echter wel veel zin in.
Ze houdt wel van een avondje met een man dus.. Maar niet op relatie niveau oid?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef richard_prf het volgende:
Of nou ja pot... 90/10 BI beweert ze.
Niet echt zin nee... ben wel benieuwd hoe het zou gaanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Omdat je amper een week geleden nog zei niet meer hier te komen omdat je kansloos was en blabla. Maar dat heb je niet lang uitgehouden. Als je er geen zin in hebt, niet doen
Klinkt al goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Even ter info over mij.
De afgelopen jaren ben ik inderdaad bezig geweest om mijzelf stap voor stap te verbeteren.
Stap 1 was er beter uit te zien (afvallen, meer sporten, beter kleden, beter kapsel).
Stap 2 was meer onder de mensen komen (veel activiteiten doen, mensen opzoeken, stoppen met WoW, de deur uit gaan)
Stap 3 was contacten aangaan en vrienden maken (mensen aandacht geven, contact houden, uitnodigen om samen activiteiten te ondernemen)
Stap 4 ?
Stap 5 relatie
Ik zit nu dus bij stap 4 waar ik meer de romantische contacten probeer te krijgen en de vriendschappen die ik nu pril heb te verdiepen. Helaas loopt dat nog niet echt.
Dan ga je wel..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet echt zin nee... ben wel benieuwd hoe het zou gaan
Ja straks neemt ze me mee een gaybar in of zo....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan ga je wel..
Of werp een muntje op..
Yup, ik ben echt een schijterd wat dat betreft. Durf daar nog heel weinig mee, en kan wel wat tips gebruiken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klinkt al goedJe bedoeld neem ik aan initiatief nemen op relationeel gebied dan?
Dus het gaat prima bij de mensen die je al een beetje kent..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Yup, ik ben echt een schijterd wat dat betreft. Durf daar nog heel weinig mee, en kan wel wat tips gebruiken.
Ik heb 3 weken geleden een meisje mee uitgevraagd die ik wel leuk vond binnen de kennissenkring, maar dat heeft zij helaas afgewezen.
Gast wat wil je nou..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja straks neemt ze me mee een gaybar in of zo....
Hoe uitgebreid is je kring?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Yup, ik ben echt een schijterd wat dat betreft. Durf daar nog heel weinig mee, en kan wel wat tips gebruiken.
Ik heb 3 weken geleden een meisje mee uitgevraagd die ik wel leuk vond binnen de kennissenkring, maar dat heeft zij helaas afgewezen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze houdt wel van een avondje met een man dus.. Maar niet op relatie niveau oid?
Boeie, als ze gezellig is dan ga je.
Op naar de volgende dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vooral je gezellige zelf blijven... Heb een leuke avond met een groepje dames wellicht springt er 1 uit waar je dan haar nummer aan vraagt.. Of via facebook toevoegt en aanspreekt oid.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef dyna18 het volgende:
Vanavond ben ik trouwens uitgenodigd voor een verjaardag van een vriendin.
Zij heeft een kroeg uitgenodigd om het te vieren.
En het mooie is dat zij heel veel vriendinnen heeft die in een andere vriendencirkel zitten, oftewel die ik nog niet ken.
Dus ik ben zeker van plan om die aan te spreken en contact te leggen.
Maar verder dan dat lukt me helaas (nog) niet.
Tips?
Geen idee wat ik wil.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gast wat wil je nou..
'Ik heb geen zin'. Dan ga je niet. 'Ja maar ik ben wel nieuwsgierig.' Dan ga je wel. Ja maar..
Gooi een muntje op: Munt: Je gaat. Kop: Je gaat niet. Probleem opgelost
Heel cliché, lekker jezelf zijn. Als je jezelf een rol aanmeet wordt een gvervolg lastiger, en als er interesse is in jou als persoon, merk je dat snel zatquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef dyna18 het volgende:
En het mooie is dat zij heel veel vriendinnen heeft die in een andere vriendencirkel zitten, oftewel die ik nog niet ken.
Tips?
Ze heeft d'r hele stamkroeg uitgenodigd om d;r verjaardag te vierenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef dyna18 het volgende:
Tips?
Om dat dus uit te kunnen bouwen richting een relatie.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus het gaat prima bij de mensen die je al een beetje kent..
Wat zijn je volgende goals dan precies?
Ik dacht dat ie bedoelde, afgehuurdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze heeft d'r hele stamkroeg uitgenodigd om d;r verjaardag te vieren
Wellicht gaat het beter als het standaard converseren steeds beter gaat met vreemde meisjes en dat je het naar je zin hebt... En durft te flirten (Oogcontact alleen al kan heel flirterig zijn.. Dat is een beetje mijn ''spel'' eigenlijk..)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Om dat dus uit te kunnen bouwen richting een relatie.
En tijdens het uitgaan het leuk te hebben en wat verder te komen (zoenen enzo).
Dat zal het idd zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie bedoelde, afgehuurd
Sorry typefout... ze heeft de kroeg afgehuurd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze heeft d'r hele stamkroeg uitgenodigd om d;r verjaardag te vieren
Ik heb haar nooit in het echt ontmoet en zo lang ken ik haar niet dus ja ik ben vrij angstig om dit zomaar even te doen.quote:
Volgens mij wordt met doe normaal bedoeld dat je nu lult om het lullen..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit in het echt ontmoet en zo lang ken ik haar niet dus ja ik ben vrij angstig om dit zomaar even te doen.
Ok dat kan, ga gewoon... Het is een vrouw, die komt je niet omleggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit in het echt ontmoet en zo lang ken ik haar niet dus ja ik ben vrij angstig om dit zomaar even te doen.
Maar dan moet ze wel terugflirten, want anders kan je flirten wat je wil, maar dan boek je geen resultaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wellicht gaat het beter als het standaard converseren steeds beter gaat met vreemde meisjes en dat je het naar je zin hebt... En durft te flirten (Oogcontact alleen al kan heel flirterig zijn.. Dat is een beetje mijn ''spel'' eigenlijk..)
heb jij gamequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wellicht gaat het beter als het standaard converseren steeds beter gaat met vreemde meisjes en dat je het naar je zin hebt... En durft te flirten (Oogcontact alleen al kan heel flirterig zijn.. Dat is een beetje mijn ''spel'' eigenlijk..)
Je merkt aan de reactie van iemand echt wel of iemand het waardeert of dat iemand interesse in je heeft...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan moet ze wel terugflirten, want anders kan je flirten wat je wil, maar dan boek je geen resultaat.
Idd, wat kan er nou gebeuren. Maak gewoon een praatje met iedereen je je leuk en interessant lijkt!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok dat kan, ga gewoon... Het is een vrouw, die komt je niet omleggen.
Blijkbaar, oogcontact en vaak naar elkaar kijken game heet het...quote:
Ja, dat wel. Al ben ik niet erg goed in zulke dingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je merkt aan de reactie van iemand echt wel of iemand het waardeert of dat iemand interesse in je heeft...
"Hey, hoe is het?" werkt niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar, oogcontact en vaak naar elkaar kijken game heet het...
Soms heb je dat met een meisje in een kroeg.. Dan is het alleen een kwestie van het meisje aanspreken... (Wel lastig met openingszinnen altijd..)
Als ze aan haar haar begint te frunniken/draaien zit je goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Al ben ik niet erg goed in zulke dingen
Tja, jezelf zijn is een ding.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heel cliché, lekker jezelf zijn. Als je jezelf een rol aanmeet wordt een gvervolg lastiger, en als er interesse is in jou als persoon, merk je dat snel zat
Klinkt als een goede opener.. Alleen bestaan er ook wel leukere dingenquote:
Je RP riddel opzeggen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als een goede opener.. Alleen bestaan er ook wel leukere dingen
Dus als je niks beters hebt dan gewoon dat doen.
Met een verjaardag is dat gelukkig makkelijker, dan in een random kroeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar, oogcontact en vaak naar elkaar kijken game heet het...
Soms heb je dat met een meisje in een kroeg.. Dan is het alleen een kwestie van het meisje aanspreken... (Wel lastig met openingszinnen altijd..)
Veel contact met vrouwen onderhouden...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, jezelf zijn is een ding.
Maar mijn (oude) zelf is passief langs de kant staan en niets ondernemen. Dus dat is geen goed plan.
Ik wil dus zeker gewoon een leuke avond hebben en veel mensen aanspreken. En dat heb ik ook al vaker gedaan en gewoon op die manier een leuke avond gehad.
Echter, wat me dus niet lukt om hoe nou wat meer te versieren en het meer richting een relatie te krijgen? Alleen mijzelf zijn is daar niet genoeg voor.
Ik durf dat inderdaad niet te proberen. Maar ik heb ook nog nooit de situatie gehad dat ik door had dat ik genoeg kans maakte. Nou heb ik dat soort signalen trouwens ook slecht door.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel contact met vrouwen onderhouden...
Je lijkt op mij een beetje...
Volgens mij durf je een meisje niet te zoenen terwijl je eigenlijk van binnen weet dat je genoeg kans maakt?
Ik bedoel daar mee dat je niet hele verhalen moet verzinnen om interessant over te komen. Klinkt misschien overbodig, maar er zitten er bij die dat doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, jezelf zijn is een ding.
Maar mijn (oude) zelf is passief langs de kant staan en niets ondernemen. Dus dat is geen goed plan.
Ik wil dus zeker gewoon een leuke avond hebben en veel mensen aanspreken. En dat heb ik ook al vaker gedaan en gewoon op die manier een leuke avond gehad.
Echter, wat me dus niet lukt om hoe nou wat meer te versieren en het meer richting een relatie te krijgen? Alleen mijzelf zijn is daar niet genoeg voor.
Ja ik ben bang dat ze me een loser vind of zoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, wat kan er nou gebeuren. Maak gewoon een praatje met iedereen je je leuk en interessant lijkt!
Dat zijn ook niet signalen... Geef jij een signaal af als je iemand wilt zoenen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik durf dat inderdaad niet te proberen. Maar ik heb ook nog nooit de situatie gehad dat ik door had dat ik genoeg kans maakte. Nou heb ik dat soort signalen trouwens ook slecht door.
Wil je wat met haar? Zo niet, so what dat ze je een loser vindt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ze me een loser vind of zoals ze een jongen was geweest dan had ik niet getwijfeld en was ik zonder problemen gegaan.
*genoteerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ze aan haar haar begint te frunniken/draaien zit je goed
Nee dat niet... maar ik wil niet dat ze me zielig vind of zo... en ze is toch bijna lesbisch dus kan er sowieso niks mee beginnenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wil je wat met haar? Zo niet, so what dat ze je een loser vindt.
Hmmm om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat normaal gaat tussen mensen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet signalen... Geef jij een signaal af als je iemand wilt zoenen?
Mja, ach, als een meisje je al niet meer interessant vindt alleen maar omdat je een verkeerde openingszin hebt gebruikt, dan zou ik zeggen: " Good day to you, Sir!"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als een goede opener.. Alleen bestaan er ook wel leukere dingen
Dus als je niks beters hebt dan gewoon dat doen.
Als je maar een beetje uitstraalt wat je hier uitstraalt zeg ik, blijf thuis, voor je eigen bestwil.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat niet... maar ik wil niet dat ze me zielig vind of zo... en ze is toch bijna lesbisch dus kan er sowieso niks mee beginnen
En ik zeg het niet zomaar... bij meisje G faalde ik ook keihard.
Dus dan vindt ze je een loser. En dan? Je moet je de meningen van andere mensen niet zo boeiend vinden zeg maarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ze me een loser vind of zoals ze een jongen was geweest dan had ik niet getwijfeld en was ik zonder problemen gegaan.
Ik moet een sterke indruk maken ... en daar faal ik meestal in bij de dames.
agreed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ja ze vind je echt een loser, ze vind je zo een minkukel, niet normaal...
Vandaar ook dat ze met je uit wilt, zodat ze aan iedereen kan laten zien hoe lomp je wel niet bent.
Alsjeblieft stop hiermee... Richard je zit alleen maar aandacht te trekken.
Essentie van mijn verhaal:
Stop gewoon met denken en ga gewoon leuke dingen doen.
Nee, je geeft geen signalen af....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmmm om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat normaal gaat tussen mensen.
Zelf heb ik het in ieder geval niet door bij de ander.
Daarom, maar als je iets beters hebt dan moet je het betere gebruikenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, ach, als een meisje je al niet meer interessant vindt alleen maar omdat je een verkeerde openingszin hebt gebruikt, dan zou ik zeggen: " Good day to you, Sir!"
Fuck meisje G, dat is nu verleden tijd. Ga je bezig houden het nu.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat niet... maar ik wil niet dat ze me zielig vind of zo... en ze is toch bijna lesbisch dus kan er sowieso niks mee beginnen
En ik zeg het niet zomaar... bij meisje G faalde ik ook keihard.
Ok fuck it ik ga gewoon.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Fuck meisje G, dat is nu verleden tijd. Ga je bezig houden het nu.
Natuurlijk werkt datquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef richard_prf het volgende:
Mijn openingszin tijdens carnaval was heel slijmerig
" Ik stond op het punt om weg te gaan maar toen zag ik jou op eens staan "Met alcohol op durfde ik dat te zeggen en het werkte nog ook.
Als zij dat allemaal doet, dan vind ik het prima, maar wanneer ik zelf interesse wil tonen gaat het allemaal een stuk moeilijker. Maar dat is vooral vanwege het feit dat ik dat zelf nooit gedaan heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze tegen je aan leunt en veel aan je zit is dat ook een teken...
Weet je hoe dit verder gaat? De komende week worden er nog msn gesprekken geplaatst, varierend dat zij hem geen loser vindt en hij dat niet begrijpt, tot het moment dat zij hem wel een loser vindt. Misschien zelfs nog dat hij haar een lelijke trol vindt, óf dat zij hem aan een lijntje houdt, ter afwisseling.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus dan vindt ze je een loser. En dan? Je moet je de meningen van andere mensen niet zo boeiend vinden zeg maar
Ok, maar even voor mijn beeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, je geeft geen signalen af....
Dat doet zij ook niet..
Diep in de ogen aankijken als je voor elkaar staat is een goed moment om te zoenen...
Verder is het aan jou om dat moment af te dwingen, ikzelf doe het ook nauwelijks... Ik ben ook iemand die aan de kantlijn gaat staan...
Ik denk dat het komt omdat ik er zelf weinig ervaring mee heb en niet weet wat de uitkomst is van de andere optie...
Dus probeer het ''gewoon.''
Ga het nastreven.
Dank je maar ik ga pas over 2 uur... eerst nog even mediteren , ademhalingsoefeningen en een jointje roken ter voorbereiding.quote:
Hij zegt ook elke keer wat andersquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
Libodo stijgt alleen maar van sporten hoor...
Ja, ik heb dat toen gelezen. Alcohol doet rare dingen met jequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef richard_prf het volgende:
Mijn openingszin tijdens carnaval was heel slijmerig
" Ik stond op het punt om weg te gaan maar toen zag ik jou op eens staan "Met alcohol op durfde ik dat te zeggen en het werkte nog ook.
Dat hangt er vanaf....wat vind je betere openingszinnen? Je kan het beste iets zeggen wat per situatie op haar slaat. Dingen gebruiken in je omgeving en daar iets over opmerken ofzo. Denk ik. Ik heb dat nog niet gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, maar als je iets beters hebt dan moet je het betere gebruiken
Ik kijk tegenwoordig filmpjes van huilende vrouwen zodat mijn libido sterk daalt:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
Libodo stijgt alleen maar van sporten hoor...
Maar concluderen we hieruit dat je weer terug de markt op bent ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef richard_prf het volgende:
Ik kom nog even afscheid nemen van dit topic ook al boeit niemand dat iets.
Ik trek terug me terug uit dit topic en ik heb het officieel opgegeven om een vriendin te krijgen.
In plaats daarvan ga ik elke dag sporten en 24/7 bezig zijn zodat ik altijd voldoende afleiding heb.
Voor mij is een vriendin out of question en ik ga mijn toekomst alleen tegemoet zoals dat altijd al was.
Het kost mij allemaal veel te veel energie en moeite met nauwelijks enig kans op resultaat. Ik ben kapot moe van alle pogingen.
Dus bij deze trek ik me terug uit dit topic en van fok.
Ik genoeg..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf....wat vind je betere openingszinnen? Je kan het beste iets zeggen wat per situatie op haar slaat. Dingen gebruiken in je omgeving en daar iets over opmerken ofzo. Denk ik. Ik heb dat nog niet gedaan.
Ook vrouwen kunnen andere wezens omleggen hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok dat kan, ga gewoon... Het is een vrouw, die komt je niet omleggen.
Kan, maar die doen dat nooitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ook vrouwen kunnen andere wezens omleggen hoor
Is deze kruk vrijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik genoeg..
''Mag ik naast je zitten?''
''Leuk shirt!''
''Lekker druk hier...''
Je verzint het zelf maar.
Die is wel leuk als het echt zo een kruk naast haar is terwijl alle andere krukken ook vrij zijn.quote:
Anyone?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ok, maar even voor mijn beeld.
Wanneer kan ik dat proberen?
Zeg maar, welke acties moet ik eerst minimaal uitvoeren? (sorry als dit een beetje stom klinkt, maar ik ben erg slecht met de situatie aanvoelen).
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar concluderen we hieruit dat je weer terug de markt op bent ofzo?
Lieve schat hoe wil jij ooit nog dat wij jou serieus nemen dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Misschien ooit weer als Halcon het niet meer zo druk heeft en tijd heeft om uit te gaan.
Cassandra...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lieve schat hoe wil jij ooit nog dat wij jou serieus nemen dan?
Emotionele uitlatingenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lieve schat hoe wil jij ooit nog dat wij jou serieus nemen dan?
Je irriteert me niet, je ergert me. Aandachttrekkerijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Emotionele uitlatingen![]()
Maar als ik je irriteer dan kan je beter mijn posts overslaan
Als je al wat langer op de avond contact met elkaar hebt... Het idee hebt dat zo iemand wel een vaste contact van je zou kunnen worden op dat moment / dus haar nummer zou geven...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ok, maar even voor mijn beeld.
Wanneer kan ik dat proberen?
Zeg maar, welke acties moet ik eerst minimaal uitvoeren? (sorry als dit een beetje stom klinkt, maar ik ben erg slecht met de situatie aanvoelen).
ok lekker flirten dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je al wat langer op de avond contact met elkaar hebt... Het idee hebt dat zo iemand wel een vaste contact van je zou kunnen worden op dat moment / dus haar nummer zou geven...
Dan heb je kans als je het idee hebt dat ze ook interesse in je heeft... En dat merk je aan dingen als de manier waarop ze naar je kijkt...
Dan kan je het een en ander proberen... Maar voordat je dat moment afgedwongen hebt heb je ook al in stapjes richting dat moment ''geflirt'' Dus als ze interesse in je heeft merk je dat dan wel snel genoeg op.
Ik ben weer te eerlijk ofzo hequote:
Is dat niet zo'n beetje hetzelfde?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je irriteert me niet, je ergert me. Aandachttrekkerij
Idd, daarmee geef je direct aan dat je interesse in d'r hebt, anders ga je niet naast d'r zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die is wel leuk als het echt zo een kruk naast haar is terwijl alle andere krukken ook vrij zijn.
Nee meer het feit dat je er niets mee bereikt...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben weer te eerlijk ofzo he
Sorry Richard, je bent een fijne knul. Knuffel, kus, zand erover
Veel plezier in ieder geval!quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n beetje hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Anyone?
Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Me even omgekleed en tandengepoetst, luchtje op. Tijd voor een feestje.
Ik ben benieuwd. Ik ga het in ieder geval proberen. Mocht het op een flater uitlopen, dan is er niet zoveel verloren, omdat ik de meeste daar toch niet ken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval...
Ik denk dat jij er ook een goed gevoel aan overhoudt als je uberhaupt iets probeert...
Dus je kunt al trots op jezelf zijn als je iets probeert.. Dus het loont hoe dan ook om iets te proberen, of je succes hebt of niet.
Ik kan wel mijn frustraties kwijtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee meer het feit dat je er niets mee bereikt...
Ik scheld nooit zomaar, maar dat was vrijwel zeker een sarcastische uitlating op een denigrerende manier.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat nu weer. Ik geef wel vaker mensen een knuffel. Niet zomaar gaan schelden
Dat heeft toch echt meer met jouw zelfbeeld te maken, dan met wat ik zegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik scheld nooit zomaar, maar dat was vrijwel zeker een sarcastische uitlating op een denigrerende manier.
Dan hoef je nog niet telkens zout in de wonden te strooien door oude posts weer op te takelen... Ik weet zelf ook wel dat ik grote moodswings heb op dit moment.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat heeft toch echt meer met jouw zelfbeeld te maken, dan met wat ik zeg
Ik heb het geen zins denigrerend of sarcastisch bedoeld. En jij weet als geen ander dat ik geen problemen heb met jou, maar wel met je aandachttrekkende buien
Zo oud is die post niet. Maar sorry, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet telkens zout in de wonden te strooien door oude posts weer op te takelen...
Geef het maar weer iets anders de schuld, iedere keer heb je wel een excuus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet telkens zout in de wonden te strooien door oude posts weer op te takelen... Ik weet zelf ook wel dat ik grote moodswings heb op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |