abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109404760

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_109404841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik bedoel ook meer ingaan op initiatieven, dingen willen doen, uitjes enzo :)
Oh, dat gaat me wel makkelijk af, ben wel meegaand en makkelijk op dat gebied, zolang de ander het voortouw neemt.
Children of the night. What music they make.
pi_109404904
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is dus ook een stukje opvoeding wat je mee hebt gekregen. Dat zuigt.

Mijn moeder stimuleerde me juist om te praten over wat ik nu voel enz, als er net ruzie was geweest ofzo. Maar dat hielp ook niet echt omdat ik dat gevoel niet herkende als boosheid/verdriet/blijdschap enz.
Helaas wel ja. Met je ouders moet je gewoon kunnen praten maar helaas kan ik dat niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109404981
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas wel ja. Met je ouders moet je gewoon kunnen praten maar helaas kan ik dat niet.
Helaas is dat moeten niet zo natuurlijk hoor. Ik heb mijn portie ook gehad, en nog steeds heeft dat mij beschadigd.
pi_109405096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas doen vrouwen dat van die vage signalen kom muts zeg dan gewoon wat je wil en draai er niet om heen. Oke mannen zijn ook niet altijd even duidelijk :P
Lastige materie is het ook :')

Doet me denken aan toen ik in Amersfoort een 1jarige opleiding volgde. Ik wa 16/17. In m'n klas zat een meisje die me best zag zitten, en ze gaf ook signalen af. Ik herkende die signalen, maar ik had me nog nooit in zo'n situatie bevonden dus ik wist niet hoe ik moest handelen. Er is niks van gekomen, en daar heb ik nog steeds spijt van ;(
pi_109405123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Helaas is dat moeten niet zo natuurlijk hoor. Ik heb mijn portie ook gehad, en nog steeds heeft dat mij beschadigd.
Dat weet ik. Niet dat mijn ouders er veel aan konden doen en daar heb ik tot op een zekere hoogte nog wel begrip voor maar hoe ze er nu mee omgaan daar heb ik geen begrip voor. Het is taboe om erover te praten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109405191
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat weet ik. Niet dat mijn ouders er veel aan konden doen en daar heb ik tot op een zekere hoogte nog wel begrip voor maar hoe ze er nu mee omgaan daar heb ik geen begrip voor. Het is taboe om erover te praten.
Dat heb ik dus ook. Ik verwacht wel dat iedereen, incluis ikzelf, gaandeweg leert. Maar dat vertikken ze. Dus ik vertik het om contact te houden.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Doet me denken aan toen ik in Amersfoort een 1jarige opleiding volgde. Ik wa 16/17. In m'n klas zat een meisje die me best zag zitten, en ze gaf ook signalen af. Ik herkende die signalen, maar ik had me nog nooit in zo'n situatie bevonden dus ik wist niet hoe ik moest handelen. Er is niks van gekomen, en daar heb ik nog steeds spijt van ;(
Dat zit wel diep na 10 jaar
pi_109405195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is echt klote zoiets. Of iemand leuk vinden er niets mee durven doen. Alhoewel ik mij niet kan herinneren dat er ooit een meisje is geweest die mij leuk heeft gevonden. Misschien heb ik het gemist.
14 SHADES OF GREY
pi_109405284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Ik verwacht wel dat iedereen, incluis ikzelf, gaandeweg leert. Maar dat vertikken ze. Dus ik vertik het om contact te houden.

Mmm dat is niet echt een optie voor mij dan heb ik helemaal geen sociaal netwerk meer. Bovendien gaat het nu best goed ik zie mijn ouders af en toe. Zo lang het oppervlakkig contact is gaat het goed
14 SHADES OF GREY
pi_109405297
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Dat zit wel diep na 10 jaar
Ik vergeet niet snel :P
pi_109405474
Proberen jouw zussen je nooit te koppelen hov? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109405532
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer ze al jaren zo ver te krijgen dat ze dat gaan doen :P
14 SHADES OF GREY
pi_109405571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILER
Nee, dat niet. Soms hebben ze het er wel over, maar dat is maar kort.

Ik vind m'n UI wel grappig :')
pi_109405741
trouwens, Detroit had ook alleen dates waa niet echt iets uitkwam. Beetje vergelijkbaar tijn :P
Ik was er maar wat blij mee O+
Er hoeft er maar een te zijn ;)
pi_109405857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
trouwens, Detroit had ook alleen dates waa niet echt iets uitkwam. Beetje vergelijkbaar tijn :P
Ik was er maar wat blij mee O+
Er hoeft er maar een te zijn ;)
Dus ik moet gewoon geduld hebben :D
14 SHADES OF GREY
pi_109406240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus ik moet gewoon geduld hebben :D
Beetje een dooddoener, niet?
pi_109406528
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:53 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beetje maar hoor :P gewoon leven en lol hebben met of zonder relatie
14 SHADES OF GREY
pi_109406549
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:53 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Idd. Je moet je onder de mensen begeven, een goede uitstraling hebben, open staan voor contact, er goed en verzorgd uitzien, en schijt hebben aan wat mensen van je vinden :')

Vooral uitstralen dat je het prima met jezelf kunt vinden, en dat je niemand nodig hebt om je goed te voelen. Maar om dat allemaal te bereiken....
pi_109406652
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd. Je moet je onder de mensen begeven, een goede uitstraling hebben, open staan voor contact, er goed en verzorgd uitzien, en schijt hebben aan wat mensen van je vinden :')

Vooral uitstralen dat je het prima met jezelf kunt vinden, en dat je niemand nodig hebt om je goed te voelen. Maar om dat allemaal te bereiken....
Is een wonder nodig
14 SHADES OF GREY
pi_109406764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik voldoe maar een aan een paar van die dingen :p Je schijnt met arrogantie verder te komen dan als je dat niet hebt. Maar ik denk dat ik altijd wel een beetje onzeker zal blijven en dat ik daardoor nooit echt een topper qua versieren word,.
pi_109407211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is een wonder nodig
Gewoon een kwestie van hard aan jezelf werken. Maar sommige dingen kan je nooit veranderen, en al kan je wel wat veranderen, daar gaan vele maanden overheen.

Het belangrijkste is zelfvertrouwen en uitstraling, dan hoe je niet eens zo knap te zijn. Maar dit heb ik ook maar van horen zeggen.
pi_109407263
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik voldoe maar een aan een paar van die dingen :p Je schijnt met arrogantie verder te komen dan als je dat niet hebt. Maar ik denk dat ik altijd wel een beetje onzeker zal blijven en dat ik daardoor nooit echt een topper qua versieren word,.
Wil je ook een topper qua versieren zijn?

Ik niet, vind niet elk meisje dermate interessant dat ik d'r in m'n bed wil :P
Blijkbaar ben ik nogal kieskeurig.
pi_109409313
Je moet vooral weten wat jij wil.

Het gaat er niet om dat je (met veel moeite) leert in het algemeen vrouwen te versieren. Vrouwen vinden zulk wanhopig gedrag meestal een afknapper. Het gaat er om dat wanneer jij die vrouw tegenkomt die jij leuk vindt dat je daar dan voor gaat. En wanneer je dit met overtuiging doet, dan zullen jouw kansen een stuk groter zijn dan wanneer je te voorzichtig en onzeker bent.

Ik versier geen vrouwen. Ik leer vrouwen kennen en wanneer ik echt gevoelens voor een vrouw heb, dan ga ik voor haar en laat ik de rest links liggen. En ik ben helemaal geen gelikte versierder of wat dan ook, maar ik kan je uit ervaring zeggen dat het werkt. Voor mij in ieder geval wel.

Een vrouw wil zich speciaal voelen en niet gebruikt worden om jullie ego te boosten.

Blijf dus vooral jezelf, zorg ervoor dat je genoeg nieuwe mensen leert kennen en als je op een dag een vrouw tegen komt die leuker is dan de rest, wees dan geen schijterd en doe er dan wat aan.

That's it. Trek jouw eigen plan en maak je niet te druk. Daar bereik je veel meer mee dan wanneer je zo wanhopig gaat doen.

Tot zover mijn goedbedoelde advies.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109409507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik. Maar er zijn nog genoeg mensen waar ik niet op af durf te stappen. En die schroom mag wel wat meer weg.
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:58:46 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109410265
Ik heb gewoon geen geduld met dingen, ik wil geen "laatbloeier" zijn. Over 10 jaar is alles vast goed gekomen. Maar toch, tot die tijd blijft het jeuken.

Maar aan de andere kant is het mijn eigen lafheid die er voor zorgt dat ik een "laatbloeier" ben.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:36:41 #26
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109414853
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Tangledup het volgende:

Het gaat er niet om dat je (met veel moeite) leert in het algemeen vrouwen te versieren. Vrouwen vinden zulk wanhopig gedrag meestal een afknapper. Het gaat er om dat wanneer jij die vrouw tegenkomt die jij leuk vindt dat je daar dan voor gaat. En wanneer je dit met overtuiging doet, dan zullen jouw kansen een stuk groter zijn dan wanneer je te voorzichtig en onzeker bent.

Ik versier geen vrouwen. Ik leer vrouwen kennen en wanneer ik echt gevoelens voor een vrouw heb, dan ga ik voor haar en laat ik de rest links liggen. En ik ben helemaal geen gelikte versierder of wat dan ook, maar ik kan je uit ervaring zeggen dat het werkt. Voor mij in ieder geval wel.

Een vrouw wil zich speciaal voelen en niet gebruikt worden om jullie ego te boosten.

Blijf dus vooral jezelf, zorg ervoor dat je genoeg nieuwe mensen leert kennen en als je op een dag een vrouw tegen komt die leuker is dan de rest, wees dan geen schijterd en doe er dan wat aan.

That's it. Trek jouw eigen plan en maak je niet te druk. Daar bereik je veel meer mee dan wanneer je zo wanhopig gaat doen.

Je bedoelt het vast goed, maar 'wees jezelf' is echt een waardeloos advies. Dit hoor je altijd van mensen voor wie dit 'zichzelf zijn' ook daadwerkelijk werkt. Maar voor mensen die geen naturals zijn heeft dit dus geen zin.. Friendzone enzo.

Over dat weten waar je naar zoekt is wel een goed punt trouwens ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:52:13 #27
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109415141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Ik heb 1 x in m'n leven iemand echt de moeite waard gevonden, en die was bezet :{

Nu ik hier toch zit, ik heb de laatste tijd me een beetje ingelezen en heb besloten dat ik m'n skills wat wil gaan trainen, PUA style. Niet omdat ik zo dramatisch slecht ben met vrouwen, maar op de lekkerste chick van de club afstappen en met haar telefoonnummer weglopen is voor mij nog een stuk te hoog gegrepen. Bovendien lijkt het me gewoon leuk :) Alle theorieën hierachter heb ik onderhand vrij aardig door, en ik weet vrij goed wat ik wanneer moet zeggen. Nu komt alleen het gedeelte waar ik nog niet volop mee bezig ben: oefenen, heel veel oefenen. Als ik ga stappen met vrienden komt het er vaak niet echt van, dus ik zoek een wingman in regio leiden die een beetje op dezelfde golflengte zit. Dus heb je interesse, stuur even een DM!

[ Bericht 4% gewijzigd door Pope-of-Dope op 23-03-2012 01:01:15 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_109416343
Jeej, ex-vriendinnen zijn ingewikkelder dan dat ik dacht. Net nu ik begon te accepteren dat ze me gewoon niet meer leuk vond; en de afstand als excuus gebruikte; zet ze deze verklaring weer op z'n kop. Gisteravond was ze bij vrienden; en na een paar drankjes was ze wat aangeschoten en toen sprak ze me op msn... ze had zin in seks en wou graag webcamseks enzo met mij... ik wees haar abrupt af en ben gaan slapen. Sindsdien krijg ik alleen maar sms'jes en msn beichten van haar dat ze wel degelijk veel gevoelens had voor mij en dat ze het ook moeilijk vind enzo... Als ik contact met haar zoek, dan lijkt ze totaal niet geinteresseerd; negeer ik haar, dan komt ze keihard achter mij aan rennen...

Ik heb besloten om mijn eigen draad weer op te pakken, daar waar ik, voor dat zij in mijn leven kwam, mee bezig was. Vandaag een zeer goede dag gehad; vanavond ook weer gewoon op stap geweest. Ik heb geen interesse in andere vrouwen; maar ik heb vandaag wel zeker plezier gehad in het uitgaan en de andere dingen die ik gedaan heb. Persoonlijk overwinning zullen we het maar noemen... maar de situatie met mijn ex blijf ik maar onbegrijpelijk vinden...
pi_109416363
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Ik heb 1 x in m'n leven iemand echt de moeite waard gevonden, en die was bezet :{

Nu ik hier toch zit, ik heb de laatste tijd me een beetje ingelezen en heb besloten dat ik m'n skills wat wil gaan trainen, PUA style. Niet omdat ik zo dramatisch slecht ben met vrouwen, maar op de lekkerste chick van de club afstappen en met haar telefoonnummer weglopen is voor mij nog een stuk te hoog gegrepen. Bovendien lijkt het me gewoon leuk :) Alle theorieën hierachter heb ik onderhand vrij aardig door, en ik weet vrij goed wat ik wanneer moet zeggen. Nu komt alleen het gedeelte waar ik nog niet volop mee bezig ben: oefenen, heel veel oefenen. Als ik ga stappen met vrienden komt het er vaak niet echt van, dus ik zoek een wingman in regio leiden die een beetje op dezelfde golflengte zit. Dus heb je interesse, stuur even een DM!
Hoezeer PUA enzo ook een openbaring voor je moge zijn... ga aub niet al die termen gebruiken en ga het aub niet zien als de enige manier waarop dingen kunnen werken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat je jezelf ontwikkeld en dat je persoonlijke drempels weet te overwinnen. Prima als je via hier iemand vind om af en toe mee uit te gaan... maar je hoeft het geen commerciele term als "wingman" oid te geven... blijf gewoon jezelf. En uiteraard... succes ;)!
pi_109416397
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik heb gewoon geen geduld met dingen, ik wil geen "laatbloeier" zijn. Over 10 jaar is alles vast goed gekomen. Maar toch, tot die tijd blijft het jeuken.

Maar aan de andere kant is het mijn eigen lafheid die er voor zorgt dat ik een "laatbloeier" ben.
Hoe meer ervaring ik opdoe; des te meer ik denk dat het niet echt de lafheid is om mensen aan te spreken in bepaalde situaties; maar meer de lafheid om echt jezelf te zijn in wat voor situatie dan ook... probeer meer van jezelf te laten zien zonder stil te staan over wat mensen daarover denken. Maargoed, waarschijnlijk heb je dit al 100x gelezen hier :P. Je moet het eerst meemaken voordat je het echt begint in te zien denk ik.
pi_109417384
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 02:54 schreef Axel1988 het volgende:
Als ik contact met haar zoek, dan lijkt ze totaal niet geinteresseerd; negeer ik haar, dan komt ze keihard achter mij aan rennen...

dat is nou een grote gele taxi ;)
even laten gaan. of ze zal voor je vechten, of ze zal je laten gaan
  vrijdag 23 maart 2012 @ 12:40:44 #32
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109424899
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 02:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoezeer PUA enzo ook een openbaring voor je moge zijn... ga aub niet al die termen gebruiken en ga het aub niet zien als de enige manier waarop dingen kunnen werken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat je jezelf ontwikkeld en dat je persoonlijke drempels weet te overwinnen. Prima als je via hier iemand vind om af en toe mee uit te gaan... maar je hoeft het geen commerciele term als "wingman" oid te geven... blijf gewoon jezelf. En uiteraard... succes ;)!
wingman is niet zozeer iets van die gemeenschap, dat is gewoon een term voor een gast met wie je samen chicks gaat versieren. En idd, ik houd er van om persoonlijke drempels te overwinnen. Op elk front van m'n leven ben ik erg tevreden, alleen op dit gebied schort et er nog wat aan. Daarom ben ik van plan er wat aan te gaan doen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap natuurlijk dat die routinestacks niet noodzakelijk zijn om een vrouw in bed te krijgen. Naar mijn mening zijn ze dit alleen wel om jezelf te ontwikkelen, tot je op een niveau kunt komen waarbij je ze niet meer nodig hebt.

Jezelf zijn vind ik nog steeds zo een karige oplossing. Als ik mezelf ben, ben ik extreem aardig, beleefd en meelevend. Vroeger(toen ik 15 was:p) had ik altijd het idee dat dit hetgene was wat mij aan een mooie vrouw zou helpen later. Jammergenoeg is dit niet het geval. Ze zoeken naar heel iets anders. Als ik mezelf ben, beland ik in de friendzone. Het is me nog maar een keer gebeurt, maar ik snap ook waarom.

btw, ik had eigenlijk ook niet verwacht dat ik hier iemand zou vinden die op dezelfde lijn zou zitten. Maargoed, proberen kan altijd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pope-of-Dope op 23-03-2012 12:49:57 ]
  vrijdag 23 maart 2012 @ 12:42:51 #33
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109424973
Ik vraag me trouwens af. Zijn er hier mensen die ook echt beter zijn geworden met vrouwen aan de hand van dit topic?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 12:46:50 #34
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109425101

[ Bericht 100% gewijzigd door Pope-of-Dope op 23-03-2012 12:47:11 ]
pi_109428017
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik vraag me trouwens af. Zijn er hier mensen die ook echt beter zijn geworden met vrouwen aan de hand van dit topic?
Ik denk 't wel, maar bij succes verdwijnen ze normaal gesproken.
Ik heb dan wel geen partner gekregen sinds ik met de reeks mee doe, maar ik heb wel rust gevonden.
pi_109428283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk 't wel, maar bij succes verdwijnen ze normaal gesproken.
Ik heb dan wel geen partner gekregen sinds ik met de reeks mee doe, maar ik heb wel rust gevonden.
Ik denk dat het effect van deze reeks bijzonder klein is. Veel mensen zouden ook iemand gevonden hebben zonder deze reeks. Ik denk dat je voordeel van lotgenotencontact en tips kan wegstrepen tegen de tijd die men verdoet op fok.
pi_109428537
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat het effect van deze reeks bijzonder klein is. Veel mensen zouden ook iemand gevonden hebben zonder deze reeks. Ik denk dat je voordeel van lotgenotencontact en tips kan wegstrepen tegen de tijd die men verdoet op fok.
Sowieso is het lotgenotencontact erg prettig. Je weet dat je niet de enige bent. Zoals ik al zei, ik heb wel rust gevonden door het topic.
En een aantal succesjes hebben we wel degelijk gehad, kijk maar naar Mera, Loka en Newb, Axel, kree, Myra en Pala, om maar wat te noemen.
pi_109436125
Moet ik het mooie meisje met het rustgevende gezicht een keer aanspreken na dagelijks blikken wisselen?
Rustig aan.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 18:09:22 #39
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109436135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
Moet ik het mooie meisje met het rustgevende gezicht een keer aanspreken na dagelijks blikken wisselen?
Moet je zelf weten, maar ik zou het wel doen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 18:10:19 #40
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109436167
Wel grappig hoe dit allemaal werkt..

Jongen voelt zich niet prettig, komt hier kijken of hij er iets aan kan doen.
Jongen ziet tips.
Jongen gebruikt tips
Jongen heeft mazzel en slaat een vrouw aan de haak

---periode van niets---

Jongen is gedumpt
Jongen komt weer terug op fok
Maar dan in het topic: "de kunst van het loslaten van je ex #....... "

Fok, is like a circle.... after a circle has begun, it has no end.

ofzoiets!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109436301
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:09 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Moet je zelf weten, maar ik zou het wel doen.
Maarja.. Gesprekje komt niet spontaan.. Dus dat maakt het wel iets moeilijker..
Rustig aan.
pi_109436516
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Tangledup het volgende:

Ik ben het volledig met je eens. Ik ben niet het type dat elke kroeg afstruint om meisjes op te pikken. Het punt is dat ik op dit moment niemand tegenkom, en daar wil ik wel aan werken.
quote:
zorg ervoor dat je genoeg nieuwe mensen leert kennen
Daar wringt de schoen dus :P
pi_109436590
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 02:54 schreef Axel1988 het volgende:
Jeej, ex-vriendinnen zijn ingewikkelder dan dat ik dacht. Net nu ik begon te accepteren dat ze me gewoon niet meer leuk vond; en de afstand als excuus gebruikte; zet ze deze verklaring weer op z'n kop. Gisteravond was ze bij vrienden; en na een paar drankjes was ze wat aangeschoten en toen sprak ze me op msn... ze had zin in seks en wou graag webcamseks enzo met mij... ik wees haar abrupt af en ben gaan slapen. Sindsdien krijg ik alleen maar sms'jes en msn beichten van haar dat ze wel degelijk veel gevoelens had voor mij en dat ze het ook moeilijk vind enzo... Als ik contact met haar zoek, dan lijkt ze totaal niet geinteresseerd; negeer ik haar, dan komt ze keihard achter mij aan rennen...

Ik heb besloten om mijn eigen draad weer op te pakken, daar waar ik, voor dat zij in mijn leven kwam, mee bezig was. Vandaag een zeer goede dag gehad; vanavond ook weer gewoon op stap geweest. Ik heb geen interesse in andere vrouwen; maar ik heb vandaag wel zeker plezier gehad in het uitgaan en de andere dingen die ik gedaan heb. Persoonlijk overwinning zullen we het maar noemen... maar de situatie met mijn ex blijf ik maar onbegrijpelijk vinden...
Dat is het belangrijkste, dat je weer plezier hebt en je niet drukt maakt om andere dingen. Negatieve energie enzo :P
pi_109436641
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sowieso is het lotgenotencontact erg prettig. Je weet dat je niet de enige bent. Zoals ik al zei, ik heb wel rust gevonden door het topic.
En een aantal succesjes hebben we wel degelijk gehad, kijk maar naar Mera, Loka en Newb, Axel, kree, Myra en Pala, om maar wat te noemen.
Die ken ik allemaal niet. Hebben die hier gepost?
pi_109437528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 18:26 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die ken ik allemaal niet. Hebben die hier gepost?
En supersoep en Lanterfanteraar, Meraviglosa en Techno. Volgens mij is het met de meeste wel goedgekomen uit het topic. Ook Mylifeisgrey heeft een keer de nacht met een dame van Fok doorgebracht dacht ik.
pi_109438274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En supersoep en Lanterfanteraar, Meraviglosa en Techno. Volgens mij is het met de meeste wel goedgekomen uit het topic. Ook Mylifeisgrey heeft een keer de nacht met een dame van Fok doorgebracht dacht ik.
De nacht doorgebracht wekt nogal een verkeerde suggestie. :D

Maar veel succesjes wel inderdaad.
pi_109438322
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De nacht doorgebracht wekt nogal een verkeerde suggestie. :D

Maar veel succesjes wel inderdaad.
Ik zoek het wel gewoon buiten FOK! :D
pi_109438380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Ik zoek het wel gewoon buiten FOK! :D
Zou ik ook doen, maar op meets kan er altijd iets opbloeien.
pi_109438420
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou ik ook doen, maar op meets kan er altijd iets opbloeien.
Nou, zijn toch alleen maar hetero's aanwezig dus veel kans heb ik toch niet op zulke meets ;(
pi_109438461
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Nou, zijn toch alleen maar hetero's aanwezig dus veel kans heb ik toch niet op zulke meets ;(
En bi's. :*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:38:11 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109438604
quote:

[..]

Ik ken nog wel een leuke homo anders, maar dat is jouw type dan weer niet. :')
C'est la vie
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:38:53 #52
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109438634
quote:

[..]

Er zijn hier anders ook homo's.
pi_109438916
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken nog wel een leuke homo anders, maar dat is jouw type dan weer niet. :')
Pics? Met ellenlange beschrijving als het even kan :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Er zijn hier anders ook homo's.
jaaa... :')
pi_109438988
Ik wil trouwens gewoon iemand uit de buurt niet dat die ergens in Groningen zit en uren moet gaan zitten reizen om eens elkaars handje vast te houden :)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:53:36 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109439240
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Pics? Met ellenlange beschrijving als het even kan :@
Jij valt op Aziatische jongetjes.

Hij is Nederlands, groot, behaard en mannelijk.
C'est la vie
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:54:07 #56
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109439266
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef Chamastya het volgende:

[..]

jaaa... :')
Ja, wat nou?
pi_109439706
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij valt op Aziatische jongetjes.

Hij is Nederlands, groot, behaard en mannelijk.
Bah! :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ja, wat nou?
Zal toch wel niks bijzitten waar ik op zit te wachten ;(
pi_109439865
is chamastaya nieuwe naam? :@
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:08:35 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109439877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:04 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Zal toch wel niks bijzitten waar ik op zit te wachten ;(
Bedelaars kunnen geen kiezers zijn.
pi_109439962
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:08 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Bedelaars kunnen geen kiezers zijn.
Ik ben geen bedelaar punt ik heb mijn eisen :)
pi_109440065
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
is chamastaya nieuwe naam? :@
Hoe bedoel je?
pi_109440106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
was je hiervoor bekend onder een andere username
pi_109440127
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

was je hiervoor bekend onder een andere username
:@
pi_109440334
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:13 schreef Chamastya het volgende:

[..]

:@
is t niks geworden met die ene jongen?
pi_109440448
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

is t niks geworden met die ene jongen?
Ik wil gewoon geen gezeik meer en iets normalere jongen als het even kan :')
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:26:52 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109440820
Dus dit is 3.0?
C'est la vie
pi_109440887
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
Dus dit is 3.0?
Ik weet niet waar jij het over hebt Heloefje O-)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:34:48 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109441199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 03:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe meer ervaring ik opdoe; des te meer ik denk dat het niet echt de lafheid is om mensen aan te spreken in bepaalde situaties; maar meer de lafheid om echt jezelf te zijn in wat voor situatie dan ook... probeer meer van jezelf te laten zien zonder stil te staan over wat mensen daarover denken. Maargoed, waarschijnlijk heb je dit al 100x gelezen hier :P. Je moet het eerst meemaken voordat je het echt begint in te zien denk ik.
Late reactie is laat.

Ik durf mezelf wel te zijn, ik durf gewoon niks te doen als ik een leuk meisje zie/ontmoet ik ga in lockdown als het ware.
C'est la vie
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:35:18 #69
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109441229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:10 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Ik ben geen bedelaar punt ik heb mijn eisen :)
Waar zijn die eisen op gebaseerd dan?
pi_109441582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Waar zijn die eisen op gebaseerd dan?
Gewoon op wat ik wil en wat ik niet wil.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:44:35 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109441734
Dat soort dingen baseer je nergens op, althans ik niet.
C'est la vie
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:45:42 #72
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109441798
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:42 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Gewoon op wat ik wil en wat ik niet wil.
Heb je ervaring om daar vorming aan te geven?

quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Naarmate de tijd verstrijkt juist steeds meer.
pi_109441805
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Jij niet ik wel...
pi_109441819
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Heb je ervaring om daar vorming aan te geven?
Zekers O+
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:46:13 #75
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109441824
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Zekers O+
Oh, dan.
pi_109441890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Oh, dan.
En er komt weleens wat langs hoor, alleen je hebt dan afstand wat vaak speelt helaas :')

En hier in de buurt kan ik niks vinden...
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:00:21 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109442579
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Naarmate de tijd verstrijkt juist steeds meer.
Qua uiterlijk ben ik niet zo moeilijk, iemand omschreef mijn smaak laatst als Hollandse meisjes met een lief koppie en een emolokje. Qua innerlijk zou ik het niet weten waar ik mijn keuzes op baseer.
C'est la vie
pi_109443117
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Qua uiterlijk ben ik niet zo moeilijk, iemand omschreef mijn smaak laatst als Hollandse meisjes met een lief koppie en een emolokje. Qua innerlijk zou ik het niet weten waar ik mijn keuzes op baseer.
Ik baseer mijn keuze op,

Kracht, Durven, En wat voor verleden iemand heeft. Ik kan niks met een modepopje om het zo maar even te benoemen. Mij koppelen met een studentje die niks van levenservaring heeft dat gaat gegarandeerd mis.

Binnen een maand heb ik zo iemand volledig naar de klote geholpen...
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:14:15 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109443352
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Ik baseer mijn keuze op,

Kracht, Durven, En wat voor verleden iemand heeft. Ik kan niks met een modepopje om het zo maar even te benoemen. Mij koppelen met een studentje die niks van levenservaring heeft dat gaat gegarandeerd mis.

Ik ben een stuk minder destructief. :')

Maar inderdaad ik snap dat jij iemand met meer levenservaring nodig hebt dat de gemiddelde 24 jarige.
C'est la vie
pi_109443710
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben een stuk minder destructief. :')

Maar inderdaad ik snap dat jij iemand met meer levenservaring nodig hebt dat de gemiddelde 24 jarige.
Dat klopt dan weer wel maar ik zit niet op een 40jarige te wachten dat snap je dan ook wel weer, en ik gewoon erg apart in mijn doen, en ik wil niet een afhankelijk mannetje aan me kont hebben die niks zelf kan...
pi_109448901
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Ik baseer mijn keuze op,

Waarom is die jongen uit duitsland dan 15 ofzo?
Rustig aan.
pi_109449252
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus je gaat er vanuit dat een knul van 15 jaar niks gezien heeft... Hij weet beter om te gaan met een vuurwapen dan met een koffiezetapparaat :')
pi_109449349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:03 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Dus je gaat er vanuit dat een knul van 15 jaar niks gezien heeft... Hij weet beter om te gaan met een vuurwapen dan met een koffiezetapparaat :')
...
Rustig aan.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:06:21 #84
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109449364
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef Chamastya het volgende:

[..]

En er komt weleens wat langs hoor, alleen je hebt dan afstand wat vaak speelt helaas :')

En hier in de buurt kan ik niks vinden...
Ergens anders dan in je buurt zoeken een optie?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:06:44 #85
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109449383
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat leer je vanzelf wel.
pi_109449470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

...
Maar zo is het wel en niet anders en dat geld even hard voor mij en dan kan je denken dat het een grapje is nou niet dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ergens anders dan in je buurt zoeken een optie?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef Chamastya het volgende:
Ik wil trouwens gewoon iemand uit de buurt niet dat die ergens in Groningen zit en uren moet gaan zitten reizen om eens elkaars handje vast te houden :)
pi_109452140
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mera en Techno kende ik wel, en van hun wist ik het ook. supersoep en Lanterfanteraar? Die nymfo waarvan iedereen dacht dat ze een kloon was? :D
pi_109453092
Nee volgens mij dachten ze dat het een troll was. Ze kwam altijd heel lief en begripvol over in DM en MSN.
pi_109453584
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:11 schreef richard_prf het volgende:
Nee volgens mij dachten ze dat het een troll was. Ze kwam altijd heel lief en begripvol over in DM en MSN.
Ja, dat bedoelde ik.
pi_109453692
Ik ga ook met kleine stapjes nog vooruit. Helaas nog lang niet waar ik zijn wil.

Maar het klopt wel dat na succes de meesten hier snel weg zijn. Prima trouwens, want het volgen van FOK kost best veel tijd, die beter in anderen gestoken kan worden.
pi_109457507
Net lekker hard gelopen in een beginnerscursus. Een goede manier om vrouwen te ontmoeten, al zijn de meeste tussen de 30 en 40 jaar. Iig kan ik m'n social skills een beetje oefenen :P
pi_109458185
Heeft er iemand hier ervaring met coaching?
(singlecoaching / relatiecoaching / etc?)

Zou zoiets misschien kunnen helpen om sneller een relatie te krijgen?
pi_109461053
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:57 schreef dyna18 het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met coaching?
(singlecoaching / relatiecoaching / etc?)

Zou zoiets misschien kunnen helpen om sneller een relatie te krijgen?
Tot zover ik weet, bestaat er alleen maar relatiecoaching als je al een partner hebt en de relatie wat minder gaat.
pi_109461446
Maar er zijn veel bedrijfjes waarin je met een Personal Coach actief stappen onderneemt om meer zelfvertrouwen te krijgen, en te leren flirten etc. Ik heb zoiets een keer gezien op tv, een student nam regelmatig meisjes mee naar huis in dronken toestand, maar zonder alcohol op durfde hij niks. Hij barstte bijna in tranen uit toen hij bij wijze van oefening op een centraal station meisjes moest aanspreken en complimenten geven.

Een scene herinner ik me nog, hij had een date met een meid en ze gingen samen raften in zo'n raftbaan, daarna gingen ze ergens wat eten en drinken, vroeg die meid tegen hem: "Mag ik je iets persoonlijks vragen? Hoeveel sexuele contacten heb je al gehad?"
Die gast: "Meer dan 20."
Toen was ze wel ff stil :')
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:22:21 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109461573
Zelfs toen ik foldertjes moest uitdelen ontweek ik de meisjes. :')
C'est la vie
pi_109462770
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:28 schreef DeHovenier het volgende:
Net lekker hard gelopen in een beginnerscursus. Een goede manier om vrouwen te ontmoeten, al zijn de meeste tussen de 30 en 40 jaar. Iig kan ik m'n social skills een beetje oefenen :P
Goede stap ^O^

quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
Zelfs toen ik foldertjes moest uitdelen ontweek ik de meisjes. :')
Terwijl jij hier loopt te bitchen lopen er op dit moment buiten allemaal leuke vrouwen te genieten van de zon :P Ik ben net in de stad geweest.. het was er verdomd druk, maar het was wel genieten hoor. Allemaal vrouwen in strakke jurkjes en rokjes, blikken die uitgewisseld worden :s)

Ga naar buiten :P
pi_109462860
Ik ga ook naar buiten, maar dan naar de bioscoop :P

Nu je er toch over begint.... hoe goed interpreteer je blikken van vrouwen?
pi_109463004
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga ook naar buiten, maar dan naar de bioscoop :P

Nu je er toch over begint.... hoe goed interpreteer je blikken van vrouwen?
Bioscoop kun je altijd nog doen.. nu is het lekker terrasjesweer! :)

Blikken van vrouwen interpreteren.. geen idee. Als ik naar een vrouw kijk en ze kijkt terug, en ik glimlach even en ze glimlacht terug.. dan is het in ieder geval positief :)

Voor de rest doe ik niet zoveel, want dat zou mijn vriendin niet zo tof vinden :D
pi_109465412
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tot zover ik weet, bestaat er alleen maar relatiecoaching als je al een partner hebt en de relatie wat minder gaat.
Ik kwam deze tegen:
http://singlecoaching.nl/

En daarnaast heb je nog de coaching van masterflirt en datingdocters natuurlijk.
pi_109466027
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:13 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik kwam deze tegen:
http://singlecoaching.nl/

En daarnaast heb je nog de coaching van masterflirt en datingdocters natuurlijk.
Ik vind het altijd eng als bedrijven alleen de prijs geven als offerte, of in dit geval na een intake. Meestal betekent dat dat je jezelf rot schrikt van de prijs.

Zou zoiets erg duur zijn?

[ Bericht 6% gewijzigd door benzin op 24-03-2012 17:53:14 ]
pi_109466563
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind het altijd eng als bedrijven alleen de prijs geven als offerte, of in dit geval na een intake. Meestal betekent dat dat je jezelf rot schrikt van de prijs.

Waarom vraag je niet gewoon om een offerte? Dan weet je het.

Als ik een beetje rondkijk op internet, dan kost een enkele coachingsessie ongeveer 100 euro. Aangezien deze site adverteert met 10 sessies en nog extra diensten denk ik dat het ergens tussen de 1000 en 1500 euro zal liggen.

Aan de ene kant lijkt dit erg duur, aan de andere kant.. als het jou echt helpt dan is zo'n bedrag prima te doen. De gemiddelde nerd met een goede baan in de IT (de typische single) geeft zoiets aan zijn nieuwe computer uit. En dat zonder zijn ogen te knipperen ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Tangledup op 24-03-2012 18:10:43 ]
pi_109466922
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat zou je er voor over hebben :)
pi_109466966
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:57 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Waarom vraag je niet gewoon om een offerte? Dan weet je het.

Als ik een beetje rondkijk op internet, dan kost een enkele coachingsessie ongeveer 100 euro. Aangezien deze site adverteert met 10 sessies en nog extra diensten denk ik dat het ergens tussen de 1000 en 1500 euro zal liggen.

Aan de ene kant lijkt dit erg duur, aan de andere kant.. als het jou echt helpt dan is zo'n bedrag prima te doen. De gemiddelde nerd met een goede baan in de IT (de typische single) geeft zoiets aan zijn nieuwe computer uit. En dat zonder zijn ogen te knipperen ;)
Ow fuck... ik was inderdaad net van plan om een nieuwe computer te kopen (geen grap).
Nu moet ik dus kiezen. :{

Ik denk dat het inderdaad zo rond die 1000-1500 zal liggen.
Is een beetje dezelfde prijs als een relatiebemiddelingsbureau vraagt. Van een vriendin weet ik dat ze 1300 betaald heeft voor een jaar lang bemiddelen. Daarvoor kreeg ze 6 matches toegestuurd (best duur per match, vandaar dat ik toch maar eerst zelf RP probeer). Maar een goede coaching kan veel roadblocks hopelijk wegnemen.
pi_109466983
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wat zou je er voor over hebben :)
Als succes gegarandeerd is dan zou ik alles wat ik heb verkopen :)
pi_109467091
Inderdaad.
Stel iemand zegt, ik kan je helpen met het krijgen van een leuke relatie. Dan zou ik daar best geld voor over hebben.
Hell... als iemand hier van het forum me aan een leuke date kan helpen zou ik daar al blij mee zijn.
En dat meen ik serieus.
pi_109467259
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Als succes gegarandeerd is dan zou ik alles wat ik heb verkopen :)
Je zult er zelf ook een hoop aan moeten doen :) Ben je daar bereid toe? Te luisteren en te doen?
Het is namelijk geen hocus pocus ;)
pi_109467372
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je zult er zelf ook een hoop aan moeten doen :) Ben je daar bereid toe? Te luisteren en te doen?
Vraag je dit alleen aan benzin, of ook aan de rest.

Ik ben er inderdaad bereid toe om er veel voor te doen. En daar ben ik ook al meerdere jaren! mee bezig.
pi_109467399
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:29 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Vraag je dit alleen aan benzin, of ook aan de rest.

Ik ben er inderdaad bereid toe om er veel voor te doen. En daar ben ik ook al meerdere jaren! mee bezig.
Allebei, maar vooral aan Benzin, omdat hij nog niet klaar is voor verandering, maar hij zal aan zichzelf moeten werken wil hij een gemiddelde tot grote kans maken op een relatie
pi_109467442
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Allebei, maar vooral aan Benzin, omdat hij nog niet klaar is voor verandering, maar hij zal aan zichzelf moeten werken wil hij een gemiddelde tot grote kans maken op een relatie
Daar heb ik over nagedacht, als Benzin eenmaal een goed betaalde baan heeft, zal het een stuk makkelijker voor hem worden (geen grapje).
pi_109467450
quote:

[..]

Ben je daar bereid toe? Te luisteren en te doen?
Maar vanwaar je vraag? Waar zat je aan te denken?
  zaterdag 24 maart 2012 @ 18:34:03 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109467497
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:20 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Terwijl jij hier loopt te bitchen lopen er op dit moment buiten allemaal leuke vrouwen te genieten van de zon :P Ik ben net in de stad geweest.. het was er verdomd druk, maar het was wel genieten hoor. Allemaal vrouwen in strakke jurkjes en rokjes, blikken die uitgewisseld worden :s)

Ga naar buiten :P
Jij had mij schoolplein gisteren moeten zien, amen.
C'est la vie
pi_109467536
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Wow, bij schoolplein moet ik echt aan de basisschool denken :P.
Elke pauze voetballen, mooie tijden waren dat :)
edit: FUUU ik dacht dat dit het SC topic was
pi_109467542
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:34 schreef heloef het volgende:

[..]

mijn schoolplein
pi_109467549
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Maar vanwaar je vraag? Waar zat je aan te denken?
Ik heb geen idee, maar vooral je niet verschuilen. Geen smoesjes bedenken, dingen durven ondernemen. En hij is daar niet de enige in.. Sommige mensen zijn gewoon écht te angstig om ook maar iets sociaals te doen.
En bij benzin is het gewoon lastig. Hij is lief, intelligent, zorgzaam, eigenschappen die je graag terug ziet in een partner. Maar a) het is niet genoeg en b) Benzin valt niet op waardoor zijn goede eigenschappen niet opvallen.
En verder wordt er veel (opbouwende) kritiek gegeven, ik geef toe dat het vaak ook niet opbouwend is, maar de goedbedoelde adviezen worden standaard afgedaan als gebash.
Met een dergelijke houding kom je ook irl niet ver.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb ik over nagedacht, als Benzin eenmaal een goed betaalde baan heeft, zal het een stuk makkelijker voor hem worden (geen grapje).
Puurop status ofzo?
pi_109467587
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Puurop status ofzo?
Vrouwen houden nou eenmaal van een man met een goede baan (iets met financiële zekerheid). Wie weet is dat Benzin's enige aas
pi_109467618
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vrouwen houden nou eenmaal van een man met een goede baan (iets met financiële zekerheid). Wie weet is dat Benzin's enige aas
Ik moet zeggen dat ik een studie wil gaan volgen, grotendeels wegens de zekerheid in de toekomst. Maar als je partner je daar op uitkiest moet je je eigenlijk wel achter de oren krabben :Y)
  zaterdag 24 maart 2012 @ 18:39:27 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109467625
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan moet hij ze nog wel eerst ontmoeten, dus moet hij de vrouwen nog wel even opzoeken.
C'est la vie
pi_109467646
quote:

[..]

Ik heb geen idee, maar vooral je niet verschuilen. Geen smoesjes bedenken, dingen durven ondernemen. En hij is daar niet de enige in.. Sommige mensen zijn gewoon écht te angstig om ook maar iets sociaals te doen.
En bij benzin is het gewoon lastig. Hij is lief, intelligent, zorgzaam, eigenschappen die je graag terug ziet in een partner. Maar a) het is niet genoeg en b) Benzin valt niet op waardoor zijn goede eigenschappen niet opvallen.
En verder wordt er veel (opbouwende) kritiek gegeven, ik geef toe dat het vaak ook niet opbouwend is, maar de goedbedoelde adviezen worden standaard afgedaan als gebash.
Met een dergelijke houding kom je ook irl niet ver.

[..]

Puurop status ofzo?
Bang zijn is inderdaad een terugkerende factor voor veel ongewenste single mensen.
Bang om mensen op te zoeken, bang om mensen aan te spreken, bang om afgewezen te worden, bang om initiatief te nemen en zo kan ik wel door blijven gaan.

Dit heb ik zelf trouwens ook enorm.

Mijn huidige probleem is vooral dat ik nauwelijks initiatief durf te nemen.
pi_109467661
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik een studie wil gaan volgen, grotendeels wegens de zekerheid in de toekomst. Maar als je partner je daar op uitkiest moet je je eigenlijk wel achter de oren krabben :Y)
Wil ik later ook, maar 'k heb geen ene idee welke richting.
pi_109467708
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Bang zijn is inderdaad een terugkerende factor voor veel ongewenste single mensen.
Bang om mensen op te zoeken, bang om mensen aan te spreken, bang om afgewezen te worden, bang om initiatief te nemen en zo kan ik wel door blijven gaan.

Ik weet nu wel ongeveer waarom ik bang ben om initiatief te nemen, dat is omdat ik vaak gewoon niet weet wat ik moet zeggen. Ik ben nou eenmaal geen smalltalk wondertje.
Maar goed, ben op 't moment ook niet zo erg op zoek ook. Ik zie 't allemaal wel voorlopig.
Later komt pas later
pi_109467714
Maar wat als een ander initiatieven biedt?
Serieus ik heb het meegemaakt. Afspraken maken, maar komt er nooit van, want ziek, moe, geen tijd, of zelfs 'sorry ik heb je e-mail te laat gelezen' en ik ben nog zo zot om telkens weer een kans te geven.
Was overigens bij Benzin ook maar dat was ik ook een beetje moe. Al is hij altijd welkom als we met een paar van het forum afspreken :)
Met Bartholomeus heb ik bijv. ook nog regelmatig contact. Morgen komt ie ook weer langs O+
  zaterdag 24 maart 2012 @ 18:43:41 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109467737
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:35 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Wow, bij schoolplein moet ik echt aan de basisschool denken :P.
Elke pauze voetballen, mooie tijden waren dat :)
edit: FUUU ik dacht dat dit het SC topic was
Dat is het voordeel van een school dat op een industrieterrein ligt, ruimte in overvloed. _O_
We hebben zelfs een heel basketbalcourt achter de school.
C'est la vie
pi_109468204
quote:

[..]

Daar ben ik uiteraard bereid toe. Het voelt wel heel erg als complete hocus-pocus.

quote:

En bij benzin is het gewoon lastig. Hij is lief, intelligent, zorgzaam, eigenschappen die je graag terug ziet in een partner.
Aaw O+

quote:
Maar a) het is niet genoeg en b) Benzin valt niet op waardoor zijn goede eigenschappen niet opvallen.
Dat is inderdaad jammer. Ik snap nog steeds niet goed waarom dat niet genoeg is, en ik heb geen idee wat ik er bij zou moeten gaan doen om het genoeg te maken.

Dat ik niet opval is vervelend, heel erg vervelend zelfs. Toen je laatst zei dat je vriendinnen niet meer wisten wie ik was heb ik daar echt niet lekker van geslapen. Zit daar nog steeds mee in mijn maag eigenlijk. Maar ik heb geen idee wat ik moet doen om meer op te vallen. Ik heb een beetje het idee dat veel meisjes gewoon niet goed genoeg kijken.
pi_109468237
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:28 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Bioscoop kun je altijd nog doen.. nu is het lekker terrasjesweer! :)

Blikken van vrouwen interpreteren.. geen idee. Als ik naar een vrouw kijk en ze kijkt terug, en ik glimlach even en ze glimlacht terug.. dan is het in ieder geval positief :)

Voor de rest doe ik niet zoveel, want dat zou mijn vriendin niet zo tof vinden :D
Heb geen zin om alleen bij een terrasje te zitten.

Ik glimlach nooit, ik kijk ze aan, dan kijken ze weg, dan kijk ik weg en dan kijken ze weer terug. Meestal als ik op de fiets zit, en als ik d'r bijna voorbij ben zie ik d'r gezicht nog snel naar me kijken, maar dat komt wss omdat ik gehoorapparaten draag.

Hoe heb jij je vriendin versierd?
pi_109468273
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef benzin het volgende:
Maar ik heb geen idee wat ik moet doen om meer op te vallen. Ik heb een beetje het idee dat veel meisjes gewoon niet goed genoeg kijken.
Gewoon converseren.. Een leuke tijd hebben, grapjes maken etc...
Desnoods trek je opeens je shirt uit en gooi je bier over je hoofd heen, dan onthouden ze je wel.
Rustig aan.
pi_109468431
Ik bedoel ook meer met hocus pocus, dat er geen toverspreuk voor bestaat die alles in orde maakt ;)
En schijt aan wat anderen denken. Je valt in ieder geval niet negatief op ;) Dat is al meer dan wat veel kunnen zeggen
pi_109468507
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Je valt in ieder geval niet negatief op ;) Dat is al meer dan wat veel kunnen zeggen
Maar het blijkt vaak dat negatief opvallen betere resultaten heeft dan niet opvallen :) Ik hoef/wil eigenlijk niet opvallen, maar het zou fijn zijn als mensen mij onthouden, rekening met me houden en me zouden zien als potentiële vriend en potentieel vriendje.
pi_109468512
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik bedoel ook meer met hocus pocus, dat er geen toverspreuk voor bestaat die alles in orde maakt ;)
En schijt aan wat anderen denken. Je valt in ieder geval niet negatief op ;) Dat is al meer dan wat veel kunnen zeggen
Hoewel alles subjectief is.. Negatieve aandacht is ook aandacht. Dat is niet per definitie slecht ofzo... Vaak bereiken die mensen genoeg.. Gewoon omdat ze een schijt aan alles ideaal hanteren wat wel aantrekkelijk is.
Rustig aan.
pi_109468523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar het blijkt vaak dat negatief opvallen betere resultaten heeft dan niet opvallen :) Ik hoef/wil eigenlijk niet opvallen, maar het zou fijn zijn als mensen mij onthouden, rekening met me houden en me zouden zien als potentiële vriend en potentieel vriendje.
Moet jij je niet gewoon inschrijven op een datingsite?
Rustig aan.
pi_109468543
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Maar dat slaat eigenlijk nergens op :')

Ik probeer nu wel nieuwe situaties op te zoeken, maar ik heb altijd het gevoel dat er een zekere afstand is tussen mij en andere mensen, en ik ben niet echt gemotiveerd.
pi_109468687
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Maar dat slaat eigenlijk nergens op :')

Ik probeer nu wel nieuwe situaties op te zoeken, maar ik heb altijd het gevoel dat er een zekere afstand is tussen mij en andere mensen, en ik ben niet echt gemotiveerd.
Als je niet echt gemotiveerd bent, gaat het meestal ook niet lukken. Beetje een dooddoener, maar wel waar...
pi_109468700
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Er rekening mee houdend dat mensen vaak een partner willen waar ze mee kunnen sparren, en niet iemand die continu lief is, wáárom zou iemand jou als vriend/vriendje willen?
pi_109468731
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoewel alles subjectief is.. Negatieve aandacht is ook aandacht. Dat is niet per definitie slecht ofzo... Vaak bereiken die mensen genoeg.. Gewoon omdat ze een schijt aan alles ideaal hanteren wat wel aantrekkelijk is.
De jongen die opviel omdat ie te veel gezopen had waardoor die de boel onderkotste, vergeet ik liever hoor ;)
pi_109468834
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

De jongen die opviel omdat ie te veel gezopen had waardoor die de boel onderkotste, vergeet ik liever hoor ;)
Sommige dingen gaan iets te ver ja...

Maar dronken je shirt uitgooien en op een tafel gaan dansen moet kunnen.
Rustig aan.
pi_109468882
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sommige dingen gaan iets te ver ja...

Maar dronken je shirt uitgooien en op een tafel gaan dansen moet kunnen.
Op je 19e, ja, midden/eind 20, niet echt meer

Ik vind dat dan ook echt een tip van.. |:( Als je al onzeker bent over jezelf, je uiterlijk, vooral niet zulke dingen gaan doen :X Maar ik ben dan ook geen 19 meer :+
pi_109468955
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet jij je niet gewoon inschrijven op een datingsite?
Mijn ervaringen met datingsites zijn niet echt goed.

quote:

[..]

Er rekening mee houdend dat mensen vaak een partner willen waar ze mee kunnen sparren, en niet iemand die continu lief is, wáárom zou iemand jou als vriend/vriendje willen?
Als mensen dat willen dan ben ik een slecht vriendje. Maar er hoeft maar een meisje te komen waarvoor dat niet hoeft :)

quote:

Maar die jongens krijgen vaak wel een leuk vriendinnetje. Soms denk ik dat het leven gewoon zoveel makkelijker zou zijn als ik vreselijk dom en ontwetend was.
pi_109468961
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Op je 19e, ja, midden/eind 20, niet echt meer

Ik vind dat dan ook echt een tip van.. |:( Als je al onzeker bent over jezelf, je uiterlijk, vooral niet zulke dingen gaan doen :X Maar ik ben dan ook geen 19 meer :+
Haha, uiterlijk kan je genoeg aan doen..

Hoe gaat het met opdrukken benzin?
Rustig aan.
pi_109468981
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef benzin het volgende:

Maar die jongens krijgen vaak wel een leuk vriendinnetje. Soms denk ik dat het leven gewoon zoveel makkelijker zou zijn als ik vreselijk dom en ontwetend was.
Daar kan je best gelijk in hebben hoor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn ervaringen met datingsites zijn niet echt goed.
Hoe komt dat dan?
Rustig aan.
pi_109469032
Waar kom je uberhaupt meisjes benzin, om die one in a million te vinden?

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daar kan je best gelijk in hebben hoor.

En vallen jullie op meisjes die op oh oh cherso types vallen? Dat ligt dan echt aan jullie :+
pi_109469045
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Waar kom je uberhaupt meisjes benzin, om die one in a million te vinden?

[..]

En vallen jullie op meisjes die op oh oh cherso types vallen? Dat ligt dan echt aan jullie :+
:')
pi_109469074
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:28 schreef Chamastya het volgende:

[..]

:')
das toch zeker zo?
pi_109469078
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee dat niet :P
Rustig aan.
pi_109469131
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

das toch zeker zo?
Als je op dat soort bakvissen valt dan spoor je niet sorry hoor :r
pi_109469162
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:30 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Als je op dat soort bakvissen valt dan spoor je niet sorry hoor :r
Daarom. Maar ik heb het over jongens die drinken tot ze kotsen en er wordt gereageerd met, ja die types krijgen wel een leuk vriendinnetje. Het is maar wat je leuk vind :')
pi_109469198
Soort zoekt soort, uitzonderingen daargelaten :P
pi_109469209
quote:

Hoe gaat het met opdrukken benzin?
Ik heb even een faalpauze ingelast gehad, en nu weer een nieuwe. :')

Ik doe niet alleen push-ups, maar ook sit-ups. Doe dat allebei om de dag, dus de ene dag push-ups, de volgende dag sit-ups etc. Volg twee schema's, dat ging de eerste twee weken heel erg goed. Toen ben ik ziek geweest en heb ik een paar weken gefaald. Sinds begin deze week ben ik weer begonnen, maar ik wilde compenseren voor de gemiste tijd, dus heb de schema's verdubbeld. Vervolgens ging ik dood van de spierpijn. Volgens iemand waarvan ik denk dat diegene er we verstand van heeft moest ik even een paar dagen rust inlassen omdat door de spierpijn heen trainen niet goed is.

Kort antwoord: Begon goed, heb gefaald, maar ben er trots op dat ik het weer opnieuw heb opgepakt. Vervolgens faal ik weer even omdat ik te enthousiast wilde doen. Maar vanaf morgen ga ik weer verder en hopelijk gaat dat gewoon goed :)

quote:

Hoe komt dat dan?
Om een of andere reden is het lastig om op datingsites een meisje te vinden die gewoon normaal terug reageert :) Misschien de verkeerde datingsites geprobeerd.
pi_109469217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Daarom. Maar ik heb het over jongens die drinken tot ze kotsen en er wordt gereageerd met, ja die types krijgen wel een leuk vriendinnetje. Het is maar wat je leuk vind :')
Welk licht heeft dat nou weer gezegd :')
pi_109469265
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Welk licht heeft dat nou weer gezegd :')
post nr 136
pi_109469291
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:

Mijn ervaring, sowieso op de middelbare school, is dat de jongens die over elke grens heen gaan als ze dronken zijn, inclusief over meiden heen pissen :') :') :') toch op een of andere vreemde manier vriendinnetjes krijgen.

En zelfs al zijn dat dan niet 100% dezelfde groep waar ik op val, het steekt mij toch dat zulke jongens vriendinnetjes krijgen en ik niet :') Meisjes :') :') :') :')
pi_109469298
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

post nr 136
Het wil nog steeds niet doordringen :X

Ik ben trouwens wel druk bezig met daten en andere zooi wat best goed gaat _O_
pi_109469316
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn ervaring, sowieso op de middelbare school, is dat de jongens die over elke grens heen gaan als ze dronken zijn, inclusief over meiden heen pissen :') :') :') toch op een of andere vreemde manier vriendinnetjes krijgen.

En zelfs al zijn dat dan niet 100% dezelfde groep waar ik op val, het steekt mij toch dat zulke jongens vriendinnetjes krijgen en ik niet :') Meisjes :') :') :') :')
Stop eens gewoon met de schuld buiten jezelf te zoeken ;)
pi_109469334
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef benzin het volgende:

[..]

De wereld is oneerlijk en je verdient veeel meer.
pi_109469353
Lol...
Tjah, je moet ook conflicten opzoeken..

Ik ben zo conflict mijdend als de pest... Dat is mijn issue eigenlijk mbt tot versieren.

Maar zolang je spierpijn krijgt ben je goed bezig benzin...
Ik krijg niet zo snel meer spierpijn van opdrukken.
Rustig aan.
pi_109469376
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

De wereld is oneerlijk en je verdient veeel meer.
Nja, het ergste is dat meisjes wel de hele tijd lopen te zeuren en te roddelen over hoe onfatsoenlijk zo'n jongen dan wel niet is of wat voor eikel het is, maar als puntje bij paaltje komt dan is zo'n jongen interessanter dan iemand als ik. Ik heb dan ook zoiets van; stik er dan ook maar in. :')
pi_109469396
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Lol...
Tjah, je moet ook conflicten opzoeken..

Ik ben zo conflict mijdend als de pest... Dat is mijn issue eigenlijk mbt tot versieren.
Heel eerlijk gisteren had je bijna een DM van me gehad, kon je goed omgaan met hoe daarmee om te gaan :)
pi_109469404
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het ergste is dat meisjes wel de hele tijd lopen te zeuren en te roddelen over hoe onfatsoenlijk zo'n jongen dan wel niet is of wat voor eikel het is, maar als puntje bij paaltje komt dan is zo'n jongen interessanter dan iemand als ik. Ik heb dan ook zoiets van; stik er dan ook maar in. :')
Hij is toch ook interessanter? Geef nou toe, om zo een jongen te analyseren, of om over zijn gedachtegangen na te denken.. Of die van iemand die nauwelijks aanwezig is?

Ik weet wel aan welk figuur ik ga denken hoor.
Rustig aan.
pi_109469410
Nouja mijn vriend is absoluut geen klootzak. Maar zeker geen zacht ei.
Hij is er altijd voor me maar trapt ook gerust op de rem als ik dat nodig heb. En dat is nog een hele wereld van verschil..

Al kan hij een behoorlijke etter zijn :') Mensen hebben ook of een hekel aan hem, of ze zijn gek op hem :+
pi_109469412
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:38 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Heel eerlijk gisteren had je bijna een DM van me gehad, kon je goed omgaan met hoe daarmee om te gaan :)
Vertel?
Rustig aan.
pi_109469467
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je niet echt gemotiveerd bent, gaat het meestal ook niet lukken. Beetje een dooddoener, maar wel waar...
Idd. Maar ik ben sowieso erg passief, en het is erg moeilijk om dat een beetje te doorbreken, want het gaat tegen m'n natuur in, uit het ligt buiten mijn comfortzone.
pi_109469474
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel?
Een reactie die je gaf, ik kookte bijna van woede. Ik ga binnenkort beginnen aan een anti agressie training als het zo doorgaat ;)
pi_109469475
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profileMensen hebben ook of een hekel aan hem, of ze zijn gek op hem :+
Ook bij mij :s)
Daar moet je eigenlijk mee leren leven.. Dat je niet moeite moet doen voor iedereen, en je eigenlijk mensen moet ''kiezen''
Rustig aan.
pi_109469482
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Een reactie die je gaf, ik kookte bijna van woede. Ik ga binnenkort beginnen aan een anti agressie training als het zo doorgaat ;)
DM er dan even over.
Rustig aan.
pi_109469487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij is toch ook interessanter? Geef nou toe, om zo een jongen te analyseren, of om over zijn gedachtegangen na te denken.. Of die van iemand die nauwelijks aanwezig is?

Ik weet wel aan welk figuur ik ga denken hoor.
Maar als meisjes dat gaan doen dan is op een gegeven moment het einde gewoon zoek.
pi_109469529
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

DM er dan even over.
Ben weer rustig nu.
pi_109469535
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar als meisjes dat gaan doen dan is op een gegeven moment het einde gewoon zoek.
je hebt gewoon -nog- geen ruggegraat, daar moet je aan werken. En je weet vast al waar je kan beginnen :)
pi_109469537
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik het was, die die opmerking maakte...
pi_109469547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:42 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Ben weer rustig nu.
Die situatie is ook wel makkelijk in te denken, waar je op doelt ;)
pi_109469551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Het wil nog steeds niet doordringen :X

Ik ben trouwens wel druk bezig met daten en andere zooi wat best goed gaat _O_
Vertel *O*
pi_109469565
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Die situatie is ook wel makkelijk in te denken, waar je op doelt ;)
Waar hebben we het allemaal over? Heb ik verkeerde dingen gezegd?
Rustig aan.
pi_109469598
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik het was, die die opmerking maakte...
Nou een ding dat was wel iets wat je niet recht in mijn gezicht had moeten zeggen zo op straat bijvoorbeeld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Vertel *O*
Gewoon leuk iemand klikt goed maar zitten giga veel haken en ogen aan zoals altijd wel }:|
pi_109469662
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

nee ik begin nu ook te twijfelen, of dat in dit topic was, maar goed, je kan sowieso altijd iets op de ene manier bedoelen, wat alsnog gehee; anders overkomt
pi_109469721
Okayyyyyy

Raar dit :P
Rustig aan.
pi_109469850
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat irriteerde mij nogal...
pi_109469893
Kan gebeuren.
Tis geen rare conclusie om leeftijd te linken aan iets als ''levenservaring'' Dusja.
Rustig aan.
pi_109469900
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:51 schreef Chamastya het volgende:

[..]

[..]

Dat irriteerde mij nogal...
Dan dacht ik het goede :Y

Maar op zich een logische standaard vraag als je net verkondigd dat je niet op jongeren valt of althans, niet op jongens zonder levenservaring. Even los van het feit dat je al heel vroeg heel veel hebt kunnen meemaken, I should know..
pi_109470020
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
Kan gebeuren.
Tis geen rare conclusie om leeftijd te linken aan iets als ''levenservaring'' Dusja.
Dat klopt alleen weet jij niet wat hij wel of niet heeft meegemaakt en in welke mate.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan dacht ik het goede :Y

Maar op zich een logische standaard vraag als je net verkondigd dat je niet op jongeren valt of althans, niet op jongens zonder levenservaring. Even los van het feit dat je al heel vroeg heel veel hebt kunnen meemaken, I should know..
Iedereen keer word er op dit forum gelijk een vergelijking getrokken die niet strookt met de hoe het in elkaar zit pas als je het hele verhaal kent kun je er echt over oordelen.

En ik ben er op een bepaalde manier ook niet blij mee, dit hele gebeuren is gewoon zeer risicovol en dan heb ik het niet eens over het wettelijke...
pi_109470038
Om op initiatief nemen terug te komen.

Wat zijn nou jullie adviezen om daar beter in te worden?
En zeg niet 'gewoon doen' want dat is tot nu toe dus niet gelukt.
pi_109470076
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:56 schreef dyna18 het volgende:

Assertiever worden.
Rustig aan.
pi_109470114
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:56 schreef dyna18 het volgende:

Om ze zelf te verzinnen bedoel je? Heb je ook geen dingen die je graag zou willen doen maar nooit doet? Zoals de dierentuin, kermis, om maar iets te noemen?
Of als je nu naar pathe.nl gaat, of een andere bioscoop, en denkt, goh die film zou ik willen zien?
Dan heb je de eerste stap al gezet namelijk :)
2e stap is óf de ander uitnodigen, óf (voor degene die zelfs opstaan al moeilijk vinden) wachten tot je lekker in je vel zit om uit je comfort zone te stappen
pi_109470189
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Assertiever worden.
Graag tips om hoe dat aan te pakken.
pi_109470211
Ik kan vanavond met een pot uitgaan als ik zou willen... weet niet of ik het ga doen.
pi_109470248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:56 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Iedereen keer word er op dit forum gelijk een vergelijking getrokken die niet strookt met de hoe het in elkaar zit pas als je het hele verhaal kent kun je er echt over oordelen.
Tsja, dat heb je, he... op forums. Maar jij hebt dus iets met een Duits jochie van 15? Hoe oud ben jij?
pi_109470267
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Veel situaties opzoeken waarin je open jezelf kunt zijn...
Je meer op je gemak gaan voelen in bepaalde situaties zodat het opperen van ideeën minder eng wordt omdat mensen het waarschijnlijk leuk vinden dat je ideeën oppert.
Rustig aan.
pi_109470276
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan vanavond met een pot uitgaan als ik zou willen... weet niet of ik het ga doen.
Zo weer terug? Heb je er weer zin in?
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:02:53 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109470284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Lijkt me vrij ingewikkeld, aangezien het een karaktereigenschap is.
C'est la vie
pi_109470323
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Om ze zelf te verzinnen bedoel je? Heb je ook geen dingen die je graag zou willen doen maar nooit doet? Zoals de dierentuin, kermis, om maar iets te noemen?
Of als je nu naar pathe.nl gaat, of een andere bioscoop, en denkt, goh die film zou ik willen zien?
Dan heb je de eerste stap al gezet namelijk :)
2e stap is óf de ander uitnodigen, óf (voor degene die zelfs opstaan al moeilijk vinden) wachten tot je lekker in je vel zit om uit je comfort zone te stappen
Even ter info over mij.
De afgelopen jaren ben ik inderdaad bezig geweest om mijzelf stap voor stap te verbeteren.
Stap 1 was er beter uit te zien (afvallen, meer sporten, beter kleden, beter kapsel).
Stap 2 was meer onder de mensen komen (veel activiteiten doen, mensen opzoeken, stoppen met WoW, de deur uit gaan)
Stap 3 was contacten aangaan en vrienden maken (mensen aandacht geven, contact houden, uitnodigen om samen activiteiten te ondernemen)
Stap 4 ?
Stap 5 relatie

Ik zit nu dus bij stap 4 waar ik meer de romantische contacten probeer te krijgen en de prille vriendschappen die ik nu heb te verdiepen. Helaas loopt dat nog niet echt.
pi_109470341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zo weer terug? Heb je er weer zin in?
Niet echt... die pot heeft er echter wel veel zin in.
pi_109470354
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef richard_prf het volgende:
Doen!
De deur uitgaan is goed voor je, maakt niet uit met wie. je kunt ook gewoon uitgaan om een leuke avond te hebben, zonder intenties met de ander.
pi_109470383
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet echt... die pot heeft er echter wel veel zin in.
Omdat je amper een week geleden nog zei niet meer hier te komen omdat je kansloos was en blabla. Maar dat heb je niet lang uitgehouden. Als je er geen zin in hebt, niet doen
pi_109470395
Of nou ja pot... 90/10 BI beweert ze... dus sterk neigend naar vrouwen.
pi_109470423
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef richard_prf het volgende:
Of nou ja pot... 90/10 BI beweert ze.
Ze houdt wel van een avondje met een man dus.. Maar niet op relatie niveau oid?

Boeie, als ze gezellig is dan ga je.
Rustig aan.
pi_109470438
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Omdat je amper een week geleden nog zei niet meer hier te komen omdat je kansloos was en blabla. Maar dat heb je niet lang uitgehouden. Als je er geen zin in hebt, niet doen
Niet echt zin nee... ben wel benieuwd hoe het zou gaan :P
pi_109470439
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Even ter info over mij.
De afgelopen jaren ben ik inderdaad bezig geweest om mijzelf stap voor stap te verbeteren.
Stap 1 was er beter uit te zien (afvallen, meer sporten, beter kleden, beter kapsel).
Stap 2 was meer onder de mensen komen (veel activiteiten doen, mensen opzoeken, stoppen met WoW, de deur uit gaan)
Stap 3 was contacten aangaan en vrienden maken (mensen aandacht geven, contact houden, uitnodigen om samen activiteiten te ondernemen)
Stap 4 ?
Stap 5 relatie

Ik zit nu dus bij stap 4 waar ik meer de romantische contacten probeer te krijgen en de vriendschappen die ik nu pril heb te verdiepen. Helaas loopt dat nog niet echt.
Klinkt al goed ^O^ Je bedoeld neem ik aan initiatief nemen op relationeel gebied dan?
pi_109470448
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet echt zin nee... ben wel benieuwd hoe het zou gaan :P
Dan ga je wel..
Of werp een muntje op..
pi_109470479
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan ga je wel..
Of werp een muntje op..
Ja straks neemt ze me mee een gaybar in of zo....
pi_109470483
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Klinkt al goed ^O^ Je bedoeld neem ik aan initiatief nemen op relationeel gebied dan?
Yup, ik ben echt een schijterd wat dat betreft. Durf daar nog heel weinig mee, en kan wel wat tips gebruiken.
Ik heb 3 weken geleden een meisje mee uitgevraagd die ik wel leuk vond binnen de kennissenkring, maar dat heeft zij helaas afgewezen.
pi_109470530
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Yup, ik ben echt een schijterd wat dat betreft. Durf daar nog heel weinig mee, en kan wel wat tips gebruiken.
Ik heb 3 weken geleden een meisje mee uitgevraagd die ik wel leuk vond binnen de kennissenkring, maar dat heeft zij helaas afgewezen.
Dus het gaat prima bij de mensen die je al een beetje kent..

Wat zijn je volgende goals dan precies?
Rustig aan.
pi_109470540
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja straks neemt ze me mee een gaybar in of zo....
Gast wat wil je nou..
'Ik heb geen zin'. Dan ga je niet. 'Ja maar ik ben wel nieuwsgierig.' Dan ga je wel. Ja maar..

Gooi een muntje op: Munt: Je gaat. Kop: Je gaat niet. Probleem opgelost
pi_109470558
quote:

[..]

Hoe uitgebreid is je kring?
pi_109470567
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze houdt wel van een avondje met een man dus.. Maar niet op relatie niveau oid?

Boeie, als ze gezellig is dan ga je.
pi_109470577
Vanavond ben ik trouwens uitgenodigd voor een verjaardag van een vriendin.
Zij heeft een kroeg afgehuurd om het te vieren.
En het mooie is dat zij heel veel vriendinnen heeft die in een andere vriendencirkel zitten, oftewel die ik nog niet ken.

Dus ik ben zeker van plan om die aan te spreken en contact te leggen.
Maar verder dan dat lukt me helaas (nog) niet.
Tips?
pi_109470584
quote:

[..]

Op naar de volgende dus.
pi_109470594
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef dyna18 het volgende:
Zij heeft een kroeg uitgenodigd om het te vieren.
En het mooie is dat zij heel veel vriendinnen heeft die in een andere vriendencirkel zitten, oftewel die ik nog niet ken.

Tips?
Vooral je gezellige zelf blijven... Heb een leuke avond met een groepje dames wellicht springt er 1 uit waar je dan haar nummer aan vraagt.. Of via facebook toevoegt en aanspreekt oid.
Rustig aan.
pi_109470613
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Gast wat wil je nou..
'Ik heb geen zin'. Dan ga je niet. 'Ja maar ik ben wel nieuwsgierig.' Dan ga je wel. Ja maar..

Gooi een muntje op: Munt: Je gaat. Kop: Je gaat niet. Probleem opgelost
Geen idee wat ik wil.
pi_109470627
quote:

Tips?
Heel cliché, lekker jezelf zijn. Als je jezelf een rol aanmeet wordt een gvervolg lastiger, en als er interesse is in jou als persoon, merk je dat snel zat :)
pi_109470638
quote:

Tips?
Ze heeft d'r hele stamkroeg uitgenodigd om d;r verjaardag te vieren :?
pi_109470639
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Geen idee wat ik wil.
Doe normaal....
Rustig aan.
pi_109470646
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Geen idee wat ik wil.
Nou in ieder geval een fijne avond :W
pi_109470651
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus het gaat prima bij de mensen die je al een beetje kent..

Wat zijn je volgende goals dan precies?
Om dat dus uit te kunnen bouwen richting een relatie.
En tijdens het uitgaan het leuk te hebben en wat verder te komen (zoenen enzo).
pi_109470661
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie bedoelde, afgehuurd :P
pi_109470715
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Om dat dus uit te kunnen bouwen richting een relatie.
En tijdens het uitgaan het leuk te hebben en wat verder te komen (zoenen enzo).
Wellicht gaat het beter als het standaard converseren steeds beter gaat met vreemde meisjes en dat je het naar je zin hebt... En durft te flirten (Oogcontact alleen al kan heel flirterig zijn.. Dat is een beetje mijn ''spel'' eigenlijk..)
Rustig aan.
pi_109470720
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie bedoelde, afgehuurd :P
Dat zal het idd zijn.

Op dat gebied kan je niet helpen dyna18. Ik ben tot dat punt nooit gekomen (contacten uitbouwen).
pi_109470723
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Sorry typefout... ze heeft de kroeg afgehuurd.
pi_109470735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe normaal....
Ik heb haar nooit in het echt ontmoet en zo lang ken ik haar niet dus ja ik ben vrij angstig om dit zomaar even te doen.
pi_109470762
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb haar nooit in het echt ontmoet en zo lang ken ik haar niet dus ja ik ben vrij angstig om dit zomaar even te doen.
Volgens mij wordt met doe normaal bedoeld dat je nu lult om het lullen..
Als je angstig bent, blijf je lekker thuis. Punt.
pi_109470763
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok dat kan, ga gewoon... Het is een vrouw, die komt je niet omleggen.
Rustig aan.
pi_109470766
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wellicht gaat het beter als het standaard converseren steeds beter gaat met vreemde meisjes en dat je het naar je zin hebt... En durft te flirten (Oogcontact alleen al kan heel flirterig zijn.. Dat is een beetje mijn ''spel'' eigenlijk..)
Maar dan moet ze wel terugflirten, want anders kan je flirten wat je wil, maar dan boek je geen resultaat.
pi_109470780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

heb jij game :D
pi_109470786
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Maar dan moet ze wel terugflirten, want anders kan je flirten wat je wil, maar dan boek je geen resultaat.
Je merkt aan de reactie van iemand echt wel of iemand het waardeert of dat iemand interesse in je heeft...
Rustig aan.
pi_109470794
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Idd, wat kan er nou gebeuren. Maak gewoon een praatje met iedereen je je leuk en interessant lijkt!
pi_109470813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

heb jij game :D
Blijkbaar, oogcontact en vaak naar elkaar kijken game heet het...
Soms heb je dat met een meisje in een kroeg.. Dan is het alleen een kwestie van het meisje aanspreken... (Wel lastig met openingszinnen altijd..)
Rustig aan.
pi_109470817
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je merkt aan de reactie van iemand echt wel of iemand het waardeert of dat iemand interesse in je heeft...
Ja, dat wel. Al ben ik niet erg goed in zulke dingen :P
pi_109470844
quote:

[..]

Soms heb je dat met een meisje in een kroeg.. Dan is het alleen een kwestie van het meisje aanspreken... (Wel lastig met openingszinnen altijd..)
"Hey, hoe is het?" werkt niet?
pi_109470860
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Al ben ik niet erg goed in zulke dingen :P
Als ze aan haar haar begint te frunniken/draaien zit je goed ;)
pi_109470866
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Heel cliché, lekker jezelf zijn. Als je jezelf een rol aanmeet wordt een gvervolg lastiger, en als er interesse is in jou als persoon, merk je dat snel zat :)
Tja, jezelf zijn is een ding.
Maar mijn (oude) zelf is passief langs de kant staan en niets ondernemen. Dus dat is geen goed plan.

Ik wil dus zeker gewoon een leuke avond hebben en veel mensen aanspreken. En dat heb ik ook al vaker gedaan en gewoon op die manier een leuke avond gehad.
Echter, wat me dus niet lukt om hoe nou wat meer te versieren en het meer richting een relatie te krijgen? Alleen mijzelf zijn is daar niet genoeg voor.
pi_109470871
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Klinkt als een goede opener.. Alleen bestaan er ook wel leukere dingen :P
Dus als je niks beters hebt dan gewoon dat doen.
Rustig aan.
pi_109470900
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Echt wel.
pi_109470917
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je RP riddel opzeggen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109470921
quote:

[..]

Met een verjaardag is dat gelukkig makkelijker, dan in een random kroeg.
Mensen zijn dan toch opener voor contact, zonder dat ze je meteen boos wegkijken.
pi_109470948
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Maar mijn (oude) zelf is passief langs de kant staan en niets ondernemen. Dus dat is geen goed plan.

Ik wil dus zeker gewoon een leuke avond hebben en veel mensen aanspreken. En dat heb ik ook al vaker gedaan en gewoon op die manier een leuke avond gehad.
Echter, wat me dus niet lukt om hoe nou wat meer te versieren en het meer richting een relatie te krijgen? Alleen mijzelf zijn is daar niet genoeg voor.
Veel contact met vrouwen onderhouden...

Je lijkt op mij een beetje...
Volgens mij durf je een meisje niet te zoenen terwijl je eigenlijk van binnen weet dat je genoeg kans maakt?
Rustig aan.
pi_109470986
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel contact met vrouwen onderhouden...

Je lijkt op mij een beetje...
Volgens mij durf je een meisje niet te zoenen terwijl je eigenlijk van binnen weet dat je genoeg kans maakt?
Ik durf dat inderdaad niet te proberen. Maar ik heb ook nog nooit de situatie gehad dat ik door had dat ik genoeg kans maakte. Nou heb ik dat soort signalen trouwens ook slecht door.
pi_109470992
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik bedoel daar mee dat je niet hele verhalen moet verzinnen om interessant over te komen. Klinkt misschien overbodig, maar er zitten er bij die dat doen ;)

Maar ik heb wat dat betreft niet echt tips. Ik ben van nature een kletser, al kruip ik de laatste tijd vaker terug in mijn schulp. Althans.. Dat gevoel heb ik. Ik zie er ook altijd tegen op om nieuwe mensen te ontmoeten. Terwijl ik in de praktijk eigenlijk nooit moeite heb met aansluiting vinden. Toch bouw ik een drempel op in mijn hoofd.
pi_109471014
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd, wat kan er nou gebeuren. Maak gewoon een praatje met iedereen je je leuk en interessant lijkt!
Ja ik ben bang dat ze me een loser vind of zo :P als ze een jongen was geweest dan had ik niet getwijfeld en was ik zonder problemen gegaan.

Ik moet een sterke indruk maken ... en daar faal ik meestal in bij de dames.
pi_109471022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:19 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik durf dat inderdaad niet te proberen. Maar ik heb ook nog nooit de situatie gehad dat ik door had dat ik genoeg kans maakte. Nou heb ik dat soort signalen trouwens ook slecht door.
Dat zijn ook niet signalen... Geef jij een signaal af als je iemand wilt zoenen?
Rustig aan.
pi_109471035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik ben bang dat ze me een loser vind of zo :P als ze een jongen was geweest dan had ik niet getwijfeld en was ik zonder problemen gegaan.
Wil je wat met haar? Zo niet, so what dat ze je een loser vindt.
pi_109471055
Ja ze vind je echt een loser, ze vind je zo een minkukel, niet normaal...
Vandaar ook dat ze met je uit wilt, zodat ze aan iedereen kan laten zien hoe lomp je wel niet bent.

Alsjeblieft stop hiermee... Richard je zit alleen maar aandacht te trekken.

Essentie van mijn verhaal:
Stop gewoon met denken en ga gewoon leuke dingen doen.
Rustig aan.
pi_109471082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als ze aan haar haar begint te frunniken/draaien zit je goed ;)
*genoteerd.
pi_109471086
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wil je wat met haar? Zo niet, so what dat ze je een loser vindt.
Nee dat niet... maar ik wil niet dat ze me zielig vind of zo... en ze is toch bijna lesbisch dus kan er sowieso niks mee beginnen :P

En ik zeg het niet zomaar... bij meisje G faalde ik ook keihard.
pi_109471097
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zijn ook niet signalen... Geef jij een signaal af als je iemand wilt zoenen?
Hmmm om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat normaal gaat tussen mensen.
Zelf heb ik het in ieder geval niet door bij de ander.
pi_109471108
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

*genoteerd.
Als ze tegen je aan leunt en veel aan je zit is dat ook een teken...
Rustig aan.
pi_109471128
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, ach, als een meisje je al niet meer interessant vindt alleen maar omdat je een verkeerde openingszin hebt gebruikt, dan zou ik zeggen: " Good day to you, Sir!"
pi_109471172
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat niet... maar ik wil niet dat ze me zielig vind of zo... en ze is toch bijna lesbisch dus kan er sowieso niks mee beginnen :P

Als je maar een beetje uitstraalt wat je hier uitstraalt zeg ik, blijf thuis, voor je eigen bestwil.
pi_109471175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik moet een sterke indruk maken ... en daar faal ik meestal in bij de dames.
Dus dan vindt ze je een loser. En dan? Je moet je de meningen van andere mensen niet zo boeiend vinden zeg maar :P
pi_109471181
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ja ze vind je echt een loser, ze vind je zo een minkukel, niet normaal...
Vandaar ook dat ze met je uit wilt, zodat ze aan iedereen kan laten zien hoe lomp je wel niet bent.

Alsjeblieft stop hiermee... Richard je zit alleen maar aandacht te trekken.

Essentie van mijn verhaal:
Stop gewoon met denken en ga gewoon leuke dingen doen.
agreed.
pi_109471186
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hmmm om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat normaal gaat tussen mensen.
Zelf heb ik het in ieder geval niet door bij de ander.
Nee, je geeft geen signalen af....
Dat doet zij ook niet..

Diep in de ogen aankijken als je voor elkaar staat is een goed moment om te zoenen...
Verder is het aan jou om dat moment af te dwingen, ikzelf doe het ook nauwelijks... Ik ben ook iemand die aan de kantlijn gaat staan...

Ik denk dat het komt omdat ik er zelf weinig ervaring mee heb en niet weet wat de uitkomst is van de andere optie...

Dus probeer het ''gewoon.''

Ga het nastreven.
Rustig aan.
pi_109471189
Mijn openingszin tijdens carnaval was heel slijmerig :')

" Ik stond op het punt om weg te gaan maar toen zag ik jou op eens staan " :') Met alcohol op durfde ik dat te zeggen en het werkte nog ook.
pi_109471214
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:23 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, ach, als een meisje je al niet meer interessant vindt alleen maar omdat je een verkeerde openingszin hebt gebruikt, dan zou ik zeggen: " Good day to you, Sir!"
Daarom, maar als je iets beters hebt dan moet je het betere gebruiken ;)
Rustig aan.
pi_109471226
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Fuck meisje G, dat is nu verleden tijd. Ga je bezig houden het nu.
pi_109471248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:25 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Fuck meisje G, dat is nu verleden tijd. Ga je bezig houden het nu.
Ok fuck it ik ga gewoon.
pi_109471250
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef richard_prf het volgende:

" Ik stond op het punt om weg te gaan maar toen zag ik jou op eens staan " :') Met alcohol op durfde ik dat te zeggen en het werkte nog ook.
Natuurlijk werkt dat :P Is ook een leuke openingszin... Lekker plagerig / semi humoristisch.
Rustig aan.
pi_109471263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok fuck it ik ga gewoon.
Thats the spirit .
Rustig aan.
pi_109471267
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ze tegen je aan leunt en veel aan je zit is dat ook een teken...
Als zij dat allemaal doet, dan vind ik het prima, maar wanneer ik zelf interesse wil tonen gaat het allemaal een stuk moeilijker. Maar dat is vooral vanwege het feit dat ik dat zelf nooit gedaan heb.
pi_109471270
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dus dan vindt ze je een loser. En dan? Je moet je de meningen van andere mensen niet zo boeiend vinden zeg maar :P
Weet je hoe dit verder gaat? De komende week worden er nog msn gesprekken geplaatst, varierend dat zij hem geen loser vindt en hij dat niet begrijpt, tot het moment dat zij hem wel een loser vindt. Misschien zelfs nog dat hij haar een lelijke trol vindt, óf dat zij hem aan een lijntje houdt, ter afwisseling.
Uiteindelijk beloofd hij hier niet meer te posten omdat hij kansloos is en zijn libido is verdwenen door het vele sporten.
Vervolgens is hij 2 dagen later weer online.
pi_109471283
quote:

[..]

Ok fuck it ik ga gewoon.
have fun :W
pi_109471287
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, je geeft geen signalen af....
Dat doet zij ook niet..

Diep in de ogen aankijken als je voor elkaar staat is een goed moment om te zoenen...
Verder is het aan jou om dat moment af te dwingen, ikzelf doe het ook nauwelijks... Ik ben ook iemand die aan de kantlijn gaat staan...

Ik denk dat het komt omdat ik er zelf weinig ervaring mee heb en niet weet wat de uitkomst is van de andere optie...

Dus probeer het ''gewoon.''

Ga het nastreven.
Ok, maar even voor mijn beeld.
Wanneer kan ik dat proberen?
Zeg maar, welke acties moet ik eerst minimaal uitvoeren? (sorry als dit een beetje stom klinkt, maar ik ben erg slecht met de situatie aanvoelen).
pi_109471323
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

have fun :W
Dank je maar ik ga pas over 2 uur... eerst nog even mediteren , ademhalingsoefeningen en een jointje roken ter voorbereiding.
pi_109471331
Libodo stijgt alleen maar van sporten hoor...
Rustig aan.
pi_109471352
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
Hij zegt ook elke keer wat anders ;)
pi_109471365
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef richard_prf het volgende:

Ja, ik heb dat toen gelezen. Alcohol doet rare dingen met je :P
pi_109471375
quote:

[..]

Ok fuck it ik ga gewoon.
That's the spirit *O* _O_
pi_109471439
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daarom, maar als je iets beters hebt dan moet je het betere gebruiken ;)
Dat hangt er vanaf....wat vind je betere openingszinnen? Je kan het beste iets zeggen wat per situatie op haar slaat. Dingen gebruiken in je omgeving en daar iets over opmerken ofzo. Denk ik. Ik heb dat nog niet gedaan.
pi_109471465
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk tegenwoordig filmpjes van huilende vrouwen zodat mijn libido sterk daalt:

http://www.faqt.nl/recent/tranen-slecht-voor-mannelijk-libido/
pi_109471533
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef richard_prf het volgende:
Ik kom nog even afscheid nemen van dit topic ook al boeit niemand dat iets.

Ik trek terug me terug uit dit topic en ik heb het officieel opgegeven om een vriendin te krijgen.

In plaats daarvan ga ik elke dag sporten en 24/7 bezig zijn zodat ik altijd voldoende afleiding heb.

Voor mij is een vriendin out of question en ik ga mijn toekomst alleen tegemoet zoals dat altijd al was.

Het kost mij allemaal veel te veel energie en moeite met nauwelijks enig kans op resultaat. Ik ben kapot moe van alle pogingen.

Dus bij deze trek ik me terug uit dit topic en van fok.
Maar concluderen we hieruit dat je weer terug de markt op bent ofzo?
pi_109471544
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf....wat vind je betere openingszinnen? Je kan het beste iets zeggen wat per situatie op haar slaat. Dingen gebruiken in je omgeving en daar iets over opmerken ofzo. Denk ik. Ik heb dat nog niet gedaan.
Ik genoeg..

''Mag ik naast je zitten?''

''Leuk shirt!''

''Lekker druk hier...''

Je verzint het zelf maar.
Rustig aan.
pi_109471564
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook vrouwen kunnen andere wezens omleggen hoor :')
pi_109471584
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:33 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Ook vrouwen kunnen andere wezens omleggen hoor :')
Kan, maar die doen dat nooit :)
Rustig aan.
pi_109471607
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik genoeg..

''Mag ik naast je zitten?''

''Leuk shirt!''

''Lekker druk hier...''

Je verzint het zelf maar.
Is deze kruk vrij :P
pi_109471639
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:34 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Is deze kruk vrij :P
Die is wel leuk als het echt zo een kruk naast haar is terwijl alle andere krukken ook vrij zijn.
Rustig aan.
pi_109471669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Zeg maar, welke acties moet ik eerst minimaal uitvoeren? (sorry als dit een beetje stom klinkt, maar ik ben erg slecht met de situatie aanvoelen).
Anyone?

Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Me even omgekleed en tandengepoetst, luchtje op. Tijd voor een feestje.
pi_109471671
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Maar concluderen we hieruit dat je weer terug de markt op bent ofzo?
Nee dat niet.

Misschien ooit weer als Halcon het niet meer zo druk heeft en tijd heeft om uit te gaan.
pi_109471725
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat niet.

Misschien ooit weer als Halcon het niet meer zo druk heeft en tijd heeft om uit te gaan.
Lieve schat hoe wil jij ooit nog dat wij jou serieus nemen dan?
pi_109471770
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Cassandra... :')
pi_109471783
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Emotionele uitlatingen ;)

Maar als ik je irriteer dan kan je beter mijn posts overslaan ;)
pi_109471792
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Cassandra... :')
what did I do..
pi_109471813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Emotionele uitlatingen ;)

Maar als ik je irriteer dan kan je beter mijn posts overslaan ;)
Je irriteert me niet, je ergert me. Aandachttrekkerij :*
pi_109471838
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Als je al wat langer op de avond contact met elkaar hebt... Het idee hebt dat zo iemand wel een vaste contact van je zou kunnen worden op dat moment / dus haar nummer zou geven...

Dan heb je kans als je het idee hebt dat ze ook interesse in je heeft... En dat merk je aan dingen als de manier waarop ze naar je kijkt...

Dan kan je het een en ander proberen... Maar voordat je dat moment afgedwongen hebt heb je ook al in stapjes richting dat moment ''geflirt'' Dus als ze interesse in je heeft merk je dat dan wel snel genoeg op.
Rustig aan.
pi_109471868
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

what did I do..
Laat toch gaan, :*
pi_109471883
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je al wat langer op de avond contact met elkaar hebt... Het idee hebt dat zo iemand wel een vaste contact van je zou kunnen worden op dat moment / dus haar nummer zou geven...

Dan heb je kans als je het idee hebt dat ze ook interesse in je heeft... En dat merk je aan dingen als de manier waarop ze naar je kijkt...

Dan kan je het een en ander proberen... Maar voordat je dat moment afgedwongen hebt heb je ook al in stapjes richting dat moment ''geflirt'' Dus als ze interesse in je heeft merk je dat dan wel snel genoeg op.
ok lekker flirten dus.
pi_109471893
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Laat toch gaan, :*
Ik ben weer te eerlijk ofzo he :')

Sorry Richard, je bent een fijne knul. Knuffel, kus, zand erover
pi_109471915
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je irriteert me niet, je ergert me. Aandachttrekkerij :*
Is dat niet zo'n beetje hetzelfde?
pi_109471932
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die is wel leuk als het echt zo een kruk naast haar is terwijl alle andere krukken ook vrij zijn.
Idd, daarmee geef je direct aan dat je interesse in d'r hebt, anders ga je niet naast d'r zitten :P
pi_109471945
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik ben weer te eerlijk ofzo he :')

Sorry Richard, je bent een fijne knul. Knuffel, kus, zand erover
Nee meer het feit dat je er niets mee bereikt... :)
pi_109471963
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef dyna18 het volgende:

[..]

ok lekker flirten dus.
Veel plezier in ieder geval!

Ik denk dat jij er ook een goed gevoel aan overhoudt als je uberhaupt iets probeert...
Dus je kunt al trots op jezelf zijn als je iets probeert.. Dus het loont hoe dan ook om iets te proberen, of je succes hebt of niet. ;)
Rustig aan.
pi_109472011
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is dat niet zo'n beetje hetzelfde?
SPOILER
pi_109472016
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Anyone?

Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Me even omgekleed en tandengepoetst, luchtje op. Tijd voor een feestje.
^O^

Ik kan je helaas niet helpen, ik heb daar 0,0 ervaring mee.
pi_109472030
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel plezier in ieder geval...

Ik denk dat jij er ook een goed gevoel aan overhoudt als je uberhaupt iets probeert...
Dus je kunt al trots op jezelf zijn als je iets probeert.. Dus het loont hoe dan ook om iets te proberen, of je succes hebt of niet. ;)
Ik ben benieuwd. Ik ga het in ieder geval proberen. Mocht het op een flater uitlopen, dan is er niet zoveel verloren, omdat ik de meeste daar toch niet ken.
pi_109472048
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Nee meer het feit dat je er niets mee bereikt... :)
Ik kan wel mijn frustraties kwijt *O*
Maar serieus ben ik de enige? En als dat niet zo is zou je zeggen dat het kwartje ooit moet vallen
pi_109472126
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wat nu weer. Ik geef wel vaker mensen een knuffel. Niet zomaar gaan schelden
Ik scheld nooit zomaar, maar dat was vrijwel zeker een sarcastische uitlating op een denigrerende manier.
pi_109472193
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik scheld nooit zomaar, maar dat was vrijwel zeker een sarcastische uitlating op een denigrerende manier.
Dat heeft toch echt meer met jouw zelfbeeld te maken, dan met wat ik zeg :*
Ik heb het geen zins denigrerend of sarcastisch bedoeld. En jij weet als geen ander dat ik geen problemen heb met jou, maar wel met je aandachttrekkende buien
pi_109472208
Trouwens, een aantal keer is gemeld dat je het vanzelf wel bij de ander merkt als die interesse heeft of als er signalen worden gegeven.
Helaas is dat een beetje mijn beperking. Vanwege een (lichte) asperger stoornis merk ik non-verbale signalen erg slecht op. En ook oogcontact is iets wat mij erg slecht af gaat.
Dus hoewel dat soort zaken voor veel mensen geen enkele moeite kost, is het voor mij vaak wel lastig. Vandaar ook dat ik net wat meer zat door te vragen over hoe je het nou weet dat het moment daar is. Ik moet daar gewoon een wat meer duidelijkere uitleg bij hebben :)
pi_109472282
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat heeft toch echt meer met jouw zelfbeeld te maken, dan met wat ik zeg :*
Ik heb het geen zins denigrerend of sarcastisch bedoeld. En jij weet als geen ander dat ik geen problemen heb met jou, maar wel met je aandachttrekkende buien
Dan hoef je nog niet telkens zout in de wonden te strooien door oude posts weer op te takelen... Ik weet zelf ook wel dat ik grote moodswings heb op dit moment.
pi_109472359
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan hoef je nog niet telkens zout in de wonden te strooien door oude posts weer op te takelen...
Zo oud is die post niet. Maar sorry, daar heb je gelijk in.

Jij gaat anders ook te ver nu, door op de man te spelen naar Chamastya, die is ook vrij laag :X
Maar goed, blowze en hopelijk heb je een leuke avond straks met die pot
pi_109472371
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan hoef je nog niet telkens zout in de wonden te strooien door oude posts weer op te takelen... Ik weet zelf ook wel dat ik grote moodswings heb op dit moment.
Geef het maar weer iets anders de schuld, iedere keer heb je wel een excuus.
pi_109472448
Richard, doe normaal.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')