Oh, dat gaat me wel makkelijk af, ben wel meegaand en makkelijk op dat gebied, zolang de ander het voortouw neemt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik bedoel ook meer ingaan op initiatieven, dingen willen doen, uitjes enzo
Helaas wel ja. Met je ouders moet je gewoon kunnen praten maar helaas kan ik dat niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is dus ook een stukje opvoeding wat je mee hebt gekregen. Dat zuigt.
Mijn moeder stimuleerde me juist om te praten over wat ik nu voel enz, als er net ruzie was geweest ofzo. Maar dat hielp ook niet echt omdat ik dat gevoel niet herkende als boosheid/verdriet/blijdschap enz.
Helaas is dat moeten niet zo natuurlijk hoor. Ik heb mijn portie ook gehad, en nog steeds heeft dat mij beschadigd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Met je ouders moet je gewoon kunnen praten maar helaas kan ik dat niet.
Lastige materie is het ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas doen vrouwen dat van die vage signalen kom muts zeg dan gewoon wat je wil en draai er niet om heen. Oke mannen zijn ook niet altijd even duidelijk
Dat weet ik. Niet dat mijn ouders er veel aan konden doen en daar heb ik tot op een zekere hoogte nog wel begrip voor maar hoe ze er nu mee omgaan daar heb ik geen begrip voor. Het is taboe om erover te praten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Helaas is dat moeten niet zo natuurlijk hoor. Ik heb mijn portie ook gehad, en nog steeds heeft dat mij beschadigd.
Dat heb ik dus ook. Ik verwacht wel dat iedereen, incluis ikzelf, gaandeweg leert. Maar dat vertikken ze. Dus ik vertik het om contact te houden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Niet dat mijn ouders er veel aan konden doen en daar heb ik tot op een zekere hoogte nog wel begrip voor maar hoe ze er nu mee omgaan daar heb ik geen begrip voor. Het is taboe om erover te praten.
Dat zit wel diep na 10 jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lastige materie is het ook
Doet me denken aan toen ik in Amersfoort een 1jarige opleiding volgde. Ik wa 16/17. In m'n klas zat een meisje die me best zag zitten, en ze gaf ook signalen af. Ik herkende die signalen, maar ik had me nog nooit in zo'n situatie bevonden dus ik wist niet hoe ik moest handelen. Er is niks van gekomen, en daar heb ik nog steeds spijt van
Dat is echt klote zoiets. Of iemand leuk vinden er niets mee durven doen. Alhoewel ik mij niet kan herinneren dat er ooit een meisje is geweest die mij leuk heeft gevonden. Misschien heb ik het gemist.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lastige materie is het ook
Doet me denken aan toen ik in Amersfoort een 1jarige opleiding volgde. Ik wa 16/17. In m'n klas zat een meisje die me best zag zitten, en ze gaf ook signalen af. Ik herkende die signalen, maar ik had me nog nooit in zo'n situatie bevonden dus ik wist niet hoe ik moest handelen. Er is niks van gekomen, en daar heb ik nog steeds spijt van
Mmm dat is niet echt een optie voor mij dan heb ik helemaal geen sociaal netwerk meer. Bovendien gaat het nu best goed ik zie mijn ouders af en toe. Zo lang het oppervlakkig contact is gaat het goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik verwacht wel dat iedereen, incluis ikzelf, gaandeweg leert. Maar dat vertikken ze. Dus ik vertik het om contact te houden.
Ik vergeet niet snelquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik verwacht wel dat iedereen, incluis ikzelf, gaandeweg leert. Maar dat vertikken ze. Dus ik vertik het om contact te houden.
[..]
Dat zit wel diep na 10 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Proberen jouw zussen je nooit te koppelen hov?Ik probeer ze al jaren zo ver te krijgen dat ze dat gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Proberen jouw zussen je nooit te koppelen hov?Nee, dat niet. Soms hebben ze het er wel over, maar dat is maar kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind m'n UI wel grappig
Children of the night. What music they make.
Dus ik moet gewoon geduld hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
trouwens, Detroit had ook alleen dates waa niet echt iets uitkwam. Beetje vergelijkbaar tijn
Ik was er maar wat blij mee
Er hoeft er maar een te zijn
Beetje een dooddoener, niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon geduld hebben
Beetje maar hoorquote:
Idd. Je moet je onder de mensen begeven, een goede uitstraling hebben, open staan voor contact, er goed en verzorgd uitzien, en schijt hebben aan wat mensen van je vindenquote:
Is een wonder nodigquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Je moet je onder de mensen begeven, een goede uitstraling hebben, open staan voor contact, er goed en verzorgd uitzien, en schijt hebben aan wat mensen van je vinden
Vooral uitstralen dat je het prima met jezelf kunt vinden, en dat je niemand nodig hebt om je goed te voelen. Maar om dat allemaal te bereiken....
Ik voldoe maar een aan een paar van die dingen :p Je schijnt met arrogantie verder te komen dan als je dat niet hebt. Maar ik denk dat ik altijd wel een beetje onzeker zal blijven en dat ik daardoor nooit echt een topper qua versieren word,.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Je moet je onder de mensen begeven, een goede uitstraling hebben, open staan voor contact, er goed en verzorgd uitzien, en schijt hebben aan wat mensen van je vinden
Vooral uitstralen dat je het prima met jezelf kunt vinden, en dat je niemand nodig hebt om je goed te voelen. Maar om dat allemaal te bereiken....
Gewoon een kwestie van hard aan jezelf werken. Maar sommige dingen kan je nooit veranderen, en al kan je wel wat veranderen, daar gaan vele maanden overheen.quote:
Wil je ook een topper qua versieren zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voldoe maar een aan een paar van die dingen :p Je schijnt met arrogantie verder te komen dan als je dat niet hebt. Maar ik denk dat ik altijd wel een beetje onzeker zal blijven en dat ik daardoor nooit echt een topper qua versieren word,.
Nee, dat snap ik. Maar er zijn nog genoeg mensen waar ik niet op af durf te stappen. En die schroom mag wel wat meer weg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wil je ook een topper qua versieren zijn?
Ik niet, vind niet elk meisje dermate interessant dat ik d'r in m'n bed wil
Blijkbaar ben ik nogal kieskeurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |