waar slaat die van jou op dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen met je bijzonder twijfelachtige avatar.
Niets mis mee.quote:
Nederlandse --> diverse relatiesquote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef poesjes het volgende:
Nu is mijn vraag, aangezien redelijk wat Fok!kers zoveel landen op schrijft, waren het allemaal vakantieliefdes of one nights?
Het begon als een one night stand maar daarna veranderde het in een soort van seksrelatiequote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef poesjes het volgende:
Nu is mijn vraag, aangezien redelijk wat Fok!kers zoveel landen op schrijft, waren het allemaal vakantieliefdes of one nights?
Infinity.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
waar slaat die van jou op dan?
lijkt een beetje op een misvormde uienring.
Boehoehoehoequote:Op maandag 7 juli 2014 18:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Infinity.
Maar goed: ik ben helaas maar al te bekend met nationalistische MoH-fans; erg jammer die avatar.
Dat zijn de beste relatiesquote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Brenmar het volgende:
[..]
Het begon als een one night stand maar daarna veranderde het in een soort van seksrelatie
Als jij gelukkig wordt van kastneonazi's: prima.quote:
De beste relaties wil ik het niet noemen ( op een gegeven moment komen tot het punt dat we elkaar vragen hoe het nu verder moet , en dan wordt het vaak ingewikkeld:(quote:
Relaties zijn nooit alleen gebaseerd op seks, maar 1 persoon hebben waar je af en toe heen kan is wel tofquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Brenmar het volgende:
[..]
De beste relaties wil ik het niet noemen ( op een gegeven moment komen tot het punt dat we elkaar vragen hoe het nu verder moet , en dan wordt het vaak ingewikkeld:(
Ja daar heb je gelijk in,zeker als je een hoog testosterongehalte hebt ( hoog libido)quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef poesjes het volgende:
[..]
Relaties zijn nooit alleen gebaseerd op seks, maar 1 persoon hebben waar je af en toe heen kan is wel tof.
Argentijnsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Seven. het volgende:
Nederlands
Engels
Belgisch
Frans
Colombiaans
Amerikaans
Puerto Ricaans
Marokkaans
Spaans
Iers
Kameroens
Surinaams
Bulgaars
Roemeens
Sri Lankaans
Turksmogelijk mis ik een nationaliteit hier en daar
Van alles, relaties, one nighters, fuckbuddies.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef poesjes het volgende:
Variërend. Relaties (Allen wel gewoon in Nederland gestart, hier woonachtig), opgepikt in de kroeg voor een keertje, op de camping ontmoet in een dronken bui of een vakantieliefde.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef poesjes het volgende:
Okay here goes:quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verzin gewoon wat net als de rest.
Ik wist niet dat hoeren meeteldenquote:Op zondag 25 maart 2012 01:13 schreef area51 het volgende:
Nederlandse
Duitse
Poolse
Slowaakse
Belgische
Franse
Letse
Russische
Belarussische
Oekrainse
Hongaarse
Roemeense
Bulgaarse
Albaanse
Macedonische
Turkse
Egyptische
Dominicaanse
Braziliaanse
Jamaicaanse
Cubaanse
Thaise
Chinese
Wel een rare mond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Nog een leuke Engelse (verkozen tot mooiste vrouw van de wereld):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoorlijke walvis inderdaad...
quote:Op maandag 14 juli 2014 04:33 schreef artelligence het volgende:
Eens een trio gehad met een Palestijnse en een Joodse.
Voor de rest alleen Nederlandse vrouwen.
allemaal van die oostblokmokkels die naar de UK zijn gegaan voor callcentre en barwerkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergis je niet. Er heerst een opinie dat Engelse vrouwen per definitie lelijk zijn. Ik raad je aan om eens op een donderdag-, vrijdag-, zaterdagnacht op Piccadilly Circus te gaan zitten. Je kijkt de ogen uit je kop. Wat daar rond loopt is echt bizar. Lopen echt veel knappe meiden rond.
Ja, staat ook in elke encyclopedie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef Leia0 het volgende:
Nederlander
Nederlander
(Hebben ze echt allemaal van die dunne?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |