Allemaal hoeren?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef Sovjet het volgende:
Colombiaanse
Hongaarse
Nederlandse
Oekraïense
Poolse
Spaanse
Van mijn vrienden heb ik gehoord dat Marokkaanse dames zeer goed zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:29 schreef superbly het volgende:
En hoe vonde de mannen die het met een Marokkaanse gedaan hebben het?
Lekker of viel t tegen?
Bij de zuid-amerikaanse dames gaat het om 1 van deze 2 dingen of allebeiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Done:
- Perzisch/Iranees
- Vietnamees/Russisch
- Cubaans
- Italiaans
- Nederlands
- Spaans
- Braziliaans (prostituee)
- Pools (prostituee)
- Thais
- Amerikaans
- Dominicaanse (prostituee)
To do:
Zowat alle Zuid-Amerikaanse landen (maar het lijkt maar niet te klikken met die meiden)
Marokkaans!!
Turkse!!
Als k het zelf mag zeggen zie ik er niet slecht uit, over mijn gereedschap zijn nooit klachten binnen gekomen haha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:21 schreef Brenmar het volgende:
[..]
Bij de zuid-amerikaanse dames gaat het om 1 van deze 2 dingen of allebei
1. Je bent knap en hebt goed gereedschap
2. Je hebt geld
Of ze gebruiken je zodat ze een paspoort kunnen krijgen.
Als je geen van deze drie dingen hebt of bent, dan zijn ze snel klaar met je
Klopt! Je moet ze duidelijk maken wie de baas is!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als k het zelf mag zeggen zie ik er niet slecht uit, over mijn gereedschap zijn nooit klachten binnen gekomen haha.
Het probleem ligt meer voor mij in hun temperament, kan er niet goed mee overweg.. heb een lage tolerantie voor bullshit en Latinas staan er eenmaal om bekend om van de kleinste dingen grote problemen te maken.
Het draait er bij mij juist weer om dat ik blijkbaar heel hard tegen ze ben of zo, loopt altijd in ruzies uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:57 schreef Brenmar het volgende:
[..]
Klopt! Je moet ze duidelijk maken wie de baas is!
Je moet heel sterk in je schoenen staan anders moet je geen latina nemen!
En wie heeft gewonnen? De Fries of de Groninger? Anyway, mijn punt is, nationaliteit of streek maakt echt geen hol uit in bed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:47 schreef poesjes het volgende:
[..]
Ook een Fries ja!
Verder, ik woon in Groningen, dus ja..
Verzin gewoon wat net als de rest.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:42 schreef Pienata het volgende:
Moeilijke vraag hoor. In de TT staat "nationaliteit" maar volgens mij noemen veel mensen ook afkomst. Wat zijn de regels van dit spelletje?
In het volgende geval, bijvoorbeeld, wat zou ik mogen noteren op mijn lijstje:
Een etnische Rus geboren in Letland, met de Engelse nationaliteit, maar al geruime tijd woonachtig in Nederland?
Ik roep maar wat, hoor..
zij is dus echt teringlelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Nog een leuke Engelse (verkozen tot mooiste vrouw van de wereld):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoorlijke walvis inderdaad...
waarom haal je jezelf zo naar beneden?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:37 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat wazi's nog steeds een verknipt beeld van de realiteit hebben.
Dat kan ik beter aan jou vragen met je bijzonder twijfelachtige avatar.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:18 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
waarom haal je jezelf zo naar beneden?
Ik betwijfel of je jezelf dat aan moet doen, jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |