SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Deed mr pas bij mijquote:
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij ons kwam er pas een fiscalist van een groot, heel groot kantoor: 'Ja, zoals jullie weten ligt heel de arbeidsmarkt stil, maar voor fiscalisten is dit geen probleem. Jullie kunnen allemaal bij ons terecht!'
Daar werken me toch een partij lekkere gasten nondejuquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenen
Hmmm is dat zo gek? Ik snap het nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En shifto, lees ik nou dat ik jaloers schijn te zijn op jou?
Het moet niet gekker worden
Ik zal hem zo luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef bijdehand het volgende:
Als goedmakertje aan DJ, mijn (volgens mij oude iPod) favoriete nummer (458x beluisterd):
Als ik daar terechtkom ben ik wel binnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenen
Gelukkigquote:
Om haar te reddenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef shifto het volgende:
En als zij van de brug af springt doe jij het ook?
lalalaaquote:
haha, even though i hate u now..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmm is dat zo gek? Ik snap het nietIk zal er morgen eens een vrij dagje over nadenken dan...
The fuckquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar werken me toch een partij lekkere gasten nondeju![]()
Maar net lang genoeg wachten tot ze wel bewusteloos is zeker?quote:
Een kudo voor je poging danquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, even though i hate u now..
Probeer ik volkomen zen te blijven, dus ik ben niet jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |