quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef yvonne het volgende:
Welkom op VBL
helaas geen F'noorder maar je kunt niet alles hebben
Heel veel succes!
Guitarist is vaste mod op VBL, en ik ben héééél af en toe invalmod, wat ik al vaker deedquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Guitarist is nu mod hier?![]()
Of BrandX?
PSV, Feyenoord en Ajax zijn wel de drukste topics. Tukkers vliegen elkaar niet zo vaak in de haren.quote:
Must... Not... Troll.....quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tukkers vliegen elkaar niet zo vaak in de haren.![]()
Eerste modtest doorstaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Must... Not... Troll.....![]()
![]()
Succes guitarist! enzo.
Dat is waar, hij mag zijn borst natmaken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
PSV, Feyenoord en Ajax zijn wel de drukste topics. Tukkers vliegen elkaar niet zo vaak in de haren.![]()
Wilkommen!
1 pot nat, allemaal zuigersquote:
die langharige homo die voor psv isquote:
Ah die. Ja ik wilde liever een Feyenoord modquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die langharige homo die voor psv is
ik had liever de_kromme gehad, misschien had Ado dan eindelijk die 2e ring gekregen zodat ze een serieuze kampioenskandidaat kunnen wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah die. Ja ik wilde liever een Feyenoord mod
Goeie optie manquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik had liever de_kromme gehad, misschien had Ado dan eindelijk die 2e ring gekregen zodat ze een serieuze kampioenskandidaat kunnen worden
Stokstaart was duidelijk de beste optie geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah die. Ja ik wilde liever een Feyenoord mod
netsplitter dacht daar anders overquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Stokstaart was duidelijk de beste optie geweest.
Valt toch wel op te lossen die vete? Misschien een paar vrijkaartjes voor een dagje dolfinarium Harderwijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
netsplitter dacht daar anders over
mvg,
Stevenmac26
ForumMongool
Ik zie stokstaart daar niet echt zo gauw heen gaan hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch wel op te lossen die vete? Misschien een paar vrijkaartjes voor een dagje dolfinarium Harderwijk.
gr gr
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje is toch al een PSV/FCT mod vrouw?
en jojoortje dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hadden we niet Firefox kunnen nemen? Die is toch niet voor een club dus lekker onpartijdig
Ik bedoel i.p.v. die PSVer hè, niet in plaats van onze geliefde achterhoekster.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Hebben mods een rooster, zo van: jij moet tussen 00:00 en 06:00 VBL in de gaten houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |