Mijn kind heet Olivier. Mooi dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:18 schreef datisstom het volgende:
Mag ik iets vragen?![]()
Wat vinden jullie van Olivier? Uitgesproken Oolievier.
Maar verder?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Liever op zijn Nederlands dan op zijn Frans wat mij betreft
Ok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn kind heet Olivier. Mooi dus
Wat vond je lief er van eigenlijk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooi!! Ook een van mijn favorieten![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ben er zelf niet blij mee eigenlijk.
De Naam is hier nog niet ter sprake gekomen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat vond je lief er van eigenlijk?
Ik vind hem ook leuk. Maar is het je eigen naam? Ik ken weinig mensen die hun eigen naam echt leuk vinden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ben er zelf niet blij mee eigenlijk.
Ja het is m'n eigen naam en ik zag in active topics dit topic voorbij komen dusja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk. Maar is het je eigen naam? Ik ken weinig mensen die hun eigen naam echt leuk vinden.
En hoe spreek je het uit dan? Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef Pvoesss het volgende:
ik vind het wel leuk als gewoon olivier maar niet oolievier
Zal zeker zo'n blonde kakker zijn geweest? Dat beeld krijg ik voor me bij zo'n naam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef Kersjes het volgende:
Ik ken een jochie dat Lasse heet. Moest er erg aan wennen maar vind het wel nu wel een mooie naam. Overigens geen kanshebber voor hier.
Ik wilde zeggen Joshua, maar dat ligt in OUD gevoelig helaas. Ik ken een heel schattige stoere Joshuaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |