Mijn kind heet Olivier. Mooi dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:18 schreef datisstom het volgende:
Mag ik iets vragen?![]()
Wat vinden jullie van Olivier? Uitgesproken Oolievier.
Maar verder?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Liever op zijn Nederlands dan op zijn Frans wat mij betreft
Ok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn kind heet Olivier. Mooi dus
Wat vond je lief er van eigenlijk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooi!! Ook een van mijn favorieten![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ben er zelf niet blij mee eigenlijk.
De Naam is hier nog niet ter sprake gekomen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat vond je lief er van eigenlijk?
Ik vind hem ook leuk. Maar is het je eigen naam? Ik ken weinig mensen die hun eigen naam echt leuk vinden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ben er zelf niet blij mee eigenlijk.
Ja het is m'n eigen naam en ik zag in active topics dit topic voorbij komen dusja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk. Maar is het je eigen naam? Ik ken weinig mensen die hun eigen naam echt leuk vinden.
En hoe spreek je het uit dan? Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef Pvoesss het volgende:
ik vind het wel leuk als gewoon olivier maar niet oolievier
Zal zeker zo'n blonde kakker zijn geweest? Dat beeld krijg ik voor me bij zo'n naam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef Kersjes het volgende:
Ik ken een jochie dat Lasse heet. Moest er erg aan wennen maar vind het wel nu wel een mooie naam. Overigens geen kanshebber voor hier.
Ik wilde zeggen Joshua, maar dat ligt in OUD gevoelig helaas. Ik ken een heel schattige stoere Joshuaquote:
Joël vind ik leuk maar het wordt echt snel heel lelijk uitgesproken vind ik.quote:
Of Johanan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja, JonathanOp de lijst!
In het Hebreeuws spreek je de klinkers kort uit.. Vind ik mooier dan Jooooonaaaathan.
Zo heet mijn oudoom. Is echt zo'n typische ouwe lullen-naam in Israel.quote:
ik nog steeds, Lex Goudsmitquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Kersjes het volgende:
De klank van de hele naam Lex vind ik zo geweldig... Vroeger had ik er Sesamstraat-associaties bij, tegenwoordig niet meer.
Jakobquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef Reilain het volgende:
Echt KD...Wij zouden samen wel uit een naam komen...
Jonathan & Bejanmin.. super...
Jacob op z'n engels vind ik ook geweldig..
de jongensnaam die we hadden voor mijn 'miskraam' was Mink jacob Sawyerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef Reilain het volgende:
Echt KD...Wij zouden samen wel uit een naam komen...
Jonathan & Bejanmin.. super...
Jacob op z'n engels vind ik ook geweldig..
Mijn favo baas heet zo, ik zeg die naam honderden keren per dag en hij wordt alleen maar mooier, het is een hele zachte maar ook hele krachtige naam vind ik. En als we hem willen plagen noemen we m den Deef. Zijn zoon heet ook zo, is over de dertig en twee koppen groter dan zijn pa en iedereen noemt hem Davidje, maar dan met die Israelische klank, zo mooiquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de jongensnaam die we hadden voor mijn 'miskraam' was Mink jacob Sawyer
En ohoh
David vind ik echt een hele mooie naam, een zalvende naam ofzo, die had ik zo mooi gevonden bij webkim met r thomas en morris, al is Dex ook leuk
Waarom ligt dat gevoelig?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen Joshua, maar dat ligt in OUD gevoelig helaas. Ik ken een heel schattige stoere Joshua
Boris, zo heet de labrador van mijn baas. Wel een hele lieve hondquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Boris vind ik sowieso een hondennaam, en dan ook nog alleen voor stomme lompe honden
Maar ongetwijfeld lomp want labquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Boris, zo heet de labrador van mijn baas. Wel een hele lieve hond
Ja, lomp en lief... Is even oud als Isa en vreselijk beschermend naar haar toe, maar loopt haar in zijn enthousiasme wel eens omver. Dan komtie haar wel meteen troostenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld lomp want labVan die lobbessen zijn het altijd
Zo heet de vorige bewoonster van mijn huis..quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken trouwens een Baris, dat klinkt meteen heel anders
Echt Joodse namen lijken mij niet zo te passen bij Devin en Toby of je moet ze verengelsen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Kersjes, ik vind deze namen ook mooi:
Aaron, Gideon, Joachim, Nathan, Phineas, Reuben, Samoel en Yonah
Aaron en Nathan kunnen prima, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef Quarant het volgende:
[..]
Echt Joodse namen lijken mij niet zo te passen bij Devin en Toby of je moet ze verengelsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |