Ja maar ik krijg Art er voor een jongen al niet eens door hier, laat staan voor een meisje!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Art kan ook voor een meisje. B.'s oom is getrouwd met een Phillipijnse die Art heet!
Nivea handcremequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Op de opvang heet trouwens een meisje E.veah.. ik vind de klank wel mooi, maar aan de andere kant weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden...
Raf?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef Leandra het volgende:
Mag ik wat hulp, ik moet met de letters van de naam Florian wat andere (jongens)namen maken, en kom niet verder dan Ralf, Rolf en Ian.... suggesties anyone?
Lol,quote:
Mijn neefje heet Lennart.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:49 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik ben ineens helemaal weg van de naam Art(Arthur kan ook en dan afkorten naar Art
)
Maarja, iets met het ontbreken van een piemeltje enzo
De zoon van Groofsken heet zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol,dat ik niet aan die bovenste gedacht heb
![]()
![]()
Thnx dames, en leuk om te zien dat Raf in NL ook gewoon bekend is als naam, ik kende hem in NL niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |